پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۵۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 3 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۷    
به مناسبت سالروز صدور پیام منشور روحانیت توسط حضرت امام خمینی(ره) نشست روحانیت اصیل با سخنرانی آیت الله کعبی 4 اسفندماه برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
وهابیت قبور مختلفی را تخریب کردند که می توان به تخریب بارگاه امام حسین (ع) در چند نوبت، قبور ائمه بقیع (ع)، بارگاه حضرت حمزه ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
مرحوم سیدصادق طباطبایی در جلد اول از کتاب خاطرات سیاسی - اجتماعی خود ماجرای عکس مشهوری را که 40 سال قبل از امام گرفت، روایت کرده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۶    
در میان همه مشرق ها و مغرب ها، دو مشرق و دو مغرب ممتاز است که یکی در آغاز تابستان، یعنی حداکثر اوج خورشید در مدار شمالی و یکی در آغاز زمستان یعنی حداقل پایین آمدن خورشید در مدار جنوبی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۲    
نماز را هم قضا کن که چیزی نکردی که بکار آید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۱    
عقیق : منبع:مشرق 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۱    
سخنران مکه در جمع عمره گزاران ایرانی گفت: آرامش، گمشده بشر است؛ زندگی بدون آرامش، زندگی نیست بلکه مردگی است و تنها راه رسیدن به آرامش رفیق شدن با خداست.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۹    
فرمود: شیعیان و پیروان ما، و همچنین دوستداران اولیاء ما و آنان که دشمن دشمنان ما باشند
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۷    
انبیاء دارای هدفی مشترک هستند. لذا پیامبران قبلی، آمدن انبیای بعدی را بشارت می دادند و نسبت به آنان پیمانِ ایمان و نصرت دارند، و پیامبران بعدی، انبیای قبل را تصدیق می کردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۶    
پس از حادثه تروریستی شارلی ابدو تعداد حملات به مسلمانان به ویژه زنان مسلمان به طور چشمگیری افزایش یافته است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
آیت الله جوادی آملی در درس اخلاق خود گفت: نماز شب راه کسب عزت و شرافت است که در شب امکان پیمودن آن است اما راهی که برای رسیدن به عزت و شرافت در روز پیش پای ما گذاشته شده است، از مردم بی نیاز بودن است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۴    
اختتامیه اولین دوره از مسابقه کتاب و زندگی با محوریت کتاب من زنده ام 5 اسفند در حوزه هنری برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۷    
مدیر روابط عمومی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از برگزاری جشنواره فرهنگی شفیعه با حضور خادمان حرم حضرت امام حسین(ع) در قم خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۹    
عقیق: شما نیز می توانید تصاویر هیئت خود را در چند ثانیه از طریق این لینک برای عقیق ارسال کنید
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
مرحوم حاج شیخ عباس قمی به نقل از استاد خودش مرحوم محدث نوری و دیگران احتمال شام را جهت محل دفن حضرت زینب (س)تقویت کرده اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
بمناسبت سالگردارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله خوشوقت؛روضه نیوز اینفوگرافی سخنان معظم له با موضوع انحراف مردم کوفه را منتشر می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۹    
نخستین یادواره شهدای مدافعین حرم جهت مظلومیت زدایی از این شهدا و معرفی آنان به جامعه برای اولین بار در آستانه میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۷    
مرحوم سرهنگ بیگلری از پایه گذاران تلاوت نوین در کشور است که به گفته شاگردان لباس نظامی اش را با اکراه از تن می کَند و عبای استادی را با اشتیاق می پوشید و بدون ترس از خفقان ستم شاهی جلسه قرآن برگزار ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
یکشنبه شب هیئت میثاق با شهدا با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و با مداحی برادر محمد رستمی در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار می گردد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
عقیق : می نویسم ازتو یا زینب ای علمدارکربلا، زینب دخترصبرمرتضی، زینب هل اتی زینب انما زینب افتخارقبیله، یا زینب السلام ای عقیله یا زینب قاب قوسین عرش، معبرتوست ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
این روزها نوحه ها یک رسانه اند و تاثیر زیادی روی مخاطب می گذارند. بنده معتقدم و بارها به مداحان هم گفته ام نوحه بسیار مهم تر و تاثیر گذار تر از یک قصیده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۷    
عقیق: حاج غلامرضا سازگار شاعر و ذاکر پیشکسوت اهل بیت(ع) با حضور در دفتر و حسینیه عقیق از نزدیک درجریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفت ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
عقیق:
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۴    
پیغام دین را از بهترین راه باید به مردم برسانیم و طنز یکی از روش هایی است که مخاطب از جان و دل آن را می پذیرد، لذا اگر بتوانیم طنز سالم و فاخر را رواج دهیم، گام خوبی در این عرصه برداشته ایم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
انتخابات هیئت رئیسه سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد و مصطفی خورسندی به عنوان رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران انتخاب شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
معصوم مشخص کرده که انواع گناهان چیست و گناهی که باعث رفتن آبروی آدم می شود و یا گناهی که باعث مستجاب نشدن دعا می شود را مشخص کرده است...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۸    
این مراسم باسخنرانی:حجت السلام حاج صادق غریب وبا مداحی: کربلایی میلاداکبری,حاج محمودبذری برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره فیلم سینمایی محمدرسول الله(ص) گفت: این فیلم به طور قطع خواهد توانست چهره پیامبر اسلام(ص) را به جهان معرفی کند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
عکس زیر که برای نخستین بار در فضای مجازی منتشر می شود سردار سرلشگر "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
امام صادق(ع) می فرماید: زمانی که روح مؤمنان توسط خداوند بزرگ گرفته می شود، خداوند آن روح را (در برزخ و قبر) در قالب و بدنی مثل بدن دنیایی قرار می دهد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب گفت: ما می توانیم از نقطه اشتراک در میان احزاب اسلامی استفاده کنیم و آنها را گرد هم بیاوریم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۴    
نزار القطری مداحی که چند سال پیش با نوحه انا مظلوم حسین در کشور ما به شهرت رسید لباس رزم پوشید تا مدافع حرم شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۲    
یکی از مهمترین کانون های بهره برداری از این شرایط، نیروهای ناتو و غرب در عراق بودند، آنها برای اینکه این فضا را ایجاد کنند که عراق درگیر ناامنی و نزاع فرقه ای است از این فرصت استفاده کرده و حضورشان ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
مراسم روضه حسینیه فاطمه الزهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام حسن آبادی و مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمدحسین حدادیان برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
کسب و کار مفید در کسب روزی مهم بوده و نمی توان از نقش آن کاست؛ چون کسب و کار وسیله لازم برای نزول روزی مقدر است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
مراسم رونمایی نرم افزار چندرسانه ای شیر سامرا همزمان با چهلمین روز شهادت مهدی نوروزی در تالار غدیر شهر کرمانشاه برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
حاج قاسم سلیمانی در دیدار با فرزندان شهید ابوسیف الغراوی از فرماندهان کتائب سید الشهداء عراق در مبارزه با داعش، از آنها دلجویی کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
استاد حوزه گفت: تهذیب نفس، اصلاح فردی، پارسائی و آراستگی به اخلاق نیک و پسندیده از ویژگی های ممتاز منتظران واقعی حضرت بقیه الله اعظم روحی ارواحنا فداه می باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
پرچم گنبد حرم مطهر حضرت رقیه(س) که پیام مقاومت و ایستادگی مردم سوریه را به همراه دارد به حرم مطهر امام هشتم شیعیان اهدا شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
آیت الله بهجت با اشاره به روایتی بسیار زیبا و عجیب از رسول اکرم دوای دردها رامعرفی می کنند که در ادامه آن را می خوانید
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۳    
می توان در این دنیا اعمالی انجام داد که در آخرت اثراتی را به دنبال دارد اما صرف یک اقدام نمی توان تضمینی برای سعادت اخروی افراد قائل شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
نویسنده کتاب اولین فرمانده گفت: در مبارزات انقلابی، در تشکیل سپاه، در تشکیلات خیریه و در بسیاری از امور این شهید پیشرو و اولین نفر بوده است و در سال 90 در سفر مقام معظم رهبری به استان نیز مورد اشاره ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
با توجه به فرا رسیدن مبلاد حضرت زینب(س) اشعار و سبک های مناسب در این مناسبت، به همراه صوت اجرای آنها برای استفاده مداحان و ذاکرین ارجمند آماده شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
یکی از همین مداحان مشهور را دعوت کردم مراسم میلاد امام زمان(عج)، هر چه خواند از چشم و خال و ابرو و گیسو و جمال حضرت بوده...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
شهید عماد فائز مغنیه فرمانده شاخه نظامی مقاومت اسلامی لبنان حزب الله تا پیش از سال 1386 که در منطقه کفرسوسه دمشق توسط صهیونیست ها با انفجار خودرواش به شهادت رسید، شبحی بود برای دستگاه های جاسوسی دنیا.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به لزوم به نمایش درآوردن محصولات نوین در نمایشگاه قرآن، گفت: اگر در طول سال محصولات فاخری در عرصه های قرآنی نداشته باشیم ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
مسجد سانجاکلار در محله بوبوک چکمه جه استانبول قرار دارد و به عنوان مسجدی فوق مدرن، از نظر نوع طرح و سادگی بی همتا است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از دلایلی که سبب می شود مردم از رفتار دینی فاصله بگیرند این است که متولیان دین، دین را آن طوری که هست معرفی نمی کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۴    
جمعی از مسلمانان کشور کره جنوبی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
عقیق: شما نیز می توانید تصاویر هیئت خود را در چند ثانیه از طریق این لینک برای عقیق ارسال کنید
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
حقیقت عشق، آتشی است که از قلب عاشق طلوع می کند و جذوه آن به سر و علن و باطن و ظاهرش سرایت می کند و همان تجلیات حبّی در سرّ قلب به صورت عشقبازی در ظاهر در می آید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۴    
عقیق :امام صادق(ع): پسران نعمتند و دختران حسنه و نیکی و خداوند از نعمت ها می پرسد ولی بر نیکی ها پاداش می دهد پیامبر(ص): ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۵    
از 15 دی تا کنون نیز 15 نفر از زایران ایرانی در شهر مکه به رحمت ایزادی رفته اند... علت مرگ و میر زایران ایرانی در عربستان عمدتا کهولت سن و سکته بوده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۷:۴۷    
پیامبران نه مردم را به عبادت خود می خوانند و نه به پرستش ملائکه و پیامبران دیگر. آنچه در این باره به پیامبران نسبت داده اند همه جعلی و دروغ محض است ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۵    
عقیق : دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۷:۲۰    
امام علی(ع) در سخنی حکیمانه در تعریف جمع اوباش فرموده اند آنان چون از هم پراکنده شوند سود رسانند چرا که صاحبان کسب و کار به کارهای خود باز می گردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۷:۰۵    
در میان اذکار هستند برخی که علی رغم کوتاهی و ظاهر ساده دنیایی از اعجاز بوده و سبب ارتقا و کمال آدمی می شوند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۶:۴۸    
یک بانوی آمریکایی روز پنجشنبه در حرم مطهر امام هشتم شیعیان به دین اسلام مشرف شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۶:۳۰    
کودکی حساسترین و سرنوشت ساز ترین دوره زندگی انسان است. شخصیت انسان و اساس خصوصیتهای اخلاقی وی در ابتدای کودکی، بویژه در سنین مقدماتی عمر پی ریزی می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۶:۰۶    
عقیق :اختتامیه نهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان امروز سوم اسفندماه با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآنی وزیر ارشاد در استان خوزستان برگزار می شود. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۵:۳۹    
به همت دائرة المعارف علوم عقلی اسلامی مژسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) جلد اول کتابشناسی توصیفی اخلاق منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۴:۳۷    
طنین شعار لبیک یا رسول الله(ص) در مسابقات اسب دوانی و شعرخوانی مصطفی رحماندوست در کارخانه نئوپان گنبد از حاشیه های دومین روز حضور کاروان سرزمین برادری است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۳:۳۸    
زن آلوده گفت به خدا سوگند تا عابد را نفریبم به خانه برنمی گردم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۲:۳۸    
امیلی کریک گفت: متاسفانه اسلام هراسی در آمریکا به موضوع عادی تبدیل شده و رسانه های آمریکا سعی براین دارند که اسلام را در ذهن مردم بد نشان دهند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۳    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۳۷    
ارواح همه انسان ها پس از مرگ در عالم برزخ زنده هستند تا قبل از نفخه صور، چون صور اسرافیل دمیده شود آن ها هم می میرند سپس خداوند متعال اجسام را با ارواح دو مرتبه زنده می کند غیر از ارواح شهداء.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۸    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۵    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۴    
بارش برف و رحمت الهی در مسجد مبارک الاقصی حال و هوا و آرامش ویژه ای به این نخستین قبله گاه مسلمانان بخشیده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۴    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۱    
مادر شهید مهدی نوروزی گفت: زمانی که به کربلا سفر کرده بودیم و مهدی نیز به عنوان مدافع حرم آنجا بود به دنبال گرفتن رضایت از من برای شهادت بود و من هم راضی به خوشحالی او بودم و هر روز از خدا می خواستم ...