پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰

سیستم بازیاب انرژی آسانسور ساخته شد - کاهش 30درصدی مصرف انرژی

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش غربی: سینا اسدعلی زاده ، مسئول دفتر برنامه توسعه انتقال فناوری و کارشناس ارشد انتقال فناوری به خبرنگار مهر گفت: مکانیزم کار آسانسورها این است که در دو حالت کاملا پر به سمت بالا و کاملا خالی به سمت پایین، مصرف کننده انرژی و در دو حالت کاملا پر به سمت پایین و کاملا خالی به سمت بالا تولید کننده انرژی هستند، اما انرژی تولید شده در این مرحله توسط مقاومت حرارتی به گرما بدل شده و هدر می رود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)