پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۸

کریمی حق دارد بیاید ولی ما هم فوتبالی هستیم و از پشت کوه نیامده ایم

عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: عیبی ندارد آنها هم به انتخابات فدراسیون بیایند. باید فوتبالی ها و همه آنهایی که لیاقت و شایستگی دارند به صحنه بیایند اما طوری می گویند فوتبالی ها انگار ما از پشت کوه آمده ایم! مگر ما که الان در هیات رئیسه هستیم، فوتبالی نیستیم؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)