دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۱۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 21 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۳    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۱    
بهش گفتم: چرا یه طور لباس نمی پوشی که در شان و موقعیت اجتماعیت باشه؟ یه کم بیشتر خرج خودت کن. چرا همش لباسای ساده و ارزون می پوشی؟ تو که وضعت خوبه .
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۸    
یکی از اعمالی که چه در قرآن کریم و چه در گفتار ائمه اطهار (ع) فراوان مورد نکوهش و متعاقباً عقوبتی سخت برای آن در نظر گرفته شده است شرابخواری و استفاده از مسکرات می باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۱    
یک طلبه جوان برا ی اهل بیت کارت دعوت عروسی فرستاد و...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۴    
عقیق : دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
آیت الله سبحانی با توصیه به طلاب گفتند: در ایام تعطیلات عید صله ارحام انجام دهید؛ اما از درس و مطالعه غفلت نکنید چراکه انقطاع درس، ملکه اجتهاد را از بین می برد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۲    
"تعریف مرگ و زندگی در آیات قرآن"، "تعریف اجل مسمّی و غیر مسمّی در آیات قرآن"، "مرحله قبض روح انسان" و "تعریف بزرخ در آیات قرآن" عناوین اصلی این کتاب الکترونیک را تشکیل می دهند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
هر که به مردم نیکی کند، محبّت همیشگیِ آنان را برای خود خواهد داشت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
از هرگونه معاشرت با این فرقه ضالّه مضلّه اجتناب کنید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۰    
رییس کل امور حرمین شریفین، ظرفیت نهایی صحن طواف را پس از اتمام طرح توسعه مسجدالحرام اعلام کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۴    
قرآن به مومنان توصیه می کند که از لغزش کافران و منکران قیامت نیز بگذرند و کار آنها را به خدا واگذار کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۰    
متأسفانه چهره جاویدالاثر حاج احمدمتوسلیان را خشن ترسیم کرده اندکه با توجه به خاطرات اصل مطلب متوجه می شویم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
در کدام لحظه ، زن به خدا نزدیک تر است؟ پاسخ مناسبی مطرح نشد، تا اینکه حضرت زهرا (علیها السلام) سئوال پدر را شنید و پاسخ داد...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۳    
قصص و نام دیگرش موسی و فرعون" بیست و هشتمین سوره قرآن است که مکی و 88 آیه دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۱    
عقیق : منبع:مشرق 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۶    
مراسم زیارت عاشورا امروز از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محبی و مناجات و قرائت زیارت عاشورا و روضه حضرت زهرا (سلام الله علیها) توسط حاج منصور ارضی برگزار گردید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
زاغه خاطرات اولین اپلیکیشن اندروید یادمان های راهیان نور است که به همت موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی و به پاس رشادت های قهرمانانی چون خرازی، بابایی، همت، صیاد شیرازی و .. تولید شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
آخرین پنج شنبه سال معمولا فرصتی است برای زیارت قبور شهدا و اموات. ابیات زیر به این بهانه در این مطلب قرار خواهد گرفت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
رفتارهای بسیاری هستند که روح کرامت و بزرگواری را در انسان به نمایش می گذارند اما هستند اموری که حقیقت این مسئله را به خوبی ثابت می کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور جمع زادی از محبین اهل بیت(ع)، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علوی و مداحی حاج حسین سیب سرخی در شهرستان شاهرود برگزار شد
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۱    
ایشان اعتقاد تقلیدی را جایز نمی دانند و ادامه می دهند: چنین اعتقادی به درد نمی خورد. اعتقاد که بنیان وجود آدمی است باید با تحقیق به دست بیاید .
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
پیامی که از جانب خداوند متعال برای بهترین بنده خودش صادر شد
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۷    
سومین جلسه از سلسله جلسات نقد کتاب با نقد و بررسی کتاب"سر به مهر" اثر خانم حسنا محمد زاده از شعرای آیینی ، با حضور مرتضی امیری اسفندقه ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۹    
حاج آقا فرمودند من روز شهادت آمدم اینجا، امروز هم آمدم و گفتم بیایم تا چیزی بگیرم. اینجا بغض کردند و کمی گریستند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
عقیق : همایش ملی "پیشرفت از منظر قرآن و حدیث" با پیام آیت الله مکارم شیرازی در قم آغاز شد. این همایش با حضور رئیس مرکز الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، اعضای شورای عالی، نمایندگان قم در مجلس ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۱    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین از برگزاری طرح "آرامش بهاری" و "سوگواره یاس نبوی" در بقاع متبرکه این استان، همزمان با ایام نوروز خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۹    
امام جمعه موقت شهر تهران گفت: آیت الله خزعلی هیچ گاه از هیچ خطری نهراسیده و همیشه در خط مقدم و در جبهه دفاع از قرآن، اسلام و ولایت فقیه بوده ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۷    
سعید حدادیان، مداح و شاعر اهل بیت معتقد است: شاعر اگر به حکمت گره نخورد، زندگی اش را می بازد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۰    
عقیق :حاج محمد اسماعیل دولابی می گوید: صبر کن خدا در را باز میکند. تنها، نشستن و مودب بودن کار شماست,اما باز کردن یا باز نکردن در با اوست . اختیاری نیست! هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
محمد مهدی همت فرزند شهید همت عکس کودکیش را منتشر کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
سرابی، نقش جامعه قرآنی را بسیار اثرگذار دانست و گفت: امروز به برکت شهدا، امام و مقام معظم رهبری، جامعه قرآنی به جامعه ای نقش آفرین و اثرگذار در نظام اسلامی تبدیل شده و حساسیت ها بر روی آن زیاد است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸    
یک جوان مسلمان 20 ساله به عنوان قهرمان روز کشور سوئد انتخاب شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
تفاوت یک مسلمان واقعی و یک تروریست تکفیری را می توان در نوع رفتار با اسرا مشاهده کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۰    
دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به تلاش هایش در زمینه تفسیر قرآن گفت: کتاب حمد نتیجه عمر من و بحث های من است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۸    
وهابیون کشتن شیعه را جایز می دانند و آن ها شیعه را در ذهن فرزندانشان بد ترسیم می کنند تا از این مذهب پیروی نکنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تقارن ایام فاطمیه امسال با عید نوروز گفت: فاطمیه با هر مناسبتی تقارن پیدا کند ما باید کار خودمان را بکنیم اما فضای عمومی جامعه هم مسئاله ای است که باید مد نظر باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۰    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی رهبر صالح است، گفت: اگر از رهبری صالح نافرمانی شود این نعمت از مردم گرفته می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز شهدا مصادف با 22 اسفندماه در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۵    
شهید مهدی صابری، فرمانده گروهان علی اکبر(ع)، تیپ فاطمیون، متشکل از شیعیان افغانستان که عملکرد قابل توجهی در صیانت از مقدسات اسلامی در سوریه دارند هفته گذشته در دفاع از حریم آل الله در خاک سوریه به ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۰    
حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از دروس حوزه و دانشگاه مصداق علم لا ینفع است، بر لزوم محوریت دروس حوزه و تبلیغ بر مبنای قرآن تاکید کرد و گفت ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۴    
حضرت آیت الله جوادی آملی به پرسشی درباره جن یا فرشته بودن شیطان پاسخ گفته است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۸    
به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم محمدباقر بهبودی، مفسر و محدث، مراسم یادبودی با حضور شاگردان، صاحب نظران و علاقه مندان به حوزه مباحث قرآنی در راستای تکریم اهل نقد و نظر برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۴    
هیچ گاه جملات نمی توانند واقعیت ها را آنگونه که دیده می شوند منعکس کنند و تصاویر نیز نمی توانند پیام خود را مستقیم به چشم مخاطب منتقل کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۱    
حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان از اساتید اخلاق گفت: نتیجه تقید به حلال، مصونیت فرد و جامعه از هرگونه فساد خصوصاً فسادهای اخلاقی و اقتصادی در سطح جامعه است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۵:۳۸    
روز 20 اسفند 1324 خورشیدی احمد کسروی بدست گروه فدائیان اسلام به قتل رسید و جان خود را بر سر عناد با مذهب تشیع و توهین های مکرر به مقدسات آن از دست داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۴:۳۹    
موضوع اهتمام به محیط زیست به نحو اعمّ و مسألۀ درختکاری در اسلام به نحو اخصّ ازجمله آموزه هایی است که در آموزه های دینی مصادیق فراوانی از آن یافت می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۳:۴۱    
هر که گناهی کند تا هفت ساعت از روز مهلت دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۲:۴۱    
یک زائر ایرانی گفت: فریضه حج جلوه گاه وصال جان های تشنه معنویت باخدای رحمان است ولی شعور و بصیرت درک روحی و عقلی حج مقدم بر طواف جسم به دور خانه خداست.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۱:۴۰    
مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به این پرسش که برای مردها، استفاده از طلای سفید و پلاتین اشکال دارد یا نه؟ پاسخ داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۹    
یکسال آیت الله تهرانی همان ابتدای سخنرانی شب تاسوعایش گفت: امشب می خواهم برای یک نفر روضه بخوانم . چند بار این جمله را در اواسط سخنرانی تکرار کرد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۶    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۰    
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اگر بخواهیم میزان ارتباط و درجه شایستگی فرد و گروهی را در ارتباط با انبیاء و خداوند متعال بسنجیم و محک بزنیم این دو جمله معیار اصلی است.