شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۲۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 2 شهریور 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 شهریور 1400 بسیج 2 شهریور 1400 بسیج 3 شهریور 1400 بسیج 4 شهریور 1400 بسیج 5 شهریور 1400 بسیج 6 شهریور 1400 بسیج 7 شهریور 1400 بسیج 8 شهریور 1400 بسیج 9 شهریور 1400 بسیج 10 شهریور 1400 بسیج 11 شهریور 1400 بسیج 12 شهریور 1400 بسیج 13 شهریور 1400 بسیج 14 شهریور 1400 بسیج 15 شهریور 1400 بسیج 16 شهریور 1400 بسیج 17 شهریور 1400 بسیج 18 شهریور 1400 بسیج 19 شهریور 1400 بسیج 20 شهریور 1400 بسیج 21 شهریور 1400 بسیج 22 شهریور 1400 بسیج 23 شهریور 1400 بسیج 24 شهریور 1400 بسیج 25 شهریور 1400 بسیج 26 شهریور 1400 بسیج 27 شهریور 1400 بسیج 28 شهریور 1400 بسیج 29 شهریور 1400 بسیج 30 شهریور 1400 بسیج 31 شهریور 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۲    
زاهدان/ مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف رفع برخی از نیازهای معیشتی نیازمندان و مهار ویروس کرونا تعداد 500 بسته معیشتی بین مردم منطقه محروم عشایری سفیدابه توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۲    
زاهدان/ مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اساتید بسیجی به منظور مقابله با شیوع جدید کرونا آمادگی حضور در میدان مبارزه با این بیماری منحوس و خدمت رسانی بی منت به مردم را ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۱    
هفته دولت فرصتی مغتنم برای سرلوحه قرار دادن شیوه، منش و اخلاق این بزرگواران جهت خدمت صادقانه به ملت شریف است
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۷    
در این پیام، آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و متعهد و مردم شریف این شهرستان تبریک گفتند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۳    
سرداراباذرسالاری در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم کشور تبریک گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مزار شهدای شهر سنندج با حضور مسوولان اجرایی غبار روبی و عطرافشانی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۰    
بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت (عج) است
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با توجه به بیماری کرونا و عملکرد نامناسب اعضای وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا به ویژه در توصیه به استفاده از داروهای تجویزشده بر کرونا خطاب به رئیس قوه قضائیه بیانیه ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۰    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز از توزیع کمک های مومنانه برای بیماران کرونایی این شهرستان خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۷    
مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله شیراز از راه اندازی پویش نذر نفس توسط بازاریان شیراز در سالروز بسیج اصناف خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۲    
سردبیر روزنامه رای الیوم در مقاله جدید خود تاکید کرد سید حسن نصرالله آمریکا و رژیم صهیونیستی را در مخمصه بزرگی قرار داد و شکستی بدتر از شکست در افغانستان در انتظار آنهاست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ: ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ طی پیامی، آغاز هفته دولت را تبریک گفت. متن پیام ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ: با افزایش تحریم های ظالمانه غرب و پشت کردن شرکت های خارجی به صنعت نفت ایران، فعالیت ادوات بارگیری نفت خام در کشور با مخاطرات زیادی روبه رو شدند ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۲    
سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه شهرستان کنگان طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخارگ:عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری خارگ به همراه عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۷:۵۷    
زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه زنجان، گفت : 600 تیم حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۸    
حفاری و لوله رانی به روش نوین حفاری افقی جهت دار(HDD) به منظور اتصال روستای 40 هزار نفری مرتضی گرد به شبکه آب تهران، در عرض بزرگراه حساس و پر ترافیک آزادگان انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۷    
منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکا در جنوب عراق هدف حمله قرار گرفته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به فعالیت گروه های جهادی طلاب و حوزویان در عرصه های مختلف در سطح استان، از شناسایی و ساماندهی این گروه ها خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۰    
15 هزار عدد ماسک به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه فریمان همزمان با اوج گیری کرونا دلتا، در سطح شهرستان فریمان توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۰    
فرماندار فریمان: به لطف خدا با ورود خیران و نیکوکاران سلامت بخش اعظمی از مشکلات شبکه بهداشت و درمان و بیماران کرونایی کاهش یافته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۹    
فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مستند مرزی داستانی فیلم رفیق وعطش با همکاری معاونت اجتماعی ناجا از مرزهای استان اردبیل تولید و پخش می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۹    
با حضور مسئولان استانی و فرمانده لشکر شمال غرب کشور فرمانده جدید تیپ 40 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 558 هزار و 924 نفر در هرمزگان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند که از این تعداد 159 هزار و 480 نفر هر دو دوز را دریافت کرده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۰    
پیکر بی جان جوان مفقود شده براثر سیلاب حاجی آباد، پس از 22 ساعت پیدا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۰    
مراسم بدرقه تنها ورزشکار پارالمپیکی هرمزگان به مسابقات توکیو ی ژاپن، با حضور مسئولان استانی و کشوری در تهران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۸    
شاهرود_رئیس بیمارستان امام حسین شاهرود گفت: در حال حاضر 215 بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسین بستری هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای حل مسئله اول کشور که اقتصاد است باید کار کارشناسی، انبوه و متراکم انجام داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۰    
فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: در هفته دولت تعداد 53 پروژه اقتصادی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 169 میلیارد و اشتغالزایی 140 نفر مورد افتتاح و یا کلنگ زنی قرار می گیرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۷    
استاندار فارس با اشاره به پروژه های هفته دولت در استان گفت: 919 پروژه هفته دولت با توجه به وسعت و جمعیت پروژه ها در سطح همه استان پراکنده می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دو تن از مدیران کل مجموعه اجرایی استان با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۱    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی بمناسبت فرارسیدن هفته دولت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر عزم راسخ دولتمردان و کارگزاران بخش های مختلف برای تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۸    
چابهار/ فرماندار ویژه چابهار گفت: خدمت به خانواده محترم شهدا افتخار دولتمردان در چابهار است و برای خدمات رسانی به این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نمی شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۵    
استاندار خوزستان گفت: مدیرانی که به مصوبات ستاد تنظیم بازار خوزستان عمل نکنند به دادستانی معرفی می شوند تا با این افراد برخورد جدی شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۲    
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درخصوص لزوم تولید آثار دینی و مذهبی در سینما و تلویزیون گفت: شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی جوانان را به بیراهه هدایت و جامعه را به انحطاط می کشانند ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۷    
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از کشف 6 انبار احتکار کالا های اساسی در شیراز توسط سربازان گمنام امام زمان در شیراز خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۱    
تبریز-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: واکسن به تعداد لازم برای امروز در استان وجود ندارد و فردا نیز هیچ تزریق واکسنی نخواهیم داشت فردا محموله جدید واکسن توزیع و از جمعه واکسیناسیون ادامه ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۰    
بیمارستان سیار فوق تخصصی 128 تخت خوابی نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده نیروی زمینی و فرمانده بهداری سپاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۷    
قرارگاه مقابله با کرونای بسیج دانشجویی در گزارشی خطاب به استاندار،دادستان و دانشگاه علوم پزشکی،موجودی اقلام داروخانه های معین کرونا را بررسی و خواستار برخورد با تخلفات قیمتی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۴    
حسینی گفت: حدود 2 هزار میلیارد ریال برای ایجاد واحدهای تولیدی در فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۱    
تبریز- مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از برگزاری سومین کنگره شعر محرم تبریز در شهریور ماه جاری خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۱    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی یک کار ضروری و راهبردی فرهنگی است که آذربایجان شرقی افتخار میزبانی آن را دارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۰    
همزمان با هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر حوزه مقاومت بسیج شهید خرازی برخوار اطلاعیه ای صادر نمود که به شرح زیر می باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۷    
سردار رضایی بر لزوم مرتفع شدن خلا ها و ارتقاء سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا تاکید کرد و گفت: بروزرسانی و استفاده بهینه تجهیزات پهپادی باید در خور ماموریت های متنوع پلیس و همچنین در شأن نظام مقدس ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۵    
آسیابان گفت: بی شک در این مسیر سختی هایی همچون تحریم های ظالمانه وجود دارند ولی ما با وجود پرسنل شریف و جوانان متعهد و انقلابی شاغل در شرکت با قدرت به سمت خودکفایی و صادرات حرکت می کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۵    
بازدید میدانی توسط عوامل بسیج سازندگی سپاه استان خوزستان از پروژه مدیریت رواناب منطقه بحرکان به مساحت 1000 هکتار انجام گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۶    
به مناسبت آغاز هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و باحضور امام جمعه؛ مسئولین و جمعی از مدیران ادارات قبور مطهر شهدای شهرستان کوهبنان غبارروبی و عطر افشانی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
بسیجیان آبادانی در قالب طرح شهید سلیمانی مشغول خدمت هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۲    
کتاب حضرت یار 3 ، شامل خاطرات شفاهی مقام معظم رهبری از هشت سال دفاع مقدس توسط نشر یا زهرا منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۷    
جانشین سابق سازمان بسیج دانشجویی گفت: مجموعه بسیج دانشجویی یک شجره طیبه و گنجینه انقلاب اسلامی است که با نفس قدسی امام خمینی شکل گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۱    
امتیازی گفت: طب رایج و طب سنتی هیچ تقابلی باهم ندارند بلکه در تعامل کامل هستند تا ضمن حفظ سلامتی، بیمار از شر بیماری بهبودی پیدا کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۱    
پیشکسوت و فعال قرآنی استان یزد در درخواستی از دولت سیزدهم با تأکید بر اهتمام ویژه دولت به فعالیت های قرآنی خواستار تشکیل وزارتخانه قرآن و عترت شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: 48 فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و 34 سارق دستگیر شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
یک کارشناس فرهنگی در خوزستان گفت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با کوله باری از اندوخته های حوزوی و دانشگاهی به عرصه صدارت یکی از مهم ترین وزارت خانه دولت سیزدهم پا گذاشته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
مزار شهدای رامشیر با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان عطرافشانی و غبارروبی شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
صبری پور گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی شایسته از مدیریت جهادی و ساده زیستی توام با اقتدار و عزت بودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دمای 49 و بالاتر در استان هشدار داد .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
با وجود اینکه روزانه 60 تا 70 نفر از مردم استان خوزستان به دلیل کرونا جانشان را از دست می دهند، اما هنوز برخی از مردم احساس خطر جدی نمی کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه وضعیت کرونای این استان خوب نیست، گفت: این روزها متوسط فوتی های کرونایی در خوزستان حدود 50 نفر است که یک فاجعه کرونایی محسوب می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های این شهرستان تکمیل شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در روز گذشته تعداد 562 نفر در شهرستان های آبادان – خرمشهر و شادگان به ویروس کرونا مبتلا شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
معاون دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: وضعیت فراگیری کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان بحرانی و در حد یک زلزله هفت ریشتری است
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
پروژه خط لوله آبرسانی سپاه خوزستان به منطقه جفیر تکمیل شد و شادی اهالی آن را در پی داشت
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۱    
بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان اردکان با گردهمایی در ورزشگاه آزادی اردکان باردیگر آمادگی خود را جهت مبارزه و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا اعلام نمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرهای آغاجاری، ماهشهر و رامهرمز از کشف دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال مجموعاً به تعداد 67 دستگاه در این 3 شهرستان خبر دادند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۶    
سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آغاز به کار یگان امداد سلامت بسیج در گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در یزد خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۷    
زنجان _ مرحوم بالعلی بیات پدر شهید والامقام حسن بیات از شهدای استان زنجان دعوت حق را لبیک گفته و آسمانی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۲    
قالیباف با بیان اینکه اختلاف و تفرقه مقدمه شکست است؛ گفت: اخبار متعدد نشان می دهد دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین قوا و انشقاق بین خدمتگزاران کشور است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۸:۱۸    
چابهار/ بمناسبت گرامیداشت آغاز هفته دولت فرمانده سپاه شهرستان چابهار به همراه جمعی از کارمندان بسیجی ادارات شهرستانی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۷:۵۷    
زنجان _ مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در دهه اول محرم بیش از 19000دقیقه برنامه در صداوسیمای مرکز زنجان تولید، تامین و پخش شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۲۷    
زنجان _ معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: 565 پایگاه امداد و نجات جاده ای در کشور داریم که باید با حمایت دولت این تعداد به یکهزار پایگاه افزایش یابد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۸    
در آغازین روز هفته دولت 51 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 252 میلیارد تومان در شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۸    
به مناسبت آغاز هفته دولت جانشین سپاه پیشوا با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۸    
به مناسبت روز پزشک جانشین سپاه پیشوا با رئیس شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان دیدار کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۸    
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران به منظور رسیدگی به مشکلات مددجویان تحت حمایت و سایر مراجعه کنندگان در اداره کمیته امداد حسن آباد برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۸    
معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) گفت:اقدامات مدیریتی سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا در تاریخ به عنوان برگ زرینی ثبت خواهد شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۸    
کارگاه تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده غیر بهداشتی در شهرری توسط پاسداران گمنام امام زمان سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری کشف و پلمپ شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۳    
فرمانده جدید سپاه ناحیه فیروزکوه در حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران منصوب شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۰    
مدیرمدرسه علمیه حضرت ابوالفضل علیه السلام بندرعباس به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان پیام تسلیت صادرنمود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۳    
زاهدان/ سردار شفائی گفت: تمام ظرفیت انسانی و لجستیکی سپاه و بسیج استان در خدمت سلامت مردم است و آمادگی داریم تا در هر کجا که نظام بهداشت و درمان اعلام کرد ورود پیدا کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۸    
زاهدان/ سردار شفائی به مناسبت گرامیداشت روز پزشک از رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس و جانشین مرکز بهداشت و رئیس فوریتهای پزشکی استان تجلیل و قدردانی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۰    
مزار شهدای گمنام مدفون در جوار مضجع شریف عارف مجاهد بهلول گنابادی صبح امروز با حضور مسولین شهرستانی عطر افشانی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۰    
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرزگفت: سپاه و بسیج تا آخرین مرحله کنترل کرونا در کنار ملت ایران و کادر درمان می ماند و خدمت رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح می باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۰    
عضو هیئت امنا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: عده ای کرونا را بهانه کرده و مساجد را تعطیل کرده اند در حالی که می توان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمازهای جماعت را در مساجد اقامه کرد ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۸    
کنارک/ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد با همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک از خادمین مساجد شهرستان کنارک تجلیل و قدردانی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۷    
نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی الگو و نمونه ای ارزشمند برای همه اعصار است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۳    
زاهدان/ سرهنگ نکویی گفت: با توجه به شرایط کرونایی، امسال برنامه های هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۲    
معاون وزیر خارجه اوکراین امروز با طرح ادعایی، مسئله هواپیماربایی از افغانستان و پرواز آن به سمت ایران را مطرح کرد که خیلی زود از سوی طرف ایرانی رد شد و چاره ای برای طرف اوکراینی جز تکذیب ادعای بی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۰    
طی مراسمی جمعی از بسیجیان فعال در حوزه فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر حوزه کوثر سه اراک تقدیر شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۸    
زاهدان/معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: یکی از مجموعه هایی که حفاظت از ارزشهای نظام را برعهده دارد مجموعه بسیج ودردل آن بسیج کارمندان می باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۷    
سفیر کره جنوبی با بیان اینکه ایران به دنبال احیای روابط تجاری با ایران است، گفت: نارضایتی ایران از مواضع کره جنوبی درباره تحریم ها منطقی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۳    
زابل/ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر(ع) با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان هامون ضمن دیدار با وی از زحمات حجت الاسلام گزمه قدر دانی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۲    
همدان-همایش پیاده روی رهپویان حسینی توسط پایگاه امام باقر (ع) حوزه شهید صوفی همدان به مناسبت روز همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۲    
رئیس قوه قضاییه، دادستان کل کشور را مامور کرد بدون فوت وقت به موضوع این زندان رسیدگی کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۸    
زابل/ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر و هیئت همراه با امام جمعه معزز شهرستان نیمروز دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۷    
تویسرکان-فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان به همراه مسئول شبکه بهداشت شهرستان به مناسبت روز پزشک ضمن سرکشی از بیماران کرونایی از زحمات کادر درمانی و گروه های جهادی تقدیر کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۳    
شاهرود_برنامه های موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در ماه محرم و بااولویت استفاده از فرصت فضای مجازی تشریح و برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۳    
همزمان با ماه محرم مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان با رعایت مسائل بهداشتی در روستا افتر در شهرستان سرخه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۳    
فرماندار شهرستان سرخه از افتتاح 39 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در سطح شهرستان خبر داد.