جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 13 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۱    
فرمانده آمریکایی ناتو در افغانستان مدعی حضور 600 تا 800 عضو داعش در ننگرهار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۴    
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور قیمت مسکن رشد نمی یابد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۸    
اگر می خواهید میلیاردر شوید و دنبال یک راه ساده هستید، این را بدانید که پولدار شدن از راههای مختلفی امکان پذیر است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مردم اینجا تا الان جمهوری اسلامی را در کوچه های خود ندیده بودند. این مردم زلزله زده تازه دارند طعم حضور جمهوری اسلامی را درک می کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۸    
کشتی گیر المپیکی ایران گفت: برخی اعتراضات به حق است ولی شیوع اعتراض و مطالبه حقوق آنها درست نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۵    
فرمانده کل سپاه طی پیام های جداگانه ضایعه جان باختن مرحوم هداوند و پسرش در ناآرامی های درود و شهادت شهیدان شاه سنایی و شریفی را به خانواده آنها تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۳    
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری سه میلیارد ریالی و آزاد سازی بیش از دو هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی در منطقه "مرزن آباد " شهرستان چالوس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۳    
محققان یک رشته پلیمری حاوی صدها هزار سلول تولید کننده انسولین ساخته اند که می توان از آن برای درمان دیابت نوع یک استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکاف طبقاتی درکشور مشکل آفرین شده است، برخی ازافراد اغتشاشگر دستگیرشده در قم فرزندان سرمایه دارانی هستند که با وجود بیشترین استفاده از سرمایه های ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۳    
اگر به دنبال یک پاوربانک برای شارژ کردن سریع گوشی خود هستید، بد نیست پاوربانک ویبا را امتحان کنید که برای شارژ بی سیم نیز قابل استفاده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۳    
در آخرین روز ژانویه 2018 برای نخستین بار طی 150 سال اخیر دو پدیده خسوف و ماه آبی همزمان در آسمان قابل مشاهده هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۴    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی پزشک محرم اسرار بیمار است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۳    
محقق دانشگاهی در سوئد از اهلی سازی خرگوش اروپایی با استفاده از تکنیک توالی خوانش از طریق بررسی ژنتیک این حیوان با همکاری دانشگاه پورتو در پرتغال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۳    
گوگل مشغول ساخت یک سیستم عامل جدید است که احتمالا جایگزین اندروید می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۷    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اعلام کردند: تلاش دشمنان برای غبارآلود کردن فضا و پیوند زدن مشکلات اقتصادی مردم با مسائل سیاسی، با ناکامی مواجه خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۲    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان طرح سرباز معلم سال 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۳    
یک شرکت تجاری کیت رباتیک تازه ای عرضه کرده است که 50 دلار قیمت دارد و با استفاده از آن می توانید ربات های دلخواه خود را به سادگی طراحی کنید و بسازید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۰    
شهردار تهران در جمع چهره های برجسته اقلیت های دینی، گفت: زندگی توام با مسالمت، صلح، دوستی، محبت و عشق در تهران چیزی است که همه به آن علاقه داریم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۵    
دانشجوی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آباد کتول موفق به صعود و فتح قله 3068 متری شاه جهان در استان خراسان شمالی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
اسکایپ در امارات متحده عربی مسدود شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۴    
همزمان با فصل امتحانات مدارس و دانشگاه ها، برای افزایش حافظه، بعد ار هر نماز خواندن سوره الرحمن و ادعیه های زیر مُجرب است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
ارتش سوریه و مقاومت که هفته گذشته تروریست های غرب دمشق را به پذیرش توافق خروج واداشتند، امروز پرچم سوریه را بر فراز بلندترین قله ارتفاعات التلول الحمر به اهتزاز درآوردند تا پاکسازی کامل غوطه غربی را ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۶    
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده حذف شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۳    
براساس توافق اولیه فدراسیون فوتبال ایران و ترکیه تیم های ملی دو کشور اوایل خرداد سال آینده دیداری دوستانه برگزار خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۰    
شرکت اسپیس ایکس پس از پرتاب ماهواره "زوما" که پس از 5 ژانویه سوار بر فالکون9 صورت می گیرد، قصد دارد بزرگترین موشک تاریخ را به فضا بفرستد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۱    
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: اکنون حداقل نرخ هر کیلو زعفران 3 میلیون و 300 و حداکثر 4 میلیون و 700 هزار تومان است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
سدیم از طریق ارسال سیگنال هایی به کلیه ها برای تعیین این که چه زمانی آب را حفظ کرده و چه زمانی آن را دفع کنند، نقشی کلیدی در متعادل کردن سطوح مایع در بدن انسان بازی می کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۴    
صنعت لبنیات همواره به ما یادآوری کرده است که کلسیم موجود در شیر گاو استخوان ها را قوی تر می سازد، این گونه نیست؟ اما شاید آنها تراکم بالای پروتئین حیوانی موجود در شیر گاو را مد نظر قرار نداده اند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۵    
وزارت دفاع هند قصد دارد برای توان دفاعی نیروی هوایی خود ، 240 بمب نقطه زن از روسیه خریداری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۵    
دولت آلمان از آغاز سال 2018 قانون جدیدی را به اجرا می گذارد که به موجب آن شبکه های اجتماعی موظف به حذف پست های حاوی مطالب غیرقانونی از روی صفحات خود هستند و دولت انگلیس نیز درصدد است مالیات هایی را ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۹    
ارتش سوریه با دستاوردهای چشمگیر خود در محور جنوب غرب دمشق-قنیطره رویاهای رژیم صهیونیستی را برای ایجاد منطقه حائل تحت کنترل تروریستها بر باد داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۳    
پس از 2 سال وقفه، ساعاتی پیش اولین تماس تلفنی میان کره شمالی و جنوبی برقرار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۳    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۱    
معاون تربیت و آموزش ناجا از هماهنگی با وزارت خارجه برای آغاز دوره صلح بان در پلیس ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل روابط عمومی دادگستری استان لرستان گفت: در جریان اغتشاشات اخیر در شهرستان بروجرد یک فرد خارج نشین دارای اصالت بروجردی دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۶    
برخی رسانه های غربی با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در راهپیمایی های امروز نوشتند: هزاران ایرانی در شهرهای مختلف ایران با حضوری گسترده حمایت خود از نظام را نشان دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه فرهنگ کشور نیازمند مباحث میان فرهنگی است، گفت: پژوهشگاه فرهنگ ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۲    
راهکارهای متعددی برای مقرون به صرفه تر کردن تولید برق در ایران می توان بر روی کاغذ تعریف کرد ؛ اما یکی از این راهکارها که در وهله فعلی قابلیت اجرا دارد و دستاوردهای آن نیز بسیار قابل توجه است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۶    
پارلمان رژیم صهونیستی (کنست) قانون مجازات اعدام برای فلسطینیانی را که دست به عملیات شهادت طلبانه می زنندف با 52 رأی موافق در مقابل 42 رأی مخالف تصویب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۷    
منابع مصری از کشته شدن 20 نفر از عناصر تروریستی در شمال سیناء خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۱    
مجلس دانش آموزی، مجلسی مشورتی مرکب از نمایندگان شوراهای دانش آموزی مناطق آموزش و پرورش است که اعضای آن به تناسب جمعیت دانش آموزی استان از میان دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی مدارس متوسطه انتخاب ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۵    
زیبا اسماعیلی با اعلام خبر الزام ارائه کارت سوخت برای سوخت گیری اظهار داشت: با توجه به اینکه قانون مصوب مجلس تاکید کرده سوخت گیری فقط با ارائه کارت سوخت امکان پذیر است و کارت جایگاه دار برای موارد ا ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۹    
رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مردم حق دارند که مطالبات و درخواست های خودشان را از دولت منتخب شان داشته باشند و دولت نیز موظف است به مطالبات مردم توجه ویژه ای نشان دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۶    
مشاور وزیر کشور نرم افزارهای اطلاع رسان را در شمول ابزار اطلاع رسانی وارتباطات جمعی ذکر کرد که باید قوانین و مقررات جامعه را لحاظ کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۷    
معروف ترین زن فرانسوی داعشی، که در سال 2012 عازم سوریه شد، در بازداشت شبه نظامیان کُرد سوری قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۸    
شلیک موشک حماس از غزه به شهرک اشکول در فلسطین اشغالی و شهادت یک نوجوان فلسطین در شمال رام الله از مهمترین تحولات امنیتی سرزمین های اشغالی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
یک متخصص پوست و مو اظهار کرد: تبلیغاتی که در مورد رفع سفیدی موها با شامپو و غیره می شود، کذب محض بوده و جنبه علمی ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۶    
کانادا برنامه ای را به طور آزمایشی به اجرا گذاشته تا افرادی که به دنبال خودکشی هستند را از طریق شبکه های اجتماعی شناسایی کرده و به آنها کمک کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۸    
ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان از بازداشت 13 تروریست داعشی در شهر کابل خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۶    
راهپیمایی که به منظور اعتراض به وضعیت اقتصادی مملکت در روز 7 دی ماه برگزار شد در چند روز اخیر رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۷    
سرهنگ مرادی، خبر بمب گذاری در خیابان های ولی عصر و کریم خان را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۱    
1200 استاد دانشگاه طی بیانیه ای اعلام کردند: ملّت و جمهوری اسلامی ایران از باثبات ترین نظام های سیاسی جهان به شمار آمده و این عملیات های کور و ساختار شکن قادر نیست خدشه ای به آن وارد سازد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۵    
کمیسیون انرژی مجلس در قالب الحاق بندی به تبصره 14 لایحه بودجه 97 مصوب کرده است که دولت مکلف شود قیمت برق و گاز خانگی برای حداقل 30 درصد از کل مشترکین که از بقیه مصرف کمتری دارند را تثبیت کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۹    
رسانه های محلی عراق از به دام افتادن جلاد گروه تروریستی داعش به نام ریش سفید خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۰    
روزنامه "القدس العربی" ابعاد جدیدی از اقدامات خزنده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، برای بسط هر بیشتر قدرت وی از جمله سیطره رسانه ای او در عربستان را فاش کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۷    
اولین نشست علمی بررسی آسیب های اجتماعی با موضوع روش های مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین شریفی عضو هیات علمی گروه فلسفه موسسه امام خمینی (ره) ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۴    
مفهوم برخی از ضرب المثل های ایرانی، با مفهوم برخی از آیات قرآن کریم شباهت دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۵    
نایب رئیس مجلس گفت: یکی از شعارهای حرکت های اعتراضی اخیر استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی بود. باید از شعاردهندگان پرسید جمهوری ایرانی چیست؟
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۲    
معاون اجتماعی پلیس پایتخت خبر بمب گذاری در حوالی پل حافظ را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۹    
سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به سودان و واگذاری جزیره سواکن سودان که از آن به عنوان دروازه آفریقا یاد می شود واکنشهای عربستان و مصر را نیز به همراه داشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۳    
آمارهای ارتش اسرائیل نشان می دهد که 16 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی سال گذشته خودکشی کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که مساله محیط زیست و تغییر اقلیم یکی از چالش های اساسی کشور است، گفت که با توجه به وضعیت موجود و اثراتی که تغییرات اقلیمی داشته است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۶    
نامیرا نوشته صادق کرمیار به چاپ بیست و پنجم رسید، تاکنون 120 هزار نسخه از این کتاب به فروش رفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۱    
رئیس دادگستری بروجرد گفت: در جریان حوادث اخیر در شهرستان بروجرد یک تبعه اروپایی دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
هزار و دویست عضو هیات علمی دانشگاه در بیانیه ای خطاب به سران قوا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
رئیس پیشین موساد به سران رژیم صهیونیستی توصیه کرد دست از مداخله در اتفاقات کنونی ایران بردارند و به مشکلات خود رسیدگی کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۲    
دبیر کل کمیته ملی سدهای بزرگ ایران درباره اثرات سدسازی بر محیط زیست و آب می گوید که قطعا مدیریت نامناسب در سدها باعث شده دچار مشکل شویم، یکی از نمونه های آن سد زاینده رود است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۶    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم برای جلوگیری از آنچه وی تحمیل هژمونی شیعی در سوریه و نیز تشکیل هلال شیعی نامید، به زودی عضو ائتلاف عربی گسترده ای خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۶    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 97 دانشگاه های علوم پزشکی این وزرات خانه و دانشگاه آزاد اسلامی از 24 بهمن ماه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۰    
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 تا 24 روز جمعه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود، همچنین تردد انواع تریلر ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۰    
به تازگی رباتی ساخته شده است که با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی گوجه فرنگی های رسیده را انتخاب و می چیند. این ربات در یک دقیقه 10 گوجه فرنگی می چیند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری باند چهار نفره اراذل و اوباش در دهدشت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۱    
رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به آلودگی هوا در زمستان گفت: طرحی را ارائه کرده ایم تا کلاس های درس دانش آموزان در استان های سردسیر و تهران یک ماه زودتر آغاز شود و در مقابل ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۱    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شکل گیری رقابت های ناسالم و از بین رفتن زمینه های مناسب رشد علم نظام آموزش عالی را تبدیل به کوهی عقیم می کند که امکان بازگرداندن صدای تولید شده توسط استاد را ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 از تصویب واگذاری 50 هزار واحد بدون متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۵    
تیم فوتبال تراکتورسازی تمرین امروز خود را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نیمه دوم دی ماه امسال، کمپین ملی پیشگیری از چاقی با تغذیه سالم، راه اندازی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
یستمین همایش بین المللی اندیشه دینی و فلسفه دین، مارچ 2018 در رم- ایتالیا برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
همزمان با پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی از فیلم مستند شهسوار به کارگردانی علی شاه محمدی و تهیه کنندگی هارون یشایایی رونمایی می شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
مدیر امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از اجرای طرح پنجره واحد به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و گردشگران در نوروز 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تکریم ارباب رجوع، صداقت در رفتار و کردار و همچنین تقوای الهی و نظم در تمام شئونات را از اولویت های مهم حوزه آموزش در امتحانات دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
نشست هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با موضوع نقد و بررسی کتاب چرا حصر؟ با حضور گسترده استادان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
سه کتاب ارنست همینگوی؛ آخرین مصاحبه و سایر گفت وگو ها ، سومین قدیس و شکست پای امید روزگار سراب به تازگی توسط نشر آفتابکاران منتشر شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن سرگیجه ، برف و شمشیر ، در انتظار صبح ، فرش باد ، ماه نشان ، یه اتفاق ساده ، کوهستان آلپ ، لب دریا ، یک جمع خوب ، ضارب ، یه آسمون آبی، سقف اتاق منه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
نمایش مکبث به کارگردانی معصومه رضایی از 17 دی ماه در عمارت روبرو اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند گفت: خدشه دار کردن امنیت کشور، محکوم است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
همزمان با آغاز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، بخش پژوهش این رویداد در موسسه فرهنگی اکو برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۹    
براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با ابلاغ وزیر بهداشت روسای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد و علوم بهزیستی و توانبخشی معرفی منصوب شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۶    
تیم بانک سرمایه صدرنشین مسابقات لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۶    
حفاظت و نگهداری از آثار طبیعی ثبت شده در شهرستان طبس، مدیران استان خراسان جنوبی را گرد هم آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۰    
عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور طرح قاصدک(پرداختی مبتنی بر عملکرد) را طرحی نابخردانه و عین بی عدالتی دانست و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۰    
چهره ماندگار فلسفه تاکید کرد: برخلاف سایر ممالک اسلامی که در آنها گرایش های ضدعقلی و ضد حکمی رواج داشته و اکنون اثرات آن را می بینیم نهضت حکمی در ایران همواره مستمر بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۰    
این مردم به اسلام و قرآن و نظام اسلامی دلبسته اند، اما از مسئولین نظام رنجیده اند. مردم دل دردمندی دارند که تندی زبانشان هم از آن سرچشمه گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با حضور جمعی از مسئولان منصوب و معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وجود عبارت رعایت الگوی مصرف در مصوبه معافیت واحدهای آموزش و پرورش از پرداخت هزینه آب ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۴    
شهردار منطقه 11 از شناسایی 200 نقطه بی دفاع شهری در محله های مرکزی پایتخت و بهسازی 50 درصد این نقاط توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۴    
نمایش جوحی و کدخدا به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی ویژه هنرمندان و منتقدان اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: آتش سوزی تالاب گندمان که از ساعت 18 دیروز سه شنبه 12 دی ماه آغاز شده بود، حوالی 8 صبح امروز چهارشنبه 13 دی ماه مهار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۴    
سرپرست گروه داماهی گفت: رپرتوار اجرای ما در جشنواره موسیقی فجر مانند اجراهای قبلی است با این تفاوت که مخاطبان دو قطعه جدید را در سالن خواهند شنید که پیش از این شنیده نشده و جزو کارهای تازه ساخته شده ...