جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۳۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 3 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۰    
حامد بهداد و محسن کیایی در اولین روز اکران عمومی این فیلم سینمایی به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار، چهارشنبه 6 دی با مخاطبان به تماشای فیلم خواهند نشست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۰    
تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه شیراز و دانشگاه ماکسیمیلیان مونیخ (LMU) کشور آلمان امضا شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۳    
امام جمعه دماوند با بیان اینکه دانشگاه های آزاد اسلامی دماوند و رودهن سال هاست در حوزه اقتصادی اقدام خاصی نکرده اند اظهار کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۴    
عضو هیات امنای دانشگاه و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با تاکید بر اینکه اصلی ترین دغدغه مردم آینده جوانان کشور است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۷    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور 220 نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۲    
فرمانده انتظامی گرمسار گفت: مردی که کودک هشت ساله را در گرمسار ربوده و مورد آزار قرار داده بود، شناسایی و دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مسکن مهرهای پردیس و پرند از قالب های بتونی استفاده شده که خطرات تخریب در برابر زلزله مانند تخریب مسکن مهر کرمانشاه پس از وقوع زلزله را ندارند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۴    
دبیرکل شورای عالی عتف با اشاره به روند بررسی شکایات واصله از سوی شرکت های دانش بنیان گفت: در صورتی که پاسخ دستگاهی برای شرکت ها قانع کننده نباشد، شکایت در کمیسیون دائمی و در نهایت در شورای عالی علوم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۸    
وقتی به برخی نوشته های تاریخی در خصوص علم و فرهنگ در دوران تمدن اسلامی مراجعه می کنیم با گزاره هایی مواجه می شویم که به دور از حقیقت بوده و ناشی از اغراق و برداشت های اشتباه نویسندگان هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۰    
سازمان بسیج دانشجویی تاکنون حضور نه نفر را به عنوان مسئول این سازمان در کارنامه خود دارد؛ در این گزارش روسای سازمان بسیج دانشجویی از ابتدا تا کنون معرفی شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۷    
رقابت هیلاری کلینتون و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا نخستین ورود زنان به عرصه سیاست در سطح ریاست جمهوری نبود ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۰    
به گفته مقامات بهداشت ژاپن، در سال 2017نرخ زاد و ولد در این کشور به پایین ترین میزان خود در بیش از یک قرن اخیر رسید و تنها 941هزار تولد در طول 12ماه به ثبت رسیده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۰    
پایگاه اینترنتی اکسپرس در مطلبی به موضوع برگزاری مخفیانه مراسم کریسمس در کره شمالی پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۹    
کتاب کندوکاو فلسفی برای کودکان و نوجوانان توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و به قلم سعید ناجی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۶    
قراملکی گفت: اخلاق زیست مسئولیت پذیرانه است و چون بر حسب حقوق طبیعی افراد تعریف می شود می تواند جهان شمول باشد اما در عین حال باید بین اصول جهان شمول و مصادیق فرهنگ وابسته فرق بگذاریم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: این سازمان تنها مرجع رسمی اعطای نشان حلال در کشور است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۰    
مراسم بزرگداشت دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۷    
با ورود مایکروسافت اِج به دنیای مرورگرهای اینترنتی موبایل، داستان سریع تر بودن، وارد فاز تازه ای از رقابت میان کمپانی ها شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۹    
مجموع تجارت خارجی ایران در نیمه نخست امسال با 6 درصد رشد به 44 میلیارد و 139 میلیون دلار رسید اما میزان رشد صادرات در گروه خدمات 13.3 درصد ثبت شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۵    
سیدحسین حسینی در صورت کلین شیت مقابل استقلال خوزستان و مقاومت 24 دقیقه ای برابر تراکتورسازی رکورد بیرانوند را خواهد شکست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۳    
حضرت عیسی (ع) دارای شریعت بود و به عنوان مکمل و متمم شریعت خود، پیامبر اسلام (ص) را معرفی می کند؛ از همین جهت وجوه مشترکی بین اسلام و مسیحیت وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۴    
فرمانده یگان تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در دیدار با سربازان آمریکایی مستقر در نروژ گفت که برای جنگی بزرگ آماده باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۹    
علیرضا تابش در دیدار مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: تنوع محصولات سینمای کشورمان ظرفیتی برای معرفی ایران معاصر به جهانیان است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۶    
جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۶    
دیوان حافظ شرحی بر اشعار حافظ، قدیمی ترین کتاب به زبان فارسی موجود در موزه کتابخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از تاریخ 3 تا 12 دی ماه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۳    
هفتمین نشست هم اندیشی بانوان مدیر قرآنی منتخب کشور برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۳    
فیلم سینمایی همه می دانند جدیدترین ساخته اصغر فرهادی که در اسپانیا فیلمبرداری شده، در لیست صد فیلم مورد انتظار 2018 جای گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۴    
مهدی طارمی با پیشنهاد پیوستن به الغرافه قطر مخالفت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۷    
مشاور سازمان ملی استاندارد مدعی شد ایران گران ترین نان دنیا را دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
هیئت دولت مصوبه جدیدی را برای زلزله زدگان استان کرمان تصویب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سواحل مکران به عنوان مهمترین سواحل ایران، یک دروازه طلایی برای ارتباط با جهان است و نیروی دریایی راهبردی ارتش برای تقویت و توسعه قدرت دفاعی خود در ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۲    
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه تحولات اخیر در عرصه سیاست جهانی باید در دانشگاه ها مطالعه و بررسی شود گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۲    
مراسم رونمایی از 15 دستاورد فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران همزمان با برگزاری روز فناوری و با حضور رئیس این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۲    
محمدرضا دارائی، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در شانزدهمین همایش دبیران هم اندیشی دانشگاه های سراسر کشور به عنوان دبیر برتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه های کشور انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۶    
دفاع از حقوق مادی و معنوی همه اقشار جامعه از وظایف اولیه حکومت ها و به خصوص حکومت اسلامی است. از جمله لوازم این دفاع وجود قوانین قضایی و حمایتگر از مظلوم و بازدارنده از جرم است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۱    
در آستانه یوم الله 9دی قرار داریم. روزی که درتقویم جمهوری اسلامی و تاریخ انقلاب اسلامی، روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۸    
معاون علمی و فناوری گفت که با امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد مشترک نیروهای مسلح ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۳    
مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزار آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در روز جمعه 8 دی خبر داد و گفت: از فردا کارت ورود به جلسه این آزمون توزیع می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۳    
سرپرست و جمعی از مسئولان امور شعب بانک ملی ایران – شاخه گیلان با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه دنیای امروز غرب آمادگی پذیرش اسلام ناب را دارد گفت: دنیای غرب در معرفی اسلام تلاش می کند تا شریعت را از اسلام حذف کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۴    
پنجمین نشست از سلسله جلسات تحلیلی-تخصصی بسیج و ایران فردا با حضور، دیپلمات و سفیر سابق ایران در اردن با موضوع ابعاد راهبردی تماس تلفنی سردارسلیمانی با فرماندهان فلسطینی در سازمان بسیج اساتید کشور ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۸    
یک گروه از هکرهای روس خبرنگاران را هدف گرفته اند و از سال 2014 تا به امروز اطلاعات بیش از 200 خبرنگار را فاش کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۹    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه تقریبا 30 تا 45 درصد آموزش عالی کشور را تشکیل می دهد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۶    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شب گذشته (یکشنبه) از میانمار خواست به عملیات نظامی علیه اقلیت مسلمان روهینگیا پایان دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۸    
امام جمعه گرمسار با اشاره به آثار و برکات قرائت قرآن گفت: گوش دادن، دیدن و خواندن آیات قرآن هم دارای ثواب است و هم به انسان نورانیت می دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۸    
سرپرست واحد رودهن با ابلاغ حکم فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات پیشنهاد جدید مجلس برای تقویت بنیه دفاعی در سال 97 را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۷    
سرپرست اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار کارخانه خمیر مایه دزفول گفت: شمار مصدومان به هفت تن رسید و یکی از مجروحان به دلیل سوختگی شدید به اهواز منتقل شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۸    
یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی شکست آمریکا در همراه کردن کشورهای عضو سازمان ملل متحد را با خواست ترامپ در خصوص بیت المقدس را به عنوان هدیه ای برای ایران ارزیابی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۲    
در پی درگیری نیروهای الحشد الشعبی با عناصر تروریستی داعش در شرق تکریت، 4 تن از نیروهای بسیج مردمی عراق به شهادت رسیدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۷    
نمایندگان استان های آذربایجان غربی و شرقی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه، به بیان راه حل هایی برای نجات این دریاچه مهم و استراتژیک پرداختند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۱    
محققان دانشگاه آرهوس دریافتند میکروارگانیسم هایی که با عنوان پروبیوتیک شناخته می شوند، علاوه بر این که آثار مفیدی برای روده دارند، روی مغز نیز تاثیر می گذارند و مانع افسردگی می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۲    
تصور بیشتر مبتلایان به اضافه وزن و چاقی این است که اتخاذ یک رژیم غذایی فقیر و سبک زندگی بی حرکت، منجر به افزایش وزن در آنها شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۶    
یک نشریه عربستانی می گوید که دولت این کشور شماری از شاهزادگان را در رابطه با پرونده فساد مالی آزاد کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۱    
دستیار ریاست جمهوری روسیه از تحویل سامانه های دفاع موشکی S- 400 به ترکیه در نیمه سال 2019 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۲    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا از افزایش صدور روادید برای مهاجران افغانستانی و سفر آنان از پناهگاه تروریست ها به آمریکا ابراز نارضایتی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۶    
شاید شنیده باشید که برخی تحقیقات از تاثیر سرکه سیب روی برگرداندن تاثیر اضافه وزن و چاقی صحبت می کنند اما در این مورد نیز اشکالات زیادی وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۰    
پرواز شماره 5617 هواپیمایی آتا پس از بروز حالت اضطراری در ساری به زمین نشست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۱    
خوراکی هایی با القاب سم زدا وجود دارند که می توانند وضعیت سلامتی را بهبود بخشند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۱    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۵    
مگنت تراپی یک روش درمانی بدون عوارض جانبی است که در آن از نواحی مغناطیسی بدن، به منظوردرمان استفاده می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۹    
وزیر مسکن رژیم صهیونیستی طرحی را در زمینه ساخت 300 هزار واحد مسکونی برای اسرائیلی ها در منطقه قدس بزرگ ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۳    
نائب ریس فدارسیون شطرنج امروز (یک شنبه) اعلام کرد، عربستان برای شطرنج بازان رژیم صیهونیستی جهت شرکت در مسابقات جهانی شطرنج سریع ویزا صادر نکرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت که امروز هیچ خودرویی به خاطر اجرای طرح ترافیک از درب منازل جریمه نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که جریان بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز کاملاً یک طرفه به سود تیم میزبان بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۵    
هرچند که از سرعت رشد بدهی بانک ها به بانک مرکزی کاسته شده، اما همچنان میزان آن افزایشی بوده و تا 112 هزار میلیارد تومان پیش رفته است. بانک های خصوصی رکوردار این بدهی هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی ژرژ کشیش هارطون دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که کمک موشکی ایران به یمن دروغ است؛ موشک امروز یمنی ها برای زمان ریاست جمهوری علی عبدالله صالح است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۳    
روسیه اقدام آمریکا در تحویل سلاح های کشنده به اوکراین را موجب به راه افتادن حمام خون در شرق این کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۴    
نتایج به دست آمده از تهدیدات سامانه های کنترل صنعتی در 6 ماهه اول سال 2017 نشان می دهد که ایران در میان 10 کشور اولی است که سامانه های آن به دلیل تهدیدات سایبری، آلوده شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۱    
معاون نخست وزیر مالزی در یک نشست خبری از تأسیس سفارت این کشور در بیت المقدس شرقی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با هماهنگی مرجع قضایی، از امشب کامیون های فرسوده یعنی با سن بالای 20 سال، علاوه بر جریمه 45 هزار تومانی، توقیف می شوند
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۵    
رزمندگان انصارالله یمن با موشک قاهر 2 مواضع مزدوران وابسته به آل سعود را در شرق صنعا هدف قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: انفجار سیلندرهای گاز علت انفجار عصر امروز دزفول بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۰    
دبیر کار گروه کاهش آلودگی هوای استان تهران تاکید کرد: تردد کامیون های بدون معاینه فنی و دارای آلایندگی و دودزا تا پایان دی ماه در سطح شهر تهران ممنوع است و پلیس از رفت و آمد آنها جلوگیری خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۱    
یک کارشناس طب سنتی گفت: استفاده از داروهای قاعده آور، نوشیدن آب شور, روزه گرفتن, فصدکردن, ورزش و حمام در زمان ناشتا، قی، تقلیل غذا و مصرف مداوم زیره مانع تولید شیر مادر می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین گفت: در سال آینده با مشارکت ستاد ائمه کشور عراق همه موکب ها به منظور خدمت بیشتر و بهتر به زائرین امام حسین (ع) شناسنامه دار می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۹    
توافق آتش بس در سودان جنوبی در تلاش برای پایان دادن به جنگ داخلی ویرانگر که از چهار سال پیش در جریان است، وارد مرحله اجرا شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۳    
از روز دوشنبه تا چهارشنبه شاهد کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم بود و بارش در روزهای دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات زاگرس و البرز به صورت برف خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار با اعلام اینکه مجوز ورود 20 هزار تن تخم مرغ به کشور صادر شده است، گفت: شیوع آنفلوانزا باعث کمبود مرغ و تخم مرغ شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۲    
نحوه برخورد نظامی عراق با عملیات کربلای 4 و اظهارات بعدی مقامات نظامی این کشور دلالت بر این داشت که آنها عمدتا بر اطلاعات واصله از دستگاه جاسوسی آمریکا تکیه داشتند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۶    
اقدام آمریکا درخصوص قدس نقض 13 قطعنامه و مقررات بین المللی بود، هرچند که این اقدام از لحاظ حقوقی تاثیری در وضعیت این شهر مقدس ندارد و قدس همچنان به عنوان یک شهر اشغالی شناخته می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۷    
کج شدن دیوار های پُل (الله وردیخان) معروف به سی و سه پُل که قدمتی 400 ساله دارد، در محک آزمایش قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۸    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل بار دیگر ادعاهای واهی مقامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۲    
انتشارات انقلاب اسلامی اقدام به عرضه ویژه کتاب فلسطین از منظر آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای مدظله العالی کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۹    
سرپرست اورژانس کشور از مصدومیت 5 نفر براثر انفجار در شرکت خمیر مایه دزفول خبرداد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۶    
یکی از مقام های سابق عربستان به تازگی اعلام کرده که غنی سازی اورانیوم حق این کشور است و باید همچون ایران از این توانایی برخوردار باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۳    
برخورد دوباره فیروز کریمی و مهدی تارتار که رابطه خانوادگی نزدیکی دارند، باعث شد تا رقابت دو تیم پارس جنوبی جم و گسترش فولاد با حساسیت خاصی دنبال شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که بودجه بخش کشاورزی 13 درصد منفی شده است، گفت: در بحث خرید تضمینی گندم در لایحه بودجه واقعاً دچار مشکل هستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۴    
شبکه کانون های تفکر ایران با انتشار یادداشت تحلیلی، پیشنهاد داد که قیمت بنزین برای کم مصرف ها همان 1000 تومان باقی بماند و صرفاً برای پرمصرف ها به 2000 تومان افزایش یابد و بخشی از منابع هم به توسعه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری های نفتی و گازی میان ایران و پاکستان گفت: خطوط گازی ایران تا مرز پاکستان کشیده شده و اکنون به همت طرف پاکستانی نیاز است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۸    
نشست اختتامیه کنفرانس مشترک روسای مجالس ایران، ترکیه، پاکستان، افغانستان، روسیه و چین عصرامروز با صدور بیانیه مبارزه با تروریسم در کراچی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۵    
یک مقام مسئول گفت:صنعت اینترنتی و توسعه آن در انقلاب صنعتی چهارم اتفاق خواهد افتاد و در پارک علم و فناوری برنامه ریزی کردیم که خود را برای انقلاب صنعتی چهارم آماده کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۹    
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی درگذشت پدر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۶    
یک متخصص پوست و مو گفت: یکی از پیامد افرادی که در هنگام شنا با آفتاب مواجه می شوند، ایجاد سرطان سلول های قاعده ای پوست است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون ولادت در 9 ماهه اول امسال گفت: فراوان ترین اسامی در 9 ماهه ابتدایی امسال برای پسران امیرعلی و برای دختران فاطمه بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که موضوع گرانی خودرو داخلی کذب محض است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۷    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی گفت: نهضت مشروطیت سر آغاز تحولات بنیادینی بود که مفهوم ایران امروز را پدید آورد، لیکن با وقوع انقلاب این مفهوم عمق بیشتری پیدا کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست می گوید: ضعف یگان حفاظت دریایی باعث رشد روزافزون صید کوسه هایی شده که در معرض خطر انقراض اند ...