شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۱۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 22 شهریور 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 شهریور 1400 بسیج 2 شهریور 1400 بسیج 3 شهریور 1400 بسیج 4 شهریور 1400 بسیج 5 شهریور 1400 بسیج 6 شهریور 1400 بسیج 7 شهریور 1400 بسیج 8 شهریور 1400 بسیج 9 شهریور 1400 بسیج 10 شهریور 1400 بسیج 11 شهریور 1400 بسیج 12 شهریور 1400 بسیج 13 شهریور 1400 بسیج 14 شهریور 1400 بسیج 15 شهریور 1400 بسیج 16 شهریور 1400 بسیج 17 شهریور 1400 بسیج 18 شهریور 1400 بسیج 19 شهریور 1400 بسیج 20 شهریور 1400 بسیج 21 شهریور 1400 بسیج 22 شهریور 1400 بسیج 23 شهریور 1400 بسیج 24 شهریور 1400 بسیج 25 شهریور 1400 بسیج 26 شهریور 1400 بسیج 27 شهریور 1400 بسیج 28 شهریور 1400 بسیج 29 شهریور 1400 بسیج 30 شهریور 1400 بسیج 31 شهریور 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۸    
در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی از خانواده شهید اسحاق ملازهی در شهرستان سیب و سوران دیدار و سرکشی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
نماینده سازمان بسیج کشور با حضور درشهرستان فریمان از نحوه اجرای طرح قرارگاه عملیات مردمی سردار شهید سلیمانی بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۱    
سرپرست شهرداری کهریزک از پروژه های درحال اجرای مدیریت شهری بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۱    
نود و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با هدف اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی (ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۱:۰۴    
شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای بیش از 1100 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۵    
موسوی لارگانی گفت: تخلفات زیادی در شرکت فولاد مبارکه رخ داده است که با پیگیری های مجلس، قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور سعی در مجازات متخلفان داریم تا کسی به خود اجازه ندهد تابا کارهایی بیت المال ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۳    
فتوحی گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت های مردان بی ادعا و بی نشانی است که همه چیز خود را فدای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی کردند ازاین رو تبیین و انتقال ارزش های دفاع مقدس برای کشور یک ضرورت است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۹    
دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، 49 درصد یزدی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۴    
ساری-هفدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه کربلا با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر راه اندازی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۹    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: آموزش، پژوهش و تهذیب نفس سه رکن و واقعیت در حوزه های علمیه است و پژوهش باید در متنِ آموزش و تهذیب نفس هم باید در بطن آموزش باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: واکسیناسیون عمومی برای گروه های سنی بالای 18 سال در استان اردبیل به شکل فراگیر آغاز شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۹    
زنجان-علیرضا جراحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج های دانشجویی دانشگاه های استان زنجان شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۱    
لغو سند آموزش 2030 به آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۷:۳۶    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: اردوهای جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم هستند که خودسازی از اهداف اصلی برگزاری این نوع اردوها است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۱    
استاندار خوزستان گفت: شرایط سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که قصد دارند این استان را آباد کنند باید تسهیل شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۹    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از اجرای بیش از 150 برنامه با موضوعات مختلف در فضای مجازی و در فضای حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۴    
تبریز- رئیس هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با اشاره به آغاز به کار رسمی این اجلاس از امروز گفت: 20 میهمان خارجی از کشور های مختلف در این اجلاس حضور خواهند یافت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۴    
تبریز- مسئول کانون رضوی شهید حاج قاسم سلیمانی تبریز از اهدای 400 بسته متبرک به آستان قدس رضوی به فعالان حوزه حمل و نقل این شهر خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سرهنگ جولایی از آمادگی برای چاپ ششمین کتاب در حوزه دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: قصد داریم امسال هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت در آثار منتشر شده و مختلف ادبی توجه کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۴    
دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به ثبت نام 593 گیلانی طی امروز، گفت: اولویت اعزام با افرادی است که سریع تر اقدام به ثبت نام کنند و شرایط لازم شامل تزریق دوز دوم واکسن کرونا و پی. سی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۴    
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان از فعالیت 38 گروه جهادی در جهت تدفین اموات کرونایی در استان سمنان خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۴    
استاندار تهران گفت: به یاری سپاه و بسیج، سرعت واکسیناسیون افزایش چشمگیری پیدا کرده است اما هنوز در این زمینه عقب هستیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۴    
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: خط فکری، راه و منش شهدا باید برای نسل جوان کشور با روش های مختلف بازگو و دایره المعارف شهدای محلات تهران تهیه شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۶    
سرهنگ صادقپور از تبدیل 75 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان به پایگاه سلامت و خدمت رسانی 250 نیروی بسیجی آموزش دیده در این پایگاه ها خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۴    
تبریز- فرمنده سپاه عاشورا با اشاره به کمک سپاه و بسیج در مقابله با کرونا گفت: جوانان بسیجی آذربایجان شرقی در 25 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا حضور و فعالیت دارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۴    
تبریز- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در حال حاضر 197 هزار وقف و بیش از 3 میلیون رقبه موقوفی در کشور وجود دارد که دارای تقسیم بندی متفاوت شامل نیات درمان، آموزش، فرهنگی، دانش بنیان، مساجد هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۹    
آیین تکریم سعید اوحدی و معارفه دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین جلسه شورای معاونین بنیاد، دوشنبه 22 شهریورماه 1400 برگزار شد ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۱    
برنامه شب های پرستاره ویژه هفته دفاع مقدس با روایتگری حاج حسین یکتا، در گلزار شهدا علی ابن جعفر (ع) استان قم برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۱    
سرپرست شهرداری اهواز گفت: تغییر پی در پی اسامی مکان ها و مناطق مختلف در اهواز،باعث ایجاد معضل های مختلف در این شهر شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۱    
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 60 هزار لیتر نفت خام سرقتی از لوله انتقال نفت در شهرستان شوش و دستگیری سه سارق در این رابطه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۵    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: 200 برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان اردبیل برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۶    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از قیمت های تعیین شده در مبدأ و اختلاف قیمت مصرف کننده در محل با قیمت تعیین شده برای خرمشهر انتقاد کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۶    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان گفت: هشت کمیته کاری برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آبادان تشکیل شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۶    
استاندار خوزستان گفت: اگر خیران به دنبال انجام کمک پایدار در استان هستند بهترین راه. کمک به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در خوزستان است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۴    
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به شیوع کرونا و ارائه خدمات مشاوره بر بستر تلفنی افزود: بیش از 800 مشاوره تلفنی در بین خانواده های تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۴    
شاهرود_رئیس بسیج سازندگی استان سمنان گفت: یکی از مشکلات مناطق روستایی کم آبی است که بسیج سازندگی برای رفع مشکل نسبت به احیای قنوات روستا های استان بویژه بیارجمند اقدام کرده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۹    
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجادعلیه السلام هرمزگان گفت: تیم علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان به مقام نخست و نشان طلای مسابقه های لیگ بین المللی پایا در سال 1399-1400 دست یافت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۹    
مسئوول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: 53 برنامه مختلف در قالب 600 نوع فعالیت همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح رده های بسیج و سپاه سراسر استان برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۸    
مؤمنی گفت: در سال جاری بیش از 1 هزار و 477 پایگاه کمک های مردمی استان را در جشن شور عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس جمع آوری می کنند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۴    
در آستانه شهادت امام حسن مجتبی(ع) سرهنگ پاسدار داود میرزایی رزمنده جبهه مقاومت و فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله استان مرکزی به دیدار معبود شتافت و به یاران شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۵    
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مهم ترین رکن کنگره 3 هزار شهید استان ایلام برگزاری اجلاسیه ها و اجلاسیه نهایی کنگره است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۴    
طاهری گفت: استان یزد از نظر فرهنگی یک استان استراتژیک محسوب می شود لذا کسی که بومی یزد باشد و مسائل فرهنگی یزد را درک کرده است راحت تر می تواند تعامل کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بخش مهمی از عامل بی ثباتی، ناامنی و شرایط کنونی افغانستان ، سیاست های توأم با آزمون و خطا و اشتباهات آمریکاست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۲۴    
سردار کریمی گفت: خدمت به مردم مهم ترین اولویت نظام اسلامی است و سپاه با نگاه دینی و مکتبی خدمت بی منت و صادقانه به مردم را برای خود افتخار می داند و در این مسیر متوقف نخواهد شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۹    
ترحمی، جانشین رئیس ستاد اربعین استان یزد گفت: هنوز هیچ تصمیم گیری درباره سفر اربعین در یزد انجام نشده و برنامه مشخصی در این زمینه نداریم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۹    
حدادزاده گفت:انتظار ما از شورای شهر و شهردار جدید یزد این است که بسترهای فساد و تخلف در شهرداری را حذف کنند و در همه امور شفافیت داشته باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۶    
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: هر کجا که گوش به حرف ولایت کردیم و مسیر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را رفتیم و به دشمن اعتماد نکردیم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۷:۱۵    
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: متاسفانه درصد زیادی از فوتی های موج پنجم را افرادی تشکیل داده بودند که با توجه به فرارسیدن نوبت واکسیناسیون آن ها ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۱:۳۶    
نام نویسی از مشتاقان زیارت اربعین اباعبدالله الحسین(ع) از طریق سامانه سماح آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۴۰    
همدان-برنامه ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه(س) در محوطه پایگاه امام صادق(ع) حوزه شهید خادم پر همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۶    
کرمی پرستار جهادگر دفاع مقدس 200 جفت کفش به نیازمندان در نظرآباد با همکاری حوزه 712 حضرت زینب(س) اهداء کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۵    
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: فراخوان دریافت ثبت مکتوب خاطرات مادران ایلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس از امروز آغاز شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الزام آور است، گفت: باید از همه ظرفیت این ستاد در راستای گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی استفاده شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۵    
کارخانه تولید الکل با همت متولیان امر دوباره به مدار تولید بازگشته و توانسته ضمن اشتغالزایی برای 50 نفر، روزانه 5 هزار لیتر الکل و مواد ضد عفونی پایه الکی نیز روانه بازار کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۲۱    
مراسم آبروی محله و یادواره سردار شهید علی اصغر آزادفلاح در نظرآباد به همت پایگاه این سردار شهید والامقام حوزه 719 شهید اصل دهقان با سخنرانی سردار جلالی همرزم شهید و با حضور مسئولین محلی و آحاد مردم ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۲۰    
نهاوند-بهنام آرین، دوچرخه سوار نهاوندی موفق به کسب دو نشان طلای بخش پیست مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۵    
فامنین- همایش سه ساله های حسینی همراه با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و زیارت عاشورا و کارگاه استفاده درست از فضای مجازی و خانواده در شهرستان فامنین برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ساخت سه هزار و 25 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد ایلامی در قالب طرح مسکن ملی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۵    
امام جمعه ایلام گفت: شهدا، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان قهرمانان واقعی و تاریخ سازان این مرز بوم هستند و در این راستا وظیفه ما این است کاری کنیم زندگی و منش که این بزرگواران برای نسل جوان الگو باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۵    
رییس حوزه هنری ایلام گفت: آثار فاخر فرهنگی و هنری ویژه کنگره ملی سه هزار شهید این استان تولید می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۳    
بیمارستان 110 تخت خوابی امام خمینی (ره) با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۵    
ملایر-شاهرخی استاندار همدان و هییت همراه با ائمه جمعه و علمای شهرستان ملایر در دفتر حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۵    
ملایر-استاندار همدان از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سامن خبر داد و گفت: در صورت ایجاد این منطقه، تحول عظیمی در جنوب شهرستان ایجاد می شود و اعتباری برای شروع عملیات آماده سازی منطقه تخصیص یافته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۹    
شاهرود_نشست هم اندیشی خبرنگاران و روزنامه نگاران شاهرود با موضوع مطالبه گری و هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج رسانه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
برنامه غنی سازی اوقات فراغت سربازان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
بازدید فرمانده ناحیه اردستان از روستای سیانک به منظور نیاز سنجی ایجاد اشتغال و احیای قنات روستا انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
سرهنگ ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان به همراه معاون عملیات ناحیه جهت عرض خداقوت از گشت محله محور رضویون چندی از پایگاه های بسیج شهرستان سرکشی نمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان در شهریور ماه جهت دلجویی خانواده شهدا با اهداء بسته بهداشتی از خانواده شهدا دیدار نمود
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
توزیع بیش از 200 پرس غذای گرم در قالب کمک مومنانه در شهر میمه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) مراسم روضه خوانی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) درمنزل فرمانده پایگاه نورالهدی روستای مهدی آبادمنطقه براآن شمالی باحضور خواهران بسیجی این ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
خانم طیبه کاملی عاملیت،تواضع،همدلی و صمیمیت را چهار صفت یک مبلغ موفق دانست و با تأکید بر لزوم ملموس بودن تعالیم دینی در زندگی مردم برای یک تبلیغ موفق ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس خانه فنّاوری های فرهنگی اصفهان از مرحله سوم پذیرش تیم ایده ها در پاییز سال جاری خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۵۱    
سازمان انتقال خون اعلام کرده است: زمان مناسب برای اهدای خون در واکسن های مختلف متفاوت است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۵۱    
شرکت آب و فاضلاب خوزستان 33 نقطه بحرانی شهر اهواز را اصلاح می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۴۵    
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فلاورجان با انتشار پیامی آسمانی شدن دانشجوی جهادگر و فعال شهیده مدافع سلامت نازیلا سادات صالحیان را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۴۵    
مراسم تقدیر و تجلیل از سرشبکه ها و فعالان طرح ثامن در شاهین شهر انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۴۵    
بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از برگزاری برنامه سه شنبه های مهدوی در پایگاه شهیده موسوی بهار خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
مردم شهرک سیدی کرمان به همت هیئت صراط الحسین در دهه سوم ماه محرم کوچه چهارم خیابان ثارالله را عزاخانه امام حسین کردند وبا شور و معرفت هرچه تمام تر به محضر ارباب بی کفن عرض ارادت نمودند ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
واکسیناسیون در استان خوزستان با سرعت مناسبی در حال پیگیری است و در این زمینه در برخی از شهر های استان، استقبال مناسبی از امر واکسینسیون انجام شده است و در برخی دیگر استقبال مناسب نبوده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
استاندار خوزستان گفت: حل مشکلات خوزستان تصمیم و اراده نظام، تمام مسئولین و خواسته تمام مردم است که با تکا به ظرفیت های موجود در استان و همچنین اختیارات ویژه با استاندار این استان ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 497 قطعه عتیقه و شیء قیمتی و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان رامهرمز خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: براساس نقشه های هواشناسی تا پایان هفته در استان خوزستان پدیده غالب وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید همراه با برخاستن گرد و غبار محلی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
فرماندار اندیمشک گفت: کارکنان ادارات و سازمان ها باید کارت واکسیناسیون داشته و آن را به بازرسان ارائه کنند و ارائه خدمات در ادارات ملزم به داشتن کارت واکسن کرونا است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سفر اخیر خود به خوزستان گفت: این سفر روند اجرای پیشنهادات سفر سال گذشته هیئت بازرسی کل کشور به خوزستان در رابطه با آب گرفتگی برخی مناطق این استان پیگیری شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: محرومیت کنونی و عقب ماندگی مناطق مختلف این شهرستان شایسته مردم شادگانی نیست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
آئین معارفه امام جمعه شهرستان شادگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی درگذشت مادر شهیدان براجعی را تسلیت گفت
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۰    
نهاوند-مدیر آموزش و پرورش نهاوند طرح شهید بهنام محمدی را در طول ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش دانست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۱    
مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: به منظور مطالبه گری صحیح و با اخلاق از مسئولان، تیم های مطالبه گری و جهاد رسانه ای با استفاده از رسانه ها تشکیل خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۱    
سردار حاجتی گفت: ازظرفیت های رزمندگان و خانواده شهدا و ایثارگران هندیجان در ترویج فرهنگ ایثار و رشادت های ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس استفاده باید کرد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۱    
منازل افراد مبتلا به ویروس کرونا توسط جهادگران بسیجی حمیدیه ضدعفونی شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۱۵    
بهار-به مناسبت شهادت دردانه امام حسین (ع)، حضرت رقیه (س) مراسم عزاداری و ذکر مصیبت به همت پایگاه حضرت زهرا(س) حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۰:۴۵    
توزیع 800 بسته معیشتی در مرحله جدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج طلاب و روحانیون اصفهان انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۵    
همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق و کشف 9 فقره سرقت خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۰:۰۰    
نهاوند-اولین جلسه کمیته های مصلحین با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری و سازمان تبلیغات و مسئول بسیج حقوقدانان در دادگستری نهاوند با حضور روحانیون و فرماندهان پایگاه های مقاومت نهاوند ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۰    
همدان- همایش سه ساله های حسینی همراه با اجرای پرده خوانی، گروه سرود، مداحی و... به همت واحدخواهران هیئت رزمندگان ثارالله در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۹:۴۴    
دومینیک راب در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان بر تعهد عملی انگلیس برای بازپرداخت مطالبات ایران تأکید کرد و وزیر امور خارجه ایران نیز اهمیت اتخاذ گام های اعتمادساز توسط دولت انگلیس برای رفع برخی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۵    
امام جمعه اصفهان با اشاره به سوابق مدیریتی رئیس سازمان انرژی اتمی:خوشبختانه آقای اسلامی با توانایی مدیریتی خود می تواند دستاوردهای جدیدی را در حوزه هسته ای برای کشور رقم بزند و مردم شاهد تأثیرات آن ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۵    
همدان- کارگاه آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی برای سربازان و اعضای شورای محله در نمازخانه سپاه ناحیه قهاوند برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۴    
رئیس سازمان بسیج گفت: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده اند.