شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۲۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 21 شهریور 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 شهریور 1400 بسیج 2 شهریور 1400 بسیج 3 شهریور 1400 بسیج 4 شهریور 1400 بسیج 5 شهریور 1400 بسیج 6 شهریور 1400 بسیج 7 شهریور 1400 بسیج 8 شهریور 1400 بسیج 9 شهریور 1400 بسیج 10 شهریور 1400 بسیج 11 شهریور 1400 بسیج 12 شهریور 1400 بسیج 13 شهریور 1400 بسیج 14 شهریور 1400 بسیج 15 شهریور 1400 بسیج 16 شهریور 1400 بسیج 17 شهریور 1400 بسیج 18 شهریور 1400 بسیج 19 شهریور 1400 بسیج 20 شهریور 1400 بسیج 21 شهریور 1400 بسیج 22 شهریور 1400 بسیج 23 شهریور 1400 بسیج 24 شهریور 1400 بسیج 25 شهریور 1400 بسیج 26 شهریور 1400 بسیج 27 شهریور 1400 بسیج 28 شهریور 1400 بسیج 29 شهریور 1400 بسیج 30 شهریور 1400 بسیج 31 شهریور 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام حبیبی گفت: پایگاه سلامت این مسجد به عنوان اولین مسجد سلامت محور در استان مرکزی آغاز به کار کرد که در حال حاضر وارد فاز پنجم طرح شهید سلیمانی در مساجد شده ایم .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۰:۳۷    
استاندار کرمانشاه با سفر به شهرستان کنگاور در منزل سرهنگ پاسدار مرحوم کامران هزارخانی رئیس فقید سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه حضور یافت و با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۶    
مسئول علمی و پژوهشی خراسان جنوبی گفت: علم بدون معنویت، علم آمریکایی و غربی است و نیازمند علوم تربیت محور، پژوهش محور و حرفه محور در کشور هستیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۶    
سن واکسیناسیون در کشور به دهه شصتی ها رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۶    
جدیدا مجلس انقلابی به دنبال تصویب مصوبه ای است تا مشکل خودرو را بر طرف کند ولی در این امر یک منفعت ناخواسته برای ثروتمندان ایجاد می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۳    
بیش از 80 درصد از کارکنان آموزش و پرورش نیشابور دوز اول و بیش از 40 درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۵    
مرکز تحقیقات گیاهان دارویی بسیج استان ایلام با حضور رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور آغاز بکار کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۲:۰۵    
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور اظهار کرد: هم افزایی، همگرایی و وحدت رویه در حوزه علم و فناوری را از ضروریات جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۴    
شاهرود_ با افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن شهدای مدافع حرم گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود، ظرفیت روزانه تزریق واکسن در شهرستان شاهرود از 3 هزار نفر به 5 هزار نفر افزایش یافته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۰:۵۴    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزسکی خراسان شمالی از واکسیناسیون روزانه بالغ بر شش هزار نفر توسط مراکز واکسسیناسیون مشترک دانشگاه علوم پزشکی و سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۸    
حجت الاسلام موسوی گفت: با انجام حمایت های قضایی و حقوقی و نهایتا احیای واحدها در مجموع 600 نفر کارگر به اشتغال بازگشته اند و از بیکار شدن 5000 نفر جلوگیری بعمل آمد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۵    
رئیس جهاددانشگاهی ایلام گفت:تاکنون بیش از 90 رویدادترویجی،آموزشی،5رویدادچندروزه استارتاپی درمرکز نوآوری و شتابدهی جوانان برگزارو 600 ساعت مشاوره های تخصصی درزمینه راه اندازی کسب وکارهای نوآورانه ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۴    
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت گفت: کار تصویر برداری مستند روستای قرآنی اسلامیه تفت برای پخش در شبکه سراسری قرآن و معارف سیما به پایان رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۶:۱۵    
نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی در حوزه فرهنگی کاشان گفت: اقدامات صورت گرفته در منطقه کاشان ماهانه به رئیس مجلس گزارش می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۵    
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: 46 پروژه راهسازی به طول 271 کیلومتر با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان در دست اجراست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۹:۴۵    
در سال98با پیگیری صورت پذیرفته ردیف بودجه برای طرح احصاء که برآورد هزینه بالغ بر5هزار میلیارد محاسبه و مصوب گردیده و با قول آب منطقه ای پیش بینی می شود بخشی از این طرح تا15مهرماه راه اندازی و بهره ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۶    
امام جمعه شهرستان قدس: فرهنگ دفاع مقدس در قالب خدمت توسط ادارات به مردم نمایش داده شود به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج)شهرستان قدس ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۳    
همایش سه ساله های حسینی به یاد سه ساله کربلا، حضرت رقیه (ع) با حضور دختران خردسال و مادران آن ها در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۹    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمک های خیرین و مردم نوعدوست این استان در قالب طرح "نذر آب 4" به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی ارسال شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۸    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: توزیع کتاب های درسی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در استان آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۴    
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 114 کیلوگرم تریاک و شش کیلوگرم حشیش در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: 95 درصد طرح های توسعه ای و اشتغالزا در استان در یازدهمین کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک تائید شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۸    
بانوی فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور برای اعزام به دور مقدماتی مسابقات قهرمانی فوتبال بانوان آسیا دعوت شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۸    
اسماعیل رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر بانه از پرداخت کمک هزینه درمانی جمعاً 140 میلیون تومانی حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بانه به افراد و اقشار ضعیف سطح شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۸    
تزریق واکسن کرونا در استان کردستان با استقبال خوب مردم روبرو شده، واکسنی که با نگاه به توانمندی های داخلی، تولید شد و خوشبختانه در مقایسه با دیگر واکسن های موجود در بازار عملکرد خوبی داشته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۹    
زنجان-محرمعلی حسنی جانباز 70 درصد زنجانی به همرزمان شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۴    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در واکنش انتقادآمیز به اعضای شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: مراسم شب گذشته عاشقان و سوگواران حسینی را آزرده کرد، آقایان باید به اعتقادات دینی و اسلامی پایبند باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۱    
تیم های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان امشب به مصاف هم می روند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
دانشگاه علوم پزشکی گلستان برنامه واکسیناسیون روزهای دوشنبه و سه شنبه در گرگان را اعلام کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
آسیابی از آزادی 44 زندانی در ادامه طرح غربالگری و پایش محکومان کیفری استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
سردار ملک شاهکوهی: مالک اشتر یعنی مطیع محض امر ولی فقیه باشیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
فرمانده سپاه نینوا گلستان: سپاه و بسیج فرزند انقلاب هستند و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از دل مردم ایجاد شدند لذا هرجایی که مردم به سپاه و بسیج نیاز داشته باشند ما در کنار آنان خواهیم بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
بابایی گفت: شور عاطفه ها از 24 شهریور به مدت سه روز به صورت متمرکز در سراسر کشور با ایجاد پایگاه های سطح شهر و مصلی های نماز جمعه برگزار خواهد شد و کمک های مردمی جمع آوری می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
شاهرود_شهرستان شاهرود دارای 5 هکتار باغ پسته است که دو هزار هکتار آن بارور است، باغداران شاهرودی این روز ها در حال برداشت این محصول هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: دو هزار و 72 واحد مسکن مهر در شهرستان میناب به اعضای تعاونی ها واگذار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۹    
سربازان سپاه میناب هم از واکسن کوئید19 برخوردار شدند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت:اصلاح طلب ها و شبکه های ماهواره ای اصرار دارند که ایران در بحث پنج شیر حضور پیدا کند، چرا که می خواهند شکست مفتضح آمریکا فراموش شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۴    
حسن پور گفت: هزار دستگاه اکسیژن ساز در آستانه هفته دفاع مقدس تولید و در قالب پویش نذرنفس در سراسر کشور توزیع می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور گفت: مدیران اجرایی یایستی در مقابل انتقادها آستانه تحمل خود را بالا ببرند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۴    
تبریز- این سنگ تاریخی در یک کیلومتری روستای دیزج سفید شهرستان سراب قرار دارد و جزو آثار تاریخی استان آذربایجان شرقی محسوب می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۹    
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه و بسیج برای واکسیناسیون مردم روستا ها، با کارکنان مرکز بهداشت و درمان استان همکاری می کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۸    
نماینده رئیس سازمان بسیج مستضعفین در طرح شهید سلیمانی : اولویت امروز کشور تامین سلامت مردم با انسجام بیشتر سپاه ، بسیج و دانشگاه های علوم پزشکی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: گرامیداشت دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان به این است که سیره زندگی رزمندگان و شهدا را در سبک زندگی فردی و اجتماعی پیاده کنیم .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۱    
سردار فرجی گفت ؛ دشمن به دنبال تحمیل جنگ هوشمندانه در داخل و خارج از کشور است تا پشتوانه های انقلاب اسلامی را متزلزل و نابود نماید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۳۴    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سینما، به عنوان رسانه ای تاثیرگذار و پرمخاطب، جایگاه والایی در ساختمان مهندسی فرهنگی یک کشور دارد و این هنر در ایران نیز یکی از پایه های فرهنگی محسوب می ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۶    
سردار زهرایی در پی در گذشت مدیر جهادگر سرهنگ پاسدار کامران هزارخانی پیام تسلیتی صادرکرد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۶    
خلیلیان گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگر خوزستان باید در طول سال مورد توجه و عنایت مسئولین و جامعه باشند نه در مقاطع خاصی که در تقویم آمده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۶    
سردار باقری از روند تکمیل ترمیم بیمارستان شفا توسط گروه های جهادی بازدید کرد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان شب گذشته 20 شهریورماه با حضور در حوزه علمیه آیت الله انصاری با نواده شیخ اعظم انصاری دیدار و گفت وگو کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۶    
با کمک بنیاد علوی مرحله اول تجهیزات به مدارس و مساجد شادگان اهدا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امیدواریم با توجه ویژه ای که رئیس جمهور با انتصاب استاندار ویژه و ما هم با در نظر گرفتن بازرسی ویژه به خوزستان داشته ایم، مشکلات استان یکی پس از دیگری حل شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۱    
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، حکم بازرس کل استان خوزستان با اختیارات ویژه ابلاغ شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روند واکسیناسیون در استان خوزستان از سرعت مناسبی برخوردار است که در ادامه این روند واکسیناسیون افراد بالای 32 سال را در دستور کار خود داریم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۱    
سرپرست مرکز بهداشت آبادان از راه اندازی نخستین مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در آبادان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۶    
کار لای روبی مخزن اصلی ذخیره آب هندیجان ، یک هفته کار جهادی در زمینه آب شرب هندیجان توسط هیات فاطمیون پایان یافت .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۶    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح فرا استانی منازل در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی خوزستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۶    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز سه شنبه نوسانات دمایی یک تا دو درجه و سپس تا پایان هفته روند افزایش دما پیش بینی می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۵    
نهاوند-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از راه اندازی و مدیریت خودروهای حمل فاضلاب نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۵    
ملایر-فرمانده سپاه ملایر با اشاره به تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع)گفت: براساس سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب و با تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی، باید حول سه محور جمعیت ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۵    
بهار-ویژه برنامه خانوادگی، شهادت حضرت رقیه(س) به همت پایگاه حضرت خدیجه(س) در شهرک فرهنگیان شهرستان بهار در جوار شهدای گمنام برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۰    
اسدآباد - شورای شهر اسدآباد در پی تغییر نام بلوار سیدجمال در شهر همدان بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۳    
شاهرود_جلسه هماهنگی محل فرود بالگرد و رفع مشکلات و تسهیل در امر امداد رسانی اورژانس هوایی، در شهر سوداغلن انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۳    
شاهرود_ رئیس بیمارستان بهار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ارائه خدمات مرکز تشخیص و درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار دانشگاه خبر داد .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۳    
شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: سیر ابتلا به بیماری کرونا در شرق استان سمنان نزولی است که برای استمرار این وضعیت، رعایت موازین بهداشتی هم چنان با جدیت باید دنبال شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۱    
معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد از واکسیناسیون 70 درصد از سربازان وظیفه و نیروهای کادر تیپ 48فتح استان علیه کرونا خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۵    
ملایر- جلسه قرارگاه امام کاظم (ع) به همت سپاه ناحیه ملایر و با حضور فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات و سازمان های شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ملایر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
به همت مدیریت نیروی انسانی پایور سپاه ناحیه خوانسار، دوره آموزشی امداد و نجات ویژه نیروهای وظیفه در ستاد این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
با هماهنگی مسئول بسیج ادارات سپاه ناحیه خوانسار دیداری با ریاست و کارکنان اداره صنایع دستی و میراث فرهنگی شهرستان خوانسار برقرار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
همایش حفظ و انسجام رابطین و فرماندهان حوزه های بسیج در شاهین شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
به همت مدیریت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوانسار یک کلاس اخلاق از سری کلاس های اخلاقی و تربیتی این مدیریت در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
به همت تعدادی از پاسداران و بسیجیان خوانساری جلسه ویژه در راستای حفظ و نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ عفاف و حجاب در این شهرستان برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
باتوجه به تقارن اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس و به منظور ایجاد شور و حال اربعین حسینی در فضای مجازی،گروه تخصصی رسانه و فضای مجازی ناحیه درچه اقدام به برگزاری پویش بزرگ(( فراق یار)) نموده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
به مناسبت ماه صفر و شهادت حضرت رقیه(س) و به همت حوزه بسیج دانش آموزی درچه به مدت سه شب هیئت دانش آموزی برگزار می گردد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
اردوی بازید ازنمایشگاه بنیاد مهدویت دراصفهان باحضور نوجوانان بسیجی پایگاه نورالهدی روستای مهدی آباد منطقه براآن شمالی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
بمناسبت هفته دفاع مقدس جلسه هم اندیشی در شهرک شهید کشوری برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۱    
تفاهم نامه مابین میان جمعیت هلال احمر گیلان و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با هدف ساختارمند شدن اقدامات با محوریت آموزش تخصصی به امضا رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۹    
سرهنگ پاسدار حیدری گفت؛ 65 درصد از سربازان وظیفه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۱    
پیکر شهید مدافع حرم محمد اینانلو امروز با حضور مردم شهیدپرور کرج تشییع و در گلزار شهدای امامزاده طاهر (ع) به خاک سپرده شد./ عکس:پرماه
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۸    
سردار ابراهیم نجفی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از مسئولین استانی نقاهتگاه تخصصی بیماران کرونایی اراک بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۵    
به مناسبت شهادت سه ساله حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) حضرت رقیه مراسمی در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار گردید،
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۵    
در ایام شهادت حضرت رقیه(سالم الله علیها)با حضور رزمندگان گردان117 امام حسین (علیه السلام) مجلس تجلیل و دیدار با خانواده شهید رسول اف در حسینیه این شهید در آران وبیدگل کاشان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۵    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تاکنون تعداد 245 هزار و 334 نفر هر 2 دز را دریافت کرده اند، افزود: بر این اساس 42/1 درصد گروه هدف واکسینه شده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۴    
مهدی آهنی با بیان اینکه سلامت سربازان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، درباره واکسیناسیون سربازان نیز گفت ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۴    
یازدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی نیرو های مسلح صبح امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۱    
مسوولان عالی گیلان با حضور در دفتر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)سپاه، ضمن بررسی ابعاد فنی و دیگر جزئیات این همکاری مشترک ، بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های در دست اقدام تأکید کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۸    
معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج و سپاه در سطح کشور بیش از 175 مرکز واکسیناسیون مستقل دایر کرده،گفت: قطعا در روزهای آینده افزایش پیدا می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۸    
سردار ابراهیم نجفی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از مسئولین استانی از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۸    
سرهنگ کریمی گفت: تاکنون بیش از 700 برنامه در هفته دفاع مقدس هدف گذاری شده و با توجه به استقبال ادارات، سازمان ها و نهادها قطعا تا روزهای آینده حجم برنامه ها افزایش پیدا می کند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۵    
همدان-همایش سه ساله های حسینی و تعزیه حضرت رقیه (س) به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در یادمان شهدای گمنام پارک مردم همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۵    
فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دلفان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۸    
سردار نجفی گفت: تشدید همه مولفه های طرح شهید سلیمانی در دستور کار سپاه و بسیج است و همه مولفه های طرح بایکدیگر باید دنبال شوند چراکه همچون زنجیره متصل به یکدیگر و مکمل هم هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۸    
حجت الاسلام عبدی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت مساجد و تبدیل پایگاه های بسیج به پایگاه های امداد و سلامت موفقیت های چشمگیری در مدیریت و کاهش آسیب های بیماری کرونا به دست آورد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۸    
سرهنگ گودرزی گفت: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از 55 عنوان خدمت به مردم و بیماران کرونایی ارائه شد و کلیه برنامه های انجام شده در طی نوزده ماه گذشته رویکرد آن خدمت رسانی به مردم بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۸    
محمد دوست گفت:همه امکانات و ظرفیت های بسیج و سپاه در پیک پنجم برای واکسیناسیون عمومی مردم در دستورکار قرار گرفت که نتایج خوبی از جمله امیدآفرینی و دلگرمی را برای مردم به همراه داشت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰    
همدان- مجتمع اداری فرهنگی شهید مدنی به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدنی با حضور جمعی از مسئولین به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان در شهرک مدنی همدان افتتاح شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۵    
نهاوند-سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از حضور آقایان فرود ظفری، علی ظفری، امیر شاهمرادی و امیر کیانی، ووشوکاران نهاوندی در لیگ برتر کشور خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۱    
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۵    
همدان-فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف 30 دستگاه خودرو مسروقه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۶    
اول صبح، سرویس دستشویی های ترمینال جنوب تهران یکی از پرترددترین مکان های پایانه است به قول یکی از همکارانم: "صف تراکنشها خیلی شلوغه" (با خنده).
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۱    
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب شد.