جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 16 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۲    
روزنامه های شرق و قانون در گزارش هایی به اعدام قاتل ستایش دختر نه ساله افغانستانی پرداخته و ضمن نوجوان خواندن قاتل و این که چرا پدر مقتول رضایت نداده است در چرایی اجرای این حکم آسمانی تشکیک کردند!
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۹    
یک روزنامه دولتی عربستان اطلاعات جدیدی درباره گردان موسوم به نیروهای السیف الاجرب یکی از گردان های گارد سلطنتی این کشور اسرا منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۹    
اولین تیزر فیلم سینمایی بیدار شو آرزو ساخته کیانوش عیاری همزمان با اکران عمومی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۹    
هفتمین دوره نکوداشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، همزمان با پنجاهمین سال درگذشت این اسطوره تکرارنشدنی ورزش کشتی کشورمان با حضور رئیس فدراسیون کشتی، رئیس پیشین فدراسیون، جمعی از پیشکسوتان ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۴    
بهروز مفید با تأکید بر اینکه محور اصلی اپیزودیک سریال محکومین پرداختن به قانون مجازات جایگزین است گفت: امیدوارم پخش این سریال بتواند یک جریان مفید و موثر در جامعه ایجاد کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۰    
رضا داوری اردکانی گفت: متاسفانه در ایران فضای تفکر و اندیشه تنگ و بی رونق شده است و بدتر اینکه از این معنی غافلیم و بی پروای عقل سخن می گوییم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، از تبدیل شدن خانه تاریخی علامه به سفره خانه سنتی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۴    
هشتمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی به میزبانی موسسه آموزش عالی خاوران با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گرایش سازه های سنگین همراه بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۷    
رئیس اتاق اصناف از افزایش نیافتن قیمت نان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تصمیم گیری درخصوص وضعیت قیمت نان به سال آینده موکول خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۲    
پس از تجربه تلخ شرکت اسنپ چت در زمینه تولید عینک های دارای قابلیت ضبط ویدئو، یک شرکت دیگر دست به تجربه مشابهی زده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مودی مداری همواره در کانون اصلی خدمات نظام مالیاتی قرار دارد، گفت: تعامل با فعالان اقتصادی، از رویکردهای اصلی نظام مالیاتی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
بار دیگر زمزمه های اخذ مالیات از سپرده های بانکی در بهارستان که نخستین بار، حدود یک سال و نیم پیش از سوی وزیر اقتصاد دولت یازدهم مطرح شده بود، در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۷    
مراسم نهمین مسابقه ملی بهره وری با حضور و مشارکت فعالان اقتصادی، مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی، کارخانه ها و واحدهای تولیدی و خدماتی در محل هتل پارسیان آزادی 24 دی برگزار خواهد شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی گفت: از محل منابع مندرج در بستۀ حمایتی سال 1395، مبلغ 500 میلیارد ریال بابت مشوق های صادراتی تخصیص یافته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۵    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از دستگیری 6 متخلف شکار و صید در زیستگاه های حیات وحش این استان در 10 روز گذشته خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۳    
توزیع اینترنتی مستند “الف الف پاریس” تازه ترین اثر تولید شده در این موسسه، آغاز شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۳    
به تازگی وب سایتی راه اندازی شده که با توجه به آنچه کاربر در حساب فیس بوک خود منتشر کرده است، نشان می دهد افراد غریبه به چه میزان از اطلاعات شخصی او دسترسی دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری را به سمت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۹    
مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای، از حضور مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۳    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در محکومیت ناآرامی های اخیر کشور بیانیه ای منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۳    
شرکت امنیتی چک پوینت از شناسایی بدافزار انتشار آگهی جدیدی خبر داده که به طور گسترده در فروشگاه پلی استور گوگل در دسترس است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۱    
اکونومیک تایمز از تصمیم چین برای احداث یک پایگاه نظامی در بندر جیوانی واقع در پاکستان و در نزدیکی بندر چابهارِ ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۳    
گزارش سالیانه کمیته اطلاعات و امنیت مجلس انگلیس از تداوم تمرکز بر ایران به ویژه در زمینه فعالیت های هسته ای اشاره دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۷    
اندازه گیری های انجام شده در روزهای اخیر نشان می دهد تعداد نانو ذرات معلق در هوای شهر تهران به بیش از 1.5 میلیون ذره در سانتیمتر مکعب رسیده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۱    
وزیر خارجه عربستان در مصاحبه ای گفت که منافع مشترکی میان این کشور و اسرائیل وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۵    
مسئولان لیبیایی از غرق دست کم 25 مهاجر در سواحل لیبی خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۹    
متخصص کبد و گوارش بزرگسالان گفت: عفونت در معده به دلیل وجود میکروب هلیکو باکتر پیلوری است؛ این بیماری در تعداد کمی از بیماران ممکن است به ورم معده ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۶    
ارزیابی های جدید مقام های صهیونیستی تاکید دارند که با وجود پاره ای ناآرامی ها، ثبات نظام ایران در خطر نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا می گوید کسانی که با قرعه کشی سالانه وزارت خارجه به آمریکا می آیند و شهروند می شوند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۱    
هرچند معاون بازرگانی و صنایع غذایی وزارت جهاد کشاورزی تنها دلیل گرانی تخم مرغ در بازار را بیماری حاد تنفسی آنفلوانزای پرندگان دانسته و گفته این بیماری عمدتاً توسط پرندگان مهاجر شیوع پیدا می کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۵    
کارشناس بهداشت مواد غذایی گفت: بعضی از افزودنی های غذایی باعث آلرژی و سرطان می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۶    
بر اساس داده های موجود از وزارت آموزش و پروش انگلیس، تعداد معلمانی که در امتحانات پایان ترم به دانش آموزان خود تقلب می رسانند، به میزان قابل توجهی رو به رشد است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۰    
عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا گفته است که آشوب های اخیر در ایران، این امکان را برای آمریکا فراهم می کند تا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۱    
وزیر خارجه پاکستان در واکنش به اتهامات مطروحه از سوی دونالد ترامپ و تعلیق کمکهای امنیتی واشنگتن به اسلام آباد اظهار داشت که رفتار و سلوک آمریکا همانند یک دوست خیانتکار است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۸    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۵    
حتی اگر شما واکسن هم زده باشید و با جدیت دست های خود را چندین بار در روز بشویید هیچ تضمینی وجود ندارد که شما دچار سرماخوردگی یا آنفلوآنزا نشوید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۹    
دومینیکا و هند بیش ترین رشد اقتصادی و ونزوئلا و پورتوریکو منفی ترین رشد اقتصادی را در سال 2018 خواهند داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۳    
قیمت نفت با 57 سنت کاهش به 61 دلار و 44 سنت رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۷    
صنعتی شدن جوامع در عصر حاضر منجر به کاهش فعالیت بدنی و تغییر الگوی غذایی افراد شده و معضل چاقی روند صعودی به خود گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به اینکه ترامپ درباره زیر سوال رفتن سلامت روانی اش از طرف مردم چه فکر می کند، گفت: از نظر من افرادی تعادل روانی ندارند که "اثر مثبت" رئیس جمهوری او در این کشور را نمی بینند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۴    
سخنگوی ناجا از شناسایی طراحان و صحنه گردانان اصلی حوادث اخیر زیر چتر و اشراف اطلاعاتی پلیس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۱    
یکی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا گفت، او تنها فردی نیست که درباره قابلیت ترامپ به عنوان رییس جمهوری ایالات متحده تردید کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: بر اساس تفاهم های صورت گرفته شده با نهادهای مربوطه، بخش عمده ای از دانشجویان بازداشتی در وقایع اخیر تا هفته آینده آزاد خواهند شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۹    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: روز جمعه ده ها مسافر در پی برخورد دو هواپیما در سطح زمین با یکدیگر در فرودگاه پیرسون تورنتو از داخل هواپیما تخلیه شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش ها تا امشب در نواحی شمالی و مرتفع استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: فساد در اقتصاد کشور وجود دارد اما در این شرایط نیز می توان کارآفرینی داشت و نباید ناامید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی از تعیین وقت رسیدگی به قسمتی از پرونده سعید مرتضوی در بخش تامین اجتماعی در بهمن ماه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۲    
یک تولید کننده لپ تاپ برای دومین بار طی 3 سال گذشته فراخوانی برای دستگاه های خود صادر کرده است. باتری لپ تاپ های این شرکت با مشکل داغ شدن بیش از حد و انفجار دست و پنجه نرم می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۳    
یک کارمند پست در آمریکا بزرگترین رقم اول جهان را کشف کرده که شامل 23 میلیون عدد است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۸    
یک منبع مسئول یمنی اعلام کرد که در پی تصمیم شورای عالی سیاسی یمن، همه افرادی که در جریان بحران اخیر در صنعاء بازداشت شده بودند، امروز آزاد خواهند شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۲    
مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم گفت: در اسناد بالادستی و در مقوله جذب دانشجویان خارجی دستور و تأکید داریم که 10 درصد جمعیت دانشجویی ایران در سال 1400 باید خارجی باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۳    
یک منتقد و روزنامه نگار با اشاره به عملکرد تلویزیون بیان کرد که گویا دیده شدن این مدیوم رسانه ای برای مدیران صداوسیما اهمیتی ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش وپرورش با توجه به به الگوی شهریه در مدارس غیردولتی، گفت: الگوی شهریه امسال به صورت استانی تعیین می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰    
زلزله 5.1 ریشتری ساعت 18:52 عصر شنبه سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۷    
یک فعال گردشگری گفت: مجوزهای فعالیت اینترنتی منع قانونی ایجاد می کند و اگر آژانس مسافرتی هم نباشیم بازهم می گویند برای خرید و فروش تور باید مجوز بند (ب) داشته باشید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل چاپ و فنی سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این سازمان برای توسعه چاپخانه دیجیتال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۱    
فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی، دستگیری و کشف 5 باند سرقت در شهرستان ایلام خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۱    
سرپرست سازمان چاپ و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه چاپخانه دانشگاه به سوددهی رسیده است از برنامه ریزی برای دستیابی به چاپخانه هوشمند و تبدیل شدن سازمان چاپ و انتشارات به یک بنگاه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۸    
برخی رسانه ها از تصمیم چین در ساختن پایگاه نظامی نزدیک به بندر چابهار در ایران خبر دادند و آن را تلاش پاکستان در واکنش به مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه این کشور عنوان کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۲    
فرمانده انتظامی استان فارس از به هلاکت رسیدن یک شرور مسلح در شهرستان خرامه از توابع استان فارس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۲    
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۶    
وحید جلیلی در گفت وگو با حامد عنقا در برنامه سینما دو ضمن توضیحاتی درباره جشنواره عمار، به انتقاد از وضعیت سینمای کشور پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۷    
سجاد شاهسنایی در هفته ای که گذشت در جریان اتفاقات اخیر کشور به مقام شهادت نائل آمد. این پاسدار بسیجی در کهریسنگ اصفهان ناجوانمردانه هدف شلیک گلوله اسلحه شکاری آشوبگران مسلح گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۴    
وزیر کشور پس از کش و قوس های فراوان، بالاخره حکم حسین طلا به عنوان شهردار اسلامشهر را امضا کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۱    
سوالات مهمی درباره آیین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه سال 96 از جمله دلایل افزایش 60 درصدی درآمد سازمان هدفمندی یارانه ها از محل اصلاح قیمت فرآورده های نفتی مطرح است که انتظار می رود هر چه زودتر ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۲    
بررسی گزارش های مربوط به شلیک های مرگبار افسران پلیس آمریکا نشان می دهد که طی سال گذشته میلادی 987 شهروند این کشور در این تیراندازی های کشته شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام محمد تقی محمدی درباره وجوب یا عدم وجوب اطاعت فرزندان از مداخله والدین در انتخاب همسر پاسخ گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۱    
مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار 2 به کارگردانی سامان مقدم با داستانی بسیار متفاوت از فصل اول از دو روز پیش مقابل دوربین رفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۸    
مدیرکل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: در حوزه نامنویسی برنامه های مختلفی داریم که بخشی از آنها اجرا شده و تا پایان سال به نتایج نهایی آن می رسیم و همچنین برای سال آینده نیز ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۵    
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، طی تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مدیریت توأم با صبر و حوصله پلیس در ناآرامی های هفته گذشته تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۵    
سفیر عربستان در واشنگتن در مصاحبه ای به اغتشاشات در برخی شهرهای ایران واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۹    
فرماندار گرمسار از تصادف زنجیره ای 18 خودرو در گرمسار خبر داد و گفت: تاکنون 6 نفر در این سانحه مصدوم شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۹    
مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مطالبات مردم انجام داده و گرانی، بیکاری و معیشت مردم را سامان دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۳    
معاون سیر و حرکت راه آهن از ورود سومین قطار باری چین به ایران خبر داد و گفت: طول مسیر از چین تا تهران 10 هزار و 297 کیلومتر است و انتظار داریم همچون قطار های دیگر اعزام شده، 14 روزه به تهران وارد شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۵    
مشکل امنیتی خطرناکی در پردازنده های تولیدی شرکت های اینتل، ای ام دی و ای آر ام شناسایی شده که می تواند به سرقت گسترده اطلاعات از آنها منجر شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۳    
یک مشاور خانواده گفت: تفریح و سرگرمی های فردی بیش از حد، رفته رفته باعث جایگزین شدن رابطه مشترک می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
اروپا قصد دارد تا سال 2027 بزرگ ترین مزرعه بادی جهان را در قالب یک جزیره مصنوعی در دریای شمال بسازد. این مزرعه می تواند انرژی تجدیدپذیر را برای 80 میلیون نفر در اروپا تامین کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: براساس آخرین طرح شیوع شناسی اعتیاد، الگوی مصرف موادمخدر از شیشه به سمت حشیش یا گُل تغییر کرده و حتی با پدیده چند مصرفی موادمخدر هم روبه رو هستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
دهمین جایزه جلال آل احمد امروز در تالار وحدت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۲    
یک مرکز فلسطینی، گزارشی از آخرین تحولات مربوط به قدس اشغالی در سال گذشته (2017) منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تماسی تلفنی با سه تن از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی که در اغتشاشات اخیر مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفته بودند، دلجویی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۶    
رئیس سازمان غذا و دارو و معاون درمان وزارت بهداشت، بخشنامه برچسب گذاری داروهای با هشدار بالا را به معاونان غذا و دارو و درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۶    
توییتر با صدور بیانیه ای عدم حذف پیام های جنجال برانگیز رئیس جمهوری آمریکا را در این شبکه اجتماعی توجیه کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تصویب درآمد 37 هزار میلیارد تومانی از محل هدفمندی یارانه ها در سال 97 لزوما به معنای حذف یارانه 33 میلیون نفر نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس کمیته داوران معتقد است که در دیدار پرسپولیس و نفت تهران صحنه مشکوک به پنالتی وجود نداشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۰    
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری با انهدام 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۷    
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید دلیل مهمی برای ترک این تیم دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۴    
شرکت ال جی اولین ویدئو پروژکتور خود با دقت 4K را تولید و عرضه کرده که می تواند تصاویر باکیفیتی را در ابعاد پرده نمایش 150 اینچی سینما بر روی دیوار خانه شما بیندازد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۴    
معاون اول رئیس جمهوری آیین نامه اجرایی صرفه جویی مصرف انرژی در ساختمان ها را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۱    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر، بیله سوار و سپیدان همراه با اقشار مردم فتنه جدید ضد انقلاب را محکوم کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۱    
حزب همبستگی ایران اسلامی در خصوص تجمعات اخیر در تهران و دیگر شهرهای کشور بیانیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۱    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مردم همیشه پشت رهبر خود ایستاده اند و نقشه دشمن هیچ گاه در اراده مردم اثری نخواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۸    
پیشکسوت و همراه قدیمی پرسپولیس پس از جراحی سختی که روی ناحیه کمر خود داشت، امروز شنبه از بیمارستان مرخص شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی از تعیین سقف درآمدهای حاصل از محل هدفمندی یارانه ها در کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۸    
مسئولان باشگاه استقلال به حکم محرومیت 30 روزه سرورجباروف اعتراض کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۲    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: ظرفیت عظیم و بالایی در واحدهای استان اصفهان وجود دارد و بر همین اساس، توقع از واحدهای دانشگاهی بسیار زیاد است، زیرا اصفهان ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۹    
رئیس کمیسیون اروپا در گفت وگو با یکی از روزنامه های آلمان با حمایت از توافق هسته ای با ایران گفت که نیازی نیست این توافق بار دیگر بررسی شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۶    
معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون 39 هزار و 792 نفر از مردم زلزله زده کرمانشاه توسط تیم سلامت روان غربالگری شده اند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۶    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل تعداد دانشجویان ایرانی را از لحاظ کیفی و بازدهی تحصیلی در مقایسه با سایر دانشجویان خارجی مناسب و سرآمد دانشجویان بین الملل در دانشگاه های مطرح جهان عنوان کرد.