یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۰:۴۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 7 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۹    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه تا کنون 325 هزار نفر در طرح ثبت نام معافیت و کسری خدمت ایثارگران ثبت نام کرده اند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۵    
مسئول بسبج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با توجه به هوشیاری مردم در 9 دی گفت: در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۳    
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه حماسه نهم دی را عبوردهنده نظام اسلامی از توطئه ها و دسیسه ها دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد گفت: مازاد تولید مرغداران با قیمت هر کیلو 6650 تومان و گوشت مرغ درجه 1 و 2 با قیمت هر کیلو 6950 تومان خریداری می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۵    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با صدور بیانیه ای با پاسداشت حماسه تاریخی 9 دی ماه ، شکست تاریخی فتنه شیطانی 88 را محصول بصیرت و میثاق امت اسلامی با ولایت دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: در سلسله نیازهایی که برای بشریت ترسیم شده می توان معماری را پاسخ به نیاز خودشکوفایی و زیباشناختی انسان دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۶    
همایش علمی الگوهای شاخص فرهنگ دفاعی در ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۳    
محققان متوجه شده اند مکانیسمی در بدن وزن اضافی را ردیابی می کند و با ارسال سیگنالی به مغز به دنبال این است که غذای دریافتی را کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۷    
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از بازداشت 52 نفر در تجمع غیرقانونی روز گذشته در میدان شهدای مشهد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۸    
جانشین معاون عملیات ناجا گفت: امنیت و مشارکت نتیجه اعتماد اقشار مختلف مردم به پلیس است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۳    
محققان دانشگاهی الگوریتم ماشین یادگیری ساخته اند که با استفاده از حسگرهای موجود در موبایل های اندروید، کدهای امنیتی کاربران را فاش می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۷    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری معتقد است جوانان نخبه فضای علمی دانشگاه آزاد اسلامی را بهتر انتخاب می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
در سال 2017 میلادی روش های درمانی مختلفی برای بیماری ها کشف شد. در این میان استفاده از مهندسی ژنتیک و سلول های بنیادین بسیار قابل توجه بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۳    
یک برنامه نویس ژاپنی مشغول ساخت اپلیکیشنی است که صورت فرد را در تصاویر پنهان می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۲    
یک روزنامه انگلیسی به نقل از برخی منابع آگاه گزارش کرد 17 تبعه خارجی از جمله هشت تبعه آمریکایی در میان تاجران میلیاردی هستند که به دستور ولیعهد عربستان دستگیر شده اند و شکنجه می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۸    
تداوم طوفان در دومین روز متوالی، 264 نفر از مردم شمال استان سیستان و بلوچستان را راهی بیمارستان کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، سلوک انقلابی و مردمی بودن را دو امتیاز مهم مرحوم آیت الله آقانجفی دانستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۳    
وزیر بهداشت از اضافه شدن شش بالگرد ویژه اورژانس در تهران خبر داد و از شورای شهر خواست که زمینی را برای ساخت بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۴    
شهردار تهران با اشاره به فرصت کم باقی مانده تا پایان سال، ابراز امیدواری کرد که طرح شهرداری تهران در زمینه حذف آرم طرح ترافیک مورد تصویب شورای عالی ترافیک و شورای شهر قرار گرفته و از اول فروردین ماه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۸    
فرماندار میرجاوه از بازگشایی 48 ساعته گذرگاه موقت مرزی این شهرستان برای عبور کالاهای کوله بران از امروز تا روز شنبه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۷    
در جلسه پیش از بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی مقرر شد که 10 درصد از ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران تبریزی قرار بگیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۴    
سرمربی استقلال گفت: بازیکنان خوبی داریم و باشگاهی که این بازیکنان را بخواهد، باید پول زیادی بدهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۰    
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرده است که آمریکایی ها باید پس از شکست تروریست ها در سوریه هر چه سریعتر این کشور را ترک کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۶    
هافبک ازبکستانی استقلال هم دیدار با تراکتورسازی را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۳    
اگر بخواهید وارد حوزه تکنولوژی بشوید به خاطر اینکه تجارت و افزایش درآمد با ورود به تکنولوژی محقق می شود، نیازی به رفتن به دانشگاه ندارید چون در دانشگاه که تکنولوژی نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۵    
سرمربی آبی های خوزستان پس از شکست سه بر صفر مقابل آبی های تهران گفت: استقلال گردن کلفت است و خیلی خوب بازی کرد. آنها در همه نقاط بهتر از ما بودند و این برد را تبریک می گویم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۳    
مربی جدید پرسپولیس امروز به کار با هافبک ها و مهاجمان پرداخت و به مرور تاکتیک های هجومی پرداختند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در سال 1388 مهلت اعتراضات 5 روز تمدید شد و نمایندگان هر 4 کاندیدا عوت کردیم تا اگر اعتراضی دارند اعلام کنند و به آن ها نامه نیز نوشتیم ولی متاسفانه جواب نامه های ما در بی بی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: پیشنهاد مکتوب داده ایم که در سال آینده حتی یک ریال به حقوق مدیران در قوای سه گانه و سایر نهادها اضافه نشود و این پیشنهاد را تا تصویب پیگیری خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز 4 درصدی ها در کشور افرادی هستند که قانون را به راحتی در کشور دور می زنند و زندگی مردم را له می کنند و فرصت را به مردم در تصمیم گیری ها نمی دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
ورزشکارانی که به ویروس HIV مبتلا و برخی از آن ها مجبور به کناره گیری از ورزش شدند را بشناسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۹    
مدیر عامل سازمان انتقال خون با اشاره به اهمیت پذیره نویسی سلول های بنیادی از فراهم شدن زیرساخت ها برای توسعه مراکز پیوند به 9 منطقه خبر داد
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۶    
مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان گیلان و امام جمعه و فرماندار شهرستان فومن در لوحی از فعالیت های ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت قدردانی کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۳    
گردهمایی فارغ التحصیلان گروه شیمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری با حضور دکترسعید قاضی مغربی رئیس واحد، اعضای هیأت رئیسه، پیشکسوتان و استادان گروه شیمی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۳    
صدوچهاردهمین شماره از نشریه خط حزب الله، در آستانه حماسه 9 دی و همراه با مطالبی ویژه از فتنه 88 منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تشریح اهمیت و نقش رهبری جامعه اسلامی و پی روی امت ولایت مدار از ولی بصیر، 9 دی را آینه تمام نمای تاریخ انقلاب، در یک برهه حساس دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۴    
باشگاه شارلروا بلژیک در تلاش است قرارداد جدیدی را با مهاجم ایران و خوش درخشیده خود امضا کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۱    
نماینده دکتر فرهاد رهبر در هیات نظارت بر تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: فعالیت همه تشکل های دانشجویی همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۲    
محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز با حضور در کمیته، بعنوان کاندیدای رئیس و نائب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: با استفاده از دانش کارشناسان مجرب دفاتر فنی دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد سازه های استاندارد با در نظر گرفتن شرایط خاص منطقه هیچ نگرانی در این باره نداشته و ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۶    
عبدالرحمن اللویزی نماینده پارلمان عراق با اشاره به اینکه کُردها از سیاستهای غیرمسئولانه اقلیم کردستان عراق به ستوه آمده اند، از پشت پرده سیاست تشکیل اقلیم قندیل در کردستان پرده برداشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مدافع تیم فوتبال استقلال با دریافت اخظار بازی آینده تیمش را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۳    
جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اعلام کردند: امت سرفراز ایران در نهم دی، بار دیگر عظمت، ابهت و عزت انقلابی خود را به رخ کشید ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه بخش رستم از توابع نورآبا ممسنی با بیان اینکه خیلی از افراد جامعه تصور دارند که تلاوت قرآن کریم تنها منحصر به اجر اخروی است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۴    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: نشریات دانشجویی محل تمرین تحلیل های دانشجویی و سرآغاز ریزبینی در جامعه است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که صنعت به دانشگاه اعتماد کند و دانشگاهیان نیز توانایی های خود را به صنعت اثبات کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۲    
نخستین روز از برگزاری هشتمین جشنواره مردمی عمار با نمایش فیلم هایی چون کمپانی ، شاه حسین ، منفی25 و از دیرالزور تا بیت المقدس همراه است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۹    
با حضور 40 نفر از مشاوران مدارس ناحیه 1 و 2 یزد کارگاه شیوه های نوین مشاوره تحصیلی به همت معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه شد
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۳    
مسئولان بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان و رئیس ستاد شاهد و ایثارگردانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بافق دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۱    
دبیرکل حزب توسعه و عدالت گفت: بعضی سیاسیون نیز به جای اینکه آتش فتنه 88 را خاموش کنند بر روی آن بنزین ریختند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۱    
وحید جلیلی با اشاره به اینکه قبل از هر چیز فرم و جذابیت به عنوان دو رکن اصلی جشنواره عمار هستند، گفت: متاسفانه سال ها در زمینه تولید آثار در سینمای انقلابی دچار کمبود بوده ایم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۸    
رئیس یگان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با شایعات مطرح شده در مورد توله یوز ماده موسم به ایران که از قاچاقچیان کشف شده، گفت: پرونده ایران همچنان در حال پیگیری است و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۵    
سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و واحد اراک اظهار کرد: حماسه 9دی ماه یک پیام روشن و شفافی عرضه کرده وآن این است که در جامعه ایران اسلامی خط قرمزهایی وجود دارد که مردم در مقابل آنها کوتاه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۲    
تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی پوشان تهران با 3 گل از سد همنام اهوازی گذشتند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶    
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان اصفهان با تشکر از همکاری و همدلی دانشگاه ها و بنیاد شهید دولت آباد بر تقویت روحیه ایثار در بین دانشجویان تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶    
معاون و سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح گفت: به هیچ کس نه اجازه می دهیم و نه چنین حقی را قائل هستیم که در امور دفاعی ما وارد شود و قطعا در این زمینه ها مذاکره ای صورت نمی گیرد و اگر مذاکره ای باشد از ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه 9 دی بیانیه ای را صادر و تاکید کرد: حماسه ماندگار و تاریخی و تاریخ ساز یوم الله نهم دی تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۳    
لایحه بودجه سال 97 با حضور رئیس مجلس شورای بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۰    
مشاور فدراسیون پزشکی و ورزشی برای امور دوپینگ گفت: الان نمونه های دوپینگ ورزشکاران گرفته می شود و چون خودمان اعتبار بین المللی برای آزمایش نداریم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۴    
در آیات و روایات بسیاری از زلزله به عنوان یکی از بلایای طبیعی اشاره شده و توصیه هایی برای غلبه بر ترس از آن و رهایی از آسیب ها در زلزله عنوان شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۴    
سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در برنامه زاویه به تشریح "نقش تکثیر دانشگاه ها در توسعه کشور" پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۵    
سرمربی پارس جم گفت: روزهای خوب ما هم فرا می رسدصادقانه می گویم ما یکی از بهترین های لیگ هستیم و باید بازیکنانم قدر خوشان را بدانند تا اینجا خوب بودند و باید این روند را ادامه دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت موفق به ترجمه و چاپ کتاب مقدمه ای بر جبرهای لی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۹    
مقام آمریکایی از موافقت با فروش 12 فروند جنگنده سوپرتوکانو A-29 به نیجریه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۶    
بیست و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر و سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس تاکید کرد: 9 دی مردم بی هیچ فراخوانی و به صورت خودجوش به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند فتنه گران را به حاشیه راندند بعید می دانم تا ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۳    
دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر به استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به وظیفه خطیر خود برای تامین امنیت جان و مال مردم باید بهترین امکانات را در اختیار داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی اهل انفاق علم، خدمت و دستگیری مردم بود، او از تخت به روی تخته آمد و هیچ گاه تکان نخورد این نشان می دهد آن مرحوم انسان اخلاقی بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۰    
وزیر کشور در جلسه بررسی آخرین وضعیت قاچاق کالا و ارز گفت: دستگاه های مسئول نسبت به ورود کالاهای قاچاق در مبادی رسمی و مناطق آزاد کنترل دقیق تری داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۷    
رژیم صهیونیستی قصد دارد به خاطر تشکر از تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در قبال شهر قدس، یک ایستگاه قطار در این شهر را به نام وی نامگذاری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۷    
صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۴    
دوره آموزشی آشنایی با معارف امام صادق(ع) ویژه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۴    
مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس، در بیانیه ای به مناسبت 9 دی، گفت:مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال 88 یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز بستری است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۱    
اعضای برد تخصصی رشته تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امکانات رشته تغذیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
سرمربی پرسپولیس گفت: همه تیم ها در مقابل پرسپولیس به صورت متفاوت بازی می کنند و طبیعتا ما هم مقابل آنها آمادگی داریم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور عراق امروز در حوزه مسائل امنیتی از گردنه عبور کرده است، گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به یک مرکز فرهنگی و خبرگزاری در کابل را به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۲    
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پاسخگویی یکی از مهمترین مسائل مورد توجه در سازمان تأمین اجتماعی است و این موضوع به عنوان استراتژی مدیریتی از سوی مدیرعامل سازمان اعلام ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۹    
عضو شورای عالی فضایی مجازی گفت: اصولگرایی و اصلاح طلبی یک پوست خربزه ای است که زیر پای عده ای گذاشته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۶    
کارگاه رساله نویسی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد گروه روانشناسی با حضور پرشور دانشجویان این گروه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزارشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۳    
ساسان فلاح فر کارگردان نقاشی یک رویا بیان کرد که این مستند درباره فردی است که معتاد بوده است اما بعد از ترک اعتیاد مدافع حرم می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات آتش سوزی در حسینیه ای واقع در درکه تهران را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: در روز بزرگ 9 دی ملت با حمایت قاطع و دلاورانه از نظام اسلامی و رهبری آن از تکرار حوادث تلخ تاریخ اسلام جلوگیری کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
دانشگاهیان کشور تا ساعت 24 روز پنجشنبه، هفتم دی ماه فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۷    
همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س)، به حکایتی از شیخ عباس قمی درباره شفاعت این بانوی بزرگوار اشاره می کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان اظهار کرد: پیچیدگی حوادث سال 88 به خوبی نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین فقط بصیرت است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهوری عموم مسئولان، نخبگان و رسانه ها را مخاطبان اصلی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۱    
سرمربی تراکتورسازی گفت: فردا مقابل بهترین تیم ایران و یکی از قدرت های آسیا بازی داریم و این مساله باعث ایجاد انگیزه در تیم می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۸    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان، 22 بهمن را روز اعطای نعمت پیروزی انقلاب به ملت ایران و تشکیل نظام اسلامی و 9 دی را جلوه حفاظت و لطف الهی از این نعمت دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۵    
سرپرست واحد دامغان در آستانه 9 دی گفت: مردم ایران در تمام عرصه ها اثبات کرده اند که حرکت در مسیر ولایت، منتهی به سعادت خواهد شد و 9 دی 88، بهار طراوت آفرین بعد از امواج سرد زمستان فتنه بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۵    
مرکز مطالعات اسرای فلسطین تاکید کرد که هم اکنون 58 زن و دختر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه گفت: طرح مطالعاتی و مستندسازی یافته های معماری حمام حاج رئیس با مشارکت گروه باستان شناسی دانشگاه تربت حیدریه آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۵    
وزیر اسبق رفاه و تامین اجتماعی در دولت نهم گفت: مسئولان ما از گذشته تا کنون اینگونه برداشت کرده اند که به محض اینکه قرار است پر قبایشان خیس شود، به اپوزیسیون تبدیل شوند و مقابل نظام ژست هایی بگیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۵    
نادر طالب زاده، دبیر هشتمین جشنواره مردمی عمار گفت: در جشنواره عمار تنها فیلم هایی حضور دارند که به موضوعاتی از قبیل تاریخ انقلاب، مقاومت، عدالت اجتماعی، فتنه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
مراسم اختتامیه دهمین جشنواره ملی حرکت صبح امروز با حضور معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مسئولان دانشگاه رازی و جمعی از مسئولان استانی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
هشتمین روز از اجراهای خیابانی ، مدرسه تئاتر و بخش تئاتر دیگر با استقبال مخاطبان و همسو با اشتیاق آخرین داوری در آستانه مراسم اختتامیه همراه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
جلسه هم اندیشی اعضای جامعه تورگردانان ایران و دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی صنعت گردشگری با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
قبل از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس علی کریمی در اردوی سرخپوشان حاضر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۹    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیش از 70 هزار نفر در کشور مبتلا به بیماری ام اس هستند، از ارائه پیشنهادی خبر داد که طی آن 40 بیماری به عنوان بیماری خاص شناخته شوند.
  • ۱