سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۱:۰۴Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 25 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۹    
به گزارش عصر امروز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توییتر درباره دلار 1400 تومانی و بازی عده ای با قیمت ارز، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۸    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز یک فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۱۴    
روحانی حامی دولت در اظهاراتی عجیب مدعی شد: اگر نامزد رقیب امروز رئیس جمهور بود می توان احتمال داد که قیمت دلار به دو تا سه برابر قیمت کنونی یعنی حدود 40 هزار تومان افزایش پیدا می کرد .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۰    
روحانی کسی را به عنوان مشاور مالی و بانکی خود منصوب کرد که نام او، افزایش ناگهانی قیمت ارز را به ذهن متبادر می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۰    
به گزارش عصر امروز، علی قلهکی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر نمونه هایی از نسبتی که دولتی ها به رئیسی زدن را آورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۰    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز روز هفتم محرم الحرام متعلق است به باب الحوائج علی اصغر علیه السلام ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۰    
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، از بی تفاوتی مسئولین سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت در خصوص اعمال بی ضابطه جراحی زیبایی در کشور، گلایه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۰    
سفارت آمریکا در بغداد خبر منتشره از سوی یک روزنامه کویتی را مبنی بر دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در عراق با فرمانده سپاه قدس ایران را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۰    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در توییتر با انتشار تصویری از اقدام قابل تحسین یک راننده، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۵    
اولین شب مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام، با حضور هزاران نفر از مردم عزادار و رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۶    
امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون سابق وزیر امور خارجه در گفت وگویی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم برای اولین بار توضیحاتی درباره چگونگی مذاکره ایران و آمریکا در دوره احمدی نژاد و ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بار ها در کمیسیون به وزیر امور خارجه درباره تعیین سفیر برای کشور هایی که در آنها سفیر نداریم، تذکر دادیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۶    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اعلام این که ستاد تمام املاک در اختیار افراد را پس گرفته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۶    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضد صهیونیستی در بیت لحم را قهرمانانه توصیف کرد و خواستار رویارویی فراگیر مردم کرانه باختری با اشغالگران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۶    
به گزارش عصر امروز، فردا؛ دوشنبه 26 شهریور ماه 97 همزمان با هفتمین روز ماه محرم و ایام عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) پیکر مطهر 72 شهید گمنام دفاع مقدس در 8 استان تشییع و خاکسپاری خواهد شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: چند تن از اعضای شورای شهر تهران به دلیل مصاحبه هایی که داشتند به قوه قضاییه احضار شدند که اعضا به این روش اعتراض دارند چرا که نمی توانند به درستی به وظایف خود عمل کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۰    
فرمانده نیروی انتظامی از پیداشدن همه کودکان گم شده پاکستانی که چندی پیش خبر مفقودی آن ها منتشر شده بود، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس هیئت مدیره تعاونی تولیدکنندگان محصولات غذایی کشور گفت: 130میلیون تن انوع محصولات مواد غذایی در کشور تولید می شود که این میزان نه تنها برای مقابله با شرایط تحریم بلکه برای ورود به بازار های ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۰    
روز سه شنبه دمای هوا در استان های ساحلی خزر بین 4 تا 6 درجه کاهش می یابد و هوای خنک تا پایان هفته در این مناطق ماندگار خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات را در ایام اربعین اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۰    
یکی از رهبران فراکسیون البناء عراق اعلام کرد عادل عبدالمهدی از مهم ترین و جدی ترین گزینه های روی میز برای تصدی پست نخست وزیری این کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ناطق نوری پیام داده هزینه آخوندی برای ما زیاد شده و نمایندگان دیگر خودشان می دانند چه کار کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۵    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد، یارانه شهریور ماه فردا دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰    
به گزارش عصر امروز امیر خجسته نماینده مردم همدان و دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس، از نامه نمایندگان به سران قوا در زمینه لزوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۵    
به گزارش عصر امروز، پس از حملات متعددی که برخی خرابکاران نفوذی میان معترضان شرکت کننده در تظاهرات های اخیر در بصره به مقرهای سازمان الحشد الشعبی و آتش زدن برخی از آنها ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۱    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر درباره نداشتن سفیر در چین و هند و دیدار های ظریف و جان کری نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۱    
درهای حوزه های اخذ رای در انتخابات شوراهای استانی سوریه از صبح امروز به روی شهروندان باز شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۱    
در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی، شاخص بورس تهران با رشد 12.6 درصدی بیشترین بازدهی را در هفته گذشته به خود اختصاص داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
در هفته گذشته یکی از مربیان مرد کشورمان به دلیل تمرین دادن غیر قانونی تیم بانوان، چند ساعتی بازداشت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۴    
به گزارش عصر امروز، در مرحله اول از بررسی دقیق یک هزار و 500 خودرویی که در پارکینگ (انباری) شهرداری وجود داشت، تاکنون پرونده حدود 50 خودرو اعلام سرقت شده، به نتیجه رسیده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۵    
تقریباً 110 هزار هکتار از اراضی کشاورزی مازندران به باغ های مرکبات اختصاص داده شده است. هنوز تا زرد شدن مرکبات در استان زمان زیادی باقی مانده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۵    
پایگاه تحلیلی نشنال اینترست آمریکا در گزارشی به بررسی ابعاد حمله موشکی اخیر سپاه به مقر گروه های معارض کُرد پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
مشاور رئیس جمهور با چه انگیزه ای اقدام به مصاحبه با رسانه ویژه آمریکایی می کند و تاسف برانگیزتر آنکه در آن به تحریف و وارونه نمایی رخدادهای داخلی روی می آورد و چوب حراج بر امنیت کشور هم می زند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۵    
خوب است زیباکلام فعلاًً پاسخگوی اعتماد به یغما رفته مردمی باشد که از زندگی و نان شبشان بریدند تا او آن را به دست کودکان یتیم، بیمار و خسته کرمانشاه برساند، اما دریغ و هزار دریغ!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
یکی از معارضان سرشناس سعودی در لندن، گفت که ولیعهد عربستان سعودی برای خود از میان نزدیکانش دشمنان زیادی خلق کرده است و در معرض سقوط تدریجی قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۵    
یکی از طراحان تحقیق و تفحص از عملکرد مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس مانعی برای به جریان انداختن این تحقیق و تفحص است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۰    
حضور 56 هزار حاشیه نشین در چابهار این شهرستان بندری را به بزرگترین منطقه حاشیه نشین کشور تبدیل کرده که حالا دارای پرسرعت ترین رشد حاشیه نشینی کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۰    
به تازگی باب شده است که هر اتفاق ناخوشایندی در حوزه ارزی کشور، از نوسان نرخ ارز گرفته تا برخی محدویت های بانکی، به عدم تصویب لوایح جنجالی مرتبط با فتف ربط داده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۵    
حکم اعدام سه پسرشیطان صفت به اتهام تجاوز به پسری جوان از سوی قضات دیوان عالی کشور به تأیید رسید. همدست چهارم این گروه به 75 ضربه شلاق محکوم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۵    
رسانه های سعودی از تیراندازی یک شخص ناشناس در ساحت مسجد النبی در قلب شهر مدینه منوره خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۴    
در روزهایی که نرخ ارز در کشور بالا رفته و این مسئله تاثیر منفی داشته، ورزش هم از این قاعده مستثنی نبوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۴    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز رسم است در روز ششم محرم از یتیم امام حسن علیه السلام حضرت قاسم می خوانند و به این طریق ادای احترامی هم به غریب مدینه آقا امام مجتبی علیه السلام می نمایند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت در اجرای برنامه ششم توسعه تخلفات آشکاری داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۹    
بسیاری از مقامات آمریکایی نگران هستند رهبر کره شمالی با نقشه ای زیرکانه امتیازات فراوانی از ترامپ گرفته و معادلات در شبه جزیره را به نفع خود به پایان برساند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۹    
سال هاست که دریاچه ارومیه رو به خشک سالی است و دیگر شبیه دریاچه پر آب چندین سال پیش نیست که مردم با شوق از شهرهای دیگر برای دیدن آن راه چند صد کیلومتری را طی می کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۹    
صادرکنندگان اخیرا تلاشهایی را برای عدم اجرای بازگشت ارز حاصل از صادرات در قالب طرح پیمان سپاری ارزی آغاز کرده اند، این در حالی است که آنها تنها برنده بازی افزایش نرخ ارز هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۴    
ارتش سوریه شامگاه شنبه دو موشک رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را منهدم کرد و دو موشک به این فرودگاه اصابت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی مرکز آشتی روسیه در سوریه از انتقال مخازن گاز کلر به روستای بسنقول در ادلب توسط تروریست ها برای اجرای نمایش حمله شیمیایی در این منطقه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۴    
به گزارش عصر امروز حاج حسین سازور سال هاست در جنوب و جنوب شرق تهران جلسه دارد که مشهورترین آنها بیت الشهدا در شهرری و موج الحسین در میدان خراسان است که به دخمه و چکش طلا مشهورند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۴    
به گزارش عصر امروز اروپا باید تصمیم بگیرد، بیش از 3 میلیون و200 هزار نفر بیکارداریم، بساط رانت خواری باید برچیده شود ، 711هزار نفر وارد بازار کار شدند، آمریکایی بی بزک در داستان این 3 زن ...