پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۱:۴۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 26 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۴    
اگر شهادت نبود، اسلام و تشیعی نبود و ما هرچه از دفاع مقدس بگوییم، کم گفته ایم و هیچ گاه نمی توانیم قدردان زحمات شهدا و ایثارگران باشیم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۸    
گروهک تکفیری تروریستی داعش در استان رقه در شمال شرق سوریه، مسجدی به نام متبرک فاطمه الزهرا را تخریب کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۳    
حسن باقری کم در جنگ هشت ساله حضور داشت، اما خوب زیست. فرزند زمانه ی خود بود و گویی همه ی آرمان های انقلاب دست به دست هم داده بودند تا چنین نمونه هایی به نمایش درآید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۳    
تعداد روادید عمره صادره از ابتدای موسم عمره تا کنون به بیش از سه میلیون و 600 هزار روادید رسیده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
در روایتی از امام صادق علیه السلام می خوانیم : هنگام بازگشت از سفر برای خانواده خود سوغات بیاورید، هرچند قطعه سنگی باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۰    
مردانی که هر کجا، عَلَم گردان حضرت علی اصغر(علیه السلام) برپا می شد، سری که می چرخاندی، حتما چشمانت را شکار می کردند و محو جمال رعنای کربلایی شان می شدی.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
آیت الله العظمی جوادی آملی به تبیین نشانه های راه مستقیم بر اساس خطبه امام علی علیه السلام می پردازند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
عوامل بسیاری هستند که می توانند از پریشانی و تشویش انسان جلوگیری کرده و آرامش او را رقم بزنند تا جایی که هرگز پریشان نشود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
بنا به روایات رسیده از ائمه اطهار (ع) هر عملی آثار دنیوی، و اخروی منحصر به فرد خود را به همراه دارد چنانکه انجام گناه و معصیت، ترک صله رحم ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
سعی کنید در جستجوی اصل باشید، نه عکس؛ امین باشید و علیم چون امین بدون علم، خسارت به بار می آورد، و علیم بدون امانت، خیانت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۷    
رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: معراج شهدا آماده پذیرایی از مردم و هیئت های مذهبی برای زیارت شهدا همزمان با ایام نوروز 94 و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
امسال ترجمه قرآن توسط مرحوم مهدی الهی قمشه ای در صدر ترجمه های قرآن قرار گرفت به طوری که چاپ قرآن با ترجمه وی بیشترین تیراژ را داشت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران ارامنه در قالب کاروان راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۹    
علی معلم دامغانی، شعری را به پاس رشادت و حمیت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی سرود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
مراسم غبارروبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) با حضور آیت الله گرامی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
یکی از دلاوران محله کوت الشیخ در درگیری با تروریست های تکفیری در دفاع از مقدسات اسلامی بال در بال ملائک گشود و شربت شهادت نوشید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مبلغان و سخنرانان در این ایام فاطمیه ابعاد شخصی و وجودی آن بانوی بزرگ را تبیین کرده تا سیره زندگی حضرت زهرا(س) به عنوان الگو در زندگی مردم قرار گیرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
حلقه شعر آیینی فرات آخرین جلسه خود را میهمان حضرت فاطمه معصومه(س) بود. به گزارش عقیق در این جلسه که با حضور تعدادی از شعرای آیینی برگزار شد، حجت الاسلام مهدی پور سخنرانی کرد و تعدادی از شعرا ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
چهارشنبه سوری چیزی جز ضرر با خود به همراه نداشته و هر ساله نوجوانان و جوانان بسیاری دچار مخاطرات ناشی از آن می شوند و عقل و دین آن را رد می کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
عقیق : ثبت نام مراسم اعتکاف سال 1394 دانشگاه تهران از سوی مسجد این دانشگاه تا روز 27 اسفند ماه ادامه دارد. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۸    
معاون جذب و اعزام موسسه روایت سیره شهدا از راه اندازی شبکه اجتماعی "فُطرُس" به منظور دسترسی محتوایی راویان روحانی به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۵    
عید نوروز با عزاداری برای حضرت زهرا سلام الله علیه منافات ندارد. جدا از اینکه مردم فرصت بیشتری برای شرکت در مجالس اهل بیت (ع) پیدا می کنند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۴    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: چهارشنبه سوری کاری خرافی است و تبدیل به بلایی برای مملکت شده است که مفهوم عاقلانه ای ندارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
طرح فاتحان آسمان با موضوع اجرای تئاترهای خیابانی با مضامین قرآنی به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا از فردا 27 اسفندماه در 72 مکان از یادمان های هشت سال دفاع مقدس آغاز می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
عقیق :25اسفند، شهادت شیرمرد دلاور آذربایجان، آقا مهدی باکری فرمانده شجاع لشکر 31 عاشورا... چند روز مانده بود تا عملیات بدر. جایی که بودیم، هیچ کس جلوتر از ما نبود، جز عراقی ها. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان این که در دوره جدید هزینه های سفرهای عتبات عالیات عراق با ارز آزاد محاسبه شده است، گفت: در دوره اخیر هزینه سفر زائران بین 10 تا 12 درصد افزایش یافته است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۵    
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی اسوه حسنه با محوریت معرفی خلقیات رسول اکرم(ص) تا بیستم فروردین ماه تمدید شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۴    
مراسم تشییع پیکر شهیدان سید زینت علی جعفری و سید صابر حسین شیرازی دو تبعه پاکستانی که در دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند عصر روز دوشنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۹    
کتاب دختر پیامبر (ص) از آخرین آثار منتشره حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جاودانکه دربردارنده تحقیقاتی نوین پیرامون تاریخ زندگانی و شهادت آن بانوی نمونه ی اسلام (س) است با طرح جلد جدید به چاپ رسید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل برنامه ریزی سازمان حج گفت: زائران اعزام های لغو شده نوروزی می توانند در صورت تمایل با گروه های دارای ظرفیت خالی عمره 94-93 استان یا با حفظ اولویت در ایام نوروز 95 به عمره اعزام شوند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۱    
مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
مراسم پرفیض دعای توسل در ساعات پایانی سال 93 با قرائت دعای توسل توسط حاج محمدرضا غلامرضازاده روز جمعه 29 اسفند از ساعت 12 شب در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(علیه السلام) برگزار می گردد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۴    
تلاش کنید و اجازه ندهید که جوانیتان بیهوده از بین برود.هر کس به هر کجا رسید مقدماتش در جوانی فراهم شده است...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۱    
همزمان با تعطیلات نوروزی و ایام فاطمیه، حضور زایران جهان اسلام در کربلای معلی و نجف اشرف افزایش یافته است و این روزها شاهد حضور باشکوه عزاداری و سوگوارانی هستیم که از اقصی نقاط مختلف جهان به این ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
خبر آمادگی "احمد الطیب" شیخ الازهر مصر برای سفر به عراق و دیدار با علمای شیعه در چارچوب ابتکاری جدید برای نزدیکی بین شیعه و سنی و وحدت امت اسلام، مورد استقبال دو طرف قرار گرفت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اخیرا به دست ساکنان شهر بمبئی هندوستان رسیده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۴    
اگر کسی خود را شیعه اهل بیت (ُس) می داند قطعا باید در ایام شهادت آن حضرت حداقل در همان شب و روز حتی در شام شهادت اندوهگین وی عزادار باشد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
سبک مداحی علیرضا بهاری، همیشه سنتی و آیینی بود و خیلی از سبک های جدید را نمی پذیرفت. به نظر او این سبک ها مقطعی هستند و تاریخ مصرف کوتاهی دارند...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
دو ماه بعد از گرفته شدن این عکس، آیت الله "سید اسدالله مدنی"، به شهادت رسید. "علی تجلایی" هم سه سال بعد، به فیض شهادت نائل شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
با نزدیک شدن به پایان سال و رسیدن سال نو، سفرهای سیاحتی، تفریحی و زیارتی رو به افزایش می باشد. بنابر احادیث و روایات لازم است در سفر نکات خاصی را رعایت کنیم که آن ها را در اینفوگرافی آداب سفر باهم ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
استاد محسن طاهری از شخصیت والا و کامل حضرت فاطمه زهرا(س)، به عنوان ریشه درخت امامت نام برد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
مهلت نام نویسی در آزمون قرآن و عترت ارشاد که تا پایان اسفندماه اعلام شده بود تا هفتم فروردین ماه سال 94 تمدید شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
برخورد مردم با فاطمیه باید به گونه ای باشد که نقشه های دشمن که در طول 11 ماه برای اسلام و شیعه کشیده اند از مدرسه و دانشگاه گرفته تا سطح کلان جامعه را خنثی کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۲    
در شرایطی که کمتر از یک روز از انتشار نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IR شامل آرشیو تمامی سخنرانی ها و پیام های رهبر انقلاب در 25 سال اخیر نمی گذرد که این برنامه کاربردی به برترین اپلیکیشن های خبری ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۰    
هدف از انفاق به فقیر، اطعام نیست بلکه اکرام است؛ لذا به انفاق سِرّی توصیه شده است و زمانی اکرام در انفاق محقق می شود که کسی حتی دریافت کننده انفاق نیز متوجه نشود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۵    
همزمان با آغاز سال جدید و با توجه به تقارن چهار روز ابتدایی نوروز 94 با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، فرهنگسراهای تهران میزبان ویژه برنامه های بهار فاطمی می شوند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۸    
خبرگزاری های صهیونیستی به انتخاب سردار قاسم سلیمانی به عنوان مرد سال ایران واکنش نشان دادند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۴    
اهالی روستا حتی نیمه شب هم برای حل و فصل دعوا و مشکلات خود به سراغ ما می آیند، به همین دلیل، جایگاه مبلغ فراتر از سخنرانی است و باید در محل تبلیغی خود به کار عملی و ... بپردازد، تا بهتر پذیرفته شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۸    
حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و عید نوروز با برپایی برنامه های ویژه قرآنی پذیرای عاشقان کلام الله مجید است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۴    
یک مسؤول سعودی از بهره برداری از طبقه همکف و طبقه اول صحن طواف در خلال ماه رمضان آینده خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۶:۴۷    
با دشمنی و خشم و غضب که نمی شود حرفی را به مخالف خود قبولاند. اگر به طرف مقابل فحش بدهیم دیگر حرف ما را گوش نمی دهد. وقتی جو دشمنی پدید بیاید حرف حق شنیده نمی شود ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۶:۳۲    
کینه هایی را که انسان در انتظار انتقام، در دل خود نگاه می دارد ، جز این که خوره روح و جان آدمی می گردد، فایده دیگری ندارد واین بخشش و گذشت است که به انسان آرامش و عزت می دهد و خداوند متعال در قرآن ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۰    
حجت الاسلام هاشمیان گفت: معاونت فرهنگی مسجد جمکران در حوزه فرهنگی تلاش کرده است با توجه به اقدامات صورت گرفته در نیمه شعبان و ایام نوروز سال93، برنامه جامعی را تدوین کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۲    
یک استاد حوزه گفت: اسلام همواره سنت های مثبت تمامی اقوام و جوامع را تایید کرده و قطعا نوروز نیز یکی از این سنت های نیکوست.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۴:۳۴    
دین اسلام که برای جزء جزء زندگی بشر برنامه دارد، لباس و پوشاک او را نیز از نظر دور نداشته که با توصیه آن می توان بهترین لباس ها را بر عید نوروز تهیه کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۳:۵۷    
مراسم سومین شب عزاداری دهه فاطمیه در مسجد الهادی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میثم علی پناه و مداحی حاج محمود کریمی، حاج ابراهیم رحیمی و حاج محمد صمیمی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۳:۳۳    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۲:۴۰    
فاطمه علیهاالسلام را از این جهت محدثه خواندند که ملائکه به حضورش شتافته و با وی مصاحبه می کردند و سخن می گفتند، همان طوری که با مریم دختر عمران چنین بودند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۱:۳۹    
زیبایی یا خوبی ارادی همه امور ارادی انسانی اعم از افکار، علوم، اخلاق و اعمال است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۷    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۱:۰۶    
آخرین شب مراسم عزاداری فاطمیه در هیئت غریب مدینه برگزار شد. به گزارش عقیق دراین مراسم حجت الاسلام امیرجمشیدی سخنرانی کرد و در ادامه حاج ابوالفضل بختیاری و کربلایی علی اصغر ژولیده مداحی کردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۵۱    
همه هیئت ها و هیئتی ها و مداحان می توانند برنامه خود در این ایام برای انتشار در جدول را در بخش نظرات همین مطلب منتشر کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۲    
آسمان مکه صاف و روشن است. اما در دل این روشنی و رنگ آبی شاید غمی به بزرگی همه تاریخ بشریت، نهان شده است
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۳    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
کتاب زندگینامه یحیی بن عمر علوی به قلم محمدمهدی فقیه بحرالعلوم از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت منتشر شد.