سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۷:۵۰Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 14 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۵    
در پیگیری فارس از تکلیف ادامه یا توقف فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی از 15 شهریور، اعلام شد که به نسخه های فارسی تلگرام تا پایان آذر مهلت جدید داده شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۰    
رسانه های آلمانی می گویند دولت ایران از درخواست خود برای برداشت 300 میلیون یورو از حساب بانکی و انتقال آن به ایران منصرف شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۱۹    
سوره های قرآن هر کدام بنا به شرایط و زمانی خاص بر حضرت رسول اکرم (ص) نازل شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۱    
سخنرانی روز سیزدهم شهریور نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، علیه برخی نهادها و نظارت استصوابی، با استقبال به اصطلاح رسانه های عبری و بهایی و سلطنت طلب روبه رو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۱    
باید بدانیم که سیر، در بر گیرنده ی فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان است. در واقع یکی از قوی ترین داروهای طبیعی و غذاهای کاربردی موجود در این کره ی خاکی به شمار می آید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۱    
به گزارش عصر امروز، علی علیزاده کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در توییتر درباره وضعیت اوضاع اقتصادی کشور نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا که میزبان امیر کویت است احتمال دیدار با رئیس جمهور کشورمان در نیویورک را رد نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس گفت: روزانه 2500 کانتینر کالا از این گمرک ترخیص می شود و عمده این کالاها، استراتژیک، اساسی، مواد اولیه و قطعات خودروسازی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۱    
چرا رهبرانقلاب رفتاری مانند امیرالمومنین(ع) با ابن هرمه محتکر بازار اهواز ندارند؟ این سؤال دو بخش دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۱    
تعدادی از باکتری هایی که بر روی پوست انسان رشد می کنند، موجب نگرانی دانشمندان شده اند، زیرا میزان مقاومت آنها در برابر آنتی بیوتیک ها بسیار زیاد است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۱    
ظریف می گوید ترامپ در صدد سوء استفاده از ریاست دوره ای آمریکا بر شورای امنیت و در پی به تحریف کشاندن این نشست است؛ ترامپ می خواهد به جای مسئله فلسطین، مسئله ایران را در شورای امنیت طرح کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۲۱    
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از صدور رأی بازی سوپرجام درباره بازی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۱    
قیمت برخی خودروها از جمله دنا پلاس امروز در بازار تهران افزایش چند میلیون تومانی داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۶    
پس از نوسان های متعدد امروز قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته با 195 هزار تومان کاهش، 4 میلیون و 505 هزار تومان و یورو با 596 تومان افت قیمت 16 هزار و 371 تومان داد و ستد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۶    
مشاور پوتین می گوید که رئیس جمهور روسیه در سفر روز جمعه به تهران، در خصوص خروج آمریکا از برجام با مقامات ایرانی مذاکره می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی بهزیستی کشور، گفت: تأمین وسایل کمک توانبخشی معلولان در شرایط نوسانات ارزی یکی از دغدغه های این سازمان است که قرار شده پوشک بزرگسالان با قیمت پایین تر و توسط ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
به گزارش عصر امروز، اعضای مجلس خبرگان رهبری در قطعنامه پایانی پنجمین اجلاسیه خود بر لزوم اصلاح ساختار بانکی کشور و ساماندهی و برقراری نظم همه جانبه در بازارهای ارزی و مالی و همچنین بر لزوم پرهیز از ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۰    
طرح فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا که از صبح امروز آغاز شده در حال اجراست و خبرهایی که مبنی بر توقف این طرح منتشر شده است صحت ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۰    
صدها نفر از اساتید بسیجی کشور امروز با حضور در اجلاس سراسری بسیج اساتید پیرامون مسائل مهم کشور به گفت وگو پرداخته و پای سخنان جمعی از مسئولان و شخصیت های سیاسی کشور نشستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۰    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت که به آنها اعلام شده ورزش جزو اولویت های تعیین شده برای تخصیص ارز دولتی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۵    
مؤسسه تحقیقاتی آکسفورد پیش بینی کرد اقتصاد ایران در سال 2019 با رشد منفی 3.7درصدی مواجه شود و صادرات و واردات ایران در این سال به ترتیب 16.2درصد و 10درصد کاهش یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۵    
براساس گزارشات مردمی و همچنین تأیید انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران برخی مراکز دیالیز به دلیل فقدان محلول دیالیز از پذیرش بیماران دیالیزی خودداری می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۰    
منابع صنعتی و منابع آگاه در اوپک گفتند، عربستان می خواهد قیمت نفت فعلاً بین 70 تا 80 دلار باقی بماند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۰    
به گزارش عصر امروز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ توجیه اقتصادی برای نوسانات ارزی اخیر وجود ندارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۵    
پیشنهاد جدیدی به فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه با آرژانتین ارائه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۰    
به گزارش عصر امروز عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در یادداشتی، نکاتی را درباره نامه اخیر کروبی مطرح کرد. در این یادداشت آمده است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۴    
در حالی که وزیر خارجه آمریکا با هیاهوی رسانه ای وارد اسلام آباد شده است هیچ کدام از مسئولین مهم وزارت خارجه پاکستان به استقبال او نرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۹    
به گزارش عصر امروز، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری امروز در مراسم تکریم فرماندهان نیروی دریایی سپاه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکلات کشور راه حل های روشن دارد، گفت: راه حل هایی که وعده نمی دهد که 3 سال بعد آثارش مشخص شود بلکه راه حل هایی که 3 ماه بعد مردم تاثیر آن را ببینند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۸    
در حالی که عربستان در خروج هیأت صنعاء از یمن کارشکنی می کند، رئیس جمهور مستعفی یمن اولویت تیم اعزامی به مذاکرات ژنو را تحویل جسد رئیس جمهور پیشین یمن و آزادی فرزند او اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۸    
به گزارش عصر امروز، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس خبرگان رهبری با ارائه گزارش و تشریح اقدامات دستگاه قضائی درباره میزان تحقق مطالبات رهبری در بهبود اوضاع ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۳    
به گزارش عصر امروز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی در راستای اجرایی کردن سیاست جدید ارزی دولت برای ساماندهی و مدیریت بازار ارز ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۸    
به گزارش عصر امروز یک شهروند اصفهانی پس از تحویل گرفتن خودروی صفر خود از نمایندگی و مراجعه به کارواش متوجه ریختگی رنگ قسمتی از بدنه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۷    
معاون امور گمرکی گمرک شهیدی رجایی با بیان اینکه دو برند معروف پوشک علی رغم تسهیلات ویژه ترخیص مواد اولیه حاضر نیستند کالای خود را ترخیص کنند، گفت: به زور به آنها گفتیم تا کالای خود را اظهار کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۷    
به گزارش عصر امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در نشست علنی امروز چهارشنبه (14 شهریورماه 97) که از سوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ارائه شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۷    
پژوهشگران به تازگی مجموعه مواد هوشمندی را کشف کرده اند که از آنها می توان برای ارتقای نحوه مصرف سوخت در موتورهای جت بهره گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۷    
به گزارش عصر امروز آبان ماه سال گذشته با حکم حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، امیر دریادار حبیب الله سیاری که از مردادماه سال 1386 فرماندهی نیروی دریایی ارتش را برعهده داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۷    
کارشناسان اقتصادی درباره نقش مردم و فعالان اقتصادی در گران شدن دلار صحبت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۷    
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه رویارویی بین مسکو و واشنگتن همچنان در حال افزایش است، آمریکا را به استفاده ابزاری از دلار برای تنبیه کشورها متهم نموده و برخورد این کشور با ایران را غیرحرفه ای نامید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز نمایندگان تهران در این دوره از اصلاح طلبان مدعی تشکیل شده اند که تا کنون هیچگاه در بزنگاهای اصلی کمک حال مردم تهران و بلکه مردم کشور نبوده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۷    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر با انتشار تصویری از تابلو فرهنگی یکی از واگن های قطار مترو تهران که مربوط به ماه مبارک رمضان بود، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۷    
چرا روحانیِ جدید باورپذیر نیست؟ کسی که برای آب مذاکره کرد؛ برای نان مقاومت نمی کند آقای رئیس جمهور...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
خداوند با نازل کردن آیه ای در روز 24 ذی الحجه (مباهله) نعمت را بر مسلمانان افزون کرد، برای این روز اعمالی چون صدقه دادن و خواندن زیارت جامعه کبیره سفارش شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۷    
منابع خبری از انهدام 2 پهپاد توسط ارتش سوریه در حومه لاذقیه خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۲    
در پی بخشنامه کارگروه تنظیم بازار وزارت صنعت، ممنوعیت صادرات شکر به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۲    
یک اقتصاددان گفت: نخستین کاری که باید کنیم این است که به بانک مرکزی در سیاست گذاری ارزی اختیار تام دهیم و این گونه نباشد که بانک مرکزی را به عنوان متولی پولی بشناسیم اما تصمیمات ارزی در وزارتخانه ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۲    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز، نیکی هیلی ، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در یک کنفرانس خبری بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) مدعی شد نشستی که قرار است در شورای امنیت به ریاست دونالد ترامپ ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۲    
سنگ های تاریخی اروپا از وقوع خشکسالی در این قاره سبز خبر می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۷    
به گزارش عصر امروز، یک مقام ارشد روسیه سه شنبه شب (به وقت تهران) گفت که مسکو امیدوار است خروج آمریکا از برجام در نشست سطح بالای آینده شورای امنیت سازمان ملل متحد مورد بررسی قرار گیرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۷    
سراغ دانه درشت ها بروید نه آفتابه دزد؛ روحانی غایب جلسه حساب و سوداگران بابرنامه تر از دولت عمل کردند؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.