شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۳:۳۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 4 شهریور 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 شهریور 1400 بسیج 2 شهریور 1400 بسیج 3 شهریور 1400 بسیج 4 شهریور 1400 بسیج 5 شهریور 1400 بسیج 6 شهریور 1400 بسیج 7 شهریور 1400 بسیج 8 شهریور 1400 بسیج 9 شهریور 1400 بسیج 10 شهریور 1400 بسیج 11 شهریور 1400 بسیج 12 شهریور 1400 بسیج 13 شهریور 1400 بسیج 14 شهریور 1400 بسیج 15 شهریور 1400 بسیج 16 شهریور 1400 بسیج 17 شهریور 1400 بسیج 18 شهریور 1400 بسیج 19 شهریور 1400 بسیج 20 شهریور 1400 بسیج 21 شهریور 1400 بسیج 22 شهریور 1400 بسیج 23 شهریور 1400 بسیج 24 شهریور 1400 بسیج 25 شهریور 1400 بسیج 26 شهریور 1400 بسیج 27 شهریور 1400 بسیج 28 شهریور 1400 بسیج 29 شهریور 1400 بسیج 30 شهریور 1400 بسیج 31 شهریور 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۵۱    
عین اله حاتمی با بیان اینکه سپاه جوادالائمه (ع) به صورت تمام قد در میدان مقابله با کرونا حضور دارد، گفت: ایجاد مراکز واکسیناسیون ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۹    
ساری- فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اعلام اینکه 76 پایگاه بسیج به پایگاه های سلامت تبدیل شده اند خاطرنشان کرد: فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در پیک پنجم شیوع ویروس منحوس کرونا در حال اجرا است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۷    
انبارلویی از ساخت سریال داستانی سوخته دل ، سرگذشت زندگی سرلشگر خلبان شهید لشگری خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۴:۰۷    
زاهدان/ قاسمی گفت: طی یک سال شاخص بهره مندی روستاها از آب پایدار، 4 درصد ارتقا یافت این در حالی ا ست که در مجموع 4 سال اخیر این شاخص 4 درصد افزایش یافته بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۸:۲۰    
فتوحی از اجرای هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: هفتمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اجرا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۸:۲۰    
فرماندار نیشابور از ایجاد بیمارستان صحرایی 96 تخت خوابی در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۸:۲۰    
فرماندار شهرستان نیشابور گفت: امسال در هفته دولت 111 پروژه با اعتباری افزون 1850 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۸:۲۰    
اهدای کپسول اکسیژن به بیماران کم بضاعت و مراکز درمانی مناطق محروم است که شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان همواره برای حل مشکلات شهرستان خواف اقدامات بسیار زیادی را در این بخش انجام داده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۵    
ششمین نمایشگاه بزرگ کوچه های بی پلاک کازرون با محوریت محور مقاومت شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و سیره اهل بیت در کازرون برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۲    
اعظم ربانی مسئول جذب کمک های مردمی خیریه شهید محمد رضا شفیعی دل نوشته ی ای به همراه گزارشی از فعالیت های خیریه شهید محمد رضا شفیعی را به قلم تحریر در آورده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۱    
رئیس کل دادگستری از تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان برای رفع مشکلات بانکی واحد های تولیدی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۶    
ساری-سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا از مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان ساری در محل مصلی مرکز استان بازدید با مدیران اجرایی، بسیجیان و کادر درمانی و نیز مردم حاضر در این مرکز گفت و گو کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۰    
پیکر استاد حاج سید کاظم گنجی تصویربردار و مستندساز نام آور کشور و استان اردبیل امروز به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۹    
شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت:همزمان با گرامیداشت هفته دولت،17 برنامه فرهنگی وهنری در شهرستان شاهرود برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۳    
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر کارگاه دو روزه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با نام بی تفاوت نباشیم برپا شد که از هنرمندان آن تقدیر شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 200 دستگاه تبلت به دانش آموزان استان زنجان اهدا می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۳    
جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با هدف مهار کرونا در موج پنجم که با فراگیری بیشتر نگرانی های مردم را افزون کرده، جهادگران قرارگاه حافظان سلامت وارد میدان شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۳    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بهترین راه اصلاح و رفع آسیب های اجتماعی روی آوردن به مکتب اهل بیت است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مسئول بهداری جنوب نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه 6 کلینیک حاد تنفسی در کشور راه اندازی کرده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر لزوم تقویت بنیان خانواده و نقش مادران در این کانون گفت: ساعات کاری بانوان در کشور باید کاهش یابد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۵    
زنجان _ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت : به مناسبت هفته دولت در استان زنجان 24 پروژه کشاورزی به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۷    
شاهرود_رئیس بیمارستان بهار شاهرود گفت: در حال حاضر 80 بیمار کرونایی در بیمارستان بهار شاهرود بستری هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۴    
سردار شاهچراغی در سفر به سی سخت از روند ساخت 43 واحد مسکونی زلزله زدگان این شهر بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۰    
زنجان_ مدیر کل بهزیستی استان زنجان از افتتاح 23 پروژه طرح و پروژه بهزیستی خبر داد و گفت: هفته دولت بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و عموم مردم است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۹    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: تمرکز به سه شاخصه جوان، انقلابی و کاربلد در رده های مختلف مدیریتی انتظار مردم از دولت است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۹    
تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز و فردا وقوع دما های 49 درجه و بالاتر در برخی نقاط استان مورد انتظار است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۴    
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در 24 ساعته گذشته 475 نفر به کرونا مبتلا و 10 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۴    
سلیمانی دشتکی جایگاه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را مهم دانست و گفت: دفاع مقدس شناسنامه و هویت عصر امروز کشور است که باید به نسل های بعد منتقل شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۹    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح های جمع آوری سلاح و مهمات و کشف نزدیک به دو هزارقبضه سلاح غیرمجاز درپنج ماه سال جاری در سطح استان خبر داد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اولویت سیاست خارجی دولت جدید برای گسترش روابط با همسایگان، جایگاه عمان را در این زمینه ممتاز ارزیابی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۰۰:۲۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از درآمد 90 میلیارد تومانی کشت محصولات گلخانه ای در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۰۰:۱۸    
شاهرود_سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود گفت: پنجمین مدرسه تابستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود میزبان 476 دانشجو از حدود 40 دانشگاه در سراسر کشور است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۰۰:۱۸    
شاهرود_ فرماندار شاهرود گفت: در سومین روز از هفته دولت در بخش بسطام 16 طرح که از قبل عملیات ساخت آن ها آغاز شده بود با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال افتتاح شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۲    
اسدآباد-فرماندار اسدآباد گفت: در هفته دولت 57 پروژه با اعتباری افزون بر 24 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۸    
کانال خبری فرزندان ری به مدیر مسئولی سجاد عباسی با حکم هیات نظارت بر مطبوعات مجوز فعالیت گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۸    
همزمان با سومین روز از هفته دولت، گلزار شهدای شهرستان فیروزکوه گلباران و غبار روبی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۳    
دبیر انجمن حفاظت در برابر آتش کشور با اشاره به شرایط بسیار نامتعادل و متغیر در قیمت و امکان تأمین مواد اولیه، از عدم امکان ارائه قیمت و ورود شرکت های این صنف به پروژه ها تا اطلاع ثانوی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۳    
26 فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز واقع در اراضی کشاورزی بخش مرکزی شهرستان ری تخریب شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۳    
ساری-در پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا به مناسبت هفته دولت تاکید شده است:دولتمردان منویات رهبرمعظم انقلاب در رفع مشکلات مردم را اجرایی کنند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۰    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از راه اندازی بیش از 25 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان البرز با هدف کاهش تراکم جمعیت در مراکز واکسیناسیون خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۰    
این اقدام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و به منظور اولوبت بندی برای مقابله با ویروس کروناست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۳    
نشست سیاسی بصیرتی در محل دفتر فرماندهی حوزه 153حضرت ولیعصر (عج) سپاه ناحیه شهرستان قدس برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۰    
فرمانده تیپ40سپاه اصفهان درمراسم حذف گردنه کیوارستان در جاده پشتکوه شهرستان فریدونشهر توسط نیرو های بسیجی و سپاه ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۰    
مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج جامعه پزشکی گفت:اعزام تیم های شهید رهنمان هم به مناطق محروم، همچون دارک و زینبیه و رسیدگی به مشکلات پزشکی و سلامتی مردم آن مناطق به صورت رایگان از دیگر فعالیت های بسیج پزشکی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۸    
رییس جمهوری در روز کارمند بصورت سرزده در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا(س)حاضر شد و از خدمات پرسنل این سازمان قدردانی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۵    
سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز با خانواده شهیدان محمد، موسی و رضا کرمیار دیدار کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۵    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ گفت: طرح شهید سلیمانی در زمینه واکسیناسیون در دو مرکز تجمیعی و 12 مرکز جامع سلامت ساوجبلاغ در حال اجرا است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۷    
به گفته رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قدس گیلان در تولید ماسک علاوه بر رفع نیازمندی های استان صادرات به کشورهای همسایه نیز انجام می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۰    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و هیأت همراه در معیت فرمانده سپاه و رئیس شبکه بهداشت ساوجبلاغ از مراکز واکسیناسیون شهرستان و نقاهتگاه امیرکبیر بازدید کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۰    
اعضای شورای شهر خمینی شهر با فرمانده سپاه خمینی شهر دیدار و گفتگو کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۰    
حجت الاسلام موسوی با اشاره به جایگاه فسادستیزی در دستگاه قضایی گفت: مبارزه با فساد شعار محوری دستگاه قضا است
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۰    
سرهنگ عباسی گفت: در راستای رفع موانع تولید میزخدمت در کارخانجات با حضور دستکاه های اجرائی در دستور کار است که در هفته دولت در شرکت های صنعتی اراک و خمین نیز میز خدمت صنعتی برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۰    
سردار کریمی گفت: اجرای با قوت طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی با نقش آفرینی بسیجیان و مردم در دستور کار قرار گرفته و بیش از 9 هزار نفر از بسیجیان در این راستا آموزش دیده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۲    
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از افتتاح 131 پروژه برق با 60 میلیارد و 466 میلیون تومان اعتبار طی هفته دولت در استان همدان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۴    
آیین معارفه فرمانده پایگاه جدیدالتاسیس شهید مدافع حرم مهدی علیدوست از حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۷    
همدان-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کمک های مومنانه بدون تردید از نرم افزارهای خاص و ویژه نظام علوی، عاشورایی و مردم سالاری جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب محسوب می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۰    
بسیج جامعه پزشکی با همکاری بسیج عشایری سپاه ناحیه دهلران درراستای واکسیناسیون عشایر کوچ رو و ارائه خدمات رایگان بهداشتی درمانی به مناطق محروم و دورافتاده و صعب العبورشهرستان اقدام نمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۰    
جانشین سپاه ناحیه دهلران گفت:با هماهنگی به عمل آمده اردوگاه راهیان نوربرای بستری بیماران کرونایی درنظرگرفته شده که باهمکاری فرمانداری وهلال احمر درحال تجهیز می باشد تادرصورت نیازمورد استفاده قرار ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۲    
همدان-قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: با اجرای پویش ایرانیان و حامی یابی طرح اکرام در سال گذشته و ابتدای سال جدید حدود یک هزار و 377 حامی توسط بسیج و سپاه به کمیته امداد معرفی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۷    
اسدآباد- مراسم عزاداری ماه محرم با حضورحجت الاسلام حسینی مجد، امام جمعه شهرستان اسدآباد در سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۷    
تویسرکان-به مناسبت روز پزشک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با رئیس مرکز بهداشت و رئیس بیمارستان شهرستان تویسرکان دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۲    
نهاوند-سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال به منظور توسعه فنی و تخصصی رشته فوتبال در شهرستان نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۰    
به همت معاونت تربیت و آموزش کارگاه اسلحه شناسی برای پایوران و سربازان در سپاه ناحیه زاوه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۰    
همزمان با هفته دولت و روز کارمند صبح امروز پنجشنبه آیین تجدید میثاق مدیران و کارمندان بسیجی استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۷    
همدان- آیین توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان همدان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و جمعی از مسئولین در اردوگاه فجر همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۴    
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید جلالی نسب حوزه مقاومت شهید بهشتی (ره) در مسجد حضرت جوادالائمه صورت گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
با حضور مسئول معاونت بازرسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان ،مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لنجان از درمانگاه امام صادق(علیه السلام) ناحیه لنجان
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
به گزارش خبر گزاری بسیج بویین میاندشت،فرماندهی ناحیه بویین میاندشت و پرسنل همراه با حضوردر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با کادر درمان این مجموعه دیدار و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفتند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
دوره آموزشی و تربیتی یاوران ولایت دانش آموزی سال 1400 ویژه فرماندهان و مدیران بسیج واحدهای دانش آموزی شهرستان نایین برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در پیامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
فرمانده سپاه ناحیه درچه و تعدادی از اعضای مجمع بسیجیان درچه با اعضای شورای شهر درچه دیدار نمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام رحمتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان برخوار، سلطانی معاون فرهنگی بسیج هنرمندان استان و داوری مسئول بسیج هنرمندان برخوار از تکیه های تعزیه خوانی شهرستان برخوار بازدید نمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سپاه خمینی شهر از فرماندار شهرستان علیرضا بصیری از آزادگان دفاع مقدس تجلیل و تقدیر کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام رحمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان برخوار به همراه فرمانده حوزه بسیج طلاب امام حسین(ع) اصفهان از پایگاههای بسیج طلاب شهرستان برخوار بازدید نمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سپاه خمینی شهر از مسئول شبکه بهداشت خمینی شهر دکتر مجتبی گلزاری تجلیل و تقدیر کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
5000 نان خانگی باهمکاری پایگاه بسیج طلاب نجمه خاتون خمینی شهر توزیع گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
تقدیر از پزشکان خمینی شهر به همت بسیج خمینی شهر انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
به همت هیئت رزمندگان اسلام خمینی شهر 7 دستگاه اکسیژن 10کیلویی به مراکز درمانی اهدا گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
به مناسبت ایام دهه دوم ماه محرم در صبح چند روزی از این دهه مراسمی در نمازخانه ستاد ناحیه خوانسار با حضور کارکنان رسمی و وظیفه این ناحیه مقاومت بسیج اجرا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
میز خدمت جهادی در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) خمینی شهر با حضور مدیر مخابرات خمینی شهر برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
به مناسبت هفته دولت تجدید میثاق مسئولان شهرستان اردستان با شهدای گمنام در شهرداری اردستان در اولین روز از هفته دولت انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۲    
همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تاکنون در سطح استان حدود 350 هزار بسته معیشتی تهیه و واگذار شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
سردار مجتبی غفورپور، جانشین قرارگاه امنیتی اجتماعی شهید برونسی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی از منطقه رضویه بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
طی مراسمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 9 معارفه شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
قوچان آنچنان که بایدتوسعه نیافته ودرحق این شهرجفاشده وهیچ جهادی بالاترازخدمت به مردم نیست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
با احیای مجدد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هرچه سریعتر پیک پنجم ویروس کرونا مهار و کنترل شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن: تیم های جهادی تذکر لسانی مجدد احیا شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۷    
همدان-رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه بسیج برای مراکزدرمانی شهرستان ها برنامه دارد،گفت:درهر شهرستان یک مرکز درمانی تخصصی وبیمارستانی سپاه در استان در حال مطالعه و نهایی شدن طرح است وبه زودی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۷    
فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۰    
عطر افشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر خواف با حضور امام جمعه شهرستان و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در اولین روز از بزرگداشت هفته ی دولت
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۰    
حجت الاسلام برزگرنژاد: در عرصه سلامت مردم و کنترل بیماری کرونا،اظهار داشت حقیقتاً در شرایط سخت امروز اهمیت حضور و تلاش های پزشکان و پرستاران بر همگان آشکار شد و امروز همه مدیون تلاش های این عزیزان ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۰    
32 واحد مسکونی روستایی احداث شده از محل کمک های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)باهمکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بجستان و بنیاد مسکن شهرستان در بخش های مرکزی به مددجویان عزیز واگذار و به بهره ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۰    
جلسه هم اندیشی نامزدهای انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بجستان باحضور شهردار و کاندیداهای این دوره و اصحاب رسانه، جهت ارائه پیشنهادات درمحل دفتر شورا برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۷    
همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به اینکه در استان همدان 535 هزار دز واکسن تزریق شده است، گفت: حدود 30 درصد جمعیت استان واکسینه شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۷    
همدان-استاندار همدان به نقش بی بدیل سپاه انصارالحسین(ع) همدان در موضوعات مرتبط با توسعه استان اشاره کرد و گفت: اگر در انجام پروژه هایی سپاه ورود نداشت آن پروژه ها به هیچ وجه انجام نمی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام معبودی گفت: در مناطقی که برخی از دستگاه ها کمتر حضور دارند جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سپاه استان با تمام ظرفیت تلاش می کنند تا این روستاها به مرحله رونق برسند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۰    
فرمانده سپاه ناحیه هفتکل از توزیع کمک های مومنانه و غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۰    
برگزاری دوره تکمیلی گردان الی بیت المقدس شهرستان خواف از مورخه 23 مرداد تا 22 شهریورماه در حال برگزاری می باشد به گفته مسئول آموزش ناحیه خواف هدف از برگزاری دوره تکمیل گردان ها وحفظ انسجام نیروهاست.