پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خاورمیانه ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۹

پنج مهاجم انتحاری در ساختمان ولسوالی ارغنداب کشته شدند

یک گروه پنج نفری از مهاجمان انتحاری صبح امروز پنجشنبه (28 عقرب) به ساختمان ولسوالی ارغنداب ولایت قندهار حمله کردند و با مقاومت شدید نیروهای امنیتی کشته شدند. به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حمله تهاجمی مهاجمان انتحاری حوالی ساعت هفت صورت گرفت و نخست یکی از مهاجمان مواد انفجاری همراهش را در اولین پاسگاه امنیتی در چند متری ساختمان منفجر کرد و سپس چهار مهاجم دیگر با نیروهای امنیتی درگیرشدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط