دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۴۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 23 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۳    
پنجمین شب از مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در هیئت فاطمیون شهر ساوه با سخنرانی حجت الاسلام قرنی و مداحی حاج اصغر زنجانی و کربلایی محمد حسین حدادیان برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۰    
مراسم روضه خانگی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید محمد مهدی میرباقری برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۴    
امیر المؤمنین(ع) می فرماید: چه بسا یک کلمه نعمتی را سلب کند و نقمتی را جلب نماید." هر کدام از ما به کلمات و واژه ها و جملاتی که بر زبان مان جاری می شود به این چشم باید نگاه کنیم که ای بسا به واسطه ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
از میان اهل بهشت تنها شهیدانند که خواستار بازگشت به دنیا برای شهادتند. هیچ یک از انسانهایی که درآخرت اهل خیرند، نمی خواهند زنده شوند و به دنیا بازگردند ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۰    
نمایی از حرم حضرت معصومه(س) در قدیم
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۶    
گوهر تابناک اهل حقیقت است و روشن است که حق همواره دشمنانی از جنس باطل داشته است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۵    
آماده شده ایم تا راه مکه را پی گیریم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۵    
کمیته برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت شرایط شرکت در همایش علمی جشنواره و محورهای مورد نظر همایش را اعلام کرد
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۴    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۲    
سوره، عتاب و ملامت است از اینکه ثروتمندان را بر ضعفا و مساکین مؤمن مقدم بدارند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
کتاب گفت وگویی آرام و مفید در مدینه نگاشته احمد اسدنژاد به همت پژوهشکده حج و زیارت و با هدف حفظ وحدت، آرامش و گفت وگویی آرام و منطقی منتشر شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
این مراسم درشاهرود با سخنرانی:حجت الاسلام علوی و مداحی:حاج حسین سیب سرخی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
فاطمیه تنها متعلق به شیعه نیست بلکه تعلق دارد به هر مومنِ به خدا و رسول(صلی الله علیه و آله و سلم). مفاهیمِ متعالی مرتبط با ایام فاطمیه سال ها و دهه ها به دلیل کج فهمی ها و نقص فکری مدعیان ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۱    
فاطمیه دوم به مدت 2 شب از 3 فروردین 94 به همراه قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی :حجت الاسلام ملا احمدی و با مداحی آقایان اروجلو و حسینخانی برگزار میشود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۶    
بدترین عمل آن است که آخرتت را با آن تباه کنی.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۲    
تولیت حرم علوی، به دلیل تعمیر و مرمت سازی گنبد بارگاه ملکوتی مولای متقیان امام علی (علیه السلام)، این روزها اطراف گنبد را پوشانده است و دیگر این گنبده قابل رویت نیست.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۲    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۹    
ای جابر! هر که نعمت های خداوندی بر او افزون شود و بهره بیشتری یابد، رویکرد و رجوع مردم به او برای رفع نیاز هم بیشتر می شود
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
بر اساس روایات رسیده از ائمه اطهار (عَلیه السَلام) هر یک از جانشینان بر حق رسول الها دارای نشانه ای بوده که به وسیله ی آن امامت ایشان اثبات و تایید می گردیده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
دین اسلام که برای جزء جزء زندگی بشر برنامه دارد، لباس و پوشاک او را نیز از نظر دور نداشته که با توصیه آن می توان بهترین لباس ها را بر عید نوروز تهیه کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
تسبیحات حضرت زهرا را بعد از نمازهای واجب بخوانید. در روایت است که تسبیحی در عالم بالاتر از تسبیحات حضرت زهرا وجود ندارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
شهدا نور ایمان و حقیقت تقوا را در خود تجلی دادند و از مسیر حق و حقیقت خارج نشدند و توانستند حقیقت بندگی عبودیت را به درستی درک کنند و در این مسیر عارف حقیقی شوند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
حافظ بین المللی قرآن تقارن ایام فاطمیه با نوروز را فرصتی برای تفکر در خلقت دانست و گفت: نوروز آیه ای از آیات الهی است بنابراین نباید با شادی های کاذب و رفتارهای نامتعارف قلب خاندان پیامبر(ص) را نشانه ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
عقیق :حدیثی که در ذیل آمده است از حضرت فاطمه زهرا (س) نقل شده است: قالَتْ علیها السلام : لایَلُومَنَّ امْرُءٌ إلاّ نَفْسَهُ، یَبیتُ وَ فی یَدِهِ ریحُ غَمَرٍ. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۵    
معاون عربی-آفریقای وزیر امور خارجه گفت: در پی هماهنگی بعمل آمده با کاردار سفارت عربستان سعودی در تهران، روند اعطای روادید عمره گزاران از امروز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
در آخرین کسالتی که متوجه آیت الله حجت کوه کمره ای شد و در واقع با آن دارفانی را وداع گفت، همه اعضای خانواده و وکیل خود را احضار کرد و پس از حاضر شدن وصی خود ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۴    
میثم مطیعی از مداحان اهل بیت در تازه ترین مداحی خود با موضوع عفاف و حجاب تلاش کرده میان مصائب حضرت زهرا(س) و حجاب فاطمی پیوند برقرار کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
معاون سیما در نشست خبری ویژه برنامه های نوروزی تلویزیون را تشریح می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۸    
مدیر سازمان چاپ و انتشارات اسراء از انتشار 195 چاپ با شمارگان پنج هزار نسخه از کتاب مفاتیح الحیات از ابتدای انتشار این اثر تاکنون خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
خلق محمدی این است که طرف حاضر نیست که از پیامبر جدا شود. عاقبت به خیری خیلی خوب است ولی عاقبت به خیر مردن خیلی خوب تر است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۱    
تعدادی از جوانان مسلمان با برپایی غرفه ای در کلن آلمان اقدام به توزیع نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا کردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
ما می خواهیم به جای زیارت قبر خود ائمه را زیارت کنیم اگر دنبال ائمه برویم و از منظر عرفان و برهان و قرآن و وجدان آنها را بشناسیم خود ائمه را می بینیم...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۷    
گاه صفتی را به خود نسبت می دهیم که فرسنگ ها با آن فاصله داریم از این رو شناخت علائم و نشانه های اخلاقی می تواند کمک شایانی در شناخت ویژگی های اخلاقیمان داشته باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
گاهی کلمات و جملات ما به هردلیلی این عامل احیای اخلاق و دین را تضعیف می کند که درست مخالف خواست اهل بیت(ع) است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
ستاد فرهنگی اربعین و مناسبت های ویژه بعثه مقام معظم رهبری، ویژه برنامه های فاطمیه دوم را با حضور زایران ایرانی در صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها) و در جوار حرم امیرمومنان علی (علیه السلام) برگزار می ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
آیت الله جوادی آملی مفسر قرآن کریم می گوید: کسی که در نماز حواسش پیش غیرخدا و متوجه زندگی است، چگونه به خود اجازه می دهد در پایان نماز بگوید: السلام علیکم و رحمة الله؟
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
طرح توسعه حائر حسینی در کربلای معلی، این روزها وارد فاز جدید شده است و از روز گذشته باب القبله حرم حسینی مسدود شد و از ورود زایران جلوگیری می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
از روایات اسلامی استفاده می شود که غذای اضافی سه پیامد بد دارد: قساوت می آورد؛ انسان را در انجام عبادات تنبل می کند؛ گوش شنوا را در برابر مواعظ از انسان می گیرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
عقیق : منبع:جوان وتاریخ
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
یکی از اقسام حیات که در قرآن مطرح شده حیات معنوی است. حیات معنوی ارتباط تنگاتنگی با روح انسانی دارد. از نظر آموزه های قرآنی، حیات معنوی در گرو ایمان و عمل صالح است ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
جت الاسلام پناهیان با اشاره به لزوم مبارزه با هوای نفس گفت: اگر لذت مبارزه با هوای نفس به اهل جهان آموخته شود به یقین تمدن غرب که بر پایه اشتغال به هوای نفس است سقوط می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
بی تردید یافتن شاهراه کمال در زندگی از میان هزاران راه فرعی و اصلی، به نشانه هایی نیاز دارد که خود بر سکوی کمال ایستاده اند و چراغی پرفروغ برای انسانها در این مسیر و برای همیشه تاریخ اند؛ ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۰    
مراسم تشییع پیکر 6 شهید از نیروهای بسیج مردمی که در حین انجام وظیفه جهادی در درگیری با تروریست های تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند روز گذشته در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
سوگواره شعر فاطمی با عنوان "محبوبه خدا" با حضور شاعران آیینی و استقبال پرشکوه مردم قم و با سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
این گونه نگرش درباره مباحث دینی می توان نگرش شکلی قلمداد کرد؛ نگرشی که به محتوا مباحث که اصل و پایه آن است توجهی ندارد و تنها به شکل و طریقه آن بسنده می کند که این خود انحراف بزرگی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سلمان زاده سخنرانی کرد و حاج علی مشکینی,حاج امیر نعیمی,حاج ابوذر بیوکافی و کربلایی ابوالفضل کریمی به روضه خوانی و نوحه خوانی پرداختند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۳    
برخی در حال تحقیق هستند که آخر شهادت حضرت زهرا دقیقا چه تاریخی است . 75 روز بعد از رحلت پیامبر یا 95 روز بعد از رحلت؟!
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
استاد محمدعلی مجاهدی: فرهنگ فاطمی، فرهنگ فنا شدن و اعتراض در راه ولایت و فرهنگ برخاستن علیه ظلم و خاصبانِ حقوق مسلم است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۱    
اگر کسی در هوا بمیرد یا او را دار بزنند و در هوا معلق آویزان باشد باز هم عذاب قبر دارد. جالب اینکه به فرموده امام صادق(ع) آن فشار شدیدتر از فشار قبر اصطلاحی و زمینی است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۶    
خدمت حجت الاسلام محمدعلی جاودان رسیدیم تا درباره ی عوامل بروز لحظه نشناسی بپرسیم. ایشان در گفتار زیر به این موضوع می پردازد و نمونه هایی از تاریخ را بررسی می کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۷    
عقیق : فدک نام دهکده ای است که در 60 کیلومتری شهر مدینة النبی واقع شده، این منطقه سرسبز و پر از درخت یکی از مناطق خیبر است و یهودیان مدینه در آن سکنی داشتند و به زراعت و باغداری می پرداختند و از این ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۵    
تمام اعمال صالح انسان در لبه پرتگاه ریا قرار دارد، چه بسا کار نیک که از خطر ریا دور نمانده و حبط شده است، پس چه زیباست انسان با سلاح اخلاص از نابودی اعمال خویش حفاظت کند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۳    
استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هدیه نوروز من به مردم ترجمه روان قرآن کریم است تا در تعطیلات نوروز به معانی پیام های آسمانی توجه کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۲    
رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهدا چند نهال در جوار مزار شهدای گمنام این مؤسسه غرس کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۴    
فاطمه(ع) آنچنان ساز و کارِ دشمن را به هم ریخته بود که خصم، ناگاه ام الکتاب را در دلِ اردوگاه ذهنی خود دیده و فرصت هیچ مقابله ای نیافت ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۰    
مراسم کاشت نهال به مناسبت روز شهدا صبح امروز پنج شنبه با حضور خانواده شهدا در آسایشگاه بقیه الله برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۷    
خدایا طاعت پدر و مادر و نیکی به آنها را برای من مطبوع تر گردان از خواب در دیده خسته و گواراتر از آب سرد در کام تشنه، چنان که خواهش آنها را بر خواهش دل خود مقدم دارم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۲    
ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی مجری احداث طرح صحن امام رضا (ع)در حرم کاظمین در سال جدید است .
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۴    
20 اسفندماه، سالروز تولد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس است. این عکس در صفحه منعکس کننده اخبار عراق در فیسبوک منتشر و اعلام شده است، کیک را عراقی ها برای سردار سلیمانی طراحی کرده اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۵۱    
امام زمان علیه السّلام در توقیعی به خط مبارک خود، بعد از دعا برای عافیت شیعیان از ضلالت و فتنه ها و درخواست روح یقین و عاقبت به خیری آنها و تذکر به اموری چند می فرماید:
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۳۳    
در این کتاب PDF با روش زیباسازی زشتی ها توسط شیطان، راه های پیکار با وسوسه های آن و پناه بردن به خدا و ده ها موضوع دیگر در ارتباط با شیطان بیشتر آشنا خواهید شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۱۱    
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران از هم افزایی مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه(س) در ایام نوروز خبرداد و گفت:اطلاع رسانی و راهنمای زائرین از مهمترین زمینه های این همکاری خواهد بود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۸    
چنانچه وصیت به امر جایز و مشروع و عقلایی تعلق گرفته باشد نافذ است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۴:۳۹    
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در گردهمایی دانش آموزان زایر در نجف، نماز اول وقت، حفظ حجاب، احترام به پدر و مادر و رفتار مهربانانه با دیگران داشتن را از جمله سوغاتی ها معنوی این سفر دانست و ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۳:۳۸    
مطالبات امروز از حوزه و روحانیت با قبل از انقلاب، تفاوت های زیادی پیدا کرده، چرا که شاهد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حرکت های آزادی خواهانه در جهان و تحقق آیه یَدخُلونَ فی دینِ اللهِ افواجا ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۲:۴۵    
مراسم هفتگی هیئت الرضا در حسینیه موسی بن جعفر(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا عمادی و مداحی حاج رضا هلالی، حاج روح الله بهمنی و حاج موسی رضایی برگزار شد
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۲:۳۹    
از جانسوز ترین لحظات عمر علی علیه السلام، آن زمانی است که فاطمه علیهاسلام در بستر احتضار، پیش از آغاز وصایای پایانی، از ولی الله و از امام خویش طلب حلالیت می کند!
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۱:۳۲    
هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب آستان قدس علوی، 23 اسفند ماه با حضور بیش از 183 موسسه و ناشر از 12 کشور در نجف اشرف افتتاح می شود. این نمایشگاه تا 3 فروردین ماه 94 در نجف اشرف دایر خواهد بود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۲    
تقویم برنامه های مداح اهل بیت(ع) کربلایی سید رضا نریمانی بدین شرح اعلام شد:
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۰    
بیست و هفتمین شماره نشریه الکترونیکی زندگی مهدوی با هدف تبیین هویت زندگی مهدوی ویژه اسفند 93 با پرونده "همسایه داری به سبک زندگی مهدوی" ازسوی مرکز آموزش مجازی منتشر شد.