دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۵۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 28 اسفند 1393 - aghigh.ir

عقیق 30 بهمن 1393 عقیق 1 اسفند 1393 عقیق 2 اسفند 1393 عقیق 3 اسفند 1393 عقیق 4 اسفند 1393 عقیق 5 اسفند 1393 عقیق 6 اسفند 1393 عقیق 7 اسفند 1393 عقیق 10 اسفند 1393 عقیق 11 اسفند 1393 عقیق 12 اسفند 1393 عقیق 13 اسفند 1393 عقیق 14 اسفند 1393 عقیق 15 اسفند 1393 عقیق 16 اسفند 1393 عقیق 17 اسفند 1393 عقیق 18 اسفند 1393 عقیق 19 اسفند 1393 عقیق 20 اسفند 1393 عقیق 21 اسفند 1393 عقیق 22 اسفند 1393 عقیق 23 اسفند 1393 عقیق 24 اسفند 1393 عقیق 25 اسفند 1393 عقیق 26 اسفند 1393 عقیق 27 اسفند 1393 عقیق 28 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1393 
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
در قرآن کریم از همان آغاز که قرآن به کتابت درآمده است در اول هر سوره ای باستثنای - سوره توبه -بسم الله الرحمن الرحیم قرار دارد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۳    
نرم افزار سلسله مباحث دین پژوهی در قالب فایلهای ویدئویی شامل سلسله نشستهای علمی دین پژوهان در سال 1392 توسط دبیرخانه دین پژوهان کشور تهیه شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
نوروز امسال مصادف با ایام عزاداری حضرت فاطمه(س) است، اما نشاطی که نوروز در جهت تکامل انسانی ایجاد می کند، تناقضی با راه قرآن و پیشوایان دینی ندارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۴    
بعضی از مطالب هم مسائل فنی هست و مداحان هم باید بدانند که مستمع شناس باشد و هر چیزی را در جای آن بگویند و هر روضه ای را در هر مجلسی نخوانند...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۹    
به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و سال جدید و همزمان با ایام فاطمیه، به همت اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برنامه فرهنگی زیارت عید برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۴    
حمید مریدی 7 روز قبل از شهادت نوشت: خدایا ما را راضی به قضای خود گردان .
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۱    
احمد احمد نعینع از قاریان سرشناس کشور مصر است که در این گزارش تلاوتی از وی که در حرم مطهر امام رضا (ع) اجرا شده تقدیم می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
در روایات معصومین(ع) از بهار بویژه بهار قلبها سخن به میان آمده که به نظر می رسد، مفهومی فرا تر از بهار طبیعت و دگرگونی چهره زمین پس از زمستان دارد؛
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
عقیق :شیخ عباس قمی در مفاتیح الجنان، در آخرین عمل از اعمال ماه ذی الحجه می آورد: این روز، روز آخر سال اسلامی قمری است ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، با بیان توصیه های مهم نوروزی خطاب به مردم، گفت: امیدواریم به برکت عنایات حضرت فاطمه زهرا (س) که ایام سال نو با روزهای شهادت آن حضرت همزمان شده ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
عقیق: در آخرین ساعات اسفند ماه 93 و در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) نرم افزار نخل میثم برای اندروید توسط مؤسسه هلال آماده بهره برداری شد. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
طبق نظرسنجی انجام شده در کانادا بیشتر زنان مسلمان این کشور نقاب را به اختیار خود برگزیده اند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۲    
تشییع نمادین حضرت زهرا(س) به عنوان آیینی سنتی در دیار 15 خرداد قلمداد می شود و مردم با شروع ایام فاطمیه خود را آماده برگزاری این مراسم پرشکوه و معنوی می کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
عالم ظاهرگرا سبب می شود مردم از دین خارج شوند و مثال این موضوع در تاریخ بسیار است؛ شریح قاضی، مردم کوفه را دعوت به جهاد کرد و به ظاهر تظاهر به عبادت و زهد می کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
عقیق: هیئت بیت الرضا(ع) نماهنگی دیدنی با مداحی حاج محمود کریمی و حاج حسن خلج درباره تقارن نوروز و فاطمیه تهیه کرده است. دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
در کنار احتیاط های عقلانی و سنجیدن امور برای سفر هستند سفارش ها و توصیه های دینی روایی که می توانند حافظ ما در طول سفر باشند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۹    
دردآور این بود که در مسجد ارک، شب قدر، ماه رمضان، جایی که تا چهارراه گلوبندک مردم نشسته بودند و بسیار شلوغ بود، فقط و فقط یک نفر دست بلند کرد و گفت نام دخترش خدیجه است و من هم یک سکه به او هدیه کردم ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۲    
با حضور آیت الله تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و گروه های مردم، مضجع نورانی شاهچراغ (ع) غباروبی و نذورات مردمی جمع آوری شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
مراسم دعای ندبه جمعه پایانی سال 93 در جوار 30 هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
در نظرسنجی ای که از هفدهم تا بیست و ششم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با بیان اینکه همزمان با بهار فاطمی، بزرگترین شبستان شیعی جنوب کشور افتتاح می شود ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۷    
آخرین جلسه حلقه شعر آیینی فرات در سال 93 روز دوشنبه 25 اسفند در هتل صادقیه شهر مقدس قم با حضور سید مهدی حسینی ، احمد علوی، حجت الاسلام ساکت ، حجت الاسلام مهدی پور ، رضا یزدانی، مجتبی عسگری ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۱    
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بر پاسداشت ایام فاطمیه و شرکت گسترده مردم در مجالس سوگواری حضرت زهرا(س) تاکید کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۱    
بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، جهت بهره مندی هر چه بیشتر زایران ایرانی در فاطمیه دوم ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۱    
بسیاری از ما در ایام نوروز به دلیل سفر به شهرهای مختلف باید نمازهایمان را شکسته بخوانیم، به همین دلیل خوب است قبل از سفر، مروری بر احکام نماز مسافر داشته باشیم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۹    
استاد برجسته اخلاق گفت: صله رحمی که انسان در آن گرفتار گناه شود اصلا جایز نیست. نه اینکه واجب باشد. اصلا جایز نیست. اگر من به مجلسی بروم که گرفتار چند غیبت و تهمت بشوم اصلا جایز نیست.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به تقارن هفته نخست نوروز با ایام فاطمیه گفت: شایسته است ثواب دید و بازدیدهای نوروزی و صله رحم را به پیشگاه حضرت زهرا(س) هدیه کنیم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۴    
اعتقاد به شفاعت اولیاء خدا انسان را در کنار عذاب های دردناک الهی، به رحمت و عطوفت پروردگار جهانیان امیدوار می کند، خداوند متعال در قرآن کریم اینچنین به آن اشاره می کند:
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۸    
از روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه سال جدید این سه روز را برای بی بی روضه می گیریم بعد هم یک هفته جلسه تعطیل می شود...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
عقیق :
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
تجلی قرآن با اهل بیت در اربعین است که بیست میلیون زائر امام حسین بودند. میزبان ها عاشقانه از زائرین پذیرایی می کردند. اهل عالم این را دیدند...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۹    
آیت الله شبستری با تأکید بر این که ایام فاطمیه نباید تحت الشعاع نوروز قرار گیرد، گفت: مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در این ایام نباید تنها به ذکر مصیبت اکتفا کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
آیت الله جوادی آملی گفت: همه باید بدانند سرعت و سبقت غیرمجاز حرام است؛ باید تلاش کنیم فرهنگ رانندگی ما الگوی کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی باشد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۹    
استاد حوزه علمیه قم گفت: تعظیم شعائر فاطمی در نوروز و مصادف شدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و عید نوروز مایه نگرانی ما نیست؛ زیرا شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۹    
دومینیک ایسلی ( Dominique Easley )، ستاره فوتبال آمریکائی و عضو باشگاه نیوانگلند پاتریوتس در سن 23 سالگی به دین مبین اسلام مشرف شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۰    
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: استاد اخلاق باید با بیان ساده و نه معما گونه کلمات معصومین علیهم السلام را برای طلاب و جامعه بیان نماید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۱    
در ادامه اشعار سعید پاشازاده یکی از شاعران آئینی جوان کشورمان را به مناسبت ایام فاطمیه و تقارن آن با سال جدید بخوانید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۳۰    
اصل در اسلام شاد بودن است. غمگین بودن نیاز به دلیل دارد. در روایت وارد شده مومن کسی است که غمش در دل و شادی اش در ظاهر است یا توصیه به پوشیدن لباس های روشن شده ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۵:۴۰    
معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم از چاپ یک میلیون و 800 هزار جلد قرآن در سال جاری خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۵:۱۶    
مراسم هفتگی هیئت عشاق العباس(ع) با سخنرانی حجت الاسلام قدس و مداحی حاج روح الله بهمنی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۴:۵۳    
مراسم هفتگی هیئت عشاق العباس(ع) با سخنرانی حجت الاسلام قدس و مداحی حاج روح الله بهمنی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۴:۴۱    
یکی از مواردی که موجب ایجاد اختلاف در تاریخ شهادت دخت گرامی پیامبر(ص) شده این است که احتمال تصحیف در رقم تاریخ شهادت آن حضرت وجود دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۳:۵۳    
پنجمین شب از مراسم عزاداری ایام فاطمیه در هیئت ثارالله برگزار شد. به گزارش عقیق در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی پناه سخنرانی کرد و حاج سید مجید بنی فاطمه به روضه خوانی و نوحه خوانی پرداخت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۳:۳۸    
نگاهم را به کعبه دلهای بیقرار عاشقی می دوزم. درنگ می کنم در روبروی قطب عاطفه ها، مرکزین عشق و قرارگاه عشاق وارسته.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۲:۳۹    
برای کافران، لباسهایی از آتش بریده شود و آب سوزان بر سرهای آن ها ریخته گردد، که شدت گرمی آن، اندرون و پوستشان را بسوزاند و برای آن ها گرزهایی از آتش قرار داده شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۴۰    
پس از آن ، حضرت زهراء(س) خطاب به زن شیعه کرد و فرمود: همانا ملائکه به جهت پیروزی و شادمانی تو، شادمان گردیدند و شیطان بسیار غمگین و محزون گشت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۰:۵۹    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۷    
فراخوان ارسال مقالات به دومین کنگره بین المللی علمی پژوهشی سیره اهل بیت علیهم السلام با محوریت سیره امیر المومنین علی (ع) اعلام شد.