دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۰۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 16 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۷    
قولوا للنّاس أحسنَ ما تُحبونَ أن یُقالَ لَکم؛ بهترین سخنی که دوست دارید ردم به شما بگویند، به آن ها بگویید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۴    
با نزدیک شدن به ایام نوروز 94، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه هایی تدارک دیده که قرار است به روی آنتن این شبکه برود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۷    
همه ساله در آستانه ایام نوروز علاقه مندان به بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور به این مناطق اعزام می شوند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تجلیل از علما تجلیل از فضائل اخلاقی در جامعه بوده و موجب تحکیم باورهای اعتقادی مردم می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
بهترین عاملی که انسان را متنزّه و وارسته می کند و از هر کج راهه رفتن باز می دارد یاد معاد است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
کتاب ضیافت پروردگار؛ ثبت لحظه های شیفتگی در میعاد از سوی مؤسسه فرهنگی هنری مشعر منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۷    
بدترین خصلت برای انسان، حرصی است که او را بی تاب کند و ترسی است که بند دلش را پاره کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
فراوان وضو بگیر تا خداوند عمر تو را زیاد گرداند. و اگر توانستی شب و روز با طهارت باشی این کار را بکن؛ زیرا اگر در حال طهارت بمیری، شهید خواهی بود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
کتاب دشمن شناسی ، شناخت دشمن و روش های مقابله با آن از منظر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۵    
پزشک و محقق طب اسلامی افزود: سرد مزاج ها بهتر است همراه غذا ادویه جات، زعفران و یا سرکه شیره مصرف کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۰    
رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرموده اند هر که پرخور باشد معده اش بیمار و قلبش سخت شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۲    
40 هزار نسخه از سالنامه 94 صهبا که انتشارات موسسه فرهنگی ایمان جهادی (صهبا) آن را منتشر کرده و ویژگی های قابل توجهی دارد، تاکنون روانه بازار محصولات فرهنگی شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
خطیب جمعه هامبورگ با تأکید بر اینکه فاطمه زهرا(س) یک چهره بین المذاهبی و بین الادیانی است، گفت: حضرت(س) در رأس قله ایمان قرار داشت و به خوبی وظایف فردی و اجتماعی خود را می شناخت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
عقیق: همزمان با روز درختکاری، تعدادی از اعضای هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشجویان دانشگاه هنر با حضور در بوستان لاله تعدادی نهال کاشتند. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۹    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از آغاز برنامه 15 ساله توسعه حرمین شریفین خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
مراسم گرامیداشت برادران شهید حمید و مهدی باکری با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله رزمندگان دوران دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در تالار وزارت کشور برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۱    
وقتی شعر خوب بود، وقتی استخوان بندی شعر، الفاظ شعر، خوب بود - شعرِ خوب، با مضمون خوب - تأثیرش بیشتر هم هست؛ بعلاوه که سطح ذهن مردم و فکر مردم را هم بالا می آورد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۹    
متولی مرقد حر بن زیاد از پایان یافتن طرح بازسازی این مرقد در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: هم اینک این طرح به صورت شبانه روزی در حال انجام است که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و امکان ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۸    
یکی از سؤالاتی که به صورت متداول در میان افراد متدین متعهد مطرح می شود این است که اگر کسی نماز نخواند، چگونه او را نمازخوان کنیم و اینکه رفتارمان در مقابل همسر بی نماز چگونه باید باشد؟
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۴    
مردم از آتشی بترسید که ماده آتش گیرنده اش انسان ها هستند. روح تاریخ مصرف ندارد و باقی است .عذابی هم که این روح دارد همیشگی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
یکی از با فضیلت ترین اعمالی که برای بعد از نماز به آن سفارش شده است تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵    
با توجه به گرایش اروپائیان و خصوصا فرانسویان به اسلام، دوره های شناخت اسلام در دانشگاه امریکایی پاریس برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵    
میزگردی با حضور 5 تن از وعاظ برگزار شد. در این نشست عنوان شد که فقه اکبر آیت الله فاضل این بود: "ترابی چسبیده به گوشه چادر فاطمه اطهر(س) باشم" و رهبر انقلاب گفتند که سرمایه یک سال جمهوری اسلامی را در ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۲    
همه ساله در آستانه نوروز و فرا رسیدن بهار طبیعت که به زیبا ترین شکل معاد را پیش چشم آدمی تصویر می کند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۳    
شب شعر حضرت زهرا با عنوان "ما ... در " در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با حضور محمد سهرابی ، قاسم صرافان، مهدی رحیمی، محسن عرب خالقی،وحید قاسمی ، هادی جانفدا، عطیه سادات حجتی ،مجید تال ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۲    
سیدحمیدرضا برقعی از برگزاری شب شعر فاطمی با عنوان محبوبه خدا در قم خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۹    
پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) پس از نماز جمعه با حضور گسترده مردم قم در حرم حضرت معصومه(س) تشییع و سپس به خاک سپرده شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
یکی از محل های غفلت مخصوصاً امروزه همین عروسی ها می باشد. یاد مرگ غفلت زدایی می کند. اگر حیا باشد انسان شرم می کند که کسی دیگر را در دلش راه دهد...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان حج و زیارت از پیگیری مشکل کاهش صدور ویزای عمره گزاران خبر داد و گفت: وزیر حج عربستان قول داده که فردا مشکل صدور روادید برطرف شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۵    
محسن اسماعیلی گفت: تفاوت ظاهر و باطن نشان دهنده نفاق و دورویی است و لذا شامل تمام آیات در خصوص نفاق می شود. تفاوت ظاهر و باطن نشان دهنده کذب و دروغ عملی است. تفاوت ظاهر و باطن نشان دهنده ریا هم هست.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۵    
عقیق: نمایندگان پیش از آغاز نشست علنی روز چهارشنبه 13 اسفند مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) به عزاداری پرداختند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۲    
مسئول طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در ایام نوروز سال 1394 ویژه برنامه چشمه های جاری به مدت 14 روز با موضوع حفظ سوره مبارکه ملک از شبکه قرآن سیما پخش می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۹    
خادمان حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرمین مطهر به عزاداری و سوگواری پرداختند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
عقیق :به نقل از العالم؛ شماری زیادی از زائران فاطمی برای زیارت امامین عسکرین (ع) و گرامیداشت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سایه تدابیر شدید امنیتی وارد شهر سامرا شده اند. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۴    
در حالی که بازسازی بارگاه ملکوتی امامین عسکریین(ع) در سامرا متوقف شده است، یک ایرانی به تنهایی در حال فعالیت عمرانی در این بارگاه است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
عقیق: متن منتشر شده در سایت سید علی مومنی درباره شایعاتی که درباره او مطرح است را بخوانید؛ باسلام و احترام خدمت محبان اهل بیت ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای پنجشبه شب با حضور در منزل شهید جواد زارعی مرزآبادی در فضایی عاطفی و معنوی با خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۷    
حضرت فاطمه(س) درحدیثی فرمودند: هر کس بر رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم یا بر من سه روز پی در پی درود فرستد بهشت بر او واجب می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
مراسم رونمایی از یادبود شهید جهاد مغنیه با حضور فعالان رسانه ای حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) با سخنرانی حجت الاسلام سید ابوالقاسم شجاعی و مداحی کربلایی محمد حسین پویانفر در هیئت ریحانه النبی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
بحث از حضرت زهرا (س) در حقیقت همانند بحث درباره قرآن کریم است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام کرمی و مداحی حاج سید مجید بنی فاطمه ، کربلایی محمد حسین پویانفر و صادق طاهری در هیئت ریحانة النبی(س) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی برادر احسان ارجمند و مداحی حاج محمود کریمی ،حاج سید مجید بنی فاطمه و حاج ابراهیم رحیمی در بیت الرضا(ع) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۷    
عقیق: مراسم هفتگی هیئت ثارالله زنجان با سخنرانی حجت الاسلام طالبی و مداحی حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی برگزار شد. روضه / حاج میثم مطیعی روضه / حاج مهدی رسولی روضه/ حاج میثم مطیعی ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
عقیق: شما نیز می توانید تصاویر هیئت خود را در چند ثانیه از طریق این لینک برای عقیق ارسال کنید
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
به مناسبت تقارن ایام فاطمیه و هفته درختکاری شاعران بنام معاصر ضمن حضور در سوگواره ادبی مادرانه ها به یاد یاس نبی و شهیدان دفاع مقدس درخت می کارند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
مراسم هفتگی هیئت ثارالله زنجان با سخنرانی حجت الاسلام طالبی و مداحی حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۹    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
حال و هوای این روزها قبرستان بقیع و شیفتگان زیارت قبر مطهر حضرت زهرا (س )
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۱    
حراست و نگهبانی از مرزهای اعتقادی و باورهای دینی و دفاع از آن ها در برابر شبهات فکری از وظایف بزرگ عالمان حوزه دین است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
یک درس دیگر مسئله سخت گرفتن بر خود و انفاق به دیگران است. بسیاری از مردم ما به خودشان با روزه گیری سخت گرفتند و به دیگران انواع و اقسام انفاق را کردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
حضرت فاطمه (س) با گریه های مداومش در داخل و خارج شهر مدینه، عظمت مصیبت از دست دادن پدر و مظلومیت شوهرش را به گوش همگان رسانید و ما شیعیان افتخار می کنیم معارف حقیقی دین را از مکتب فرزندان معصوم ایشان ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۴    
سلمان فارسی از صحابی ایرانی رسول خدا (ص) بوده است که به درجه ای از معرفت رسید که پیامبر (ص) او را "منا أهل البیت" خواندند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۹    
شیدا حسین طلبه هندی-آمریکایی می گوید: در آمریکا برای ما شیعه یا سنی بودن مهم نیست، مهم این است که شخص مسلمان باشد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۳    
زمان طاغوت با بچه ها در مدارس سرود های مذهبی کار می کردم که نتایج خوبی هم داشت. گاهی اوقات پیش می آمد که بعضی از افراد گروه سرود به مداحی گرایش پیدا کنند..
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۴    
گاهی شخصی کاری نمی خواهد انجام بدهد و می خواهد بداند فلان مطلب چه خواهد شد یا کاری را انجام داده است که بخواهد ببیند نتیجه اش در نهایت چه می شود این موارد استخاره نیست و تفال است که انجام آن با قرآن ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۵    
از آن جا که زنان و بانوان یکی از ارکان مهم و اساسی جامعه اند، لذا می توانند در تحقق جامعه مهدوی در عصر غیبت سهم بسزایی داشته باشند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۲    
شهردار نیویورک از وارد شدن تعطیلی دو عید فطر و قربان به تقویم مدارس دولتی این شهر خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۱    
عقیق: شما نیز می توانید تصاویر هیئت خود را در چند ثانیه از طریق این لینک برای عقیق ارسال کنید
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۹    
إمام رضا علیه السلام به یکی از پیشکاران خود می فرمایند: بادمجان زیاد تهیه کنید، چرا که در هنگام سرما، گرم و در هنگام گرما، سرد است، در همه اوقات، معتدل و در هر حال، خوب است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۴    
استاندار ایلام از افتتاح مرز دوم خروجی به کشور عراق در شهرستان دهلران استان ایلام خبر داد و اظهار داشت ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۵    
فدک دهکده ای در شمال مدینه بود که تا آن شهر دو یا سه روز راه فاصله داشت. این دهکده در شرق خیبر و در حدود هشت فرسنگی آن واقع بود و ساکنانش همگی یهودی شمرده می شدند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۰    
ای پسر ابوطالب! همانند جنین در شکم مادر پرده نشین شده، و در خانه اتهام به زمین نشسته ای، شاه پرهای شاهین را شکسته، و حال آنکه پرهای کوچک هم در پرواز به تو خیانت خواهد کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۵    
حضرت رضا (ع) فرمودند هفت کار بدون انجام هفت کار دیگر مسخره است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۳۳    
این مراسم با مداحی حاج حسین سازور به مدت سه شب برگزار میشود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۰۹    
حضرت امام باقر (ع) می فرماید: ألا وَ إنَّ فی أیَّامِ دَهْرِکُمْ نَفَحَاتٌ اَلا فَتَعَرَّضُوا لَهَا؛ آگاه باشید در روزگارتان نسیمهای رحمت ویژه می وزد، مواظب باشید ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۵:۳۹    
نشست نقد دانشنامه فاطمی (س)، شنبه 16 اسفند با حضور اندیشمندان و صاحب نظران دینی و علمای تاریخ اسلام در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۴:۴۰    
کتاب مداخل و منابع پزشکی در اسلام و ایران به اهتمام مهدی محقق دربردارنده بیش از 20 هزار مدخل گوناگون پزشکی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۳:۴۰    
معنای نور بودن ماه این است که زمین از خودش روشنگر نیست تا سراج نامیده شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۲:۳۹    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۱:۴۰    
عقیق :رُوِیَ عَنْ عَلِیٍّ اَمیرِالمُوْمِنینَ (ع) فی َوصْفِ اَهْلِ التَّقْوی قالَ:یُمْسِی وَ هَمُّهُ الشُّکّرُ وَ یُصْبِحُ وَ هَمُّهُ الذِّکْرُ یَبیتُ حَذِراً وَ یُصْبِحْ فَرِحاً حَذِراً لِمَا حُذِّرَ ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۱    
حدیثی ازپیامبراکرم (ص)درفضیلت خواندن سوره ی مبارکه بقره .....