چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۷

ونزوئلا در روابطش با آمریکا بازنگری می کند

در پی انتشار گزارش هایی درباره جاسوسی واشنگتن از شرکت ملی نفت ونزوئلا، رئیس جمهوری این کشور اعلام کرد که نسبت به این موضوع رسما اعتراض خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پیش از این گزارش هایی از جاسوسی آمریکا از شرکت ملی نفت ونزوئلا منتشر شد که شامل استراق سمع تماس های تلفنی و ایمیل های رافائل رامیرز، وزیر نفت پیشین این کشور می شد. این گزارش با واکنش جدی مقام های دولت ونزوئلا مواجه شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)