سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۵:۲۰Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 6 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۰    
در روزهای پایانی هفته فیلم های مختلفی به روی آنتن می رود که یکی از آنها بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۵    
ساعاتی پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا ادعای هک شدن ایمیل هیلاری کلینتون توسط چینی ها را مطرح کرد، اف بی آی این ادعا را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۶    
وزیر دفاع آمریکا بار دیگر اظهارات بی اساسی را علیه ایران مطرح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۶    
مقامات فرانسوی سفر دیپلمات های این کشور به ایران را منع کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۶    
اقدامات تحریمی جدید برخلاف انتظار آمریکا، موجب تحریک احساسات ضد آمریکایی در میان ملت ایران می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۶    
به گزارش عصر امروز رئیس جمهور مغرور آمریکا که حدود یک هفته پیش تحرکات نظامی را برای حمله به سوریه شروع کرده بود و فرانسه و انگلیس هم قصد داشتند در این حمله، ترامپ را همراهی کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۵    
محققان با بررسی تصاویر برگرفته از نقشه های راداری جدید تهیه شده از مریخ موفق به شناسایی دریاچه ای شده اند که در زیر خاک قطب جنوب مریخ مخفی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۵    
یک سایت حامی دولت نوشت: چه فرقی است میان روحانی و احمدی نژاد که هر دو مشکلات را به عهده نگرفتند؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۵    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در توییتر درباره دروغ روزنامه شرق درباره مهران مدیری و آبرویی که از او بردند، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
قائم مقام شورای نگهبان گفت: مجلس باید درباره وضعیت سوال از رئیس جمهوری تعیین تکلیف کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۰    
به گزارش عصر امروز، حسین دهباشی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر درباره جلسه امروز روحانی در مجلس شورای اسلامی نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۵    
به گزارش عصر امروز، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز سه شنبه موفق شدند بر دو پایگاه نظامی در جازان واقع در جنوب عربستان به طور کامل مسلط شوند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۵    
رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز اجرایی شدن کسرخدمت فرزندان ایثارگران خبر داد و جزئیاتی از کسرخدمت 12 روزه مشمولان این قانون را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۰    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 4 میلیون و 24 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت308 هزار تومان فروخته می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۰    
نماینده شاهین شهر در مجلس از تقدیم طرح استیضاح وزیر صنعت با بیش از 70 امضا به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۰    
به گزارش عصر امروز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیراً دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه هوایی و به روزرسانی جنگنده ها و هواپیماهای این نیرو داشته است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۵    
نزدیک شدن روابط تجاری، سیاسی و گردشگری بین دو کشور ایران و عراق باعث شده تا شایعات بسیاری علیه این دو کشور مطرح شود؛ شایعاتی که بیشتر غیرت مردان ایرانی و عراقی را نشانه گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۰    
سخنان امروز روحانی در صحن علنی مجلس واکنش طنز کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۵    
به گزارش عصر امروز، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که در راستای قطع دست دلالان، تنظیم بازار و تامین خودروهای مورد نیاز هم وطنان طرح فروش خودروهای تولیدی گروه سایپا هفته آینده آغاز می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۵    
محققان به تازگی موفق به کشف سلول های جدیدی شدند که تنها در مغز انسان یافت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۱۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطّلاع رسانی دفتر مقام معظّم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، در حکمی اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی را منصوب کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اقدام امارات در تکذیب و سانسور عملیات موفق پهپادی یمن در دبی، تاکید کرد که این کشور بزودی با حقایقی مواجه خواهد شد که دیگر نمی تواند آن را تکذیب کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
هیأتی از کنگره آمریکا با سفر به ترکیه، به این کشور پیشنهاد داد که اگر سامانه های پدافند موشکی S-400 را از روسیه خریداری نکند، آنگاه می تواند جنگنده های F-35 که پول آنها را نیز پرداخت کرده ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در دیدار با رئیس جمهور این کشور بار دیگر بر حمایت تهران از ثبات و امنیت عراق تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۵    
قاضی زرگر گفت: تعداد متهمانی که امروز محاکمه می شوند 19 نفر است و ارزش ریالی فعالیتی که باعث لطمه به نظام ارزی کشور شده 2500 میلیارد تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۵    
سیا سازمانی نیست که علیه خود برخیزد. این سازمان عمیقا با طبقه حاکم و تشکیلات رسمی اش مرتبط است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در حال حاضر گردش مالی قاچاق پوشاک بیش از 15 هزار میلیارد تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۵    
به گزارش عصر امروز، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره سوال امروز مجلس از رئیس جمهور نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۵    
سرپرست روابط عمومی کشور از وقوع زلزله 4.9 ریشتری در اصفهان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
نماینده مجلس گفت: سوال اینجاست که چرا به همان برنامه و برنامه های اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم پایبند نبودید و شرایط کشور امروز به سمت و سویی رفته است که هم معیشت مردم در تنگنا قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز روزهای داغ تابستان با روزهای داغ مجلسیان قرینه ایی بیاد ماندنی از تابستان 1397 را از خود به نمایش گذاشته است وزرای دولت روحانی که روزگاری با تبلیغات شدید رسانه ایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
رسیدگی به پرونده 19 نفر از متهمان پرونده فساد ارزی در شعبه دوم دادگاه ویژه به صورت علنی آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵    
به گزارش عصر امروز، مشاور وزیر کشور به نقل از وزیر کشور شایعه سوء استفاده زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرد و در توییتر خود نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۰    
مجتبی ذوالنور خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما رئیس جمهور سوئیس هستید یا ایران.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۵    
به گزارش عصر امروز، سخنان حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خانه ملت آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۵    
منابع مطلع از آماده باش یگان های پدافند هوایی سوریه برای دفع حمله احتمالی آمریکا و متحدان این کشور خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۵    
15 بانک خارجی به طرح بانک مرکزی روسیه برای محدود کردن خروج نقدینگی این بانک ها از شعبه های روسی خود، اعتراض کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت : ما به راحتی می توانیم تحریم ها را دور بزنیم اینقدر مرعوب تحریم نباشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
به گزارش عصر امروز، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی، در واکنش به گرانی و احتکار خودرو نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۰    
یک مقام امنیتی سوریه به پیشنهاد هیأت آمریکایی مبنی بر خروج از سوریه در برابر خروج نیروهای ایرانی و اختصاص بخشی از نفت سوریه به آمریکا پاسخ دندان شکنی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۰    
درگیری بین محسن هاشمی با پیمانکاران مترو بالا گرفت. هاشمی گفت که گروکشی نکنید و کار را پیش ببرید ما هم سعی می کنیم تامین منابع کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۰    
به گزارش عصر امروز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در توییتر از استیضاح رئیس جمهور در صورت عدم پاسخ قانع کننده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵    
به گزارش عصر امروز، اخیرا فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان استراتژی آمریکا در این کشور را تاثیر گذار دانسته بود که واکنش شماری از کارشناسان آمریکایی را در پی داشت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۰    
بر اساس آخرین آمار عملکرد معاملات ارز در بازار ثانویه سامانه نیما، قیمت میانگین ارز صادرکنندگان بر حسب یورو وارد کانال 8 هزار تومان شده و همچنین میزان تقاضا از عرضه پیش افتاد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه امروز با وزیر راه و شهرسازی درباره بازار نابسامان پروازهای داخلی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری در برخورد با متخلفان حمل ونقل هوایی ملاحظه کاری می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۵    
ماجرای طنزپردازی که برای خودنمایی هر محتوای نخ نمایی را در صفحه مجازی خود منتشر می کند تا شاید مسئولین رسانه ملی اجازه حضور دوباره او در تلویزیون را بدهند، خواندنی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۰    
گرانی بیش از حد مسکن باعث شد تا بخش مسکن پس از 9 ماه رونق آغازگر یک رکودی باشد که ظاهراً تا سال آینده ادامه یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۰    
به گزارش عصر امروز، روزنامه الاخبار نوشت یک هیات آمریکایی متشکل از افسران برخی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در یکی از شب های هفته پایانی ماه ژوئن گذشته ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰    
5 سؤال خانه ملت از رئیس جمهور، امروز روحانی مقبل سؤالات نمایندگان، دروغ خودرو ساز محتکر دولتی، تله مدعیان اصلاحات برای انحراف سؤال نمایندگان از روحانی، گرانی ها ونگرانی ها، گزارش به مردم ...