سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۰:۳۰Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 22 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۴    
رئیس جمهور در حالی که در سال 94 عاشورا را درس تعامل و مذاکره عنوان می کرد این روزها عاشورا را درس استقامت و پایداری می خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۰    
برخی مسئولان به جای درمان وضعیت موجود بازار و ایستادن در کنار مردم با پنهان کاری سعی در پاک کردن صورت مسئله هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شناسایی و ثبت نشدن برخی آثار تاریخی پایتخت ایران، گفت: بیش از 700 اثر در تهران از بین رفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۵    
ساعت بازگشایی متروی تهران و حومه از روز شنبه 24 شهریورماه 97 در خطوط داخلی به روال سابق خود باز می گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۶    
به گزارش عصر امروز، امیر ابراهیم رسولی طی توییتی درخصوص حکم مشاوره روحانی برای سیف نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۶    
مصرف مقدار مناسب آب در روز بسیار مهم است چرا که بدن شما برای عملکردی مناسب به این مقدار نیاز دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از اصول اولیه حقوق شهروندی این است که مردم مسئولینی انتخاب کرده اند مشکلاتشان را حل و فصل کنند، نه اینکه مردم ما را انتخاب کرده اند پس مشکلات را هم تحمل کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۶    
به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در ارتباط تلفنی با خبر21 شبکه اول با بیان اینکه قانون منع بکارگیری یا پایان همکاری بازنشستگان تا 2 ماه آینده لازم الاجراست ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۶    
به گزارش عصر امروز به نقل از الفرات نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق گفت که قصد ندارد برای دومین بار نامزد نخست وزیری شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه در تلاش برای حمایت از پول ملی کشورش خرید، فروش و اجاره اموال منقول و غیرمنقول را با ارز های خارجی ممنوع کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۱۰    
به گزارش عصر امروز، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در توییتر از میزان مصرف بنزین در کشورهای مختلف و میزان قاچاق سوخت در ایران نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۹    
نخست وزیر اسبق انگلیس هشدار داد به دلیل عدم حل مشکلات مالی یک دهه گذشته، جهان در آستانه بحران مالی مشابه بحران سال های 2008 و 2009 میلادی قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۴۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بار دیگر پا در میدان رسانه ای توییتر گذاشت و از راهکار اجرایی برای ترخیص گوشی های توقیفی در گمرک گفت؛ آیا این بار قیمت موبایل در بازار ارزان می شود؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۳۹    
سازمان ملل متحد به منظور حفاظت از جان غیرنظامیان مستقر در ادلب، مختصات جغرافیایی مدارس و بیمارستان های این شهر شمالی سوریه را در اختیار نیروهای آمریکا، روسیه و ترکیه قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۴    
به گزارش عصر امروز به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی طی گزارشی اعلام کرد: بر اساس طرح همکاری مشترک وزارت خارجه، خزانه داری و دستگاه اطلاعاتی امریکا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به ابراز نگرانی فرانسه از اقدام ایران علیه تروریست ها در شمال عراق، از سکوت دولت پاریس در قبال اقدامات تروریستی هدایت شده از خاک عراق علیه ایران انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۰۳    
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: استیضاح وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در دستور کار کمیسیون های مجلس است اما استیضاح وزیر آموزش و پرورش منتفی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۴۲    
نتیجه بررسی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری وزارت بهداشت آمریکا نشان می دهد که میزان خودکشی در این کشور از سال 2000 تاکنون 30 درصد افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۳۲    
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان با عقد قرارداد دو ساله به کویت رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۲    
باشگاه رئال مادرید پیشنهاد نجومی شیاطین سرخ برای جذب مدافع فرانسوی اش را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۲    
به گزارش عصر امروز، شهرداری تهران که پس از اعتراضات مردمی مدعی جمع شدن طرح جنجالی ضد حجاب شد، در اقدامی عجیب کیسه هایی با همان طرح را بین شهروندان توزیع کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی از ارائه پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن به بانک مرکزی خبر داد و گفت: در پروژه های مسکن سازی جدید شهرهای جدید برخلاف مسکن مهر تراکم حداکثر دو طبقه بوده وبه دنبال اهداف تجاری نیستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۵۲    
سفیر آمریکا در سازمان ملل می گوید جمهوری اسلامی از تحریم های ایالات متحده احساس ضعف می کند و این فشارها ادامه خواهد یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۴۲    
وزیر امور خارجه روسیه گفت، نیروهای روس هراس در اروپا، به دستور آمریکا اقدام می کنند و زمان آن رسیده که اتحادیه اروپا مستقل، قدرتمند و بعنوان یک نقش آفرین موثر در عرصه بین المللی عمل کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۳۲    
سرپرست وزارت تعاون: امسال مکلف به ایجاد 950 هزار تا یک میلیون فرصت شغلی جدید هستیم
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۲۲    
معاون رئیس جمهور می گوید با وجود اینکه اتفاقات فیضیه قم از جنس جرم مشهود بوده اما با این حال دولت شکایت خود را در این زمینه ثبت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۷    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: من پیش از این آمادگی خودم را برای مناظره در خصوص FATF با آقای محمود صادقی اعلام کردم اما وی حاضر به این کار نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۷    
به گزارش عصر امروز، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت 135 شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی سخنانی گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: نیمه دوم شهریور ماه شاهد اوج ترافیک در محورهای مازندران هستیم به طوری که محورهای مازندران همچنان شلوغ و پرترافیک است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۷    
جانشین و معاونان جدید دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد، واشنگتن در حال آماده سازی اذهان عمومی برای تهاجمی جدید علیه سوریه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۲    
رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه صادرات از مبادی رسمی برقرار است، گفت: صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور ممنوع است و استانداران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۰    
به گزارش عصر امروز، هم زمان با سومین روز از ماه محرم 135 شهید دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران به سمت خیابان بهشت، معراج شهدا توسط مردم قدرشناس پایتخت پس از قرائت قرآن تشییع شدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست ویژه برای بررسی وضعیت بلیت هواپیماها و صنعت حمل و نقل هوایی، چگونگی تامین ارز در این حوزه با حضور رئیس مجلس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۵    
سریال تیراندازی های مرگبار در آمریکا، این بار در شهر بیکرسفیلد ایالت کالیفرنیا تکرار شده و 6 کشته بر جا گذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۵    
یک پایگاه خبری عربی اعلام کرد که در سایه نزدیکی بی سابقه ریاض و تل آویو به یکدیگر، عربستان سرانجام سامانه گنبد آهنین را از رژیم صهیونیستی خریداری کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۵    
به گزارش عصر امروز عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار نوروزی کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری گفت: در این جلسه که معاونین قوای سه گانه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۵    
به گزارش عصر امروز، شیندی ریس خبرنگار وال استریت ژورنال دومین زنی است که دیوید کیِز سخنگوی بنیامین نتانیاهو را به آزار جنسی خود متهم می کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: استیضاح شریعتمداری با اولویت بعد از تعطیلات مجلس در مهرماه در دستور کار قرار می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۳    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای گفت که طی ماه های اخیر چندین بار با وزیر امور خارجه ایران دیدار کرده و با وی درباره حفظ برجام صحبت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۷    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز پیش از این و در دو مطلب مجزا به بررسی وضعیت فعلی کشور و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از آن پرداخته بودیم که در اینجا (1) و (2) ملاحظه می نمایید پرداخته بودیم. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۲    
نمایندگان جمهوریخواه کنگره آمریکا طرح تحریم های جدید علیه ایران را به بهانه حمایت ایران از گروه های مسلح عراقی تنظیم کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۲    
به گزارش عصر امروز، سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا بامداد پنجشنبه اعلام کرد که با هیأت ایرانی درباره فعالیت های منطقه ای تهران و بحران های غرب آسیا از جمله یمن مذاکره کرده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۷    
یک نماینده ائتلاف البناء در عراق با اشاره به جزئیات جدیدی از دیدار اخیر رهبر جریان صدر با رئیس فراکسیون الفتح در پارلمان گفت که توافق نهائی بین ائتلاف سائرون و فراکسیون الفتح در پارلمان بزودی اعلام ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۲    
مراسم تشییع پیکر مطهر 135 شهید گمنام دوران دفاع مقدس دقایقی پیش از مقابل دانشگاه تهران آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۷    
به گزارش عصر امروز به نقل از رویترز، مدت هاست که دهها شرکت بزرگ صنعتی و تجاری در آمریکا به صورت پنهان به دنبال مخالفت با سیاست های تجاری ترامپ هستند اما از آنجایی که نتوانستند به صورت خاموش کاری از ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۷    
به گزارش عصر امروز نمایش کمدی موزیکال رویای شب تابستان به کارگردانی مریم کاظمی پس از برگزاری جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرایش را آغاز کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۲    
اضافه شدن یک فروند جت اختصاصی 400 میلیون دلاری VIP 747-8 به جمع وسایل نقلیه ریاست جمهوری ترکیه، آنهم در بحران اقتصادی فعلی، باعث انتقاد حزب جمهوری خواه خلق از اردوغان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۷    
به گزارش عصر امروز اعاده اموال نامشروع، چالش دولت اشرافی است، روسیه و چین پول ملی خود را جایگزین دلار می کنند، پتروشیمی ها کلکسیون نافرمانی و تخلف شده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۷    
رضا ضراب، تاجر ترکیه ای که به جرم همکاری با ایران در زمان تحریم ها در آمریکا بازداشت شد اخیرا در یک رستوران معروف نیویورک به همراه یک زن ناشناس دیده شده است.