سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۷:۳۵Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 1 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
کمیسیون اروپا در اقدامی تحقیرآمیز و همزمان با بی عملی در مقابل تحریم های ضدایرانی آمریکا، ارائه بسته حمایتی 18 میلیون یورویی به ایران را تصویب کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۷    
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد از آتش سوزی گسترده در بیشه زارهای وانان خبر داد و گفت: عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۷    
سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و پس از مذاکره با مدیران استانی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۷    
جنگنده کوثر را می توان آغاز یک فرآیند برای ارتقاء سنگین جنگنده های موجود در بدنه نیروی هوایی ارتش و تولید جنگنده در ایران دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۲    
خواستند اردیبهشت با سعودی به ایران حمله کنند اما دیدند موشک یمنی بالاسرشان در ریاض است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۲    
به گزارش عصر امروز، به نوشته رویترز، این اتحادیه مبلغ 8 میلیون یورو را در بخش خصوصی جمهوری اسلامی که شامل کمکی برای موسسات کوچک و متوسط و سازمان توسعه تجارت ایران است، صرف می کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۲    
در انتخابات سال نود و دو هر یک از کاندیداها شعار یا نمادی را بر سر دست گرفت. من اما یک هزارتومانی دردست گرفتم و گفتم پول ملی ما دارد سقوط می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: کسی که به مقدسات توهین کرده و اموال دولتی و مردم را تخریب کند حتماً با آن برخورد می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۲    
وزیر خارجه انگلیس در واکنش به اعطای مرخصی سه روزه به یک محکوم امنیتی دوتابعیتی، از ایران تشکر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۲    
رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام "از مربیان و بازیکنان تیم امید حمایت می کنم" گفت: پشت شکست این تیم پنهان نمی شوم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۲    
روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با سه دیدار پیگیری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم برخی از شرکت های هواپیمایی اروپایی برای توقف پروازهایشان به ایران استقبال کرده خواستار اقدامات سخت تری علیه جمهوری اسلامی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۷    
آیا تحقق ایده ایجاد یک سیستم مالی مستقل اروپایی برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران که اخیرا از طرف وزیر امور خارجه آلمان مطرح شده است امکان پذیر است؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۱    
شرکت گوگل در اقدامی مشابه با فیس بوک و توئیتر روز پنجشنبه (23 اوت/ 1 مردادماه) 58 حساب های کاربری مرتبط با ایران را از پایگاه ها و سایت های مرتبط خود حذف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۱    
منابع محلی در یمن اعلام کردند در حمله جنگنده های ائتلاف سعودی به شهرستانی در غرب این کشور، 31 زن و کودک آواره هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۱    
یک رسانه هندی روز پنجشنبه گزارش داده دهلی نو در حال انجام مذاکراتی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا به منظور یافتن راه هایی برای یافتن مفری از تحریم های آمریکا و ادامه واردات نفت از ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۶    
دولت چین روز پنجشنبه اعلام کرد از آمریکا بابت اعمال تعرفه های گمرکی جدید به سازمان تجارت جهانی شکایت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه ملی راه آهن ارومیه مراغه 15 مهر افتتاح می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۴    
پس از آنکه خطوط هوایی انگلستان اعلام کرد که پروازهای خود به تهران را در ماه سپتامبر متوقف خواهد کرد، خطوط هوایی فرانسه نیز اعلامیه ای مشابه صادر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۴    
نمایندگان ایران پنجمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را با کسب 3 نشان زرین طلایی- 7 نقره و 2برنز روز پررونقی را برای کاروان در جاکارتا به ارمغان آوردند تا جایگاه چهارمی در جدول رده بندی کنونی با ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۴    
به گزارش عصر امروز، عمران خان نخست وزیر جدید پاکستان در گفت و گو با یک شبکه محلی، گفت که اسلام آباد پیرو سیاست های آمریکا در جنگ نیست. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۴    
تیم ملی کبدی بانوان با برتری مقابل تایلند به فینال بازی های آسیایی راه یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۴    
بلومبرگ اعلام کرد: آلمان سیستم پرداخت بدون وابستگی به آمریکا را پیگیری می کند و معتقد است با این روش شرکت های آلمانی از تحریم های یکجانبه آمریکا نظیرآنچه علیه ایران اعمال شده در امان خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
به گزارش عصر امروز، وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که پرواز بالگردهای ناشناسی را ثبت کرده اند که برای تروریست های داعش و دیگر شبه نظامیان در افغانستان سلاح انتقال داده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۹    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تاثیر تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین بیش از 8 دلار کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۴    
2 زمین لرزه به قدرت 4.9 و 4.3 ریشتر شهرهای بستک ، کوخرد و هرنگ را به لرزه درآورد. این زلزله ها به فاصله 20 دقیقه از یکدیگر به وقوع پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۴    
به گزارش عصر امروز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز (پنجشنبه) در واکنش به گزارش ها مبنی بر احتمال استیضاح شدنش توسط کنگره مدعی شد اگر این اتفاق بیافتد، بازار این کشور سقوط خواهد کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۴    
بر اساس دستور اعلامی، صحن علنی مجلس یکشنبه هفته آینده استیضاح وزیر اقتصادی و امور دارایی را در دستور کار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۹    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه ای دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادار پاسدار علی فدوی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیته هسته ای مجلس با اشاره به خطر خودتحریمی ناشی از پذیرفتن الزامات FATF تاکید کرد: پیوستن به این قبیل کنوانسیون ها خودکشی از ترس مرگ است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۷    
نتایج یک بررسی جدید منتشر شده حکایت از آن دارد، نوشیدن آب بعد از مصرف مواد قندی و شیرینی جات احتمال ابتلا به دیابت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر امروزصبح رابر کرمان را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۷    
رئیس کل سابق بانک مرکزی، با اینکه دیگر مسئولیتی در دولت ندارد، اما به علت قصور و تقصیر در هدر دادن 18 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور، تلاطم در بازار ارز و طلا و ... باید مورد بازخواست قرار گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۷    
وزیر امور خارجه کانادا بار دیگر از وضعیت حقوق بشر در عربستان ابراز نگرانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۲    
بدن انسان مانند جنگلی انواعی از اورگانیسم ها و موجودات کوچک را در خود جای داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد دو سواری پژو در اتوبان تهران- ساوه اظهار داشت: بر اثر این حادثه دو مسافر جان خود را از دست دادند و 5 نفر دیگر مصدوم شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۲    
فرمانده ستاد مرکزی نیروهای مسلح روسیه از آغاز رزمایش های مشترک ضدتروریستی نیروهای مسلح کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در قلمرو این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۲    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد اتوبوس و پژو 405 در قزوین گفت: 18 مسافر در این تصادف دچار حادثه شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
ووشو کار کشورمان گفت: می خواستم با کسب مدال طلا، مردم کشورم را شاد کنم که نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه جاده شریانی هراز دارای ترافیک نیمه سنگین است، گفت: مسافرانی که روزهای گذشته به شمال سفر داشتند هم اکنون در حال بازگشت هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۵    
پرونده تیم ملی ووشوی ایران با کسب 2 نشان طلا و 4 نقره در هیجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی بسته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۴    
به گزارش عصر امروز، دو روز مذاکرات واشنگتن و پکن بر سر پایان دادن به جنگ تجاری بین دو کشور نتیجه ای نداشت. دور جدید اعمال تعرفه علیه کالاهای چینی از سوی آمریکا دوباره آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۲    
دلیل اصلی نپرداختن به اتفاقات مشکوک فوتبال و پرونده مشکوک به تبانی در لیگ (که البته ظاهرا اینطور هم نبوده)، فشار جدی برخی مسئولین دولت برای نپرداختن به این موضوع در سطوح مختلف سازمان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز رادیو فردا ارگان سازمان سیا در سالروز کودتای ننگین 28 مرداد آمریکا علیه ایران با انتشار مطلبی تحت عنوان "مراقب 876 رفتار منکراتی خود در ایران باشید" بجای پاسخگویی به ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۷    
ترامپ در مصاحبه ای مدعی شد که بعدا فهمیده که وکیل شخصی وی به زن ها بابت پنهان کردن ارتباط جنسی با ترامپ پول پرداخت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۲    
"حسن ظاهر گیور" از جانبازان بالای 70 درصد دوران دفاع مقدس بر اثر جراحات وارده ناشی از جنگ تحمیلی در رشت به یاران شهیدش پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۲    
جدیدترین لیست قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی به صورت عمده در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۷    
رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: با مدیران سیستم بانکی ایتالیا توافق شده است تا فعالیت چند بانک ورشکسته را با یورو احیا کنند تا بتوانند با ایران همکاری داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۷    
وبگاهی صهیونیستی مدعی شد وزیر خارجه قطر برای بحث درباره وضعیت نوار غزه با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۷    
دادگاهی در آمریکا یک تبعه کانادا را به اتهام تلاش برای صادرات غیرقانونی کالاهای آمریکایی به ایران به تحمل 42 ماه حبس محکوم کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۷    
وزیران خارجه انگلیس و آمریکا در واشنگتن با یکدیگر دیدار و درباره ایران، یمن و مسائل مختلف گفت وگو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
به گزارش عصر امروز، یک اندیشکده آمریکایی بامداد پنجشنبه با انتشار برخی تصاویر ماهواره ای مدعی شده کره شمالی، بر خلاف وعده هایش به دولت آمریکا ...