پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خودرو تک ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۳

بازیکنان پرسپولیس برای دربی خطر محرومیت ندارند

یکی از موضوعات بسیار مهم برای کادر فنی و هواداران 2 تیم پرسپولیس و استقلال قبل از دربی، به چند کارته شدن و محرومیت بازیکنان مربوط می شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در تیم فوتبال پرسپولیس هیچ بازیکنی بیشتر از یک کارت زرد ندارد؛ در نتیجه هیچ کدام از آن ها با خطر محرومیت از دربی مواجه نخواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)