پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۰

ریزگردها مردم ریگان را در خانه حبس کرد/مراجعه 830 نفر به اورژانس

کرمان - بروز مجدد پدیده ریزگرد در شرق استان کرمان که از روز گذشته تاکنون ادامه دارد موجب شده که هزاران ریگانی برای در امان ماندن از تبعات گردوغبار خود را در خانه هایشان حبس کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)