چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همگردی ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۳

محمد بحرانی در متروی پاریس + عکس

محمد بحرانی در پستش نوشت: فروردین هشتاد و شش.متروی پاریس. رفته بودیم تا در هفته ی فرهنگی ایران در فرانسه اجرای نمایشی داشته باشیم.تئاتر " ادیپ در راه " کار مشترک ایران و فرانسه. و عجب سفر جادویی ای بود برای ما یک مشت دانشجوی آس و پاس.و بی شک جذابترین بخش آن شهر رویایی متروی بی نظیرش بود.دیدنش نه.شنیدنش.متروی پاریس را باید شنید.گله به گله صدای ساز تمام وجودت را پر می کند و سرشار می شوی از هر چه در تاریخ و ادبیات از پاریس برایت گفته اند و تو تخیل کرده ای ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)