چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۶

2ماه دیگر هم لیگ شروع می شد، شرایط همین بود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: کرونا وجود دارد و اگر دو ماه دیگر هم لیگ را آغاز می کردیم، همین شرایط وجود داشت. رامین طباطبایی در مورد لغو پیاپی مسابقات به خاطر ابتلای بازیکنان تیم ها به کرونا اظهار داشت: این ویروس وجود دارد و اگر یک ماه یا دو ماه دیگر هم شروع می کردیم، همین بود. به هرحال باید از یک جایی مسابقات استارت می خورد. بحث رعایت پروتکل ها را هم همه باید انجام دهند. تیم ها و خود بازیکنان بیش از همه موظف هستند که مراقبت ها را انجام دهند تا مبتلا نشوند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)