سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۹:۳۳Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 2 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۰    
دستیار ارشد اقتصادی دولت که نقش مهمی در نسخه پیچی های معطوف به آزادسازی قیمت ها (تعدیل اقتصادی افسارگسیخته) دارد، یک قرارداد 2 میلیارد تومانی با شهرداری تهران امضا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۰    
ساعت 9 صبح چهارشنبه 20 تیرماه امسال قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) از کشف جسد مردی با خبر و همراه تیمی ازکارآگاهان اداره ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت که حجاب عالی اعضا تیم ملی کبدی بانوان نه تنها مانع از قهرمانی آنان نشد بلکه افتخار مضاعفی در پرچم داری از ارزش های دینی نصیب آنان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم دوازده ماه منتهی به مردادماه 1397 به 9,7 درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل (8,7 درصد) یک درصد افزایش نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی حزب کارگزاران گفت: در مقابل افرادی که در ایران می گفتند نمی توان به غرب اعتماد کرد دیگر حرفی برای گفتن نداریم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۱    
حساب رسمی فیفا در اینستاگرام با انتشار عکسی از خوشحالی بازیکنان تیم ملی پس از پیروزی برابر مراکش در جام جهانی، جمله طنزی را به این عکس نسبت داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
بر اساس قوانین و مقررات تامین اجتماعی، برای تحت پوشش قرار گرفتن والدین و برخورداری آنها از خدمات این سازمان، می بایست سن پدر 60سال تمام و مادر 55 سال تمام باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
روزنامه همشهری، بسته ارزی جدید دولت را شاهکار خواند و خواستار توضیح درباره تخلفات انجام گرفته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۰    
سفیر ایران در انگلیس، از تصمیم خطوط هوایی آن کشور برای تعلیق پروازها به تهران ابراز تأسف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۵    
محمد هاشمی می گوید اگر با دنیا مذاکره کرده بودیم، بسیاری از مسائلی را که امروز گرفتار آن هستیم، دچار نمی شدیم(!)
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۰    
روزنامه های بزک کننده برجام، اظهارات صریح وزیر خارجه در گفت وگو با سی ان ان را سانسور کردند. ظریف صراحتاً درباره اعتماد به آمریکا گفت اشتباه کردم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
در شرایطی که طی مرداد ماه، بسیاری از کالاهای خوراکی، خودرو و... افزایش چشمگیری داشتند، مرکز آمار مدعی شد نرخ تورم زیر 10 درصد است!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از آسوشیتدپرس، "مارک لوکاک" معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰    
نباید عملیات بارورسازی ابرها ساده انگاشته شود و زحمات نادیده گرفته شود، بدون شک اگر کسی اظهارات بی ربطی در این باره داشته باشد از کمبود اطلاعات است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز، نواف الموسوی از نمایندگان فراکسیون پارلمانی حزب الله فاش کرد که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه پیشنهاد وسوسه انگیزی را از نماینده سعودی دریافت کرده که اخیرا به عنوان فرستاده ویژه محمد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۹    
بانک کردیت سوئیس به عنوان یکی از بزرگترین بانک های سوئیس در قالب تحریم های آمریکا 5 میلیارد دلار از دارایی های روسیه را مسدود کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۹    
به گزارش عصر امروز، وزارت امور خارجه فکت شیتی (گزاره برگی) را در خصوص دعوای جمهوری اسلامی ایران علیه ایالات متحده نزد دیوان بین المللی دادگستری منتشر کرده است که متن کامل آن را می تواند در این فایل ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۹    
ظریف می گوید آمریکا به تحریم معتاد شده و ما اشتباه فکر می کردیم. اما به نظر می رسد اعتیاد واقعی، بستن با غرب به هر قیمت و حفظ آن به هر قیمت است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۴    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین است و این بار ترافیکی سنگین به ورودی شهر تهران رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۴    
به گزارش عصر امروز، بیژن نامدار زنگنه درباره انتشار اخباری مبنی بر افزایش احتمالی قیمت بنزین، گفت: بنده نیز این موضوع را شنیده ام، اما گرانی قیمت بنزین در دستورکار وزارت نفت نیست. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۹    
نمایندگان ایران ششمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را با کسب 2 طلای تاریخ ساز کبدی- 2 نقره آبی، برگ دیگری بر افتخارات کاروان در جاکارتا افزودند تا جایگاه کنونی کشور در جدول رده بندی با مجموع 31 ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۹    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگن قصد دارد بودجه دفتر کمیسیونر حقوق بشر سازمان را کاهش دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۹    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز غروب جمعه ای دیگر و فراق ناتمام دیگر و توسلی دیگر امروز به ساحت منجی عالم بشریت: ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۴    
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ائمه جمعه چندی پیش قطعنامه ای صادر کردند و در این قطعنامه از عملکرد نمایندگان مردم در مجلس گلایه شد چرا که در دو بُعد ملی و استانی نتوانسته اند آن طور که از آنها ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکوم کردن بمباران زنان و کودکان آواره یمنی بر پاسخگویی حامیان تسلیحاتی متجاوزان تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۲    
یک خبرگزاری روسی از سفر آتی رئیس جمهور این کشور به عربستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۲    
نگرانی بازار نسبت به تحریم های پیش روی آمریکا علیه ایران و به احتمال زیاد تسریع در عرضه نفت به بازار جهانی باعث شد در معاملات امروز قیمت نفت دریای شمال از 75 دلار عبور کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه قم گفت: هر چند نقدها و اشکالات وجود داشته اما اکنون در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرونده قابل توجهی از دستاوردها را داریم که دشمن به دنبال سیاه نمایی از این دستاوردها است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۷    
به گزارش عصر امروز، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های امروز خود با اشاره به برنامه دشمنان جهت فاصله بین حاکمیت و مردم اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۷    
تیم ملی کبدی مردان همانند زنان، مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا را از آن خود کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۷    
اختلاف قیمت ارز در سامانه نیما و بازار شرایط را به گونه ای رقم زده که عده ای رانت جو از نمد صادرات برای خود کلاه می بافند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۷    
بانک کریدیتو شهر امیلیانو در ایتالیا که در خزانه آن جای اشیای گرانقیمت،صدها هزار پنیر (پارمیجیانو ریجیانو) خواهید یافت.این نوع پنیر ایتالیایی از 22 تا24 کیلو شیرگاو تهیه شده وساختش 8ماه زمان می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۷    
به گزارش عصر امروز، علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود از اقدام رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه تشکر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۷    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هندوراس ممکن است جانشین کی روش در تیم ملی فوتبال ایران شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۷    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: کل مطالبات فرهنگیان 948 میلیارد تومان بود که اکنون 180 میلیارد تومان باقی مانده است و در این ماه پرداخت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۷    
ششمین روز بازی های آسیایی 2018 با کسب مدال برای کاروان ایران همراه بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۷    
یگان های پاکسازی ارتش سوریه در جریان مین روبی شهرک الرفید در استان قنیطره یک بیمارستان صحرایی متعلق به تروریست ها را کشف کردند که در آن دستگاه های رادیولوژی و تجهیزات پزشکی پیشرفته وجود داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۷    
بر اساس اطلاعیه ای که توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است دور جدید تحریم ها علیه روسیه مرتبط با ترور یک جاسوس دوجانبه روس در لندن سه روز دیگر آغاز خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی آسترین ایرلاین اعلام کرد که پروازهای روزانه بین وین و تهران و بالعکس طبق برنامه و بدون توقف ادامه می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۲    
به گزارش عصر امروز پس از نوسانات اخیر ارزی و افزایش قیمت دلار، هزینه شرکت های هواپیمایی که بیش از 50 درصد آن ارزی است، بی محابا افزایش یافت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۲    
قرار است فردا دو متهم پرونده های اقتصادی و امنیتی در دادگاه انقلاب تهران محاکمه شوند در حالی که دادگاه ح.ب.د به طور قطع علنی برگزار شده و دادگاه مشایی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۷    
محاکمه اخلالگران نظام اقتصادی از یکشنبه به طور علنی در دادگاه ویژه آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۲    
وزارت خارجه آمریکا هشدار داد که خرید سامانه پدافند هوایی اس- 400 از روسیه، ممکن است به وضع تحریمها علیه کشورهای خریدار بیانجامد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۷    
ثبت 169.1 میلیمتر بارش در سال جاری در حالی است که در مدت مشابه سال قبل میزان بارش های کشور 231.5 میلیمتر بود، به عبارتی مقایسه میزان بارش های سال جاری و سال گذشته در مدت مشابه، حکایت از کاهش 62 ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۶    
به گزارش عصر امروز، این روزها اوضاع اقتصادی و معیشتی بسیاری از مردم ضعیف است و حال و روز خوبی ندارند اما در این میان درد و رنج مضاعفی گریبان گیر بیماران مبتلا به سرطان است و آن هم کمبود داروهای حیاتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۰    
به گزارش عصر امروز، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه که یکی از اعضای هیات روس در دیدار پنجشنبه شب با هیات آمریکایی به ریاست جان بولتون در ژنو بوده، اظهاراتی درباره این دیدار مطرح کرد. ...