جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 10 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۵    
https://www.aparat.com/v/gi8aD
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۴    
با ماساژ روغن سیر روی موها و کف سر می توانید علاوه بر انعطاف پذیری به موها استحکام بخشیده و آن ها را تقویت کنید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۱۳    
اپلیکیشن درخواست کامیون و تریلی زینگ که از مهرماه سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، تغییرات ملموسی در حوزه حمل و نقل بین شهری ایجاد نموده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۸    
یک متخصص طب سنتی ضمن ارایه توضیحاتی درباره چگونگی استفاده از مواد غذایی در گروه های سنی مختلف، تاکید کرد که بلافاصله پس از صرف غذا نباید خوابید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۲    
غذاهای مختلف، نوشیدنی ها، گیاهان و ادویه های متفاوت همگی به عنوان ادرار آور های طبیعی در بدن کار می کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۶    
مربی بود و قهرمان؛ 22 سال داشت که برای یک عمل زیبایی تن به جراحی داد؛ یک جراحی مرگبار. پریسا خدری، ژیمناستیک کار قهرمان کشورمان 9 روز پیش در بیمارستان امیرالمومنین اراک به خواب ابدی رفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
محسن یزدی مدیر مرکز مستند حوزه هنری در یادداشتی نسبت به توقف پخش مستند خارج از دید از رسانه ملی انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۴    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست سیدمحمد پولادگر در فدراسیون تکواندو را ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۶    
کمیته تعیین وضعیت آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۹    
آیین اختتامیه و معرفی برترین های پنجمین جایزه ادبی محتشم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۲    
بوی بد دهان نشانه ای از یک مشکل اساسی مانند بهداشت دهان و دندان، رژیم غذایی ضعیف، بیماری لثه، پوسیدگی دندان یا سایر بیماری های جدی تر مانند بیماری های کبدی یا دیابت است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۳    
ابوعلی سینا 16 بیماری مهلک را به مصرف گوشت گاو و گوساله مرتبط می داند؛ مصرف گوشت گاو و گوساله عامل مرگ های ناگهانی به سبب انسداد و صعود بخار غلیظ به سوی قلب و مغز است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۵    
مسابقه خوشنویسی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان که به مناسبت 9 دی در این واحد دانشگاه برگزار شد، برندگان خود را شناخت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۶    
آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون عصر یکشنبه 10 دی ماه، نمایش کمدی مبارک و خاتون پرده نشین را در فرهنگسرای فردوس افتتاح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۵    
رقابت وزنه برداران اوزان 105 و 105+ کیلوگرم، با صدرنشینی علی هاشمی و علی داودی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
در حالی که شکر سفید سم محسوب می شود شکر سیاه یا به عبارت صحیح تر "سیاه شکر" خاصیت دارویی دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۰    
نشست آگاهی تمدنی از سلسله مباحث فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۰    
ابراهیمی دینانی، چهره ماندگار فلسفه گفت:محقق داماد زبان خارجی را خوب بلد است و جهان را خوب می شناسد. او زبانش، زبان اسلام، مظهر کامل وحدت حوزه و دانشگاه و مظهر کامل علم قدیم و جدید است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۱    
نشست علمی نظریه های جاودانگی انسان در فلسفه و الهیات از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۲    
نمایش 23به کارگردانی مسلم رضایی روز یکشنبه 10 دی ماه در تماشاخانه سرو افتتاح می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۷    
715 نفر از دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه ها وطلاب کشور از مسئولان خواستند بدون حائل و تشریفات در میان مردم حاضر شده و مطالبات آنان را بشنوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۱    
فصل امتحانات شروع شده و بسیاری از دانش آموزان یا دانشجویان به دنبال راه هایی ساده برای افزایش تمرکز خود در زمان درس خواندن هستند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۳    
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت که یکی از مهم ترین چالش های موجود در حوزه تولید محصولات هوایی، ایجاد دفاتر طراحی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۵    
در ورزشگاه آزادی اتفاقات بدی رخ داد، هواداران پرسپولیس به تراکتوری ها اهانت کردند و هواداران تراکتور هم علیه هادی نوروزی شعار دادند تا یک بازی قشنگ، حاشیه های زشتی داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۵    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: برخی خواص نتوانستند در آن بزنگاه تصمیم درست بگیرند و انقلابی بودن خود را ثابت کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۹    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که حدود 2 میلیون واحد آن در مرحله اتمام هستند و برای ساخت و تکمیل مسکن مهر که از سال 86 آغاز شد و ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳    
محققان دانشکده برق دانشگاه تهران با ساخت یک نانو ابزار الکترونیکی، روشی جدید برای تشخیص انتشار سرطان به بافت های دیگر ابداع کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۳    
متخصصان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به بومی سازی سامانه اندازه گیری شدت میدان پرتوهای رادیویی برای نخستین بار در کشور شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه بی اعتقادی مسئولین به اقتصاد مقاومتی، عامل نارضایتی مردم است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۸    
خط تولید دستگاه تنفس مصنوعی مخصوص اتاق ICU که برای نخستین بار توسط یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه پزشکی ایجاد شده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۸    
رئیس تشکیلات خودگران فلسطین با تاکید بر اینکه قدس پایتخت ابدی ملت فلسطین به شمار می رود گفت که نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۳    
مسابقه طراحی و ساخت ربات شیشه شوی به عنوان اولین مسابقه رباتیک کاربردی در کشور با هدف حمایت از بهترین ربات شیشه شوی و استفاده آن در صنعت برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۲    
کرسی مدرنیته و نسبت آن با دین به همت گروه تاریخ اندیشه معاصر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و با همکاری دبیرخانه کرسی ها برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۶    
کتاب مفاتیح الحیاة ، اثر آیت الله جوادی آملی به زبان های مختلف ترجمه می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۳    
این روزها هر کس به ناآرامی ها در برخی ازشهرها از جمله تهران می نگرد، از چیستی و کیستی آن سوال می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۳    
یک شرکت فناوری تصویری از شارژری رونمایی کرده است که همزمان می تواند 30 دستگاه را از فاصله 24 متری و در یک شب شارژ کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۷    
پس از فروکش کردن کودتای امریکایی و فتنه سبز اموی در سال 88 گفتیم و نوشتیم که فتنه 88 دومین فاز از برنامه مدون براندازی سه مرحله ای شیطان بزرگ موسوم به پروژه 2020 بوده و باید خود را برای مقابله با موج ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۳    
کارگران ساختمانی در چین به طور اتفاقی 30 فسیل تخم دایناسور کشف کرده اند که به 130 میلیون سال قبل تعلق دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: ماموران گشت ویژه کنترل شکارگاه های این شهرستان در منطقه تبنق در یک عملیات غافگیرانه موفق شدند 2 شکارچی متخلف را به همراه چند قطعه پرنده و حیوان شکار شده ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۲    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رکورددار گلزنی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۳۰    
استاندار مرکزی با بیان اینکه 100 اغتشاش گر در تخریب های اراک دستگیر شدند، گفت: با هرگونه تجمع غیرقانونی به شدت برخورد می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهور با تشریح توطئه های بدخواهان علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران همواره به خوبی شرایط حساس کشور، منطقه و جهان را درک کرده و بر مبنای مصالح ملی خود تصمیم می گیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۱۵    
گزارش های مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور نشان می دهد که شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و آلاینده های جوی در کلان شهرهای اصفهان، قم، کرج، تهران، مشهد، اهواز، همدان، بجنورد، اراک، سنندج ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی توئیتری تاکید کرد که دخالت آمریکا در امور داخلی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور در پیام تبریکی به هموطنان مسیحی به مناسبت آغاز سال 2018 میلادی تاکید کرد که ما به ایرانی که خانه همه ایرانیان اعم از مسلمان، مسیحی، یهودی و زرتشتی است افتخار می کنیم .
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۰    
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: چون دستگاه های نظارتی با مُنکرهای مؤسسات مالی و بانک ها برخورد جدی نکرده اند، اقتصاد کشور دچار مشکل شده و در بین مردم ایجاد نارضایتی کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۹:۱۱    
آخرین زبانه های شعله اعتراضات وقایع پس از انتخابات 88 9 دی ماه با خروش ملت مسلمان ایران خاموش شد اما بازخوانی اتفاقات آن ایام برای نسل جوان و دانشجویان ضرورتی انکارنشدنی است و در این بین تشکل های ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۴۴    
دفتر دکتر علی اکبر ولایتی ، در پی انتشار خبر کذبی در فضای مجازی به نقل از رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص امام زاده ها، بقاع و اماکن متبرکه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۴۴    
سال 2017 تمام شد و مثل هر سال چهره هایی بودند که در این سال بیشتر از دیگران خودشان را به رخ کشیدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر از حضور 420 مشاور تخصصی برای صنایع کوچک و بزرگ از طریق سامانه مصاف خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از بخش های مختلف سازمان امور دانشجویان، بر ضرورت استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک و فناوری های نوین در راستای تسریع امور مرتبط با دانشجویان تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۹    
هافبک سابق ذوب آهن، برای دومین بار پیراهن این تیم را به تن کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۶    
جدایی رئیس جمهوری روسیه از حزب حاکم، تصمیم ترامپ در مورد "قدس"، پایان عملیات نظامی روسیه در سوریه، اهداف جدید چین در عرصه سیاسی و اقتصادی و تقویت مواضع رئیس جمهوری ترکیه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران تاکید کرد: متاسفانه صنایع کوچک و بزرگ در کشور ما به صورت حجره ای اداره می شوند و این یک نقص بزرگ است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۰    
فراخوان هشتمین دوره هم اندیشی بین المللی پیرامون فلسفه اسلامی و امتداد اجتماعی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۰    
دادستان تهران اقداماتی چون فراخوان به شورش و تخریب اموال دولتی را جرم و مستلزم مجازات سنگین دانست و از قضات خواست با آمادگی کامل و با همکاری پلیس نسبت به تعقیب قضایی عوامل اصلی اقدام کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
معاون گردشگری گفت: در صورت اصلاح قانون، دیگر در نرخ نهایی یا تمام شده تورهای گردشگری ورودی، مالیات بر ارزش افزوده لحاظ نخواهد شد، چون این مالیات قبلا در قیمت هتل یا سایر خدمات محاسبه شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
مهلت ارسال چکیده مقالات پژوهشی پنجمین دوره همایش ملی رادی شناسی به دبیرخانه این همایش تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون ملی یونسکو گفت: برای حمایت و پشتیبانی و ماندگاری میراث فرهنگی ، طبیعی، مفاخر و مشاهیر کشور که در فهرست سازمان یونسکو نیز ثبت شده اند، تدوین و تصویب قوانین ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
کامبیز جهانگیری بابادی و شکیبا فدایی 2 منتقد تئاتر که در نقد صحنه جشنواره تئاتر شهر شرکت کردند به عنوان منتقدان برگزیده این ویژه برنامه نقد روزانه معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایتالیا نزدیک ترین صنایع دستی را در بین کشورهای اروپایی به ایران دارد و این نشان دهنده تأثیرگذاری شرق بر صنایع دستی و ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
همزمان با معرفی داوران بخش مستند و پویانمایی چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم، ارزیابی آثار مستند شبکه های سیما آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
میز مطالعات اجتماعی علم، فناوری ونوآوری به همت مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور افتتاح می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
شهریار زرشناس گفت: برای حرکت گسترده سرمایه، نیاز به یک تمدن بزرگ جهانی بود. جهانی سازی در ابتدا نه به صورت اقناعی و توجیهی، که با سلطه همراه بود و در همین جا استعمار ملل محروم شکل گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهوری آمریکا باز هم به سوءاستفاده از برخی اعتراضات در ایران پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۴    
با صدور پروانه ساخت، علی عطشانی که این روزها فیلم اولین تولد (1st Born) را به عنوان اولین محصول تولیدی و مشترک ایران و هالیوود در پس تولید دارد، به زودی ساخت فیلمی با عنوان کاتیوشا را آغاز خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۴    
محسن اسماعیلی در جلسه شرح و تفسیر نهج البلاغه گفت: برای رسیدن به حیات طیبه و تشکیل یک جامعه الهی، وحدت لازم است اما کافی نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۱    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 543 میلیارد و 772میلیون ریال ، طی آذرماه امسال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در واکنش به اخباری در فضای مجازی مبنی بر فوت فردی به دلیل آنفلوانزای پرندگان گفت: پرونده این فرد مورد بررسی قرار گرفته ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۸    
مشاور معاون درمان وزارت بهداشت در امور درمان بیماری ها، از پیش بینی مراکز جامع برای ارایه خدمات سلامت دهان و دندان به بیماران خاص خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۸    
معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح و براساس اولویت های آموزشی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۵    
معاون سیاسی وزارت کشور درباره احتمال فیلتر شدن شبکه های اجتماعی گفت: ممکن است از دسترس خارج کردن برخی از شبکه های مجازی به عنوان رویکردی مقطعی استفاده شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۵    
بازیکنان تیم نفت مقابل نماینده مالک جدید باشگاه تمرین کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۲    
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به تصویب لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها، گفت: این لایحه روز گذشته در کمیسیون کلانشهرها بررسی و مصوب شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از قانون انقلاب اسلامی مردم فلسطین خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۶    
20 درصد از مبلغ قرارداد سرمربی تراکتورسازی به دلیل کسب نتایج ضعیف این تیم کسر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
حضور احسان حاج صفی در المپیاکوس با خوشامدگویی کریم انصاری فرد همراه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۰    
گردهمایی ائمه جمعه شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در دانشگاه آزاد اسلامی دهق برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۰    
مالک جدید باشگاه نفت در تمرین امروز به بازیکنان تیم معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۱    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق اظهار کرد: رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس خروجی پژوهشی آنهاست و امتیاز پژوهشی در تعیین نوع کوچک یا بزرگ بودن واحد دانشگاهی بسیار تاثیرگذاراست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۱    
معاون پژوهش دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: این دانشگاه قصد دارد واحدهای تحقیق و توسعه را در صنایع کوچک و بزرگ به کمک این صنایع به وجود آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۱    
2 ملی پوش کشورمان در رقابت های بین المللی اسکی صحرانوردی که در ترکیه برگزار می شود چهارم شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۸    
دهلان الحمد برای تماشای رقابت های دوومیدانی داخل سالن آسیا و بازدید از امکانات این رشته در ایران به تهران سفر خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۸    
پرافتخارترین تیم فوتبال بلژیک خواهان جذب کاوه رضایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان البرز اعلام کرد که مهد کودک ها، پیش دبستان ها و مدارس ابتدایی استان البرز به جز شهرستان طالقان فردا دوشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۵    
سامانه مصاف برای مشاوره صنعتی و ارتقای فناوری با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و کلینیک صنعت و معدن دانشگاه صنعتی امیر کبیر رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۲    
محمد معتمدی نام آشنایی است برای آن دسته از مخاطبانی که پیگیر آثاری در حوزه موسیقی اصیل ایرانی هستند. او که سال هاست در حوزه آوازی فعالیت می کند تا امروز، آثار متعددی در قالب آلبوم منتشر کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج استهبان اظهار کرد: دشمن با مطرح کردن مسایل بیکاری، تورم، گرانی و فساد مالی در ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی سعی می کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۲    
مهندسان با هک سلول های زیستی موفق شدند از بافت زنده، اشکال سه بعدی ایجاد کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۹    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با تاکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت بسیجیان، اعلام کرد: دشمن تلاش دارد با ترویج مصرف گرایی در جامعه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۹    
نبود اسپانسر جدی ترین دغدغه فیفا در فاصله باقی مانده تا جام جهانی 2018 روسیه است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۹    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم از کاخ گلستان و شرکت سایپا بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۳    
جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بررسی بخشنامه بودجه سال 97 دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۳    
رئیس آموزش و پرورش منطقه یک تهران با حضوری سرزده در مجتمع دخترانه سما نبوی تهران از فعالیت های انجام شده مدیر و همکاران این مجتمع قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۷    
رئیس فدراسیون از برخورد شدید کمیته انضباطی با خاطیان بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه با خطاب قرار دادن اجانب گفت: شما به هر ابزاری برای براندازی نظام اسلامی متوسل شدید، این کشور دستاورد خون هزاران شهید و جانباز است و سرافراز و جاوید خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۴    
کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با عنوان چالش های زندگی مشترک و حل تعارضات زناشویی در راستای ارتقای سطح آگاهی سازی خانواده ها با حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۴    
باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات روز جمعه در بازی با تراکتورسازی اطلاعیه ای صادر کرد.