یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۷:۴۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 21 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۳    
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: پیکر شهید مفقودالاثر محمد جواهری پس از 36 سال شناسایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می روند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۳    
یک منبع آگاه در دادگاه کارکنان دولت گفت: حکم حمید بقایی به اتهام توهین به مسئولان از سوی دادگاه ویژه کارکنان دولت صادر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۲    
یک روزنامه حامی دولت نوشت، تکلیف صنعت کشور با وجود بسته های فراوان دولت نامعلوم است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۲۲    
عضو مرکزیت کارگزاران می گوید مسئله اصلی اقتصادی در دولت، ناهماهنگی تیم روحانی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۲    
عضو فراکسیون امید می گوید مشخص نیست کسانی که ارز 4200 تومانی یا سکه خریدند کجا رفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۲    
معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی از بازداشت آخرین عضو گروه دالتون ها در مشهد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۲    
رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با تحریم ها و تامین داروی مورد نیاز کشور صورت گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۲    
به گزارش عصر امروز به نقل از بغداد امروز ، جمعی از مردم عراق دیروز (چهارشنبه) و یک روز پس از افتتاح ساختمان جدید سرکنسولگری ایران در بصره با حضور در ساختمان سابق سرکنسولگری ایران که عصر جمعه توسط ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۲    
یک سناتور آمریکایی در گذشته توطئه ترور رهبر کره شمالی را به ترامپ پیشنهاد داده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا فرمان تحریم مداخله کنندگان در انتخابات را امضا کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۲    
به گزارش عصر امروز این روزها شایعات بسیاری روابط دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق را هدف گرفته اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۱    
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، ایران اقدامات تعیین کننده ای برای حفظ برجام انجام داده و شکست توافق هسته ای، برغم تلاش تهران، مسکو و اتحادیه اروپا، تنها در جهت منافع خاص آمریکا خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۱    
مبلّغ وهابی تنها بعد از گذراندن نیمی از حبسش در انگلیس آزاد می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب به آنها توصیه کرد به جای اینگونه اقدامات به تلاش ها و ابتکارات ایران برای برقراری گفتگو و همکاری منطقه ای پاسخ سازنده دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۱    
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد، سیاستی که آمریکا در اعمال فشار و تحریم در قبال کشورهای دیگر در پیش گرفته، خیلی زود شکست خواهد خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۱    
طی چند روز اخیر حملات اینترنتی بر روی پورت 5431 با افزایش شدیدی مواجه بوده است. این پورت در اکثر مواقع بر روی سرویس Universal Plug and Play مورد استفاده قرار می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۱    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله امروز مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در نجران واقع در جنوب این کشور موشک باران کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۱    
یک نماینده مجلس از نامه نمایندگان به حسن روحانی برای عزل وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: آقای آخوندی دغدغه چندانی برای رفع مشکل مسکن مردم ندارد لذا به دنبال عزل وی هستیم و درصورت عدم عزل ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۱    
مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است تلاش های اروپا برای دور زدن تحریم های واشنگتن علیه تهران، محکوم به شکست است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۶    
رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا از کشورهای عربی خلیج فارس خواست تا اختلافات خود را کنار گذاشته و علیه تلاش های ایران متحد شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۵    
تحلیلگر مشهور جهان عرب به بیانیه روسها مبنی بر حمایت قوی از عملیات نظامی ارتش سوریه ضد نیروهایی که بدون موافقت دمشق در سوریه حضور دارند، پرداخته و از عزم قوی پوتین در این زمینه خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۵    
صدر اعظم آلمان در جریان سخنرانی خود که امروز (چهارشنبه) در پارلمان این کشور انجام شد، حملات بیگانه هراسانه و استفاده از شعار های نازی را به شدت محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۵    
عربستان، امارات، بحرین و مصر با صدور بیانیه ای مشترک، ایران و ترکیه را به دخالت در بحران سوریه متهم کرده و مدعی شده اند که سیاست های آنکارا و تهران در راستای حل سیاسی بحران سوریه نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۵    
وزیر ارتباطات گفت: 70 درصد اینترنت کشور عراق از مسیر ایران تامین می شود که بیشتر این ترافیک نیز از مرز پیرانشهر در استان آذربایجان غربی ترانزیت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۰    
بیمه مرکزی اعلام کرد: 28 میلیارد ریال به آتش نشانان سانحه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو، پرداخت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۰    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در رقابت های قهرمانی جهان برابر پورتوریکو به پیروزی رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۵    
به گزارش عصر امروز، بهاره رهنما بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: دهانت را میبویند مبادا گفته باشی:یا حسین ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۵    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روز پایانی فصل نقل و انتقالات اروپا به تیم ناتینگهام فارست پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۰    
به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توییتر از رضا رشید پور دعوت کرد تا در انتخابات آتی ناظر باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر اعلام کرد که چین و روسیه توافقات حذف دلار را از چرخه مبادلاتی شان آغاز کردند و از روحانی پرسید که شما درابن 5 سال چه اقدامی دراین باره انجام دادید؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۰    
جزئیات اقلام مصرفی مواد غذایی یک خانوار کارگری که در کمیته دستمزد شورای عالی کار مورد توافق قرار گرفت اعلام شد. این اقلام شامل13 قلم کالا بوده و هزینه مصرف روزانه هر نفر 9 هزار و 183 تومان تعیین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
یک کارشناس صنعت نفت گفت، اجرای تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران در ماه نوامبر ممکن است قیمت نفت را به بالای 100 دلار در هر بشکه برساند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
ماجرای انتشار فیلم مربوط به سردار آزمون ابعاد تازه ای پیدا کرده و کار به شکایت کشیده شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۰    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه قیمت ویزا قریب 41 دلار است گفت: با توافقاتی که با بانک مرکزی شده است با دلار بازار تعادلی قریب 7 هزار تومان به زائران داده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۰    
رسانه های عراق از توافق مقتدی صدر و هادی العامری درباره معرفی نامزد نخست وزیری بر اساس ویژگی هایی که مدنظر مرجعیت عالی است، خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۵    
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه به صفر رساندن فروش نفت ایران غیرممکن است، گفت: با وجود تهدیدات واشنگتن، در تجارت با تهران محکم می ایستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۰    
نماینده دائم ایران نزد آژانس بین الملل انرژی اتمی می گوید: انتظار می رود تا جامعه بین المللی به آمریکا اجازه ندهد به اقدامات غیرقانونی و یکجانبه خود ادامه دهد و جلوی عادت این کشور به نقض حقوق بین ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۰    
اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین خواستار محاکمه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل ارتکاب خیانت بزرگ شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۵    
قیمت طلا در چین با کاهش ارزش یوآن گران شده و مردم تمایلی برای خرید طلا ندارند بنابراین امروز با کاهش تقاضا قیمت طلا 3.89 دلار کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۰    
به گزارش عصر امروز محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی ها و نقل قول های غیرموثق از سوی برخی افراد مبنی بر موافقت رهبر معظم انقلاب با تصویب لوایح مرتبط ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۰    
شاید عدم حضور دفاتر تشکل های دانشجویی انقلابی در پردیس اکباتان دانشگاه شهید بهشتی یکی از دلایلی باشد که این جلسه را در آنجا برگزار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۵    
برخی از فعالان شناخته شده فضای مجازی حتی فعالان رسانه ای بعضا مطالبی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند که کذب بودن آن از پیش مشخص بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۰    
دبیر شورای نگهبان با تأکید بر برخورد با محتکران و اخلالگران اوضاع اقتصادی کشور، ساماندهی هر چه سریع تر اوضاع اقتصادی را خواستار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۰    
یک فروند بالگرد شینوک متعلق به نیروی هوایی ارتش در اطراف کرج دچار سانحه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۵    
امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس چند روز پیش از کشف و شناسایی بیش از 5 هزار خودرو با ثبت سفارشات غیر قانونی در گمرک سلفچکان توسط دستگاه های امنیتی خبر داده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
به گزارش عصر امروز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی از ملت همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران اسلامی و تمامی عاشقان حسینی و دلدادگان سرور و سالار شهیدان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
به گزارش عصر امروز، براساس رأی دادگاه انقلاب اسفندیار رحیم مشایی به 6.5 سال حبس محکوم شد. این در حالی است که مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور به 5 سال حبس و برای دو ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۴    
وزیر ورزش و جوانان در حالی از ثبت تاریخی ترین نتیجه ورزش در بازی های آسیایی صحبت کرده که ملاک مقایسه کیفیت مدالی است، نه کمیت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۴    
به گزارش عصر امروز، یک منبع در جسرالشغور به المیادین گفت دستورات خارجی به کلاه سفیدها برای انتقال مواد شیمیایی به قلعه المضیق و کفرنبوده در حومه حماه صادر شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
شهردار منطقه 12 از صدور مجوز تجهیز کارگاه، عملیات خاکبرداری پلاسکو از سوی شهرداری خبر داد و گفت: هفته آینده در کمیسیون ماده 5 در خصوص پلاسکو تصمیم گیری می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۴    
در حالی که تحریم های نفتی امریکا علیه ایران تا کمتر از 2 ماه دیگر آغاز می شود، ایران مجددا به استراتژی قبلی خود یعنی ذخیره سازی نفت بر روی دریا روی آورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۴    
پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام کرب وبلا: اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی، روز جمعه چهارم محرم در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۴    
شاخص بورس در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه در مدت چند دقیقه رشد بیش از 3800 واحدی را به خود دید و به کانال 152 هزار واحد صعود کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۹    
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: تاکنون 50 نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۹    
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند برای تماشای بازی های پاراآسیایی 2018 به اندونزی بروند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
به گزارش عصر امروز بررسی ابعاد حمله به کنسولگری ایران دربصره، هشدار سازمان ملل درباره موج پناهجویان ایرانی به اروپا، 4 هزار شرکت کاغذی برای فرار ازمالیات، از شرایط فعلی عبور خواهیم کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز روز دوم محرم الحرام سال 61 هجری قمری بنا بر مشهور تواریخ کاروان ابی عبدالله علیه السلام وارد کربلا گردید. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
به گزارش عصر امروز، جان کری ، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در بخش هایی از کتاب خاطراتش که به تازگی منتشر شده، فرایندهای توافق با ایران بر سر تبادل زندانیان را شرح داده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن اذعان به اینکه حضور تروریست ها در ادلب سوریه قابل تحمل نیست، از ایران، روسیه و ترکیه خواست از هیچ کوششی برای محافظت از غیرنظامیان فروگذار نکنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به پیشنهاد خودروسازان مبنی بر افزایش 17 درصدی قیمت خودرو گفت ...