شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۷:۵۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 شهریور 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 شهریور 1400 بسیج 2 شهریور 1400 بسیج 3 شهریور 1400 بسیج 4 شهریور 1400 بسیج 5 شهریور 1400 بسیج 6 شهریور 1400 بسیج 7 شهریور 1400 بسیج 8 شهریور 1400 بسیج 9 شهریور 1400 بسیج 10 شهریور 1400 بسیج 11 شهریور 1400 بسیج 12 شهریور 1400 بسیج 13 شهریور 1400 بسیج 14 شهریور 1400 بسیج 15 شهریور 1400 بسیج 16 شهریور 1400 بسیج 17 شهریور 1400 بسیج 18 شهریور 1400 بسیج 19 شهریور 1400 بسیج 20 شهریور 1400 بسیج 21 شهریور 1400 بسیج 22 شهریور 1400 بسیج 23 شهریور 1400 بسیج 24 شهریور 1400 بسیج 25 شهریور 1400 بسیج 26 شهریور 1400 بسیج 27 شهریور 1400 بسیج 28 شهریور 1400 بسیج 29 شهریور 1400 بسیج 30 شهریور 1400 بسیج 31 شهریور 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۳    
دبیر نمایشگاه عطر لاله های حسینی گفت: عطر لاله های حسینی عنوان نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس است که در هفته دفاع با محوریت کتب حوزه ایثار و شهادت از تاریخ 30 شهریور تا 10 مهردر دامنه www.nmkd ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مؤسسه قرآنی فاطر شهر چغادک بازدید به عمل آورد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۳    
دستگاه اکسیژن ساز 300 لیتری با پیگیری های دبیر نهاد و پیشرفت آبادانی شهرستان رشتخوار و کارشناس سلامت بنیاد علوی به بیمارستان حضرت زهرا( س) رشتخوار به مبلغ 15 میلیارد ریال اهدا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۳    
خیر نیک اندیش نیشابوری با اهدای یک قطعه زمین به ارزش تقریبی یکصد میلیارد ریال، نام خود را در صفحه جاودانه نیک نامان ابر شهر نیشابور جاودانه کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۴    
کرمی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوتر اربعین و میزبانی از زوار در استان، گفت: دایر شدن موکب ها و برنامه ریزی های لازم منطبق بر مسیر بازگشت زوار و تأمین وسایل ایاب و ذهاب زوار در مسیر برگشت خواهد بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۴    
تبریز- دبیر خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی گفت: بانک اطلاعات قطعه سازان گمنام کشور توسط خانه نخبگان این سازمان تهیه می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۴    
فرمانده سپاه علی آبادکتول: یش از 100 برنامه های مختلف همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در علی آبادکتول اجرا می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۹    
زنجان - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
نصر الشَمَّری ارسال سوخت از ایران به لبنان را شاهدی بر توان و صدق وعده جمهوری اسلامی دانست و آن را دستاوردی تازه برای ملت و مقاومت لبنان ارزیابی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۹    
سپاه حضرت سید الشهدای (ع) جزیره هرمز 2 هزار و 100 بسته معیشتی، گوشت گوسفندی و میوه بین نیازمندان جزیره توزیع کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۳    
اگر ما به دنبال جامعه آرمانی و به دور از خشونت جرم و جنایت هستیم باید توجه ویژه ای به آموزش داشته باشیم .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۸:۳۰    
نهاوند-نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند به امامت حجت الاسلام مغیثی و با حضور پرشور مردم انقلابی این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۳    
دبیر نخستین دوره جشنواره استانی هفت اقلیم تولیدات هنری استان فارس از برگزاری این جشنواره با عنوان "هاتف: در پاییز 1400 در فارس خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۳    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس از برگزاری 50 برنامه شاخص و 200 برنامه عمومی در هفته دفاع مقدس در سطح استان فارس خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۳    
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، از راه اندازی بزرگترین مرکز واکسیناسیون کووید 19 در استان فارس در حرم مطهر شاه چراغ خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۴    
تبریز- امام جمعه شهر لیلان از توابع شهرستان ملکان با تاکید بر تقویت نقش مساجد در حال مشکلات جامعه، گفت: طبق فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری باید مسجد تراز انقلاب و اسلام در کشور داشته باشیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۶    
تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی خود در مسابقات جام جهانی امروز از ساعت 19:30 به مصاف آمریکا می رود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۴    
ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت:مراکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه در شهرستان ها آمادگی روزانه 100 هزار دز تزریق واکسن را با توجه به اعلام علوم پزشکی مازندران و بابل دارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۴    
شاهرود_مسابقات قهرمانی ورزش پهلوانی و زورخانه ای در رده نوجوانان کشور با حضور 80 ورزشکار در پنج مهارت فردی در شاهرود آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۶    
سردار مرادحاجتی ادبیاتی نوین به روی دنیای پر رمز و راز دفاع مقدس گشود، سخنانی که تهی از کلیشه بودند و سرشار از احساس غرور برای جوانانی که رفتند تا ما بمانیم و قدرشان را بدانیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۱    
رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: عملیات اجرایی درجاسازی این واحدها در بندر امام آغاز شده است و برخی از ساختمان ها در مرحله فونداسیون، اسکلت و برخی نیز در مرحله تکمیل سقف هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۴    
به گفته مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس40 پروژه محرومیت زدایی و عام المنفعه با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در گیلان به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص 930 میلیارد ریال اعتبار اربعین به این استان خبر داد و گفت: هر دستگاه اجرایی که موافقت نامه خود را مبادله کرده سهم آن پرداخت شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انتظار مردم از دولت جدید، تسریع و شتاب دهی در برنامه ها و تحقق شعارها برای ساماندهی وضعیت کنونی جامعه است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۵    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دوران آزمون و خطا در استان سپری شده است، گفت: توسعه استان هایی محرومیت همچون ایلام نیازمند تغییر اساسی در نظام بودجه ریزی کشور است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۰۸:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام کنگره اربعین هر سال را فرصتی ارزشمند برای توسعه زیرساخت های منطقه ذکر کرد و گفت ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۰۸:۰۴    
باغ موزه دفاع مقدس، عنوان مستندی است که در معاونت سیمای مرکز یزد تولید و پخش می شود
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۰۰:۳۴    
شاهرود_مدیرعامل شرکت سهامی سیمان (سیتا) ضمن بازدید از شرکت سیمان شاهرود از تلاش های کارکنان این شرکت در راستای افزایش راندمان و خدمت رسانی به جامعه تقدیر کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۵    
اسدآباد-معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در سفر وزیر بهداشت به اسدآباد قول شفاهی برای چهار مطالبه مهم بیمارستان قائم (ع) شهرستان اسدآباد اخذ شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱    
رئیس سازمان بسیج عشایر استان دردیدار با خانواده شهدا در بهبهان گفت : طراوت ولطافت درخت تنومند انقلاب ما مرهون قطره قطره خون شهدا است .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۰    
همدان-وزیر بهداشت با بیان اینکه پنج مرکز داخلی مجوز تولید واکسن دارند، گفت: در آینده نیازی به ورود واکسن نداریم و در هفته گذشته رتبه دوم تزریق واکسیناسیون در دنیا بودیم که الان به رتبه اول رسیدیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۰    
اسدآباد-وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 7 تا 17 ساله طی دو هفته آینده آغاز می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری عامل شایعه وجود بسته مشکوک در یکی از بانک های اهواز خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به نقش اربعین در رساندن پیام کربلا گفت: انقلاب اسلامی یکی از پدیده های است که نیاز دارد پیام آن درست و وسیع تبیین و نشر داده شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به ورود مناسب واکسیناسیون به استان سن تزریق واکسن در استان 3 سال کاهش یافت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بازدید از منازل در حال بازسازی از سوی بنیاد در خوزستان گفت: در بازسازی منازل علاوه بر رعایت کیفیت، اصل اساسی مشارکت مردم است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
واکسیناسیون سیار با حضور تیم سلامت برای افرادی که به دلایل ناتوانی یا بیماری قادر به مراجعه جهت دریافت واکسن کرونا در مراکز سلامت نیستند، در منازلشان انجام می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
استاندار خوزستان گفت: مسیر توسعه اقتصادی این استان از طریق توسعه تجارت محقق می شود که ازاین رو یک متولی واحد برای پایانه تجاری مرزی چذابه تعیین شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
در پویش "به رنگ مدرسه" طرح ملی آجر به آجر، استان خوزستان تاکنون در مشارکت پیشتاز بوده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
باید با استفاده از زبان هنر و ابزار های نوین ارتباطی فرهنگ دفاع مقدس را هر چه بیشتر در جامعه گسترش داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از 24 ساعته شدن خدمات واکسیناسین کرونا در خرمشهر خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۱    
فرمانده سپاه ناحیه بهبهان به تشریح عملکرد قرارگاه فرعی سردار شهید سلیمانی در بحران کرونا پرداخت
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزدگان سرگرد طرفی از تجهیز و تعمیر تاسیسات آبرسانی روستایی خبر داد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۴    
ارجونی : برگزاری این جشنواره در سطح کشور ، باعث شناسایی و دیده شدن استعدادهای نهفته استانها در حوزه دعا خوانی میشود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۰    
بهار-سالانه 300 تن انگور ارگانیک از باغات صالح آباد شهرستان بهار برداشت می شود که وجود دلال و نبود شرایط عرضه مستقیم محصولات فرآوری از عمده مشکلات تاکستان دارهای صالح آبادی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۵    
بهار-نشست تعاملی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با ارکان شجره طیبه صالحین و مدیریت حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۰    
بهار-به همت جامعه ایمانی مشعر شهرستان بهار آیین رونمایی از صندوقچه روضه های خانگی در دفتر امام جمعه بهار برگزار شد، در این مراسم پنج صندوقچه به پنج هیئت اهدا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه ظرفیت های دست نخورده و ارزشمندی در ایران و پاکستان برای گسترش مناسبات وجود دارد ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی امنیت و آسایش امروز زندگی را مدیون شهدا و امام شهیدان دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی با قدرت ایستاده و قدرتهای جهانی را به چالش کشیده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۰    
نهاوند-فرمانده پایگاه شهید قدوسی روستای شریف آباد نهاوند از واکسیناسیون روستاییان با اعزام اکیپ سیار و مشارکت بسیجیان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۴    
جلسه کارگروه امنیت، تمرینات فوتسال همراه با طرح نذر زینبی و سوگواره حسینی در روستا اروانه در شهرستان سرخه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۴    
به همت پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) سرخه برنامه پیاده روی ویژه بانوان بسیجی در جهت ترویج فرهنگ سلامتی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۴    
فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) سرخه از توزیع 150 پرس غذای گرم بین نیازمندان در سرخه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان روز جاری میزان تزریق هفتگی در کشور به 7 میلیون و 900 هزار دز رسید که این رقم بیشتر از دز اولیه واکسیناسیون جهانی که متعلق به کشور آلمان با 6 میلیون دز ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۵    
همدان- تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور پیامی درگذشت مادر شهید حمید هاشمی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۴    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وزارت اطلاعات باید پرچمدار مبارزه با فساد باشد؛ البته در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۹    
رئیس دستگاه قضا خطاب به دادیاران و بازپرس ها و قضات گفت: در مواجهه با مراجعان خود قرار متناسب صادر کنند و تا آنجا که مقدور است و لازم نیست از صدور قرار بازداشت موقت پرهیز کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۴    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی از پایان بررسی مسائل مرتبط با ایران در نشست کنونی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۵    
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت یکی از ویژگی های مهم عاشورا، حضور جدی زنان وکودکان و مشارکت عینی و عملی آنان در این قیام جاویدان است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۴    
شاهرود_گردهمایی فرماندهان حوزه های مقاومت ادارات کل و شهرستان های استان سمنان در فرودگاه بین المللی شهدای شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۴    
شاهرود_فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پس از تزریق واکسن کرونا در مرکز تجمعی واکسیناسیون شاهرود گفت:ما اگر تابع ولایت هستیم باید در عمل از ایشان تبعیت داشته باشیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۹    
مصطفی الکاظمی با تاریخی خواندن روابط تهران و بغداد، اعلام کرد که در سفر اخیر به ایران درباره توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی توافق کرده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۵    
طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان از اورژانس بیمارستان شهید ولیان، بیمارستان امام جعفر صادق(ع)و درمانگاه 17 شهریور الیگودرز از زحمات و جانفشانی های کادر درمان شهرستان بازدید وقدرانی بعمل آمد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۵    
با حضور فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دلفان کارگاه خیاطی با هدف اشتغالزایی خانواده های محروم شهرستان دلفان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۰    
نهاوند-رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند ازمدیریت و جمع آوری زباله های سراب فارسبان توسط پاکبان منابع طبیعی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۰    
اسدآباد-معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از فوت سه مبتلای به کرونا طی هفته گذشته در شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام حسین پور گفت: پیاده روی اربعین نماد تاکید به هویت دینی انسانهاست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۹    
در حالی که طبق وعده سازمان هواپیمایی قرار بود فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب شرکت های هواپیمایی داخلی از امروز آغاز شود ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۸    
سرهنگ کریمی گفت: در طی یک مراسم باشکوه تجلیل از 30 هزار رزمنده استان مرکزی با یک همایش ویدئوکنفرانسی با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار می شود .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۸    
سرهنگ مهجوری گفت: در راستای ایجاد اشتغال بیش از 85 صندوق قرض الحسنه مردم پایه در سطح شهر اراک راه اندازی شده و بیش از 3 هزار و 500 نفر در این صندوق ها سازماندهی شده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۸    
جمعی از بسیجیان جهادگر اراکی با حضور در روستاهای اراک ایام فراغت تابستان خود را برای خدمت به مردم در عرصه های مختلف می گذرانند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۱    
پویش بزرگ همکلاسی مهربان به همت سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در دبیرستان امام صادق(ع) قم برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۱    
ویژه برنامه آبروی محله گرامیداشت شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس محله سواران شهر مقدس قم، جمعه 26 شهریورماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۱    
ویژه برنامه گرامیداشت شهدای محله والیجرد شهرقنوات، امروز پنجشنبه 25 شهریور برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
شاهرود_ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: قریب به 60 برنامه شاخص در سطح شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
سمنان- دوره توانمندی شبکه مدیریتی صالحین خواهران به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
شاهرود_مسئولین حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان از پایگاه های بسیج روستا های طرود و سطوه شهرستان شاهرود سرکشی و بازدید کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
شاهرود_مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود از اهدای 350 تبلت و بیش از یک هزار بسته لوازم التحریر در آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
اردوی یک روزه آموزش نظامی نوجوانان طرح رضوان پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی چمران مسجد المهدی (عج) سمنان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: برای کاهش هزینه های رفت وآمد و جلوگیری از سردرگمی خانواده زندانیان تمهیدات لازم برای ملاقات خانواده زندانیان از طریق ویدئو کنفرانس با زندانی تا آخر شهریور فراهم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۰    
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با تأکید بر تعامل و همفکری بسیج محلات و طلاب در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های مشترک گفت ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۵    
جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل از واکسیناسیون سربازان وظیفه پادگان های سپاه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۴    
تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: تا کنون برای احداث بنای مقبره الشعرا در تبریز رقم سه میلیارد و 544 میلیون و 400 هزار تومان هزینه شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۴    
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان گفت: بصیرت چراغ هدایتی برای گذر از گذرگاه های سخت و دشوار است و همه باید در بالا بردن سطح بیش و بصیرت خود تلاش کنیم تا در راه فلاح ورستگاری گام برداریم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۴    
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی را برادر عزیزتر از جان خود می داند و در هر جایی که نیاز باشد دست در دست نیروی انتظامی و پشتیبان آنان است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۹    
زنجان- معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان با اشاره به اجرای کامل پنجم طرح شهید سلیمانی گفت:در این گام علاوه طرح نظارت، حمایت، پیشگیری و کمک های مومنانه امر واکسیناسیون تسریع پیدا کرده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۹    
محمدبیگی با تاکید بر اینکه ما دنبال این نیستیم که حمعیت به هر قیمتی افزایش پیدا کند، گفت: مهم این است که جمعیتب سالم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی درگذشت جهادگر مخلص و بسیجی محمدمصطفی سارنگ دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اثر سانحه رانندگی حین انجام ماموریت را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۶    
به همت هیئت زمینه سازان ظهور پایگاه شهیده واعظی بسته لوازم التحریر برای نیازمندان محله سجادیه تهیه و در مسجد امام سجاد (ع) با حضور حجت الاسلام زارع به مرکز نیکوکاری اهدا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۵    
در سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و به همت حوزه بسیج امام جواد علیه السلام طرح منزل به منزل با شهدای مدافع حرم در محل زندگی شهید روح اله کافی زاده و محسن حججی با همراهی اهالی محل برگزار ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۵    
مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19 با در اختیار گذاشتن نیروهای جهادی و امکانات لجستیکی سپاه ، سالن دانشگاه پیام نور و با همکاری مرکز بهداشت و درمان و شهرداری شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۵    
به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین سید و سالار شهیدان ، به همت حوزه بسیج دانش آموزی درچه و گروه فرهنگی رسانه ای دُرافرا پویش((کوله پشتی حسینی)) برگزار می گردد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۴    
دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران، رزمایش های طرح شهید سلیمانی، نماد و سمبل حضور پرشور و با طراوت بسیجیان در عرصه خدمت رسانی به مردم است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین خطیب با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۱    
اصغری گفت: طبق ارزیابی های وزارت آموزش و پرورش، در حال حاضر جزو 10 استان برتر کشور هستیم و در برخی موقعیت ها رتبه های اول تا ششم را کسب نمودیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۵    
رزن- رزمایش واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در قالب گروه های جهادی در شهرستان های رزن و درگزین برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۶    
شمسینی گفت: واکسیناسیون سربازان وظیفه سپاه ناحیه امام رضا(ع) در البرز در حال انجام است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹    
زنجان-پدر شهید بیت الله عباسی دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال ها به فرزند شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹    
پیکر حاجیه خانم پری خلجی، مادر سردار شهید عباس خلجی در روستای پیربلوط از توابع شهرستان شهرکرد تشییع شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹    
رسانه های لبنانی صبح امروز با با انتشار فیلمی خبر دادند که تانکرهای حامل سوخت ایران وارد خاک این کشور شده است.
  • ۱