جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۱۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 9 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۰    
مردهایی که اصلا نمی خندند یا به ندرت می خندند، این احساس را به شما می دهند که از شما نفرت دارند یا اصلا اهل تفریح و شوخی نیستند، که در هر دو صورت غیر قابل تحمل اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۰    
دینانی گفت: اگر فقط از خواسته های شهوانی پیروی کنیم ولی دانسته های عقل را نادیده بگیریم، این نه تنها آزادی نیست بلکه اسیر بودن است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۴    
بیستمین کنفرانس بین المللی فلسفه، الهیات و عرفان اسلامی فوریه 2018 در لندن- انگلیس برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۴    
شماره بیست و هفتم فصلنامه علمی پژوهشی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی توسط معاونت پژوهش دانشگاه معارف اسلامی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۱    
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان از امروز شنبه 9 دی ماه آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۶    
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه بیمه شاغلین مرتبط با استارت آپ ها از وظایف این سازمان است، گفت: مذاکرات سازمان تأمین اجتماعی با 11 شرکت عمده استارت آپی در حال انجام است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۰    
ثبت نام از نامزدهای هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی المپیک ادامه دارد و امروز رئیس فدراسیون و نایب رئیس هندبال ثبت نام کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۱    
سند نقض حقوق بشر در فرانسه که به 3 زبان تهیه و تدوین شده است در دانشگاه شهید بهشتی رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۴    
وزیر ورزش و جوانان در حکمی زهرا عسگری را به عنوان خزانه دار فدراسیون تیراندازی با کمان منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۵    
موج سواری نظام سلطه روی مطالبات قانونی مردم در طول سال های گذشته مستمراً اتفاق افتاده و عمدتاً نیز حاوی دستاورد آنچنانی نبوده است...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۸    
رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه پایانه نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی باید به سمت تقاضامحوری برود گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۱    
دیدن مستند کوتاهی که از سید علی موسوی ملقب به سید بلبلی که در فضای مجازی پخش شده بود، باعث شد تا به دنبال این رزمنده دوران دفاع مقدس بگردیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۱    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور همگام با مردم همیشه در صحنه یوم الله 9 دی را گرامی داشتند و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
متخصصان مسواکی طراحی کرده اند که با تجزیه بزاق دهان، نشانه های بیماری قلبی را تشخیص می دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۶    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، روایت یک دیدار ویژه با رهبر انقلاب در اوج فتنه را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز آرزوهای انبیا الهی به ثمر نشست و انقلاب اسلامی ایران نتیجه تلاش های هزار ساله علمای شیعه است علمایی که به زندان رفته و تبعید شدند و در ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۳    
بررسی این موضوع که چرا مردم آمریکا به نسبت دیگر کشورهای ثروتمند عمر کوتاه تری دارند و زودتر می میرند نشان داد، استعمال دخانیات، چاقی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۲    
ژاپن یکی از زلزله خیز ترین کشور های دنیا است، اما مردم آن با این وجود در زمان بروز زلزله به دقت نکات ایمنی را رعایت می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۷    
دولت یونان اعلام کرد از دستگاه قضایی این کشور خواسته است تا پناهندگی سیاسی خلبان ترکیه ای را لغو کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۵    
مراسم بزرگداشت حماسه 9دی ماه دیروز و همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و منسجم اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۸    
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با صدور نامه ای هفت تن از مسئولان کشور را برای حضور در برنامه روایت فتنه و تماشای مستند، زخم تازه با حضور راویان و جانبازان فتنه به این دانشگاه دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۵    
این روزها یکی از مهم ترین پرسش ها در خصوص ماهیت ناآرامی هایی است که در تعدادی از شهرهای کشور بروز کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۶    
بازیکن ایرانی تیم آلکمار در ترکیب منتخب نیم فصل لیگ هلند قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۳    
محققان می گویند روش تازه ای برای درمان بیماری روانی اختلال استرسی پس از ضایعه روانی یا پی تی اس دی ابداع کرده اند که بیماران با گوش دادن به صدای امواج مغز خود آرام می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۴    
معاون اجتماعی ناجا از فعالیت بیش از 600 مرکز مشاوره و مددکاری در کلانتری های سراسر کشور خبر داد و درباره سامانه "سجام" گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۶    
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 97 گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۳    
مراسم گرامیداشت روز بصیرت؛ 9 دی با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در محل تالار علامه امینی(ره) این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۳    
حسن کریمی قدوسی از سیاست های کلان بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای حمایت از بازی سازان و تولید داخلی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
اورژانس تهران به دنبال استمرار و تشدید آلودگی هوا در میادین اصلی شهر جهت امدادرسانی مستقر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، وظیفه دولت و مجلس است، در حساب توییتری خود نوشت: پیگیری مطالبات، حق طبیعی است اما متوجه باشیم کاری نکنیم که فضای کشور متشنج شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۴    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی ساعتی پیش در توئیتی خطاب به مدیر تلگرام خواسته بود تا جلوی خشونت پراکنی از سوی یک کانال معاند گرفته شود که پاول دوروف در پاسخ به این توئیت نوشت: بررسی می کنیم!
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۰    
با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری در دوره های مختلف، گردهمایی دانش آموختگان و دانشجویان رشته آموزش عالی دانشگاه های کشور در روزهای 13 و 14 دی ماه 1396 در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۷    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در پی افزایش آلودگی هوای تهران و تصمیمات کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل از ساعت 6:30 تا 19 فردا اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۷    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم که در تاریخ 22 آبان 96 برگزار شده بود، امشب در محل این همایش در قم منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۱    
در مسیر انقلاب بارها فتنه گری های سامان داده شده است، در سال 88 گمان می کردند که با از بین بردن حیثیت و عزت ملت به اهداف خود دست می یابند اما چنین نشد. . .
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
استاندار تهران از نصب دستگاه لرزه نگاری در شهرستان ملارد پیرو دستور اخیر وزیر کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از مرگ 5 نفر از کارگران شرکت بازیافت و تولید مواد اولیه پلاستیک بر اثر سقوط در چاه فاضلاب خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۴    
حوالی ظهر پنجشنبه چند هزار نفر از شهروندان مشهد و حاشیه های آن، به بهانه مالباختگی، به خیابان ها آمدند و به وضع موجود انتقاد کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۹    
اعجوبه فوتبال پرتغال و رئال مادرید بعد از اتمام دوران ورزشی قصد دارد در عرصه فیلم سازی فعالیت کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران ایر 330 میلیون دلار بر خلاف قانون از صندوق توسعه ملی برداشت کرد تا این هواپیماها را خریداری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۹    
طبق تخمین های سازمان ملل و مرکز آمار ایران درباره جمعیت کشور، در صورت تحقق فرضیه های مختلف باروری، ایران تا 30 سال آینده جمعیتی بین 90 تا 104 میلیون نفر خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۸    
وزیر ارتباطات با انتشار توئیتی به زبان فارسی و انگلیسی نسبت به دروغ پراکنی و سیاه نمایی یک کانال تلگرامی واکنش نشان داد و از موسس تلگرام خواست تا این خشونت پراکنی را متوقف کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۳    
به مناسبت فرارسیدن نهم دی، با کامران دانشجو رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گفتگو نشستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۷    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: هر چقدر به اعتراضات نگاه امنیتی شود، فشار مضاعف وارد می شود و ممکن است در مراحل بعد به شکل شدیدتر نمود پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۸    
جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای را منتشر و در آن تاکید کرد: اساسا در آن فتنه، هدف رئیس جمهوری وقت نبود؛ بلکه اصل جمهوریت و اسلامیت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: دو محور اصلی تهدیدها و نگرانی عمومی شهروندان بویژه در رابطه با زلزله ، آلودگی هوا و سایر معضلات شهری و موضوعات بودجه و شکاف میان هزینه های مدیریت شهری و درآمد پایدار شهرداری ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۳    
محققان دانشگاهی اپلیکیشنی ساخته اند که با کمک سیگنال های وای فای، به افراد گمشده کمک می کند با تیم های نجات ارتباط برقرار کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه ای به وزارت اقتصاد و امور دارایی و وزارت صنعت،معدن و تجارت، اعلام کرد که تعرفه واردات خودرو افزایش یافت و واردات تنها با دو شرط ارزش گمرکی کمتر از 40 هزار دلار و حجم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۷    
کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران مصوب کرد که تمامی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی تهران، ری، کهریزک، ورامین، قرچک، شمیرانات، شهریار، قدس ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۴    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: کشور با آسیب هایی زیادی در حوزه های مختلف مواجه است و قوه تقنینی، اجرایی و قضایی در طراز انقلاب اسلامی نیستند و باید جمهوری اسلامی را همپای انقلاب اسلامی برسانیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۴    
پنج جمله در جهان فوتبال در سال 2017 سر و صدای زیادی بر پا کرد و حواشی را به وجود آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۱    
سازمان برنامه و بودجه برخی اخبار در خصوص تعیین سقف درآمد 700 هزار تومان برای دریافت یارانه نقدی را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بار دیگر در سالروز حماسی و تاریخی 9 دی سال 1388 با حضور پرشور خود در مراسم 9 دی که در مصلای بزرگ امام ره شهرکرد برگزار شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۲    
حضور هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان واحد سنندج در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۲    
به همت حوزه معاونت دانشجویی وفرهنگی واحد تهران مرکزی و با همکاری و مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران کارگاه تخصصی فرهنگی باعنوان راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۹    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: در بین دانش آموزان اتفاقات و جربان های مختلف پژوهشی داریم اما باید دقت کنیم که نگاه کمی و کیفی را در کنار هم داشته باشیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۹    
مدرس حوزه و دانشگاه در نشست بصیرتی 9 دی در واحد مینودشت گفت: خلق حماسه 9 دی وابسته به گروه و جریان خاصی نیست بلکه متعلق به ملت همیشه در صحنه است که پیمان خود با ولایت فقیه را بیش از پیش محکم تر کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۹    
برگزیدگان بخش شفاهی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد قدردانی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۹    
بانک پاسارگاد و اگزیم بانک روسیه، قرارداد تأمین مالی بدون محدودیت سقف امضاء کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۶    
نشست تخصصی سردبیران نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به همت واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد تهران مرکزی برگزارشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ساخت مراکز درمانی تامین اجتماعی در برخی استانها در چهار سال اخیر بیش از 40 سال گذشته بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۳    
گزارشی جدید نشان می دهد بیش از 250 اپلیکیشن بازی موبایل در گوگل پلی مجهز به نرم افزار ردیابی اصوات محیطی هستند و اطلاعاتی درباره برنامه تلویزیونی مورد علاقه کاربر جمع آوری می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۳    
ملی پوش بسکتبال ایران در تیم دوم منتخب آسیا قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۳    
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: قطعنامه های سنگین، فهرستی از تحریم های کمرشکن و فعال شدن ضد انقلاب نشان دار علیه جمهوری اسلامی ایران، از جمله تبعات آشوب های سال 88 بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
مقاله علمی پژوهشی عضو هیأت علمی واحد تویسرکان و پژوهشگر برتر استان همدان سال 96در گروه علوم انسانی با عنوان امام خمینی و مهجوریت قرآن ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
در نخستین همایش استارت آپ های تربیت بدنی و ورزش واحد دامغان، هفت ایده نوین موفق به کسب آرای هیات داوران شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۷    
دانشجویان گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد از بیمارستان امام سجاد(ع) بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۴    
رحیم طیاریه مدیر امور فرهنگی از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی به منظور بصیرت افزایی دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همراه با برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی واکران فیلم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۱    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف بیش از نیم تن تریاک جاسازی شده در تریلی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۸    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: این از اختیارات دبیر کل است که هر زمان لازم دانست، قائم مقام خود را تغییر دهد و فرد یا افراد دیگری را جایگزین کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۸    
سال 2017 شاهد حوادث تلخ و شیرینی در چهار گوشه جهان بودیم، حوادثی که یا هنوز ادامه دارند یا آثار آنها را شاهدیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۸    
رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: مسابقات رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید به صورت منطقه ای برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۵    
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل های دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۵    
جمعیت سالمندان کشور حدود 6 میلیون نفر هستند که بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر از آنها به عنوان بازنشسته و با احتساب افراد تحت پوشش این عده ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۲    
اختتامیه دومین جشنواره نمایش های بی کلام به همت اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده هنر واحد تهران مرکزی و با همکاری و مشارکت گروه نمایش دانشکده برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۲    
کتاب مقدمه ای بر نظریه ها و الگوهای آموزش بهداشت و ارتقای سلامت گردآوری و تالیف دکتر فایزه صحبائی دکتری تخصصی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی با همکاری علمی محمد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۲    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی زرند به مناسبت سالروز یوم الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مراسم این روز حماسی و بزرگ شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۹    
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک اسامی 21 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۹    
مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول و اقشار مردم با سخنرانی حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی در مسجد جامع صاحب الزمان شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۹    
افراد خجالتی به دلیل خلقیات خاصی که دارند به طور معمول سخت کار پیدا می کنند یا در محل کار خود موفق می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۶    
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت: تجمعات با هر بهانه ای نباید وحدت جامعه را تضعیف کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۶    
تیم فوتبال تراکتورسازی در دیداری تدارکاتی مقابل تیم شهرداری تبریز به برتری دست یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهوری روسیه با برخی از رهبران جهان به طور تلفنی گفت وگو کرد و در این تماس تلفنی فرارسیدن سال نوی میلادی را به آن ها تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۶    
آئین نام گذاری سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به نام 9 دی عصر امروز همزمان با یوم الله نهم دی به همت مرکز امور عمرانی و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۳    
جدول کارگاه ها با نهایی شدن فهرست برگزارکنندگان کارگاه در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تکمیل شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۳    
اجراخوانی گمگشته باز آید به... کافه آذربهشت به کارگردانی سعید پرسا در تماشاخانه شانو برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۳    
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: هزینه های گزافی که جبهه استعمار و استکبار برای هدایت این جریان در نظر گرفته بود همه با مدیریت ولایت نقش بر آب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: حضور مردم، اقشارتاثیرگذار بویژه نخبگان و تحصیلکرده ها در روز نه دی پوزه دشمنان را به خاک مالید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در زمین پژوهشگاه نفت انجام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
کارگاه دوروزه آموزشی تغذیه و بیماری های نوزادان علفخوار در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، دانشگاه و آموزش و پرورش را دو ارگان مهم در توسعه فرهنگی و تربیتی جامعه عنوان کرد و گفت: راه توسعه و پیشرفت آینده کشور در گرو توسعه آموزش و پرورش است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۷    
کلیمیان ایران با ارسال نامه ای به فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بابت حمایت ویژه این کمیته از مددجویان کلیمی تشکر کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۴    
گزارشگر فوتبال تلویزیون از سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۴    
تشکل سیاسی اسلامی اساتید (مجمع اسلامی اساتید) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب و اعضای هیات رئیسه واحد سراب بمناسبت سالروز حماسه 9 دی با خانواده شهید سعید اسماعلیل دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۴    
رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در این دانشگاه همانند وضع موجود در سراسر کشور آمادگی شرایط بحران وجود ندارد، گفت: در درجه اول باید مدیریت بحران را در دانشگاه ارزیابی و پیش بینی کنیم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۱    
هیات های رسیدگی به تخلفات اداری مرجع صالح رسیدگی به اتهامات مدیران اجرایی عضو هیأت علمی دانشگاه ها تعیین شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۱    
کارشناس بهداشت مواد غذایی هشدار داد: در لیست رنگ های مجاز بعضی از رنگ های شیمیایی وجود دارند؛ هزاران نوع ماده رنگی موجود است که بیشتر آنها برای استفاده در مواد غذایی سمی و سرطان زا شناخته شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۱    
وزیر آموزش وپرورش گفت: مدارسی در سطح کشور داریم که فاقد سرویس های بهداشتی است و این مساله آثار بدی بر دانش آموزان دارد، باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که شاهد نبود سرویس بهداشتی در مدارس نباشیم
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۸    
دختران دبستانی سما کرمان به مناسبت هفته پژوهش، خلاقیت ها و پژوهش های خود را به نمایش گذاشتند.