دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۴۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۷

"پاییز" در اواخر هفته دو اجرایی است

نمایش "پاییز" پنجشنبه و جمعه هفته جاری با دو اجرا میزبان مخاطبان است. به گزارش ایسنا، جدیدترین اثر نادر برهانی مرند که از روز یکشنبه 19 بهمن در تماشاخانه ایرانشهر با استقبال مخاطبان به روی صحنه رفته است، در هفته دوم اجرا نیز دو اجرایی شد. این نمایش که هر روز به جز شنبه ها ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر در حال اجراست، پنجشنبه 30 بهمن و جمعه 1 اسفند اجرای فوق العاده ساعت 21:30 هم خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)