دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۳۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 17 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۹    
کفاره از راه های جبران گناهان است تا به واسطه آن بتوان از بار گناهان کاست اما هستند گناهانی که خداوند برای جبران آنها کفاره را نمی پذیرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مسائل بسیاری هستند که به انسان حیات حقیقی را هدیه می دهند و هستند امور و حالاتی که باعث می شود انسان اگرچه در ظاهر زنده است مرده ای بیش نباشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۴    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی به چند استفتاء در خصوص پیدا کردن نوزاد در راه گذاشته شده و پرورش آن پاسخ گفتند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۴    
با بررسی زندگی ائمه اطهار (ع) به نیکی روشن می شود که آنان به عالم غیب دسترسی داشته و از منبع علم و قدرت الهی بهره فراوانی برده اند، چنانکه وسعت علم ائمه تنها به قدر جهان مادّی نیست ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
شاید برای شما نیز این پرسش مطرح شد باشد که چرا زنان نمی تواند مرجع تقلید شوند در حالیکه مردان می توانند و آیا این فرق گذاشتن بین زن و مرد محسوب نمی گردد؟
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۲    
پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله)می فرمایند : هر که نهالی بکارد ، خداوند به مقدار میوه ای که از آن درخت به دست می آید ، در نامه اعمال او پاداش می نویسد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۱    
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تولید 4 عنوان کتاب الکترونیک با موضوع سیره و اندیشه رضوی طی سال جاری خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
عقیق : دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
یک گروه ضدشیعه، از شیعیان اندونزی خواست شیعه را به عنوان دینی جدید ثبت کنند!
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
حجت الاسلام محمدی گفت: قرآن دارای دو جنبه بصری و سمعی است و طبق روایات، جنبه سمعی آن یعنی قرائت، مهم تر از جنبه بصری یعنی کتابت است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
رادیو معارف در برنامه شفا به اهمیت آداب قبل از غذا از منظر طب اسلامی می پردازد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای برخی نکات مهم بهداشتی را به زایران حاضر در عتبات عالیات توصیه کرد و از آن ها خواست در عمل به این موارد اهتمام داشته باشند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۱    
کتاب خدای خوبِ خوبِ من مجموعه دو جلدی با موضوع نیایش های کودکانه است که به همت واحد تدوین و نشر انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۶    
عضو هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه شاهد با اشاره به اینکه هنر، عطیه الهی است، گفت: هنر در عینیت اخلاقی خود، تجلی لطف خدای متعال در فطرت انسان است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۹    
وقتی نمازگزار به نماز می ایستد، فرشتگان از آنجا تا دورنمای آسمان او را در بر می گیرند و خداوند متعال فرشته ای را وکیل می کند تا به نمازگزار بگوید: تو اگر بدانی با چه کسی مناجات می کنی ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
سیزدهمین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان و وزارت امور مسلمانان فیلیپین در مانیل برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
کاهش مردان غیرتمند و معتقد در راستای منویات دینی عنوان می کنند: همسرم آنطور که دلخواه است، پوشش و حجاب مناسبی ندارد و باید همواره به او تذکر دهم، چه کنم؟ در این گزارش ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۷    
دانشمند بودایی : من 10 سال برای پر کردن خلأ معنوی درونم تحقیق کردم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
حضرت زهرا(س) می فرمودند: الجار، ثم الدار به این می گویند ضد حس انحصارطلبی. برای دیگران خواستن ... این روح در سراسر دستورات اسلامی وجود دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: پیشنهاد می کنم مجلدی مجزا درباره نقش تمدنی و سیاسی حضرت زهرا(س) به سه جلد ابتدایی دانشنامه فاطمی اضافه شود و سه جلد بعدی زن و خانواده نیز کلاً از این ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
ایام فاطمیه فرصتی است که تأملی بیشتر در زندگانی صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله عیلها داشته باشیم روضه نیوز در ادامه بخشی از زندگانی خانم که مربوط به نماز های ایشان می باشد را منتشر می کند
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
مدیر سازمان چاپ و انتشارات اسراء از ترجمه گزیده ای از بخش های مفاتیح الحیات خبر داد و گفت: قرار است این ترجمه در نمایشگاه فرانکفورت توزیع شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
یکی از زیباییهای دین مبین اسلام، کامل بودن آن است. به تعبیر دیگر، در این دین هیچ چیز ارزشمندی نادیده گرفته نشده و از قلم نیفتاده و هر چیز به میزان اهمیت آن مورد امر یا نهی قرار گرفته است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۳    
همه همت ما این است که نماز اول وقت بخوانیم. همت خودتان را بلند بدارید. حاج احمد متوسلیان افق را نشان می داد و می گفت که پرچم را آنجا می کاریم...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
موزه های آستان قدس رضوی با 16 گنجینه تخصصی و با جایگاهی منحصربه فرد در منطقه، با افزایش ساعات کار خود در ایام تعطیلات نوروز، به استقبال هزاران زائر نوروزی حرم مطهر رفت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
درواقع شیعه نه به برادران اهل سنت و نه هیچ فرد و گروه دیگری توهین نمی کند. درواقع ابزار توهین نشان نمی دهد که ما از سرشاری و نورانیتی برخورداریم...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۹    
امام به شیخ حسنعلی نخودکی می گویند: شما را به این حضرت رضا (علیه السلام) قسم می دهیم که علم کیمیا را به ما یاد بدهید ایشان می گویند...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
ششمین مراسم یادبود حضرت آیت الله بهجت(ره) با حضور بیت معظم له، شاگردان و ارادتمندان ایشان برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
معاون تولیت کاظمین اظهار داشت: دومین زایر سرا به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران ساخته خواهد شد و در اختیار عتبه قرار خواهد گرفت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
امام صادق علیه السلام، سه گروه از زنانی که با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور می شوند را برشمرده اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
رونمایی از این سنگِ مزار نمادین که درست در کنار سنگ یادبود سزدار شهید عماد مغنیه نصب شده است، به دستِ پدر شهبدان محمد حسین و داوود فهمیده و با حضور جمعی از اصحاب رسانه لبنانی انجام گرفت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
شماری از زایران عمره گزار ایرانی در مکه مکرمه عنوان کردند: : کار فرهنگی برای زایران باید جدی گرفته شود و نقشه فرهنگی عمره لازم است تا ترسیم شود و به عنوان راهنمای حضور زایران مورد بررسی قرار گیرد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
عقیق : توصیه ای خواندنی از مداح شهید سید مجتبی علمدار به هیئتی ها: آدم باید توجه کند. فردا این زبان گواهی می دهد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
حضرت آیت الله وحید خراسانی در تفسیر آیه 62 سوره یونس با بهره مندی از بیانات حضرت ختمی مرتبت دو آفتی که همه دنیا به آن مبتلا هستند را بیان نموده اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
در روزهایی که دین خدا پایمال می شد و مردم به راحتی لگدمال شدنش را می پذیرفتند، عصمت پروردگار به پا خاست تا طنین سخنانش قرون و اعصار را فرا گیرد و راهنمای انسان های حقیقت طلب در تمام جهان باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
رونمایی از درهای باب القبله حرم مطهر امام موسی بن جعفر (ع) به زودی انجام می شود، این درب ها در مدت یک سال و نیم به کمک 50 نفر از هنرمندان رشته های قلم زنی، میناکاری، معرق کاری، طلاکاری و زرگری ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
عالم برزخ برای مؤمنان سرشار از نشاط و آرامش و برای گناهکاران و ظالمان جایگاهی است که به خاطر شدت عذاب و نزاع و درگیری هر روز آرزوی مرگ می کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
دشمنان ضمن نگرانی از گسترش دین اسلام با ابزارهای مختلف با آن مقابله می کنند که ریشه این اسلام ستیزی هواپرستی و خودبزرگ بینی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
پس از گذشت 2 سال و 8 ماه از وقوع زلزله ارسباران ، حاج فیض اله فیضی و ننه قیز نعمتی ( پدر و مادر شهید عوض فیضی ) ساکن روستای زلزله زده ی آقاکندی از توابع شهرستان اهر هنوز در یک کانکس ویژه احشام زندگی ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۵    
یکی از توصیه های رهبری معظم انقلاب به مداحان توجه به محتوای اشعار و استفاده از اشعار پرمحتوا توسط مداحان است ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
مردم از آتشی بترسید که ماده آتش گیرنده اش انسان ها هستند. روح تاریخ مصرف ندارد و باقی است .عذابی هم که این روح دارد همیشگی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
چاپ دوم کتاب فاطمه نگین جهان و جنان تألیف محمدرضا رمزی اوحدی از مؤسسه شهیداحمد کاظمی منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صفاری سخنرانی کرد و حاج حسین سازور به همراه دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) به روضه خوانی و نوحه خوانی پرداختند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
موضوع اهتمام به محیط زیست به نحو اعمّ و مسألۀ درختکاری در اسلام به نحو اخصّ ازجمله آموزه هایی است که در آموزه های دینی مصادیق فراوانی از آن یافت می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
عکس پیش رو فرزند خردسال محمد را نشان می دهد که بر تابوت پدر شهیدش تکیه داده و آخرین لحظات را در کنار او سپری می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
وقف در اسلام یکی از باقیات صالحات است که تأکید بسیاری بر آن شده و سبب ماندگاری انسان در دنیا می گردد،
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۷    
جهان اسلام؛ تجمع جوانان مسلمان در آلمان با شعار وحدت اسلامی بیش از دو هزار جوان مسلمان برای سر دادن شعار وحدت اسلامی در ایالت هامبورگ آلمان تجمع خواهند کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر(ص)، تسلیت باد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۳    
حضرت آیت الله سیستانی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به سئوالات مختلف مقلدان معنای غیبت و نیز احکام مربوط به آن را تبیین نموده اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۲    
اخیراً تصویری از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منتشر شد که از تشرف وی در روز شنبه نهم اسفندماه 1393 به حرم امامین عسکریین(ع) حکایت دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۵    
فدک منطقه ای واگذار شده از سوی خداوند متعال به حضرت رسول (ص) بوده است که در قرآن و روایات به این گونه موارد فیء گفته شده و در تحت مالکیّت نبّی مکرّم بوده است و آن حضرت به امر خداوند سبحان ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۰    
حضرت آیت الله مظاهری به پرسشی درباره آیا بهشت خاص شیعیان است پاسخ دادند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته اول تیر ماه سال 95 صحن حضرت زهرا(س) به طور کامل آماده بهره برداری خواهد شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۰    
همه ساله در آستانه ایام نوروز علاقه مندان به بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور به این مناطق اعزام می شوند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۰    
همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور هزاران تن از زائران حرم مطهر حضرت امام علی(ع) در صحن مطهر علوی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۳    
اتحادیه معلمان دانمارکی اعلام کرد که تمایل دارد کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) در شیوه های درسی گنجانده شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۸    
اگر والدین با شیوه های تربیتی و آموزش کودکان و همچنین استفاده از زبان هنر مثل قصه گویی و منابع اسلامی مثل آیات قرآنی و احادیث آشنا شوند می توانند زمینه های گرایش فرزندان خود به نماز را فراهم آورند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۳    
تقویم سال 1394 هجری شمسی را در 9 طرح مذهبی با موضوعات مختلف مانند بیانات امام خمینی (ره)، بیانات مقام معظم رهبری، ولایت فقیه و دعای فرج، فضای مجازی و سوره توحید دانلود کنید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۰    
طواف خانه خدا در هفت دور صورت می گیرد و یکی از زیباترین دعاها مخصوص زمانی است طواف کننده در دور هفتم قرار دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۰    
امنیت از نیازهای اغنیاء و توانگران اقتصادی است؛ نگاه دیگران بر زندگیشان اثر دارد حتی در احادیث داریم انسان وقتی مقابل چشم موجودی ذی روح چیزی بخورد که او توان تهیه آن را نداشته باشد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۴:۳۵    
اولین همایش علوم و معارف اسلامی و خودسازی جوانان با تأکید بر آیات قرآنی و روایات اهل بیت(ع)، خودسازی از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سالن همایش دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۳:۴۰    
اگرچه خداوند احکام و اعمالی را برای سعادت بشر تعیین کرده اما گاه می توان با یک یا دو عمل همه آنچه را که خداوند از بندگان انتظار دارد را به جای آورد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۲:۳۸    
عقیق :(بدان ای سالک راه خدا!) در روایات ما مسئله مرگ و جاودانه نبودن انسان، در دنیا اولاً از مسلم ترین، وجدانی ترین و به تعبیر برخی روایات یقینی ترین مسئله ای است که در این عالم وجود دارد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۹    
عقیق :یکی از مسائل مطرح در خصوص طلاق اینکه شرایط صحت طلاق چیست؟ شرایط صحت طلاق عبارت است از: 1. نیاز به صیغه خاص (لفظی) دارد؛ 2. در صورت توانایی باید به زبان عربی صحیح باشد؛ ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۹    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۹    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۱    
عناصر گروه تروریستی داعش شهر باستانی نمرود در شمال عراق را با خاک یکسان کردند.