ارکان نظارتی فدراسیون فوتبال با باشگاه ماشین سازی برخورد کنند
سایر خبرها
نیازی به پول حق پخش ندارم اما...
ضدعفونی کنم. آنها گفتند که با تهران صحبت کرده و با این افراد برخورد می کنند. من هم از حقوق مان گذشته و گفتم که ماشین ها را بدون ملاحظه ماشین هایشان بفرستند تا کارشان را انجام دهند. متاسفانه دیروز در صدا و سیما به جای رسیدگی به این موضوع به این پرداخته شده که چرا به عوامل صدا و سیما راه داده نشده و زنوزی خلاف کرده است. وی با اشاره به اینکه نیازی به پول حق پخش ندارد تاکید کرد:
ادامه شکست های ماشین سازی
آفتاب نیوز : دیدار تیم های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان بعد از ظهر جمعه از ساعت 14 در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد. نیمه نخست این دیدار که بدون پوشش تلویزیونی انجام شد با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. با شروع نیمه دوم با هماهنگی مسئولان صدا و سیمای آذربایجان شرقی با مسئولان باشگاه ماشین سازی اجازه ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه داده شد
به استقلال گفتیم، بابت مرادی 1میلیارد می خواهیم
اما خوشبختانه در نهایت با حضور عوامل و همچنین نیروی انتظامی ختم به خیر شد. وی در مورد این که آیا به خاطر این اتفاقات از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایتی دارند، گفت: نه، فوتبال همین است. این اتفاقات نباید می افتاد، اما به هر حال افتاده، اگر دروازه بان آنها جلو نمی آمد اتفاقی نمی افتاد اما حالا شده و خدا را شکر که ختم به خیر شد. علوی در مورد جلوگیری از ورود دوربین های صدا و سیما
حرف های تند زنوزی درباره فوتبال برتر
به عنوان مدیرعامل آقای سیاح و در حوزه مدیر ورزشی آقای نصیرزاده آمدند که از نظر مدیریت از برترین های کشور هستند. آقای سیاح هم در زمینه اقتصادی بسیار خوب هستند و نجات فوتبال ایران و باشگاه تراکتور را در اقتصادی شدن می بینم. با توجه به افزایش هزینه ها ما مجبوریم که به این سمت برویم. * تصمیمات اتخاذ شده در درون باشگاه به هر حال ما ترک ها یک خرده احساس هستیم و من هم ترکم و یک
زنوزی: نمایش تیم با شجاعی مانند تراکتور دوران تونی اولیویرا است/از هواداران به دلیل انتخاب منصوریان ...
نفت را ندیده بودم وی ادامه داد: حمایت هایی که از مسعود شجاعی در بازی گذشته انجام شده بود نگاه می کردم. شعور هواداران ما خیلی بالاست و اینکه تراکتور فوتبال بازی کرده را تشخیص می دهند. در این سه سال، چنین بازی ای که در دیدار مقابل نفت آبادان انجام شد را ندیده بودم. با تمام احترامی که به بازیکنان و مربیان مختلف قائلم، اما باید قبول کنیم این دیدار و دو بازی قبل از آن که مسعود شجاعی هدایت تیم
زنوزی، گرفتار حواشی خودساخته
سازی نیز می باشد، روز گذشته در دیدار ماشین سازی با نفت مسجدسلیمان از ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه جلوگیری کردند. البته این حمایت و تحریم نصفه ونیمه انجام شد چراکه از نیمه دوم اجازه ورود دوربین های تلویزیونی صادر و بازی پخش زنده شد اما با این وجود، باعث بروز کشمکش بین باشگاه ماشین سازی و صداوسیمای مرکز استان شد و بلافاصله پس از پایان مسابقه صداوسیمای مرکز استان با صدور اطلاعیه ای
دیدار پرسپولیس و ذوب آهن یک روز به تعویق افتاد
گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم ، و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به شرایط جوی پیش آمده در هفته هشتم و ضرورت رسیدگی به پرونده مسابقه معوقه پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر، برنامه دو مسابقه لیگ برتر به شرح زیر تغییر کرد: نفت مسجدسلیمان – پیکان تهران از هفته نهم چهارشنبه 10 دی 99 ساعت 15:30 ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان معوقه از هفته ششم پنجشنبه 11 دی 99 ساعت 15 ورزشگاه آزادی تهران
حق هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تضییع شد
؟ صدا و سیما که همیشه می گوید مستقل است چگونه تن به همچین خواسته ای داد؟ صدا و سیما نباید اینگونه تصمیم بگیرد و احساسات هواداران یک تیم دیگر را نادیده بگیرد. مهران حسنوند گفت: امروز حق هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تضییع شد. باید با مالک و مدیران باشگاه ماشین سازی برخورد شود که دیگر شاهد چنین تصمیماتی نباشیم. ما چنین رفتاری را محکوم می کنیم و مطمئنا مراجع ذی صلاح باید به این مساله ورود
شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از باشگاه ماشین سازی تبریز
باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: بابت این رفتار غیرحرفه ای باشگاه ماشین سازی به فدراسیون و دیگر ارکان نظارتی شکایت خواهیم کرد و پای شکایت مان می مانیم زیرا این باشگاه حق ندارد با احساسات هواداران باشگاه های دیگر بازی کند. ضمن این که عوامل صدا و سیما از ساعت ها قبل از آغاز بازی در محل ورزشگاه تبریز حاضر شده بودند اما به آن ها اجازه ورود به زمین بازی داده نشد و می خواهم بدانم این تصمیم مدیریت باشگاه بر چه اساسی بوده است؟ لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال خوزستان برنا خوزستان باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز ...
بیانیه صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،متن بیانیه به این شرح است: به اطلاع علاقه مندان ورزش فوتبال و هواداران پرشور تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان می رساند،گروه تلویزیونی شبکه سهند روز جمعه 5 دی ماه 99، طبق روال معمول، با هماهنگی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ساعاتی مانده به آغاز بازی، برای نصب تجهیزات و آماده سازی واحد سیار تلویزیونی برای پوشش زنده
باید با مسئولان باشگاه تبریزی برخورد قضایی شود
پایمال کردند، گلایه داریم. یک نیمه هواداران خوزستانی را معطل کردند؛ آنها در واقع سلیقه ای رفتار کردند و ورود صدا و سیما را ممنوع کردند. این متاسفانه به مدیریت صدا و سیما بازمی گردد. بایستی با عاملین این تصمیم برخورد شود. باشگاه نفت مسجد سلیمان این درخواست را دارد که با مسببان این موضوع در هر مقامی که هستند، برخورد قضایی صورت گیرد، تا این موضوع باب نشود و هر کس در آینده هر کاری دوست داشت، انجام ندهد.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: مالک ماشین سازی رفتاری سلیقه ای و متکبرانه دارد
یک روزه مجبور شدیم یک شب بیشتر در تبریز بمانیم و باشگاه نفت، هزینه و خسارت زیادی متحمل شد. تیم نفت هواداران زیادی در بین مردم خوزستان، بخش الوار و بختیاری دارد و آنها و هواداران خارج از کشور، تماس های زیادی با باشگاه داشتند. از مسئولان می خواهم به این موضوع رسیدگی کنند و باید با خاطیان اتفاقات برخورد شود. ، وی ضمن بیان این جمله گفت: این طرز تفکر یک باشگاه که اجازه پخش تلویزیونی ندهد
آقای زنوزی با این بداخلاقی ها باعث آسیب به فوتبال می شوید
مهران نصیریان دوست در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم آذربایجان و به ویژه مردم خوب تبریز که به دنبال فوتبال پاک و نشاط و شادابی برای فوتبال هستند، باید بگویم جای بسی سوال و تعجب است که یک نفر مالک 2 باشگاه ماشین سازی و تراکتور است و بعد هم دوست داشته باشد هر طور که می خواهد با فوتبال ملی کشور بازی کند و با توجه به ثروتی که دارد بخواهد برای فوتبال ایران تصمیم گیری کند.
لیگ برتر فوتبال| دوربین ها را در تبریز راه ندادند!/ درگیری دسته جمعی در پایان بازی
عدم پخش زنده بازی را عدم همکاری باشگاه ماشین سازی اعلام کرده و اظهار داشت که همکارانش از ساعات اولیه امروز در ورزشگاه حضور داشتند. ظاهرا با توجه به محیط صنعتی ورزشگاه شهید سلیمانی، ورود و خروج افراد با حساسیت های بالایی صورت می گیرد و بر طبق عرف معمول، لیست اسامی عوامل صدا و سیما و سایر نفراتی که برای پوشش بازی در ورزشگاه حضور می یابند بایستی از طریق ارگان های مربوطه در اختیار عوامل
باید با خاطیان بازی نفت MIS و ماشین سازی برخورد شود
عزیزمان، پس از بازی از باشگاه درخواست داشتند که از فدراسیون بخواهیم در مورد صحنه های به وجود آمده در پایان بازی با خاطیان اصلی برخورد شود. همچنین بساط این گونه طرز تفکر، که یک باشگاه بتواند از پخش مستقیم این دیدار جلوگیری کند برچیده شود. نصیریان دوست همچنین اظهار داشت: من از مردم فهیم آذربایجان و تبریز تشکر و قدردانی می کنم که همواره به دنبال فوتبال پاک و ایجاد نشاط از طریق این رشته
کار باشگاه ماشین سازی تخلف است/ ارجاع پرونده به ارکان قضایی
به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال ماشین سازی امروز جمعه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در خانه خود در تبریز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود. این مسابقه به دلیل ممانعت باشگاه ماشین سازی و راه ندادن دوربین های تلویزیون، به صورت زنده پخش نشد. در این ارتباط سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از باشگاه ماشین سازی، گفت: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی دیروز شفاهی به ما اعلام کرد
شکایت نفت مسجدسلیمان از ماشین سازی/ نصیریان دوست: مقاومت برابر پخش زنده تفکر باطلی است
فدراسیون قائل نیست. البته که این اقدام بر خلاف قوانین بین الملل است و بدون شک تبعاتی را برای وی خواهد داشت. از فدراسیون و سازمان لیگ انتظار داریم طبق استانداردهای بین المللی برخورد کنند. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در صورتی که این برخوردها انجام نگیرد و ادامه پیدا کند، موجب می شود فوتبال ما از مدار حرفه ای خارج شود. جا دارد برگزاری مسابقات در زمانی که از اختیار مسئولین و
عدم پخش تلویزیونی بازی ماشین سازی و مسجدسلیمان تخلف کوچکی نیست
سهیل مهدی درباره ممانعت باشگاه ماشین سازی از ورود دوربین های صدا و سیما برای پخش زنده بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی روز گذشته به صورت شفاهی به من اعلام کرد که باتوجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است، تشخیص دادیم صدا و سیما حضور پیدا نکند. به گزارش ایسنا، وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، بیان کرد: طبق قوانین بین المللی نیز 24 ساعت از قبل
شکایت نفت مسجدسلیمان از ماشین سازی/ نصیریان دوست: مقاومت برابر پخش زنده تفکر باطلی است
فدراسیون قائل نیست. البته که این اقدام بر خلاف قوانین بین الملل است و بدون شک تبعاتی را برای وی خواهد داشت. از فدراسیون و سازمان لیگ انتظار داریم طبق استانداردهای بین المللی برخورد کنند. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در صورتی که این برخوردها انجام نگیرد و ادامه پیدا کند، موجب می شود فوتبال ما از مدار حرفه ای خارج شود. جا دارد برگزاری مسابقات در زمانی که از اختیار مسئولین و
بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان بدون پوشش تلویزیونی شروع شد
این دیدار در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در حالی از ساعت 14 در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز شد که مسوولان باشگاه ماشین سازی اجازه حضور دوربین صدا و سیما را برای پوشش این بازی ندادند. گویا این اقدام به نشانه اعتراض این باشگاه به رویکرد صدا و سیما در اجازه ندادن به مدیران تراکتور برای پاسخگویی به ادعاهای علیرضا منصوریان گرفته شده است . تقیون مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان
تاخیر در پخش بازی، نتیجه اقدام باشگاه ماشین سازی
و بازی از نیمه دوم پخش شد. همه به ویژه هواداران انتظار دارند مسئولان باشگاه ماشین سازی وارد حواشی و حاشیه سازی نشوند و تمام تلاش خود را برای بهبود مشکلات تیم و نتایج ضعیف آن بکنند. ادامه حواشی موجود در تیم ماشین سازی، این تیم را مهمان قعر جدول لیگ برتر کرده است. مجتبی ساعی، گزارشگر بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان، از اقدام غیر حرفه ای و راه ندادن عوامل صداوسیما به ورزشگاه
ادامه ناکامی های تیم ماشین سازی تبریز
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، ممانعت عوامل ورزشگاه، برای ورود به موقع واحد سیار تلویزیونی شبکه سهند برای پوشش این مسابقه موجب شد تا مخاطبان، علاقه مندان و هواداران از تماشای نیمه اول بازی محروم شوند. این در حالی است که در شرایط فعلی ناشی از کرونا، تنها امکان تماشای بازی ها از طریق پوشش تلویزیونی مقدور است. همه و به ویژه هواداران انتظار دارند مسئولان باشگاه ماشین سازی به جای ورود به حواشی و حاشیه سازی، تمام تلاش خود را برای بهبود مشکلات تیم و نتایج ضعیف آن به کار گیرند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
جان، پای فوتبال
مرگ هواداران پای هیجان فوتبال، یک تراژدی پایان ناپذیر به نظر می رسد که محدود به هیچ مرزی هم نیست. همه جای دنیا مرگ های فردی و جمعی در اثر سوانح و حوادث داریم؛ از درگیری هواداران درون و بیرون از ورزشگاه تا اتفاقات برنامه ریزی نشده همچون تصادف، سقوط سکوها و... با این حال ناگوارترین شکل داستان، حملات قلبی در اثر استرس و فشار زیاد است؛ این یعنی آنچه باید مایه نشاط باشد و روی زندگی آدم ها رنگ بپاشد، گاهی موجب از تپش ایستادن قلب عشاق می شود. چنان که گفتیم این داستان محصور در هیچ مرز جغرافیایی و منطق انسانی هم نیست؛ مثل آن هوادار اوگاندایی چلسی که در اثر ...
مهدی: از اقدام ماشین سازی به راحتی نمی گذریم و آن را به مراجع قضایی ارجاع می دهیم
- اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سهیل مهدی درباره عدم پخش تلویزیونی دیدار ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از روز گذشته (پنجشنبه) مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به ما گفت با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار می شود، تشخیص می دهیم صداوسیما این مسابقه را پخش نکند. مطابق قواعد بین المللی، ورزشگاه از 24 ساعت قبل از مسابقه در اختیار سازمان برگزارکننده بازی است و
بهادری: عده ای به سلیقه خودشان کاری کردند که مورد پسند مردم بزرگوار آذربایجان هم نبود
دانم مسئولان باشگاه ماشین سازی به چه دلیلی اجازه ندادند دوربین ها وارد ورزشگاه شوند. اگر مشکل آن ها حق پخش بود که در گذشته هم این مشکل وجود داشته است. هواداران ما دلخوش بودند که بازی تیمشان را ببینند، اما اجازه پخش بازی را ندادند رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتقاد از اقدام مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز عنوان کرد: هیچ تیم لیگ برتری از نظر مالی ضعیف تر از نفت
جوابیه تند ماشین سازی به نفت مسجد سلیمان
به گزارش شریان نیوز ،بعد از اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پیامی به دلیل عدم پخش نیمه اول دیدار امروز تبریز از مسؤولین خواستار برخورد قضایی شده بود، مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز پیامی را در پاسخ بر این ادعاها به "ورزش سه" ارسال کرد که متن آن را در زیر می خوانید: من دلیل اینکه برخی ها پا را فراتر از اختیارت خود می گذارند را نمی دانم. مگر آقایان قاضی و یا
مهدی: توالی بازی ها برای دربی رعایت می شود
به گزارش فرهیختگان ، صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی در اقدامی عجیب، بر خلاف روال معمول تصمیم به عدم پوشش زنده بازی ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان گرفت و این دیدار در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر که از ساعت 14 روز گذشته در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز شد با امتناع صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی از پوشش زنده آن مواجه شد که بعد از اعتراض رسمی باشگاه نفت مسجدسلیمان به این امر در نیمه دوم سرانجام پخش
حاشیه بازی ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان| ممانعت از ورود تصویربرداران صدا و سیما به ورزشگاه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسوولان باشگاه ماشین سازی به دلیل صحبت های علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر، امروز از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه بنیان دیزل ممانعت به عمل آوردند. در حال حاضر مسوولان صدا و سیما و باشگاه ماشین سازی در حال مذاکره برای حضور دوربین های صدا و سیما در ورزشگاه هستند تا این بازی به صورت مستقیم پخش شود. علیرضا منصوریان سرمربی سابق تراکتور روز دوشنبه با حضور در برنامه فوتبال برتر از مسوولان باشگاه تراکتور انتقاداتی کرد. انتهای پیام/60017/ ...