سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۵:۳۱Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 24 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۴    
پاسخ های دندان شکن علیزاده، تحلیلگر سیاسی، به شبکه من و تو ! طرح: محمدعلی رجبی
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
به گزارش عصر امروز، رسانه های مستقر در یونان گزارش داده اند اعضای یک گروه "هرج و مرج طلب" به سفارت ایران در آتن حمله کرده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۰    
در هفته منتهی به 16 شهریور، قیمت گروه کالایی تخم مرغ 2.4 درصد، حبوب 0.8 درصد، سبزی های تازه 5.1 درصد، گوشت قرمز 1.1 درصد، قند و شکر 1.6 درصد و روغن نباتی 0.8 درصد رشد داشت اما گوشت مرغ 6 ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
به گزارش عصر امروز وزارت خزانه داری امریکا یک شرکت هواپیمایی تایلندی را به علت همکاری با ماهان ایر در لیست تحریم های خود قرار داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۰    
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: این قانون تغییری در دستگاه های اجرایی ایجاد نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۹    
اخراج دیپلمات ها یکی از شیوه های رایج نزاع میان دولت ها است و البته این حق برای کشوری که دیپلماتش اخراج شده در عُرف بین الملل وجود دارد که اقدام مشابه و متقابلی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از بازداشت دو عضو شورای یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۹    
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با وجود اینکه تیم ایران مقابل کوبا نمایش سطح بالایی نداشت اما سه امتیاز مسابقه را کسب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۲    
دادستان تهران گفت: اگر کسانی ارز بگیرند و در مسیر خودش هزینه نکنند یا در بازار آزاد بفروشند، در هر مرجعی که باشند حتما دادستانی ورود خواهد کرد کما اینکه در یک موردی ورود کرده و 500 میلیون دلار در یک ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۳۷    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری 18 نفر از لیدرها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial) خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۱    
یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آ مریکا نگرانی شدید خود را از سوآپ ارزی بین آفریقا و چین اعلام کرده و گفت: کشورهای آفریقایی در نهایت به دنبال این هستند که دلار را از تجارتشان حذف کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۰۱    
مطلبی در یکی از روزنامه های کشور درباره پیش فروش خودروهای سایپا منتشر شده که بر اساس فرضیات غلط پایه ریزی شده و به نتایج عجیبی رسیده، اشتباهی که سر از توئیتر دویچه وله آلمان درآورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۹    
حاجی رضا شاکرمی گفت: مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان استان البرز به اتهام اخذ رشوه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۹    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه روز شنبه، ضمن بررسی تحولات بازار ارز، ضرورت مقابله با عملیات جنگ روانی و جوسازی های کاذب علیه مصالح اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۹    
یک دستگاه خودروی پژو 405 به شدت با بلوکهای نیوجرسی و یک دستگاه کامیون برخورد کرد اما سرنشینان آن در این حادثه جان سالم به در بردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۹    
به گزارش عصر امروز، در بحبوحه انقلاب اعلامیه های امام را در میان همکلاسی هایش پخش می کرد. خانواده هر قدر از او می خواستند که خودش را از این ماجراها دور کند، قبول نمی کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۹    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در توییتر درباره حمله اصلاح طلبان به اظهارات حمایتی علی علیزاده از دولت و ملت ایران در شبکه من و تو، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۸    
به گزارش عصر امروز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه اینستاگرام خود در حمایت از یک لیدر فوتبال نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۸    
وزارت خارجه، مدیر کاری می خواهد. مدتهاست سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف اروپایی مورد حمله تروریست ها قرار می گیرند با چراغ سبز دولتها و پلیس. اما وزارت خارجه ما تماشاچی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۸    
برخی می گویند محصولاتی که در قسمت پیشنهاد شگفت انگیز دیجی کالا ارائه می شوند، قیمت شان نسبت به قیمت قبلی سایت بالاتر عنوان می شود و با تخفیفی که می گیرند درواقع به قیمت حقیقی خود کالا می رسد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۸    
جمهوری اسلامی سپری فولادی برای کشور روسیه است و هر روز و هر ساعت از میلیون ها بلا مسکو را نجات می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۸    
در حالی که شرایط خاص اقتصادی کشور نیاز به تحرک مسئولان مختلف برای حل معضلات دارد اما وزارتخانه ها و سفارتخانه های اصلی کشور همچنان بدون سکاندار رها شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۸    
حضور احمد خمینی فرزند حجت الاسلام سید حسن خمینی در جایگاه ویژه یک هیئت در شهر قم واکنش گسترده کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۸    
مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این که فردا عملیات بازگشت حجاج به پایان می رسد، گفت: تا پایان روز 23 شهریور 81 هزار و 500 زائر خانه خدا به کشور بازگشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۸    
نشست پارلمان عراق برای انتخاب رئیس و دو معاون امروز برگزار شد و محمد الحلبوسی برای یک دوره چهار ساله به ریاست پارلمان انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۳    
دبیر انجمن شیرینی و شکلات گفت: از یک طرف باید تمام مواد اولیه را با نرخ آزاد 12 تا 13 هزار تومانی ارز تهیه کنیم، اما دولت انتظار دارد که ارز صادراتی را به نرخ 8800 تومان در سامانه نیما برگردانیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۳    
رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گفت: در سال جدید تحصیلی، پیش بینی ثبت نام 12 میلیون و700 هزار دانش آموز را داشتیم که تاکنون 12 میلیون و 400 هزار نفر ثبت نام کرده اند و به نظر می ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۸    
به گزارش عصر امروز، یک رسانه غربی در گزارشی تکان دهنده از وضعیت یمن خبر داده که برگ های یک انگور محلی به تنها غذای مردم یک منطقه در یمن تبدیل شده است. *هشدار؛ گزارش حاوی تصاویر آزاردهنده است * ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد طرح استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت در مجلس کلید خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از معافیت 173 قلم کالا برای پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز فهرست دوم اقلام وارداتی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۸    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز آیت الله سیدهاشم حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه آثار فرهنگی و پرورشی سوگواری برای حضرت سیدالشهدا(ع) ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۳    
به گزارش عصر امروز، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه با پرونده های اخیر اقتصادی از برگزاری دو جلسه طی امروز در رابطه با شعب ویژه و همچنین ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۸    
سردار سلامی با اشاره به اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمینه امنیت ملی با هیچ کس تعارف و شوخی نداریم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۸    
وزیر خارجه ایران با دفاع از مواضع ایران در زمینه توافق هسته ای با ایران از طرف های دیگر توافق خواست که به وظایف خود عمل کرده و خروج آمریکا از توافق را جبران کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۷    
بررسی آمار و ارقام معاملات سکه در 6 ماهه اول امسال نشان می دهد نوسان های قیمت سکه طرح جدید و حتی نیم سکه به فاصله چند روز به یک میلیون تومان هم رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۷    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جدایی کی روش از تیم ملی جدی است چون او می گوید باید تدارکات خوب برای تیم ملی فراهم شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: شهردار تهران جزو موارد خاص است و شامل این قانون نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۶    
وکیل حمید باقری درمنی گفت: آنچه بیش از همه ما را با مشکل مواجه کرده این است که بازپرس محترم بدون توجه به مواد پنج گانه که اخلال، ناامنی، خسارت به جان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۱    
به گزارش عصر امروز نشستن سیداحمد خمینی، پسر تولیت آستان امام خمینی(ره) در جایگاه موسوم به وی آی پی در مراسم عزاداری هیئت خادم الرضای شهر قم و توجیهات بعدی وی در این باره که در واکنش به اعتراضات صورت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن تأکید بر محاکمه و مجازات عاملان حمله به سفارت ایران در پاریس، مسئولیت دولت فرانسه در حفاظت و تأمین امنیت امکان دیپلماتیک ایران در این کشور را یادآور شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۶    
یک مقام ارشد گمرک گفت: به دلیل مصوبات دولت بیش از 40 هزار کانتینر کالا در گمرکات دپو شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی وزارت بازرگانی چین اعلام کرد به رغم جنگ تجاری ای که آمریکا راه انداخته صادرات چین به آمریکا 7.7 درصد معادل 181 میلیارد دلار در 8 ماه نخست سال 2018 افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۰    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی یک انبار متعلق به سازمان برنامه جهانی غذا را در منطقه کیلومتر 16 در الحدیده بمباران کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۰    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با وجود کاهش 26 درصدی بارندگی ها در کشور یک میلیون تن به میزان تولید اضافه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۰    
نرخ هر کیلوگرم دام زنده در مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ایام محرم 25800 تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۳    
عرضه ارز پتروشیمی ها همچنان قطره چکانی است؛حتی تهدیدهای دولت هم جواب نمی دهد، برخی از آنها حتی به لقب خیانتکار بودن هم توجهی نکرده و همچنان کار خود را می کنند؛ اکنون هم عرضه شان کم شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۸    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز در سه قسمت پیش در خصوص "تاملی در وضعیت فعلی کشور و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از آن" به مشکلات ساختاری در این خصوص و برخی از راه حلهای آن پرداختیم که اینجا (1) و ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۳    
آقای خلخالی در دوران اوج گیری بیماری پارکینسون - که حتی راه خانه خود را گم کرده بود- راه خانه این آقا را بلد بود و به آنجا آمد و شد می کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۳    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، شرکت اپسیلون، برای مصالحه در مورد اتهام فروش غیرقانونی لوازم خودرو به ایران و نقض تحریم ها علیه این کشور، 1.5 میلیون دلار به دولت آمریکا جریمه پرداخت خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۳    
به گزارش عصر امروز، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در توییتر درباره طرح قانون منع به کارگیری بازنشستگان نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۳    
به گزارش عصر امروز، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی را تسلیت گفتند. متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۳    
یکی از متهمان پرونده واردات تلفن همراه بعد از یک ماه و نیم بازداشت موقت، با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۳    
گرانی 70 درصدی لوازم التحریر نسبت به سال گذشته موجب شده تا برخی دانش آموزان بدون لوازم التحریر به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رئیس جمهوری به رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل و تحویل پروژه های باقیمانده مسکن مهر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۷    
دو یادداشت تفاهم به منظور اجرایی شدن برنامه های اشتغال با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری منعقد می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۱    
دولت آمریکا یک دانشجو و پژوهشگر ایرانی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا را به ارسال تجهیزات نظامی به ایران متهم کرده و خواستار استرداد او به آمریکا شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۵    
به گزارش عصر امروز، به تازگی با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت 75 قلم کالای دیگر به ارزش سالیانه، بیش از یک میلیارد و 500میلیون دلار به لیست واردات کالاهای اساسی افزوده شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا درنشست خبری دیدار وزیر خارجه سابق این کشوربا وزیر خارجه ایران را نامناسب و بی سابقه توصیف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۵    
به گزارش عصر امروز، فصل هجدهم کتاب خاطرات جان کری، وزیر خارجه اسبق ایالات متحده که اخیرا منتشر شده، به روند مذاکرات هسته ای ایران و 6 کشور موسوم به 1+5 اختصاص دارد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۰    
به گزارش عصر امروز، رئیس FATF : با اسرائیل علیه ایران همکاری نزدیک داریم ، همکاری شبکه ای نهادهای آمریکایی برای اغتشاش در بازار ارز، کری :ما هم به وقتش از برجام خاج می شدیم ، حسینی می مانیم ...