دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۱۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 27 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۱    
آیت الله جوادی آملی در شرح دعای تحویل سال گفت: در روایات ما آمده است که وقتی بهار را دیدید به یاد معاد باشید لذا قرآن کریم یکی از نمونه های معاد را جریان بهار ذکر می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۶    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۰    
رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به اینکه باید سهم قرآن را در رسانه ها افزایش دهیم، گفت: انعکاس اخبار قرآنی فرصتی برای رشد فعالیت های قرآنی و به نمایش گذاشتن توانمندی های این عرصه است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۳    
وی دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه اصفهان بود که به عضویت سپاه درآمد و به پاوه اعزام شد. آن روزها، این شهر منطقه ای جنگی بود که در کنترل سپاه قرار داشت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۸    
شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران با هدف اجرای برنامه های قرآنی در ایام نوروز افتتاح می شود، این درحالی است که بیش از 40 مبلغ سیار در بین خانواده ها و کاروان ها در این ایام حضور فعال خواهند داشت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۹    
در خانه هایی که خدا رخصت داده که [قدر و منزلت ] آنها رفعت یابد و نامش در آنها یاد شود. در آن [خانه ]ها هر بامداد و شامگاه او را نیایش می کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۲    
چون رطب را در دهان نهادم و روزه خود را با آن افطار نمودم هسته ای در آن نیافتم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۴    
کمیته برگزار کننده جشنواره تراتیل السجادیه در آستان مقدس امام حسین(ع) از تمامی نویسندگان و محققان دعوت کرده در تالیف کتابی درباره امام علی بن الحسین زین العابدین(ع)شرکت کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۵    
امّ سلمه جزء اولین مدافعان حرم بود. اکسیر نابِ ولایت علوی و عصمت فاطمی(س) در جان و دلِ قابل فیض اگر بنشیند از فردی ساده، مدافع حرم می سازد، زن و مرد هم ندارد!
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۱    
پنجمین روز مراسم عزاداری ایام فاطمیه با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) در دفتر دکتر سعید جلیلی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۹    
به مناسبت روز شهید، بنیاد شهید و امور ایثارگران جشنواره عکس "قاب سرخ" را با پذیرش عکس مردم شهید پرور ایران اسلامی برگزار می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۰    
نرم افزار "مشاهد العشاق" برای زیارت از دور عاشقان راهیان نور با دو نسخه موبایلی و وب تولید شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۳    
من همسایه شما هستم،در همین محله و در همین نزدیکی ها زندگی میکنم. این که من هر رو دو نوبت درِ خودرا به روی شما باز میکنم ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۱    
در این طرح گرافیکی گوشه ای از صفات سیده زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) که با حرف سین شروع شده به همراه توضیحی مختصر آورده شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۳    
معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری از 28 اسفند تا 14 فروردین در 2326 امامزاده کشور برگزار می شود، گفت: مراسم ویژه تحویل سال نو امسال در 1665 امامزاده کشور برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: والدین باید با بکارگیری شیوه های مناسب تربیتی، فرزندان را نمازخوان تربیت کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۰    
عطیه سادات حجتی از شاعران و عکاسان جوان کشور در یک اقدامی جالب اهالی ایران زمین را به سفره هفت سین فاطمی خود با نام سین اول سلام بر مادر دعوت کرده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۷    
این مراسم از شنبه 1 فروردین ماه به مدت 3 شب با سخنران: حجت الاسلام سیدمرتضی شجاعی مداحان: حاج احمد جنتی وحمید دادوندو امیرحسین حیدری و دیگر ذاکرین حسینیه خیمه گاه برگزار میشود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۲    
عقیق: نمایشگاه کوچه بنی هاشم که به همت شهرداری منطقه سه تهران و موسسه فرهنگی مذهبی ریحانةالنبی(س) برگزار شده، جلوه ای سبک زندگی فاطمی، ازدواج، حجاب و عفاف را به نمایش گذاشته است. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴    
ویژه نامه اینترنتی حضرت مادر که به مناسبت ایام فاطمیه در فضای مجازی منتشر شده است، پنج داستان از پنج مقطع زندگی بانوی دو عالم را به شیوه ای نو همراه با تصویرسازی های جذاب روایت می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه برنامه های شب تحویل سال نو در آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) را تشریح کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۳    
برنامه تلویزیونی آیینه خانه 2 تا 4 فروردین با اجرای رسالت بوذری و متناسب با ایام فاطمیه (س) روی آنتن شبکه دو می رود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۹    
اگرچه دعا و درخواست حوائج از درگاه الهی محدود به زمان و مکان نیست اما هستند مکان هایی که برای دعا در آنها توصیه و سفارش شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۳    
در این تصاویرحاج "منصور ارضی" مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جبهه های نبرد حق علیه باطل روزهای دفاع مقدس دیده می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۳    
تصمیم گرفتم با همان آب و در همان سطل وسط اتوبوس وضو بگیرم و نشسته روی صندلی نمازم را بخوانم، همین که مشغول وضو بودم، شاگرد راننده پرسید: چه کار می کنی؟ راننده که از آینه ماشین وضو گرفتن مرا می دید ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۰    
حضرت آیت الله وحیدخراسانی خطاب به امت اسلام و مردم ایران تصریح کردند: هیئات عزاداری به وسواس شیطانی گوش ندهند، همه هیئت ها بیرون بیایند تسلیتی بشود برای آن قلبی که بدن را روی دست گرفت ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
حرم امام حسین علیه السلام در 200سال پیش
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
عباس رنجبر یکی از اساتید پیشکسوت قرآن کریم شب گذشته بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
مراجع تقلید قم روز چهارم فرودین 1394 به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) از بیوت خود به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) عزاداری خواهند کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۵    
حضرت علی علیه السلام، در حدیثی نرسیدن بدی به انسان را مشروط به چهار چیز دانسته اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۰    
رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان کشور گفت: وظیفه ما به عنوان مداحان اهل بیت(ع) تالیف قلوب است نه تیز کردن شمشیر دشمن.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
استاد رسولی بیان داشت: در سال جاری از طرف سازمان ها و نهادهای مختلف به بنده جوایز و یادبودهایی داده شد اما طی برنامه ای مرا به عنوان پیر غلام امام حسین علیه السلام انتخاب کردند که این انتخاب بیشتر از ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
موقعیت به گونه ای بود که اغلب شهدای عملیات بیت المقدس دو بیشتر از تیر دشمن، از یخ زدگی پا و بدن و تقلیل توان جسمی به شهادت رسیدند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۳    
عضو خبرگان رهبری گفت: هر کار انقلابی خداپسندانه ای بخواهد انجام بگیرد باید دارای سه رکن علمی، مدیریتی و تقوی باشد، اظهار داشت: رکن علمی همان شناخت اسلام است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۱    
مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها 3 تا 7 فروردین ماه 1394 در حسینیه آیت الله حق شناس (ره) برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۳    
اینک آن امانت مقدس بازگردانده می شود. از این پس اند وه همیشگی و شبم بی تابی و بیداری است تا به هنگامی که خداوند مرا نیز سرایی برگزیند که تو را در آن جایگاه باشد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۸    
بنابر تصریح آموزه های دینی اعمال و رفتارهای انسان با یکدیگر در ارتباط بوده و برخی حالات سوء در انسان منجر به بروز رفتارهای ناشایست و نکوهیده از نظر دین و اخلاق می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۴    
احسان کرمی مجری و بازیگر تئاتر و سینما در فیلم دربست به کارگردانی علی خامه پرست نقش یک روحانی را بازی می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۰    
این مرکز با تشکیل کارگروه های علمی و تخصصی نسبت به پاسخگویی به سوالات و شبهات مطرح شده توسط مخاطبان از طریق سایت و سامانه پیام کوتاه می پردازد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۵    
مدیر شبکه رادیویی تهران گفت: این شبکه با تدارک ویژه برنامه های متنوع دهه دوم ایام فاطمی را گرامی می دارد و برنامه های سال نو با محوریت تبیین شعار سال، راهیان نور ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۷    
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، هیئات مذهبی را مردمی ترین شبکه های مدنی کشور و عاملی اثرگذار در توسعه فرهنگ دینی بیان کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۳    
ناشر آثار و اندیشه های حجت الاسلام پناهیان با هدف آشنایی نسل جوان با معارف و اندیشه های دینی، پیام های معنوی این خطیب توانمند را به صورت روزانه در شبکه اجتماعی بیسفون منتشر می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۷:۲۱    
شماره 115 رایحه، ویژه بزرگداشت استاد محمدباقر بهبودی در آستانه چهلمین روز درگذشت این محقق قرآن و حدیث منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۶    
غلامرضا سازگار از انتشار دو اثر جدید از وی در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران با موضوع ائمه اطهار(ع) خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۶:۵۱    
حاج قاسم گفت: من با شما عکس نمی گیرم. جواد هم بی معطلی و باخون سردی گفت: ما که نمی خواهیم با شما عکس بگیریم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۶:۳۶    
این مراسم واقع در خیابان قزوین بعد از پل نواب در استان متبرک امامزاده معصوم (ع)ساعت 1بامداد برگزار میشود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۶:۱۱    
هرگاه که زکریا نام محمد، علی، فاطمه، و حسن (ع) را می برد، اندوهش برطرف می شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۵:۳۹    
برنامه های هفتگی فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه اعلام شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۷    
عقیق :حدیثی که در ذیل آمده است از حضرت فاطمه زهرا (س) نقل شده است: عَبْدُ اللّهِ بْنِ مَسْعُود، فالَ: اتَیْتُ فاطِمَهَ صَلَواتُ اللّهِ عَلَیْها ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۳:۳۳    
بی گمان فاطمه(س) در همه عبادات از جمله نماز سرمشق اولیای الهی است، چنان نماز می خواند که محل عبادتش در نجوای توحید با او همصدا می شد و ملائکه برای دیدن عبادت او صف می کشیدند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۲:۴۹    
مراسم سومین شب روضه در بیت الحسین با سخنرانی حاج مهدی توکلی و روضه خوانی حاج حسن خلج و حاج علی علیان برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۲:۱۲    
کسانی که در برابر دشمنی و فشار کفار، تاب مقاومت از دست می دهند و برای انعطاف نسبت به آنها و عقب نشینی از اصول توجیه می تراشند، از سنت الهی غافلند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۶    
مدیرکل تبلیغات گلستان؛ گفت: مخالف یک دهه عزاداری برای فاطمیه نیستیم؛ چراکه روضه برکات و نورانیت دل را به دنبال دارد ...