دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 5 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
عضو مجمع طلاب حوزه علمیه قم با بیان این که ترویج فضایل حضرت زهرا(س) وهابیت را به وحشت انداخته است، گفت: اسلامی را که حضرت فاطمه(س) به آن دعوت می کنند اسلامی ولایی است که در رأس آن ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۵    
این نرم افزار به حافظان قرآن کریم کمک می کند تا آیه هایی را که حفظ کرده اند به صورت پرسش و پاسخ مرور کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۸    
یک کارشناس دینی، تبیین سجایای اخلاقی و رفتاری حضرت زینب(س) را در الگوسازی برای زنان و دختران جامعه حایز اهمیت دانست.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۴    
احمد آقای خمینی از تهران با آقامحسن تماس می گیرند و می گویند امام دعاگوی شما هستند و پیام فرستادند که از جزیره شمالی غافل نشوید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۸    
مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) با سخنرانی احسان ارجمند ومداحی حاج حسن خلج وحاج سید مهدی میرداماد در بیت الرضا(ع) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
رسول اکرم(ص): هر کس در برآوردن نیاز بیماری بکوشد، خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد، از زیر بار گناه خویش بیرون می رود، به سان آن روز که از مادر، زاده شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
محمد شجاعی با اشاره به شناخت 20 ساله از استاد علی ابوالحسنی، تاکید کرد: ایشان یک محقق بزرگ، دغدغه مند و با غیرت و در عین حال بسیار متواضع بود و هیچگاه دغدغه شهرت و خود نمایی نداشت بلکه بیشتر به وظیفه ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
استاد حوزه علمیه قم بابیان این که حضرت زینب(س) بزرگ ترین پرستار تاریخ بشریت است، گفت: پایداری حضرت زینب(س) در روز عاشورا، ریشه در تربیت برجسته ایشان به دست حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۵    
روزی میهمانی برای امیرالمؤ منین (ع) رسید. آن حضرت به خانه آمده و فرمود: ای فاطمه ، آیا طعامی برای میهمان خدمت شما می باشد؟ عرض کرد: فقط قرض نانی موجود است که آن هم سهم دخترم زینب می باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
انسان همواره نیازمند اسوه است و نسل جوان با شناخت اسوه های برتر و پیروی از آنان به رشد و کمال و رستگاری و نجات می رسد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۶    
شبنم فرضی زاده اردبیلی از شاعران جوان کشورمان به مناسبت فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت زینب(س) شعری سروده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
مراسم محوری استقبال از فاطمیه در هیئت بیت العباس زاهدان برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۱    
نویسنده مسیحی کتاب زینب: فریاد فرمند از حضرت زیبت(س) به عنوان نخستین وزیر تبلیغات در تاریخ اسلام نام می برد و معتقد است که نگاه واقع بینانه ای نسبت به زندگی و منظومه فکری و روحی حضرت زینب(س) در منابع ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
پیکر مطهر این شهید عزیز بعد از شهادت تا کنون پیدا نشده و او در غربتی رشک برانگیز در مناطق مجنون جاودانه شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
یکی از زیباترین روزهای سال که در تقویم رسمی کشور خودنمایی می کند، روز میلاد حضرت زینب(س) است که به عنوان روزی برای تکریم پرستاران پرتلاش کشور اختصاص یافته و هر سال در چنین روزی به یاد همه فداکاری های ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
بیش از نیم قرن دسترسی آزاد به محضر آیت الله خوشوقت موجب شده نسلهای مختلفی از نفوس مستعد و دلهای مشتاق در حلقه تربیتی ایشان حاضر شده و به لیست آموزش دیدگان و تربیت شدگان وارد شوند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۹    
حضرت زینب(س) در مهد علم نبوی تربیت شده و در تمامی عمر در پیشگاه دو پیشوای بزرگ که بزرگان اهل بهشتند پرورش یافت. امام سجّاد(ع) درباره ایشان فرمودند: انتِ بحمدالله عالمة غیر معلّمة و فهمة غیر مفهّمة .
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
زندگی حضرت زینب(س) سرشار از درسهای ارزشمندی است که انسان را به مسیر رستگاری و آرامش رهنمون می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در هیئت روضه الشهدا با سخنرانی و مداحی دکتر محمدی فام وشعر خوانی برادر گل محمدی
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۵    
زینب کبری(س) حضور هفت معصوم را درک کرد و در تمامی ابعاد ولایت مداری؛ معرفت امام، تسلیم بی چون و چرا بودن، معرفی و شناساندن ولایت، فداکاری در راه آن و .. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
عقیق: حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که روز دوشنبه برای بازدید از چهارمین نمایشگاه نقاشی چند نسل هنرمندان معاصر ایران به نگارخانه لاله رفته بود ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۹    
آیت الله اراکی گفت: این که ما می گوییم این تشیع لندنی است، از روی حدس و گمان حرف نمی زنیم، خطر بزرگی است که امروز اسلام و تشیع را تهدید می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
با مداحی حاج محمدکمیل-علی اصغر ژولیده برگزار گردید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
عقیق: در آستانه ایام شهادت بانوی دو عالم، صدیقه طاهره، زهرای مرضیه سلام الله علیها، پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی فعالیت خود را آغاز کرد. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۶    
استاد محمدعلی معلم دامغانی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) اشعاری سروده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
این مراسم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) با نوای حاج منصور ارضی،کربلایی حسین قربانچه و حاج سید علی قریشی برگزار گردید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
هیئت رایت العباس (ع)
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
انفجار خودرو بمبگذاری شده در منطقه السیده زینب(س) در حومه دمشق به شهادت 4 نفر و زخمی شدن 13 نفر منجر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
مراسم زیارت عاشورا حسینیه صنف لباس فروشان از صبح ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) به مدت 10 روز برگزار می گردد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
امروز مخاطب زینب کیست؟ آیا مسلمانان اصلی ترین دشمن خود را می شناسند که اشد الناس للذین آمنوا الیهود؟ و یا آنکه به جای دشمن اصلی به درگیری درون مذهبی پرداخته اند؟
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
حضرت زینب(س) القاب زیادی دارد و حقیقتا شایستگی همه این القاب را دارد و ذات آن بانوی قهرمان برخوردار از اوصاف عالیه انسانی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
طی ماه های اخیر گروه های مردمی عراقی و سوری که با هدایت و همکاری حاج قاسم سلیمانی با گروه های تکفیری همچون داعش در حال مبارزه هستند، پیروزی و موفقیت های مهم زیادی را به دست آورده اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۸    
عقیق :
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مداح و پیرغلام اهل بیت (علیهم السلام) با بیان اینکه یکی از ویژگی های حضرت زینب(س)، صبر و بردباری است، گفت: وقتی امام حسین (ع) را در گودال قتلگاه به دست میگیرند، می فرمایند: خدایا! از ما قبول کن.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۸    
استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام مرحوم منذر با اشاره به اینکه مرحوم منذر حساسیت مسائل مرتبط با شعائر دینی و مظاهر شیعی را به خوبی درک کرده و احساس مسئولیت داشت ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
تصویر زیر گنبد حرم مطهر حضرت زینب(س) را از بلندایِ مناره های حرم عقیله بنی هاشم نشان می دهد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
تصویر زیر گنبد حرم مطهر حضرت زینب(س) را از بلندایِ مناره های حرم عقیله بنی هاشم نشان می دهد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
دومین سالگرد ارتحال آیت الله خوشوقت از اساتید اخلاق تهران با حضور آیت الله کاظم صدیقی در حسینیه الزهرا(س) برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری کنگره بزرگ حضرت ابوالفضل (ع) در زادروز با سعادت آن حضرت در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان چایپاره در اوایل سال آینده خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
پس کسی را کوچک نشمارید و شاید کسی را که شما قبول ندارید و تحویلش نمی گیرید در پیش خدا خیلی آبرو دارد و تو نمی دانی...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
پدرم می گفت هر گاه حاجت و خواسته ای داری،خداوند متعال را سه بار به نام حضرت زینب کبری(س) بخوان که بدون شک ، خداوند خواسته ات را روا می سازد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۳    
حضرت زینب(س)، با انجام رسالت خویش زینت بخش تاریخ شد و موجب افتخار و سرافرازی خاندان وحی و ولایت گشت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۸    
عقیق : تصویری دیدنی و منتشر نشده از حاج منصور ارضی در حضور مقام معظم رهبری در روز میلاد حضرت صدیقه طاهره(س)
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
زنی ادعا می کرد زینب کبری است و به دعای پدرش امام علی(ع) عمری ابدی یافته است. مأمون او و امام رضا(ع) را با یکدیگر روبه رو کرد تا مشخص شود کدامیک راست می گویند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
مراسم جشن شب میلاد حضرت زینب(س) با سخنرانی حجت الاسلام حسن آبادی و مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان در حسینیه فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
هنگامی که زینب (س) متولد شد، مادرش حضرت زهرا (س) او را نزد پدرش امیرالمؤ منین (ع) آورده و گفت : این نوزاد را نامگذاری کنید! حضرت فرمود: من از رسول خدا جلو نمی افتم .
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
عقیق : دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس از توزیع پنج هزار پرچم یا محمد رسول الله (ص) در ورزشگاه آزادی پیش از بازی پرسپولیس - لخویا خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
عصمت صرفاً به معنای گناه نکردن نیست بلکه استحاله وقوع گناه از سوی معصوم است؛ ولی از غیرمعصوم صدور گناه محال نیست بلکه ممکن است، نه این که لزوماً گناه از او سر زند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۹    
استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در تبیین منشور روحانیت گفت: روحانی اگر تهذیب نفس نداشته باشد نه تنها کمکی به اسلام نخواهد کرد بلکه خود معضلی برای دین خواهد بود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
عقیق :با درد آمدیم و بدنبال مرحمیم کیسه به دوش کوچه این نسل آدمیم ما را نوشته اند گدایان اهل بیت پس بی دلیل نیست که سلطان عالمیم از لطف مادریست به ما راه داده اند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۰    
در آستانه ولادت حضرت زینب (س) چاپ چهارم کتاب آینه در کربلا (گزیده اشعار عاشورایی) به کوشش شیرینعلی گلمرادی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۶    
مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله محمد فاضل لنکرانی، سوم فروردین ماه 94 مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور و برخی کشورهای اسلامی در مسجد اعظم قم برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۴    
عقیق :ستاد مردمی دفاع از حریم اهل بیت (ع) در نظر دارد کاروان پیاده روی نجف تا کربلا را به مناسبت نیمه شعبان برگزار نماید. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۵    
آیین استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس صبح دیروز دوشنبه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی شهید بهشتی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۰    
هم وجود مبارک حسین بن علی(ع) عقیله بنی هاشم است هم وجود مبارک زینب کبری.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۴    
مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) با مولودی خوانی حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۸    
علی شهاب مستندساز لبنانی شبکه المیادین نخستین قسمت از مستند سلیمانی را بر روی یوتیوب قرار داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۶    
چهره ماندگار فلسفه ایران با اشاره به آیه 9 سوره شمس (قدْ أَفْلَحَ مَن زَکَّاهَا) گفت: همین یک جمله قرآن کریم برای همه بشریت کافی است و اگر مردم دنیا این جمله را می فهمیدند، مشکلات رفع می شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۶:۴۸    
در هیچ کجای قرآن کریم، کوچکترین نشانه ای برای تأیید نگرش ها و رفتارهای تحقیرآمیز نسبت به زنان و مفروض داشتن آن ها به عنوان موجودات مادون انسان که شایسته احترام نباشند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۶:۳۰    
هیئت الشهدای شاهرود .شام ولادت امام حسن عسکری ع حجت الاسلام صمدی و کربلایی موسی رضایی
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۶:۰۶    
آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر جوانان در مسیر کسب رضایت الهی فعالیت داشته باشند و در این راستا با علما و اندیشمندان دینی ارتباط داشته باشند، توطئه های دشمنان اسلام و ایران خنثی می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۵:۳۹    
مراسم جشن شب میلاد حضرت زینب(س) با تلاوت قرآن استاد کریم منصوری، سخنرانی حجت الاسلام موسوی مطلق و مداحی حاج اصغر زنجانی،حاج سید مجید بنی فاطمه و حاج احمد نیکبختیان در هیئت ریحانة الحسین(س) برگزار شد
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۵:۳۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه مفید گفت: علی(ع) با توحید جهان را می شناسد و از آنجا رابطه والی با مردم را می شناسد و پیاده می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۴:۳۳    
به زودی بخش جدیدی از طرح توسعه مسجدالحرام بهره برداری می شود. طرح توسعه مسجدالحرام به گفته مقامات سعودی بزرگترین طرح در تاریخ این مکان مقدس است که با هزینه 80 میلیارد ریال سعودی اجرا می شود و هدف از ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۳:۳۷    
وزیر نزدیک فقیر آمد و گفت : ((ای جوانمرد! سلطان روی زمین از کنار تو گذر کرد، چرا به او احترام نکردی و شرط ادب را در برابرش بجا نیاوردی ؟))
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۲:۵۸    
مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) با مولودی خوانی حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۲:۳۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت در بارگاه منور رضوی مهمترین پایگاه نشر ارزش های اهل بیت(ع) است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۱:۳۶    
کتاب درس نامه اخلاق اسلامی (مبانی و مفاهیم) نوشته حجت الاسلام والمسلمین عنایت الله شریفی به همت معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی و دفتر نشر معارف راهی بازار کتاب شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۹    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۱    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۰:۳۲    
حجت الاسلام حسن آبادی گفت: اعمال عبادی که من و شما به راحتی از کنارش عبور می کنیم حائز اهمیت است و چه بسا خدا با همان یک عمل از ما راضی شود؛ همچنان که عالمی گفت یک تکه نان، دستم را گرفت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۰    
آیت الله مکارم شیرازی به سؤالی در خصوص حریم بودن داخل خودرو پاسخ گفت.