شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۹:۱۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 20 شهریور 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 شهریور 1400 بسیج 2 شهریور 1400 بسیج 3 شهریور 1400 بسیج 4 شهریور 1400 بسیج 5 شهریور 1400 بسیج 6 شهریور 1400 بسیج 7 شهریور 1400 بسیج 8 شهریور 1400 بسیج 9 شهریور 1400 بسیج 10 شهریور 1400 بسیج 11 شهریور 1400 بسیج 12 شهریور 1400 بسیج 13 شهریور 1400 بسیج 14 شهریور 1400 بسیج 15 شهریور 1400 بسیج 16 شهریور 1400 بسیج 17 شهریور 1400 بسیج 18 شهریور 1400 بسیج 19 شهریور 1400 بسیج 20 شهریور 1400 بسیج 21 شهریور 1400 بسیج 22 شهریور 1400 بسیج 23 شهریور 1400 بسیج 24 شهریور 1400 بسیج 25 شهریور 1400 بسیج 26 شهریور 1400 بسیج 27 شهریور 1400 بسیج 28 شهریور 1400 بسیج 29 شهریور 1400 بسیج 30 شهریور 1400 بسیج 31 شهریور 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۱    
ظرفیت ها و مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان ری در نشست مشترک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان ری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری بررسی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱    
حجت الاسلام علیزاده گفت: هم اکنون بین 700 تا یک هزار نفر از طلاب در این طرح شرکت کردند که امید است سال های آینده برای جذب در اولویت باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۳    
مراسم تشییع و وداع با شکوه شهید مدافع حرم تازه تفحص شده، شهید محمدآرش احمدی در سپاه ناحیه بینالود برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۴    
شاهرود_ رئیس دادگستری شهرستان شاهرود نیز با اشاره به اینکه فعالیت های بهزیستی و خصوصاً اورژانس اجتماعی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۳    
استاندار فارس گفت: در استان فارس برای تسریع روند واکسیناسیون کرونا اقداماتی موثری شده و سپاه فجر استان نیز با ایجاد مرکز شبانه روزی واکسیناسیون ثارالله گام مهمی در این زمینه برداشته که درخور تقدیر ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۳    
فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای همکاری با ستاد مقابله با کرونا اندیشیده شده و ما بدون محدودیت با مسئولان بهداشتی شهرستان همکاری می کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان از برگزاری نمایشگاه بزرگ رزمی - فرهنگی گنج مقدس با مشارکت همه نهاد های نظامی، انتظامی و فرهنگی استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۹    
زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، از اجرای طرح 313 در 15 روستای استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از 540 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فاقد تبلت در استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
رویداد ملی شور عاطفه ها هم زمان با سراسر کشور و با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم" از امروز (20 شهریورماه 1400) به مدت 21 روز در استان سمنان آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۸    
مستند آن مرد دیگر در را باز نکرد به نویسندگی و کارگردانی سید هادی موسوی با نگاهی شاعرانه به زندگی مهدی آذریزدی قصه گوی محبوب کودکان در آستانه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده نمایش شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: کلیه متولدین 1370 و ماقبل در مناطق شهری به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۱    
مرکز واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز در منطقه کم برخوردار کوی علوی و به همت شهرداری کلانشهر اهواز افتتاح و کار واکسیناسیون شهروندان اهوازی را آغاز کرد و آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز می باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در مجلس از تمدید مهلت بررسی این پرونده تحقیق و تفحص خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۵    
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه پیام نور از تبدیل وضعیت دانشگاه پیام نور واحد مبارکه به مرکز خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۵    
مستند "دنیای یوسف" در جشنواره کشوری فیلم زندگی با اوتیسم مقام دوم را کسب کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۵    
مسوول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: اردوی یک روزه جهادی به مناطق محروم دهستان کاکا شرف و روستاهایش با اعزام گروه های جهادی تخصصی کشاورزی و دام پروری انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تزریق واکسن کرونا برای گروه های جامعه هدف در این استان به روزانه 10 هزار دز افزایش می یابد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۸    
فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت سیدالشهدا(ع) سمنان از تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدا به همت این پایگاه در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۱    
به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان نخستین همایش سراسری نماز در سپاه قدس گیلان و با شعار نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه پاسداران و با رویکرد علمی، برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بزودی ده میلیون دز واکسن ویژه دانش آموزان وارد خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از آغاز پویش شور عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از امروز 20 شهریور ماه در استان تهران همزمان با سراسر کشور خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۱    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 75 مرکز بهداشتی و درمانی را در مناطق محروم کشور احداث کرده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: طرح هادی در 77 روستای استان در طول یک سال گذشته اجرا شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۴    
اختتامیه نمایشگاه هنر های تجسمی سیدالشهداء علیه السلام با موضوع روایتگری ایثار و رشادت های امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
سردار محمدی اصل با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات سپاه و بسیج برای مهار ویروس کرونا استفاده می شود ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد از غرق شدن پسر 11 ساله در کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
پویش شور عاطفه ها با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" از امروز در اردبیل آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۴    
زنجان-نماینده ولی فقیه در زنجان گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی اوضاع فرق کرده و روز به روز بر اقتدار کشورمان افزوده شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۶    
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات ساخت بزرگراه و راه در این استان از 40 میلیارد تومان سال 97 با جهش یکهزار درصدی هم اینک به 400 میلیارد تومان رسیده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از اعزام 650 زائر از استان به مراسم اربعین حسینی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
تبریز- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 4262 نیازمند تحت حمایت این نهاد صاحب شغل شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
زاهدان/ نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تقویت جنبه های مهارتی، معرفتی، معنوی و اخلاقی عامل بهره وری صحیح از جامعه مداحان خواهد بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان از اختصاص 180 میلیار د ریال اعتبار در سالجاری برای ساماندهی محلات مورد هدف باز آفرینی این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۵    
خوب است علت افزایش قابل توجه واردات واکسن و به تبع آن، سرعت گرفتن واکسیناسیون در هفته های اخیر برای مردم توضیح داده شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۶    
مسوول انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش دزفول گفت: سه هزار بسته نوشت افزار به مناسبت سالروز شهادت سه ساله سیدالشهدا (ع) حضرت رقیه (س) برای دانش آموزان نیازمند دزفول تهیه شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بر لزوم جلوگیری از حرکت کاروان های اربعین از استان های دیگر به سمت خوزستان تاکید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۳    
مام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت کادرسازی گفت: مدارس قرآنی با تغییر در سیستم آموزشی و اولویت دادن به تربیت دینی و قرآنی، آینده کشور را با تربیت نیروهای متدین متحول کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۵۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه اندازی مراکز شبانه روزی تزریق واکسن در شهر های تحت پوشش این دانشگاه خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۵۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سالمندان و مادران باردار در جنوب غرب خوزستان استقبال خوبی از واکسیناسیون نکردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۸    
رئیس شورای اسلامی شهر جهانی یزد با اشاره به ویژگی ها و ظرفیت های یزد در حوزه گردشگری گفت:حفاظت از بافت تاریخی در اولویت اصلی شورای شهر جهانی یزد است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۳۶    
خلیلیان انتقال و ترویج فرهنگ دفاع مقدس را یک ضرورت دائمی دانست و گفت: نباید تنها به یک هفته برای بزرگداشت این همه حماسه و جهاد بسنده کرد بلکه باید در تمام طول سال جهت انتقال غنی حوزه دفاع مقدس برنامه ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۳۳    
فرمانده حوزه مقاوت بسیج شهید محلاتی بهاباد از مهار آتش سوزی دراطراف رودخانه شوربخش مرکزی این شهرستان خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۳۳    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد طی سخنانی بر فضاسازی هدفمند و استفاده از نماد های ارزشی تأکید نمود و گفت:امنیت و اقتدار امروز کشور ایران اسلامی از مهمترین دستاورد دفاع مقدس می باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۲۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقدام جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت تاکید دارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۷:۴۵    
معاون پژوهشی و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: پیرو صحبت های رهبر معظم انقلاب در قرارگاه راهیان پیشرفت ، دانشجویان و اساتید به گشت و گذار علمی می پردازند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۱    
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اولویت نخست ما واکسینه کردن عزتمندانه مردم است و در این مسیر باید نقیصه های موجود، سریعا رفع شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۱    
چهارمین و آخرین روز از اردوی جهادی و میزهای خدمت حوزه بسیج ادارات شهرستان تربت حیدریه برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۸    
بر اساس تصمیم ستاد ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی دور کاری ادارات استان از روز یکشنبه 21 شهریورماه لغو شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۸    
آقازاده گفت: کاهش شمار مبتلایان بیماری کووید 19 و کمتر شدن آمار بستری و سرپایی مراکز درمانی در هفته اخیر بیانگر آن است که این استان از پیک پنجم کرونا عبور کرده و شرایط درحال بهتر شدن است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۸    
از ابتدای شیوع کرونا بسیجیان شهرستان با حضور جهادی در قالب حمایت از جامعه پزشکی برای خدمت رسانی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی همکاری گسترده ای را با مجموعه پزشکی شهرستان ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نسبت به هفته قبل در آمار بیماران مبتلا 35 درصد کاهش داشته ایم. شمار بیماران بستری نیز 24 درصد کاهش پیدا کرده و آمار فوت نیز خوشبختانه 8 ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
سرهنگ فاضلی گفت: مقابله با بیماری منحوس کرونا و خدمت رسانی به مردم و بیماران کرونایی در کنار کادر درمان فرصتی بی نظیر است که شامل حال بسیج و نیروهای مسلح شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
فرمانده سپاه لالی پس از اینکه به همراه جمعی از بسیجیان اولین دز واکسن ایرانی کرونا را دریافت کرد گفت: واکسیناسیون عمومی ضروری است
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه راهکار های حل مشکلات این استان به دو بخش کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم شد، گفت: مشکل آب گرفتگی خوزستان تا دو سال آینده حل می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
استاندار خوزستان گفت: اگر لازم باشد ساختمان های فرمانداری، راه و شهرسازی و استانداری را به مزایده بگذاریم تا مشکل مسکن یا فاضلاب و نظایر آن ها را برای مردم این استان حل کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
سردار مرادحاجتی گفت: مخاطب شناسی در برنامه های فرهنگی حوزه دفاع مقدس اولویت امسال ما است و بانوان باید در این خصوص پیشقدم باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
فرمانده پایگاه شکاری وحدتی از تزریق دوز دوم واکسن کرونا ویروس برای کلیه سربازان وظیفه این پایگاه از روز دوشنبه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
رئیس سازمان بسیج عشایراستان در آستانه هفته دفاع مقدس به همراه مسئولین وپیشکسوتان عشایر منطقه با خانواده و مادر بزرگوار شهیدان؛ اسد الله سواری شهیددفاع مقدس و حسن سواری شهید سلامت سال 1400 دیدار کرد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۱    
جمال عالمی نیسی با رد خبر بمب گذاری در اهواز، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و در حد شایعه است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۱    
فرمانده انتظامی ایذه گفت:کمتر از 48 ساعت 3 نفر از عاملان نزاع مسلحانه در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۱    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواسط هفته آینده نوسانات یک تا دو درجه ای دما وجود دارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۱    
فرماندار شوشتر گفت: از طریق مراجع قضایی و با کمک پلیس فتا در حال پیگیری جهت شناسایی فرد هتاک به مرحوم علامه شیخ شوشتری (ره) هستیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۸    
سردار کریمی گفت: مهمترین وصیت شهدا تبعیت از ولایت است و لذا رمز پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط مختلف ولایتمداری مردم است و دشمنان با اقدامات مختلف به دنبال جدایی ملت از ولایت هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۸    
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی در این استان 215 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده و این شهدا در راه تامین امنیت و آرامش متعهدانه جان خود را تقدیم کرده اند که مایه افتخار و عزت است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۵    
سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از مرکز واکسیناسیون نقده بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۶    
سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه سرهنگ برین معاون اجرایی و سرهنگ حسینیانی از روند ساخت مناطق زلزله زده سی سخت بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۳    
طلبه حوزوی در سرخه گفت: حق فرزند بر والدین این است که او را از خود بدانند و هر آنچه که باعث سعادت و خوشبختی او می شود را به او آموزش داده و در مقام تربیت او گام بردارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۳    
شاهرود_رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از پایان مرحله نخست مرمت و بهسازی کاروانسرای تاریخی بدشت خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۳    
فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه گفت: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۳    
شاهرود_ تصادف پژو با تاکسی در سه راهی جاده مجن 9 نفر مصدوم بر جای گذاشت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۳    
شاهرود_مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 102 بهورز شامل 47 نفر آقا و 55 نفر خانم در سطح خانه های بهداشت فعالیت دارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۳    
فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه گفت: بسیجی نیروی همیشه در میدان است و با تاسی از فرمان ولی امر خویش تا پای جان پا در رکاب خواهد بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: از ابتدای سال 1400 با مشارکت خیرین 9 هزار و پانصد بسته معیشتی در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار داده شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
به همت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، 900 بسته معیشتی به ارزش جمعی 270 میلیون تومان و 1000 بن خرید به ارزش 200 میلیون تومان در قالب طرح شهید سلیمانی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
با فرارسیدن ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه(س)، مراسم عزاداری به کلام حجت الاسلام مرادزاده و نوای محمدرضا حسین زاده برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
فرمانده شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی برخوار گفت: یکی از فعالیت های این مجموعه برگزاری دوره آموزش فتوشاپ برای 70 نفر هنرجو به مدت 20 ساعت بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
فرمانده و شورای حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام و فرمانده بسیج اداری کارگری شهید خرازی برخواربا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد ، دیدار و گفتگو داشتند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
سرهنگ پاسدار حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحیه برخوار از مرکز تزریق واکسن کرونا دولت آباد بازدید و از کادر درمان با حضور دکتر کمالی رئیس شبکه بهداشت شهرستان تجلیل بعمل آورد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
به همت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوانسار کلاس اخلاقی با سخنرانی امام جمعه موقت شهرستان در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
به همت عقیدتی و فرهنگی ناحیه دهاقان کلاس اخلاق ویژه کارکنان رسمی و وظیفه برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
طی مراسمی از فعالین شورای پایگاه حضرت رقیه س تقدیر شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۱    
بنا بر اعلام رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در طرح شهید سلیمانی بر اساس آمار در روزهای کرونایی یک میلیون کارگر کرونا آسیب دیده و شغل خود را از دست دادند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۱    
به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان با پیگیری های صورت گرفته 598 کپسول 40 لیتری اکسیژن تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۰    
میراسدالله مدنی روحانی مجتهد شیعه، امام جمعهٔ سابق تبریز و نورآباد ممسنی بود که حین اقامهٔ نماز، به شهادت رسید. از او در ایران با عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی یاد می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۶    
تکیه سیار عزاداری محرم الحرام و ماه صفر هیئت منتظران مهدی(عج) کوی بهار محمدشهر با حضور مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم برپا و برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۱    
به گفته رئیس سازمان بسیج کارگری کشور تمامی بیمارستان ها سپاه در اختیار کادر درمان به منظور انجام فرآیند واکسیناسیون قرارگرفته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۱    
به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان با تلاش های پیگیری شده سپاه قدس گیلان پایگاه های واکسیناسیون را تشکیل و سپاه گیلان این آمادگی را دارد که روزانه 70 هزار واکسن را به مردم تزریق کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۰    
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به نقش گروه های جهادی، بسیجی و سپاه پاسداران در کنترل موج های بی شمار کرونا در کشور گفت: در طی این مدت شاهد جلوه بسیار زیبایی از کار خداپسندانه در کشور بودیم
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۰    
جلسه سران سه قوه برای هماهنگی و همفکری در جهت حل مشکلات مردم به میزبانی ریاست جمهوری برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۵    
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۰    
یک دبیر بازنشسته با تقاضا از دستگاه قضایی مبنی بر پیگیری پرونده خود در یکی از شعب شورای حل اختلاف خواهان رسیدگی جدی مسئولان دلسوز قضایی کشور شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۱    
مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم اصغر الیاسی در مزار شهید والامقام و شهداء چهارباغ برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۵    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مهر امسال و آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود و تلاش داریم بازگشایی مدارس خیلی آرام، بی دغدغه و با شکوه انجام شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۵    
نخست وزیر عراق به موضع گیری درباره انتخابات دهم اکتبر آینده و مراسم اربعین امام حسین(ع) پرداخت و خواستار مشارکت پرشور و گسترده مردم عراق در انتخابات شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۰    
زارع پور گفت: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است و حفظ استقلال کشور در این فضای مهم و راهبردی، تکلیف و وظیفه ای است که بر دوش تک تک اعضای وزارت ارتباطات و جوانان نخبه کشور قرار دارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۵    
بهار- نشست مشورتی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، فرماندار، روسای دستگاه های دولتی شهرستان بهار با بخشدار، شهردار، شورای شهر، نماینده امام جمعه محترم، و دهیاران بخش صالح آباد برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۰    
اسدآباد-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری چهار سارق مسلح و کشته شدن یک تن از آنها در درگیری با ماموران این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواستار عرضه نفت خام، نفت کوره و میعانات گازی در بورس انرژی شد.