شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۸:۳۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 23 شهریور 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 فروردین 1400 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 شهریور 1400 بسیج 2 شهریور 1400 بسیج 3 شهریور 1400 بسیج 4 شهریور 1400 بسیج 5 شهریور 1400 بسیج 6 شهریور 1400 بسیج 7 شهریور 1400 بسیج 8 شهریور 1400 بسیج 9 شهریور 1400 بسیج 10 شهریور 1400 بسیج 11 شهریور 1400 بسیج 12 شهریور 1400 بسیج 13 شهریور 1400 بسیج 14 شهریور 1400 بسیج 15 شهریور 1400 بسیج 16 شهریور 1400 بسیج 17 شهریور 1400 بسیج 18 شهریور 1400 بسیج 19 شهریور 1400 بسیج 20 شهریور 1400 بسیج 21 شهریور 1400 بسیج 22 شهریور 1400 بسیج 23 شهریور 1400 بسیج 24 شهریور 1400 بسیج 25 شهریور 1400 بسیج 26 شهریور 1400 بسیج 27 شهریور 1400 بسیج 28 شهریور 1400 بسیج 29 شهریور 1400 بسیج 30 شهریور 1400 بسیج 31 شهریور 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۹    
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، در اطلاعیه ای اعلام کرد: حداقل سن ثبت نام و دریافت نوبت واکسن کرونا، 3 سال دیگر کاهش یافت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۵    
صفر بیرانوند گفت: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد خدشه ای به امنیت و آسایش مردم وارد شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۵    
با وجودد فعالیت 2 مرکز واکسیناسیون اصفهان تا ساعت 24، سردرگمی مردم در پی عدم ابلاغ لغو ممنوعیت تردد شبانه به پلیس اصفهان را در پی داشته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۲۳:۳۴    
شاهرود_با هماهنگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود، همراهی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تمامی کارکنان منطقه وجایگاه های عرضه سوخت واکسینه شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۲۰:۳۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی درگذشت مدافع سلامت بیمارستان گلستان اهواز را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۲۰:۳۶    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: مشکلات زیرساختی، بیکاری جوانان تحصیل کرده، عقب ماندگی حاصل از جنگ تحمیلی در صدر اولویت های خوزستان قرار دارد که رفع آن نیازمند برنامه ریزی و نگاه جامع با ضمانت بودجه ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۱    
فرمانده سپاه استان البرز از تبدیل مصلی مهرشهر کرج به پایگاه تزریق واکسن کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۹    
وزیر بهداشت از افزایش حجم ورود واکسن در کنار تامین واکسن های داخلی کرونا خبر داد و گفت: این هفته ایران رکورد تزریق هفتگی واکسن کرونا را در جهان خواهد شکست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۵    
جانباز 70 درصد کاشانی محمد سنایی به خیل یاران شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۵    
آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود طی روزهای اخیر علائم تنفسی وی رو به بهبودی است و تا چند روز آینده مرخص می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۹    
زنجان - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری کمک های مردمی از 24 تا 25 شهریورماه در پایگاه های شور عاطفه ها، مستقر در سطح شهر و مصلی های نماز جمعه در استان زنجان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۵    
مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان از توابع استان ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بسته های معیشتی و کمک های مومنانه به ارزش 287 میلیون تومان جمع آوری در بین افراد نیازمند ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۵    
سرپرست فرمانداری مهران با اشاره به اینکه مرز بین المللی مهران در ایام اربعین بسته است، گفت: مردم به این گذر مرزی مراجعه نکنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۴    
قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) با صدور اطلاعیه ای از شناسایی و انهدام یک باند گروگان گیری، شکنجه و اخاذی اتباع خارجی در خوی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۱    
کریم پور نقش آفرینی گسترده مساجد را از اهداف تشکیل قرارگاه محله مسجد محور برشمرد و گفت: ما با راه اندازی این قرارگاه، تمام اقدامات در محله ها را به سمت مسجد هدایت خواهیم کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۱    
استاندار خوزستان گفت: نقشی که خوزستان در سطح ملی دارد بسیار با اهمیت است و باید با استفاده از افراد تاثیرگذار و نخبه، خوزستان را به یک استان مدرن تبدیل کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۴    
شاهرود_رئیس بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان فعالیت کمپ های ترک اعتیاد با نصف ظرفیت و با اتخاذ تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام می ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۱    
متولدین سال 72 و قبل از آن می توانند از امروز برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی دزفول مراجعه کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۵    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از کشف چهار انبار کالای احتکار شده توسط اطلاعات سپاه ایلام خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۱    
به همت سپاه شوش بیست و چهارمین کانون بسیج رسانه استان خوزستان در شهرستان شوش با معرفی مسئول این کانون آغاز به کار نمود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۷    
نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا با مافیای نهاده های دامی و کشاورزی که پا روی گلوی مردم گذاشته اند برخورد جدی نمی شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۳    
سه نفر از پیرغلامان حسینی استان فارس به هجدهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی درتبریز اعزام شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۳    
شورای تبیین مواضع بسیج رسانه فارس طی بیانیه ای خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به تشریح مطالبات اصحاب رسانه به نمایندگی از مخاطبین و مردم این کلان شهر پرداخت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: راهکار برون رفت از معضل بیکاری ترویج فرهنگ مهارت آموزی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۴    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت : تکریم و معرفی پیرغلامان و خادمان حسینی، فرهنگ سازی و الگوسازی برای نسل حاضر و آینده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۳    
در آستانه هفته دفاع مقدس، قطعه موسیقی شهید گمنام در واحد شعر و موسیقی صدا وسیمای مرکز فارس تولید شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۳    
مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته در دانشگاه های استان پرداخت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۱    
زاهدان/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از شناسایی 144 نیروی کار خارجی غیر مجاز از ابتدای امسال تا کنون در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۱    
ایرانشهر/ جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 100 ویژه برنامه متنوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۹    
مسئول سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز از ارسال 40 کامیون ماسه و آهن آلات و مواد غذایی و آب معدنی به ارزش 90 میلیون تومان جهت کمک به زلزله زدگان سیسخت خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۴    
تبریز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری بزرگداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز با سخنرانی رئیس جمهور خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۷    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از اشتباهات صورت گرفته در این استان را پروژه نیمه تمام منوریل دانست و گفت: روسای ادرات در قبال تخلفات صورت گرفته در دستگاه اجرایی مسؤول هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد: طی رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل، دو انبار بزرگ داروی احتکار شده کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت:در یک واحد مسکونی ، مقدار 4 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 1 کیلو و 230 گرم مواد مخدر از نوع هروئین از منزل مسکونی فوق الذکر کشف شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۸    
هفتمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون علیه کرونا با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و جمعی دیگر از مسوولان در ناحیه منفصل شهری سنندج افتتاح شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۹    
زنجان-آیین توزیع 3535 بسته لوازم التحریر و کوله پشتی به نیابت از 3535 شهید استان زنجان با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و جمعی از مسئولان استانی در مزار شهدای پایین زنجان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۵    
سرهنگ حاجی عرب با اشاره به راه اندازی مرکز واکسیناسیون بهارستان توسط گروه موشکی15خرداد گفت:این مرکز از تزریق300دُز در روز به هزار و 300دُز در روز رسیده است و تاکنون32هزار نفر از اهالی بهارستان پوشش ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۹    
زنجان-سید مصطفی آل یاسین، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان زنجان شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۹    
رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت:هیچگونه آمار و اطلاعاتی از تعداد مشاغل و شاغلین فعال در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در یزد نداریم و هیچ نظارتی هم برآنها وجود ندارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۱    
سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: امسال حدود 65 درصد دانش آموزان مهر را با شبکه شاد آغاز خواهند کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۱    
وحیدی وزیر کشور گفت: بسیاری از استان ها از پیک کرونا رد شده اند و تلاش شده وضعیت در این استان ها بهتر شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۶    
تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم صف آرایی کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۶    
رئیس جمهور لزوم استفاده از ظرفیت فناوری های دیجیتال و فضای مجازی در رشد و تعالی کشور را مورد تاکید قرارداد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۶    
پی پر از ساکنین اهالی روستای صعب العبور زیارت شاه گفت:متأسفانه مشکل اینترنت در مناطق عشایری شهرستان ریگان در دولت آقای روحانی بر طرف نشده و امیدواریم این معضل در دولت آیت الله رئیسی برای همیشه حل شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۱:۱۸    
آیت الله دری نجف آبادی گفت: اشاعه و تعمیق آموزه های معنوی و اخلاقی و انگیزه های الهی در کنار علم و دانش باید ملاک نظام آموزشی کشور باشد و آموزش و پرورش و دانشگاه ها در این راستا تکلیف سنگینی برعهده ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۴    
مدیر جدید درمانگاه امام جعفر صادق علیه السلام سپاه فتح استان معرفی و منصوب شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۳    
این دوره در قالب یک گروه 30 نفره از بسیجیان حوزه های محلات شهرستان در حال برگزرای است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۵    
اسدآباد-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری 18 متهم، در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۳    
مدیران دستگاههای اجرایی تربت حیدریه بخصوص ادارات خدمت رسان در قالب اردوهای هجرت و میز خدمت جهادی در بین مردم حضور یافته و به گفته اهالی، فضای اجتماعی، سیاسی اوایل انقلاب را برای انها تداعی بخشیدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۳    
با همت معاونت آموزش وقرارگاه سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر دوره آموزشی و مهارت اموری کارکنان وظیفه با ارائه مدرک رسمی از اداره فنی و حرفه ای شهرستان کاشمربا رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام می ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۳    
مراسم تکریم و معارفه امامان جمعه محترم شهرستان کاشمر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۰    
ملایر-مراسم شهادت حضرت رقیه (س) با حضور حلقات صالحین در پایگاه مقاومت نورالهدی حوزه حضرت رقیه (س) شهرستان ملایر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۰    
بهار-ویژه برنامه شهادت بانوی سه ساله در پایگاه کوثر بهار حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۴    
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به راه اندازی 91 پایگاه واکسیناسیون در رشت، گفت: مراکز واکسیناسیون شبانه روزی در رشت راه اندازی می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۴    
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گفت: ترجمه آثار خوب دفاع مقدس و شناخت ذائقه مخاطبان در فرامرزهای جمهوری اسلامی ایران با زبان های مختلف یکی از برنامه های ما است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۴    
مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج یاسوج در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۳    
در هفته دفاع مقدس تمامی برنامه ها با محوریت مردمی بودن برگزار میگردد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۵    
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از جمع آوری 26 معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۵    
معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: مرحله نخست واکسیناسیون سربازان وظیفه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در اصفهان در حال انجام است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۵    
بهار-کارشناس مذهبی گفت: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خیر و برکت اسلام هستند و نباید بگذاریم مشکلات امروزی باعث کمرنگ شدن اعتقادات ما شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۶    
اهدای نان رایگان، سنتی تحسین برانگیز است که نانوایان خیر در اهواز با پخت رایگان نان به نیازمندان کمک میکنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۶    
امام جمعه اندیمشک در مراسم تجلیل از ائمه جماعات، هئیات امنا و خادمین طرح مسجد محوری که در مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک برگزار شد، گفت: دشمن باید از مساجد بترسد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۶    
جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان لالی با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار ، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۰    
نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: مدارس ما باید آمادگی کامل برای هر سه وضعیت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی را در سال تحصیلی جدید داشته باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۱    
سردارشاهوارپورگفت:باکمک سازمان بسیج دانش آموزی 10 هزار بسته نوشت افزار ایرانی_اسلامی و کمک آموزشی در قالب یک پویش ملی برای دانش آموزان نیازمندخوزستانی تهیه شده است وتوزیع آن تاآغازسال تحصیلی ادامه ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۱    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از انجام دو عملیات موفقیت آمیز خبر داد و گفت: در این عملیات ها چهار سوداگر مرگ دستگیر و مقدار 395 کیلوگرم مواد افیونی کشف شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۱    
استاندار خوزستان گفت: به دنبال ساخت سالانه 50 هزار واحد مسکونی در خوزستان هستیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۱    
دومین مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا با حضور معاون اورژانس کشور در آبادان راه اندازی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۱    
افراد 30 سال به بالا در خوزستان برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۰    
نهاوند-در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و به منظور هماهنگی بیشتر برای بازگشایی مطلوب مدارس، جلسه توجیهی مدیرآموزگاران با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در محل کانون شهید باهنر نهاوند برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۶    
فرمانده سپاه؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه؛ جانشین سپاه کوهبنان با ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۵    
ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تحصیل دانش آموزان با شرایط کرونایی بیش از 6 هزار بسته لوازم التحریر را در استان توزیع می کند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۱    
جانشین رئیس جامعه المصطفی با بیان اینکه جامعه المصطفی همیشه به دنبال تربیت طلاب تاثیرگذار و انقلابی بوده است ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۱    
معاون آموزشی جامعة المصطفی افزایش رشته گرایش ها را موردتوجه قرارداد و گفت: در سال جاری تعداد رشته گرایش ها به 450 رشته افزایش خواهد داشت که با مجوز و همراهی وزارت علوم خواهد بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۱    
خاش/ جلسه بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۱    
زهک/ جلسه شورای اداری باموضوع تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زهک برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
به همت حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد ویژه برنامه منزل به منزل با شهدای مدافع حرم برگزار میگردد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
به همت مجموعه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دهاقان سرکشی و نظارت تخصصی از برنامه های بسیج حوزه حضرت زینب سلام الله علیها انجام گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
به همت کانون پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج دهاقان و همچنین با همکاری کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان مراسم تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح در محل نمازخانه این ناحیه برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین میاندشت همایش ویژه بازنشستگان و بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت با حضور مسئول کانون بازنشستگان استان اصفهان برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
دیدار با خانواده ی معزز شهید محسن حججی توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران الغدیر فولادشهر ناحیه لنجان انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۶    
زاهدان/ سردار شفائی گفت: در هفته دفاع مقدس یکی از سازمان هایی که نقش محوری دارد و می تواند افکار عمومی را به سوی ارزش های دفاع مقدس هدایت کند رسانه ملی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۵    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تحصیل دانش آموزان با شرایط کرونایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیش از 6 هزار بسته لوازم التحریر را در استان توزیع می ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۵    
فرماندار خرم آباد گفت: دستگاه های فرهنگی و آموزشی آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس داشته باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مورد اهمیت رسانه ها بیان داشت:رسانه های انقلاب باید درتراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۰    
همدان-مراسم گرامیداشت شهدای ترور، شهیدان عباس افتخاری و محمد نظری در چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله مدنی به همت پایگاه شهید مدنی حوزه شهید خادم پر همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۰    
تویسرکان-مسابقات قرآنی در رشته های ترتیل، تحقیق، مفاهیم، حفظ و اذان بین کارکنان کادر و سربازان سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۰    
نهاوند- فرمانده سپاه و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند از روند واکسیناسیون دانشجویان، سربازان و مردم شهرستان نهاوند در مراکز واکسیناسیون این شهرستان بازدید کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور برای حل مشکلات معیشت روزانه مردم دستور قاطع داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۱    
سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت در وصیت نامه خود آورده است: من زندگی را دوست دارم، علی وار زیستن و علی وار شهید شدن، حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۸    
سردار کریمی گفت: هدف از تشکیل و راه اندازی دهکده مقاومت بسیج الگو سازی و معرفی الگو برای تفریحات سالم است که با تکیه بر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس برای دیگر مجموعه ها الگو معرفی می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۸    
محمدی گفت: ایجاد یک فضایی امن و مطمئن برای کلیه جوانان و آحاد مردم در در دهکده مقاومت بسیج از برنامه های مهم است و امیدواریم با ریشه کن شدن بیماری کرونا بتوانیم برنامه های فرهنگی در این مجموعه برگزار ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۸    
سرهنگ پاسدار کریمی در پی عروج سرهنگ پاسدار داود میرزایی فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله استان مرکزی پیام تسلیتی صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۵    
توزیع بیش از 24 هزار بسته لوازم التحریر به نیابت از 24 هزار شهید استان اصفهان در اجرای طرح پویش همکلاسی مهربان 2 هر بسته لوازم التحریر شامل کیف،دفتر،خودکار و.. ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۶    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در ایام اربعین تمام مرزهای زمینی بسته هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۶    
وزیر بهداشت شرط حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را تکمیل واکسیناسیون اعلام کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۶    
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: فاز دوم خط تولید واکسن برکت تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۴    
رزمایش بزرگ طرح شهید سلیمانی در قرارگاه فتح سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز دوشنبه 22 شهریورماه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۴    
مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها نشست تخصصی "سازمان همکاری شانگهای و آینده همگرایی آسیایی" را برگزار می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۴    
شاهرود_رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از آغاز مرمت اضطراری و سامان دهی بام تکیه تاریخی زنجیری شاهرود خبر داد.