چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کیاپرس ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۹

نامه شش استاندار به رئیس جمهور

: پایگاه خبری تحلیلی کیاپرس(Kiapress.ir): استاندار لرستان از ارسال نامه ای با امضا شش استاندار به رئیس جمهور خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به ارسال نامه شش استاندار کشور به رئیس جمهور در راستای لزوم توجه به این استانها در برنامه ششم [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)