پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۵

تمرین پرسپولیس در 2 ورزشگاه برگزار شد

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم پرسپولیس پس از دیدار روز گذشته با سپاهان اصفهان امروز در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند. *طبق اعلام علیرضا اشرف و تصمیم کادر فنی، سرخپوشان امروز از ساعت 12 و به طور همزمان در دو گروه و دو ورزشگاه، برنامه تمرینی و ریکاوری را انجام دادند. *گروه اول شامل بازیکنانی بود که در دیدار برابر سپاهان به میدان رفته بودند. این نفرات در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر مظاهر رحیم پور مربی بدنساز تیم، به ریکاوری با انجام حرکات بدنی، کششی و هوازی پرداختند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)