جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 23 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۸    
نمایش دی دار به نویسندگی و کارگردانی راضیه رفیع زاده با موضوع شهدای حادثه پلاسکو از روز شنبه 30 دی ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۸    
سخنان اخیر رئیس جمهور در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصاد و دارایی واکنش هایی را در جامعه به ویژه در حوزه های علمیه برانگیخت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۷    
چگونگی خواندن نماز مستحبی باران به هنگام خشکسالی و کم شدن سفره های آبی را در اینجا بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۴    
زمین لرزه 3.7 ریشتری سومار را به لرزه درآورد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۳    
زلزله 4.4 ریشتری بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران در جنوب استان ایلام را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۸    
جایگاه تحقیق و پژوهش در حوزه روزنامه نگاری علی رغم آنچه رسالت خبرنگاری به شمار می رود از رونق افتاده است و با ورود تکنولوژی های جدید هر روز بیش از پیش رنگ می بازد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: سبک زندگی ناسالم در روستاها به شهرها نزدیک شده و شاهد شیوع معضل چاقی در روستاها هم هستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۸    
با افزایش سن و به مرور زمان تعادل بدن دستخوش تغییراتی شده و کمتر می شود، اما مشکلات و بیماری های متعددی نیز هستند که روی تعادل بدن ما تاثیر می گذارند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۲    
دیابت یکی از بیماریهایی است که روز به روز به شمار مبتلایان به آن اضافه می شود، پس ضروری است بدانیم کدام غذاها، داروها و یا شرایط زندگی باعث افزایش یا کاهش سطح قند خون در دیابتی ها می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۹    
یک متخصص چشم گفت: پیری چشم عارضه ای است که همه مردم بعد از 40 سالگی به آن دچار می شوند و باید با مراجعه به پزشک عینک دریافت کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۵    
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از برنامه ریزی برای تولید دو خودروی النترا و توسان در ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۹    
12 نکته اساسی در مورد سود سهام عدالت توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۹    
رهبر جنبش اسلامی نیجریه پس از حضور در بیمارستان اجازه یافت با خبرنگاران گفت وگو کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۰    
اخترشناسان سیاه چاله عظیمی را رصد کرده اند که بعد از بلعیدن گازهای داغ، دو آروغ بزرگ زده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۲    
نتایج سرشماری حیات وحش در مناطق مختلف طبیعت خراسان رضوی نشان می دهد که جمعیت گونه های جانوران علفخوار در این خطه، امسال نسبت به پارسال 8 درصد بیشتر شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۹    
مدیر مدرسه شهید فاریابی شهرستان جیرفت به دلیل تنبیه بدنی دانش آموز پایه هشتم از سمت خود برکنار و به هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۷    
نفرات دعوت شده منتخبین بزرگسالان و جوانان بدمینتون بانوان به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات فجرکاپ مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۴    
گاهی وقت ها یک اتفاق، یک دیدار می تواند نگاه آدم را به زندگی تغییر دهد، نوید کوهی یکی از افرادی است که یک بازدید، راه تازه ای را در زندگی اش به وجود می آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تهیه برنامه جامع آموزشی مدیریت بحران استان خبر داد و گفت: این برنامه تا پایان سال باید تهیه و از سال آینده اجرا شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۵    
عکس های امروز ناسا به نگاه تلسکوپ پرتو ایکس چاندرا به مرکز یک کهکشان در صورت فلکی خرچنگ و آخرین عکس کاوشگر جونو از مشتری اختصاص یافته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۹    
نزدیک به دو ماه از عملیات آزادسازی آلبوکمال در استان دیرالزور سوریه می گذرد و در این فاصله جز چند مورد عملیات محدود در جنوب شرقی ادلب و یا ریف دمشق ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس شبکه پزشکی مولکولی کشور با اشاره به اهمیت توجه جدی به بیماری های ژنتیکی، گفت: تمامی نوزادان ایرانی در رابطه با 20 بیماری متابولیک غربالگری خواهند شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۶    
عضو هیات علمی پژوهشگاه ژنتیک و زیست فناوری از شناسایی تاثیرگذاری 640 دارو روی ژن به روش فارماکوژنتیک خبر داد و گفت: بسیاری از این داروها 5 تا 10 درصد اثر منفی روی ایرانی ها دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برنامه موشکی بالستیک ایران ابراز نگرانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۷    
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از تحریف اظهاراتش در خطبه های نماز جمعه گفت: امکان ندارد من بخواهم به مردم حتی معترضین و آن هایی که به خاطر اعتراض بیرون آمدند هیچ بی احترامی بکنم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۴    
آیت الله شب زنده دار در واکنش به سخنان اخیر روحانی درباره انتقاد از پیامبر(ص) گفت: معلوم می شود در حوزه درست درستان را نخوانده اید و آدم بی سواد این حرف ها را می زند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۸    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان کرمانشاه در شورای استان معرفی و از خدمات دکتر نوذر قنبری رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با رئیس دانشگاه خوارزمی بر توسعه فعالیت های این دانشگاه در حوزه های نفت و پلاسمای پزشکی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۰    
کودکی که در ساحل مشغول بازی بود ناگهان هوس آب تنی به سرش زد بنابر این به داخل دریا رفت غافل از اینکه چه خطری در کمین اوست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۴    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تلگرام به ما خیانت کرده است و باید برای افشای اطلاعات ما محاکمه شود نباید اجازه برگشت به آن داده شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۸    
نرم افزار جدیدی به نام "Teligram" به عنوان نسخه به روز شده پیام رسان تلگرام Telegram به بازار آمده که از توانایی های ویژه ای چون نصب درب پشتی یا استفاده از تبلیغات کلیکی برای آلوده کردن سیستم قربانی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۲    
سیستم های کمکی ترمز را می توان یکی از مهم ترین سیستم ها در خودرو دانست، به صورتی که می تواند در بسیاری مواقع جان انسان را نجات دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۷    
هیلاری کلینتون و مادلین آلبرایت، وزرای خارجه اسبق آمریکا با انتشار پیام هایی جداگانه در واکنش به سخنان نژادپرستانه ترامپ، این اقدام و بسیاری از فعالیت های دیگر وی را به شدت محکوم کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد که این کشور مخالف تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۲    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اخبار منتشرشده مبنی بر واریز نشدن سود سهام عدالت برای برخی مشمولان صحت ندارد و از سه شنبه هفته گذشته تاکنون برای 33 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت سود مرحله ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۶    
با تشکیل ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 67 مقابله با قاچاق مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در کشور طی دو دهه اخیر همواره در اولویت طرح ها و برنامه های دولت های وقت قرار داشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۰    
کمپانی اپل تصمیم گرفته تا یک سریال درام حماسی بسازد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۴    
کارآفرین فردی است که نسبت به رویدادهای محیط کار و جامعه خود حساس است و می تواند با ارائه راهکارهای خلّاقانه و نوآورانه و ترکیب منابع، نیروی کار، مواد و سایر دارایی ها، ارزش افزوده ایجاد کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۸    
همزمان با تغییر معادلات در منطقه و بدعهدی عربستان و امارات در حمایت از اردن برای سروسامان دادن به وضعیت اقتصاد این کشور، اردن در حال حاضر در جستجوی یک شریک استراتژیک جدید است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۸    
پیام رسان تلگرام پس از چند روز مسدود بودن رفع فیلتر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۹    
یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله ای با اشاره به اقدامات رئیس جمهور آمریکا در یکسال گذشته علیه توافق هسته ای ایران و 1+5، نوشت که دونالد ترامپ به لغو برجام نزدیک تر شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۳    
باید به تلخی اذعان داشت اگر برخی همزمان با هجمه گسترده به ایران به زعم خویش سندی را برای به زیر سؤال بردن رهبری منتشر نمی ساختند جامعه محروم مانده از اسناد تا این میزان بر تسلط رهبری بر هوای نفس ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۷    
یک سرمایه دار بزرگ روس برای ایجاد یک مرکز اطلاعات و محل استخراج ارز مجازی دو نیروگاه بزرگ برق خریداری کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۸    
مدیر کل دفتر استانداردها و طرح های آب و آبفای وزارت نیرو گفت:نصب برچسب استاندارد مصرف آب در آینده نزدیک در محصولات خانگی آب بر اجباری و از ورود کالاهای داخلی و خارجی فاقد برچسب استاندارد مصرف آب به ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۲    
رئیس دومین کنگره بین المللی پزشکی شخصی با اشاره به اهمیت این علم گفت: رویکرد پزشکی شخصی این است که هر بیمار می بایست نسخه و داروی منحصر به فرد خود را دریافت کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۶    
عضو هیات مدیره انجمن سرطان ایران با اشاره به انواع سرطان در دنیا گفت: تضمین سلامت مردم جهان در گرو مطالعات سلولی مولکولی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۷    
رئیس دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه هیچ نرم افزاری مبنی بر دسترسی به پرونده الکترونیک سلامت کشوری وجود ندارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۱    
اگر کسی بخواهد ببیند جایگاهش در نزد خداوند جایگاه بلند و رفیعی است یا پست و حقیر باید چه کار کند؟
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۵    
رهبر جنبش اسلامی نیجریه پس از حضور در بیمارستان اجازه یافت با خبرنگاران گفت وگو کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۲    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اعلام اینکه 30 درصد بر میزان حریق در جنگل ها افزوده شده است، گفت: به دلیل کاهش بارندگی ها و رطوبت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۶    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست گفت: بیش از 80 درصد از تعداد یک میلیون موتورسیکلت تهران و 91 درصد مینی بوس های شهر تهران فرسوده هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۰    
مرد معتاد که دریک قتل عام هولناک، هفت عضو خانواده همسرش از جمله زن خود را به رگبار بسته و دست به کشتار زده بود، سحرگاه پنجشنبه در میدان شهرستان سلماس و با حضورمردم به دار آویخته شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس بانک مغزی ایران گفت: بانک مغزی برای مطالعه مغز و بیماری های مربوط به آن راه اندازی شده که در حال حاضر 40 مغز در آن وجود دارد و 400 نفر نیز برای اهدا در آن ثبت نام کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۵    
حنجره بخشی از دستگاه تنفسی است که تولید صدا را به عهده دارد. این عضو بسیار ظریف و کارآمد از چندین غضروف و عضله بسیار ظریف تشکیل شده که با انقباض آنها، تارهای صوتی در سطح درونی حنجره ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۹    
در دریای خزر تعدادی گسل وجود دارد که به گفته محققان 3 گسل فعال این حوزه در خاک ایران کشیده شده است و توان لرزه زایی و احتمال سونامی در آن وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۳    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از پاپ فرانسیس خواست برای حل مشکلات میان اربیل و بغداد کمک کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۰    
رسانه های عراقی از حمله انتحاری در میدان عدن در شمال بغداد (ورودی کاظمین) خبر داده و اعلام کردند که آمار اولیه انفجار کاظمین، حاکی از شهادت یا زحمی شدن حداقل 15 نفر بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۴    
نمی دانیم این عدد (100 میلیارد تومان) از کجا استخراج شده است. این احتمال وجود دارد که با اتمام بررسی ها عدد اختلاس بیشتر یا حتی کمتر باشد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۲    
پیرو انتشار برخی از خبر ها در باره ضریب امنیتی اپلیکیشن ویسپی و عدم رمزنگاری روی پیام های متنی و صوتی در این اپلیکیشن ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۹    
مرکز آمار ایران از افزایش 9,9 درصدی واحدهای مسکونی پیش بینی شده در پروانه های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و 6 ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل علاقمند به گسترش روابط با کشورهای آفریقایی بوده است و با توجه به همین مسئله همیشه رایزنی های مفیدی در این خصوص صورت گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۳    
کمپانی فسیل در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی از ساعت هوشمندی رونمایی کرده است که علاوه بر کاربردی بودن، ظاهر بسیار شیکی هم دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۷    
براساس تازه ترین گزارش، یکی از وکلای دونالد ترامپ با یکی از بازیگران سابق زن در فیلم های مستهجن سر 130 هزار دلار توافق کرده بود تا او بابت آزار و اذیت جنسی از رئیس جمهوری آمریکا شکایتی نداشته باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۱    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت بعد از 4 سال تغییر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۱    
منابع وابسته به جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین از عدم مشارکت در نشست فردای شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین که قرار است در رام الله برگزار شود، خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۸    
رئیس دانشگاه تهران بر بررسی میزان موفقیت تشکل های دانشجویی در شکل دهی شخصیت دانشجویان، اخلاق حرفه ای و توسعه علمی آنها در قالب پایان نامه های علوم انسانی و اجتماعی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۸    
معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه فعل جمعی حلقه مفقوده جامعه ایرانی است، تاکید کرد: باید با تلاش بیشتر و نقش آفرینی دانشجویان از دستاوردهای آنها برای توسعه جامعه و دوری از فردگرایی استفاده کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۸    
مراسم تقدیر از برگزیدگان دانشگاه تهران در دهمین جشنواره ملی حرکت عصر امروز با حضور هیات رئیسه دانشگاه تهران ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۹    
آخرین مراحل فنی به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا در حال انجام است و فیلم طبق اعلام قبلی در جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش در می آید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید فردی قدرت را در ایالات متحده در دست گرفته که آنقدر فهم و ادراک ندارد که کل ملت ها را با الفاظ رکیک و غیرقابل پذیرش و حتی غیرقابل باور خطاب می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با ربیعی ضمن اخذ گزارش از آخرین وضعیت مهار آتش سوزی نفتکش تاکید کرد: تمام اقدامات لازم برای اطلاع از وضعیت و دسترسی به خدمه نفتکش بسیج شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۴    
وزیر عمران و اسکان رژیم صهیونیستی، تهدید جدیدی علیه رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه مطرح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۸    
دولت روسیه به همراه کلیسای پراواسلاو و دیگر سازمان های مذهبی، کمک های متنوع بشردوستانه ای را در سوریه انجام داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۹    
دیوید کرام هولتس بازیگر چرخ شگفتی از همکاری با وودی آلن در این فیلم به شدت ابراز پشیمانی کرد و از سوی دیگر ربکا هال گفت دیگر برای این کارگردان بازی نمی کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۳    
با گذشت 6 ماه از آغاز فعالیت سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تعداد دستگاه های مختلفِ بخش های حاکمیتی و خصوصی که به این سامانه پیوسته اند، به 138 مورد رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
کمیته بین المللی المپیک در حال ارزیابی این مساله است که آیا اجازه حضور یک تیم مشترک از کره شمالی و کره جنوبی را در بازی های المپیک زمستانی بدهد یا نه.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۸    
مرد جوانی به دلیل ابتلا به "اسکیزوفرنی" با بریدن گلوی خود به زندگیش پایان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۵    
خشم آفریقایی ها از اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه برخی از کشورهای آفریقایی همچنان ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۶    
سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند ، جدیدترین اثر داود غفارزادگان است که از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۷    
ارتش سوریه از محور جدیدی که در جنوب شرقی ادلب باز کرد، حمله جدیدی به مواضع تروریست های النصره آغاز کرده و روستاهای بازاشغال شده را پس گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۱    
پژوهش ها نشان داده، از ابتدای سال 2006 تا ابتدای سال 2015 مصرف الکل در میان مردم آمریکا بیش از 61 درصد افزایش یافته است و زنان این کشور بیش از مردان آن الکل استفاده می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۱    
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از خروج خودروهای فرسوده با مبالغ دولتی خبر داد و گفت: هفت آئین نامه مربوط به قانون هوای پاک به دولت ارسال شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی اورژانس کشور از ریزش آوار یک ساختمان در حال ساخت در یافت آباد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۵    
لابی آیپک ضمن استقبال از تحریم های جدیدی که وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران وضع کرد، خواستار فشار بیشتر بر این کشور شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق و مزایای مستمر کارکنانی که در سال 96 ماهیانه بیش از 5میلیون تومان است، افزایش نمی یابد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۶    
نماینده تبریز در مجلس با تأکید بر پیگیری پرونده سانحه ریلی تبریز مشهد از سوی مدعی العموم گفت: مشروط کردن پرداخت دیه قربانیان سانحه قطار تبریز مشهد به اعلام رضایت از مقصران حادثه، غیرقانونی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آقایان دولتی همه چیز را گردن مجلس می اندازند و مسائل را منوط به این می کنند که مجلس به پیشنهاد ات دولت در لایحه بودجه رأی داد مشکل اشتغال حل می شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۴    
مؤسسه RSA انگلیس اعلام کرد: حدود 75 درصد از شاغلان در انگلیس نگران کاهش ارزش واقعی حقوق خود ناشی از افزایش قیمت ها در این کشور هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: فردا در نواحی شش گانه اصفهان و 9 شهر این استان همه مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز روزانه بهزیستی تعطیل است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۵    
گوگل مجبور به پاک کردن 60 بازی موبایلی از فروشگاه پلی استور خود شد. این امر پس از آن رخ داد که شرکت امنیتی چک پوینت از شناسایی آسیب امنیتی خطرناکی در این بازی ها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۲    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طی حکمی مجتبی دانشور را به عنوان مدیرعامل شرکت پیام رسا منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۹    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تأکید بر اینکه معاونت مسکن راه و شهرسازی بخشی از گزارش انبوه سازان مبنی بر بالا بودن نرخ سود اوراق مسکن را پذیرفته است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۶    
7 روز از حادثه غم انگیز تصادف و آتش سوزی نفتکش ایرانی می گذرد و خانواده 3 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر ملوانانی که در این کشتی حضور داشتند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۳    
یک سوپرمارکت آنلاین انگلیسی رباتی برای انبار ساخته است که به تکنسین های انبار کمک می کند و حتی قابلیت پیش بینی مواد و تجهیزات مورد نیاز برای انجام فعالیت ها را دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۷    
دپارتمان بین الملل فدراسیون از ارسال مدارک 4 تیم ایرانی حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۶    
هیات رئیسه، استادان کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت همگام با سایر مردم با بصیرت شهرستان مرودشت در مراسم راهپیمایی برای محکومیت اغتشاشات صورت گرفته توسط فتنه گران شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۶    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از فوت 3 عضو یک خانواده و مسمومیت یک کودک 6 ساله در بومهن بر اثر گازگرفتگی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارای امکانات زیربنایی منحصر به فرد است و وجود املاک و سرمایه های قوی این دانشگاه از نظر زیرساخت و پیشرفت های بسیار بالایی که ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
محمد علی نجفی شهردار تهران فردا در سی و هفتمین جلسه شورا گزارش سند تحول مدیریت شهری تهران را ارائه خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۴    
داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در مرحله تکمیل ظرفیت که انتخاب رشته مجدد کرده اند از 26 تا 30 دی فرصت دارند مدارک ثبت نامی خود را تکمیل کنند.