چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۹

روسیه در تلاش برای استقرار ایستگاه تحقیقاتی در کره ماه

تهران (پانا) - رئیس سازمان فضایی فدرال روسیه (روسکوسموس ) از برنامه این کشور برای ارسال ایستگاه تحقیقاتی به کره ماه در سالهای آینده خبر داد. به گزارش ایرنا، دمیتری راگوزین رئیس شرکت فضایی دولتی روس کاسموس روسیه، در فیلمی که در کانال یوتیوب وی منتشر شد، خطاب به خدمه ایستگاه فضایی بین المللی با بیان اینکه اجرای این برنامه از سال 2021 آغاز می شود، اظهار کرد: ما برای ارسال ایستگاه تحقیقاتی لونا-25 به کره ماه برنامه ریزی کرده ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)