شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 26 تیر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 تیر 1399 راه دانا 2 تیر 1399 راه دانا 3 تیر 1399 راه دانا 4 تیر 1399 راه دانا 5 تیر 1399 راه دانا 6 تیر 1399 راه دانا 7 تیر 1399 راه دانا 8 تیر 1399 راه دانا 9 تیر 1399 راه دانا 10 تیر 1399 راه دانا 11 تیر 1399 راه دانا 12 تیر 1399 راه دانا 13 تیر 1399 راه دانا 14 تیر 1399 راه دانا 15 تیر 1399 راه دانا 16 تیر 1399 راه دانا 17 تیر 1399 راه دانا 18 تیر 1399 راه دانا 19 تیر 1399 راه دانا 20 تیر 1399 راه دانا 21 تیر 1399 راه دانا 22 تیر 1399 راه دانا 23 تیر 1399 راه دانا 24 تیر 1399 راه دانا 25 تیر 1399 راه دانا 26 تیر 1399 راه دانا 27 تیر 1399 راه دانا 28 تیر 1399 راه دانا 29 تیر 1399 راه دانا 30 تیر 1399 راه دانا 31 تیر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۴    
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه محدودیت ترافیکی محور هراز به علت عادی و روان بودن بار ترافیکی تا اطلاع بعدی لغو شد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۵    
مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: طی سه ماه ابتدای سال 42 هزار و 557 تن محصولات مختلف از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری و تمام ارزش آن به صاحبانش پرداخت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد برای اعزام مبلغ در ایام محرم تابع وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کروناست و در صورت موافقت با اعزام ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۸    
اجرای طرح برخورد با دلالان و سودجویان مسکن توسط دادستانی یزد با استقبال مردم و مسئولین همراه شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۳    
میقانی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: هزار درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و 98 درصد کشف سرقت در مهدی شهر ثبت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۸    
صدیقه مرادی گفت: به منظور جلوگیری از زحمت مضاعف خانواده ها در شرایط بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی ناشی از این بیماری، لباس فرم مدارس در سال تحصیلی آینده تغییر نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۸    
فرمانده انتظامی گالیکش از کشف 150 تن سیمان احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۵    
بولتون گفت: ترامپ همچنان می خواهد با ایران مذاکره کند؛ او فکر می کند که می تواند به توافق بهتری برسد اما از نظر من این به دور از واقعیت است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۱    
اولین موزه یخی ترکیه روز گذشته در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آتاتورک واقع در شهر ارزروم این کشور افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۰    
سیل مهرماه سال 1397 در غرب مازندران و تنکابن خسارات زیادی به این شهرستان وارد کرد و پس از آن احداث نخستین بندمشبک سرشاخه گیر به منظور مهار سیل در دستور کار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۱۸    
این روزها ویروس تاج دار چند گرمی زندگی و کسب و کار قشر زیادی از جامعه را تغییر داده اما بین این همه تغییر و مشکلی که کرونا به همراه آورده، درخت روزی کارگران فصلی از همیشه بی بارتر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۵    
️تمام شواهد و قرائن نشان میدهد جریان تجزیه طلب سوراخ دعا را گم کرده اند، بجای مطالبه از علی اف بابت سهل انگاری در موضوع قره باغ همیشه به دنبال هزینه تراشی برای جمهوری اسلامی اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۱    
راننده یک دستگاه لودر که در منطقه شلالدان شهرستان باشت مشغول به کار بود بر اثر سقوط به دره جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۳    
بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اگر کشورهای مسلمان با هم متحد شوند؛ قطعا نظامیان آمریکا از منطقه خاورمیانه اخراج خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۴    
همزمان با فرا رسیدن روز بیست و پنجم ماه ذی القعده، اعمال توصیه شده برای شب و روز دحوالارض منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از وجود خلاء قانونی برای کنترل بازار خرید و فروش مسکن خبر داد و گفت: در طرح جامعی که در مجلس داریم این موضوع را قانونی خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۲    
گرچه ایران یکی از معدود کشورهایی است که با داشتن یک نظام بهداشتی و درمانی کارآمد اقدام به پوشش بسیار مناسبی از خدمات مراقبت های اولیه بهداشتی خصوصا در مناطق روستایی نموده است اما روستای کشمیر استان ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۳    
در حالی که حتی مدیران برخی کارخانجات و شرکت های تولیدکننده بزرگ که اسم و رسم دهن پرکنی هم دارند، به تعدیل نیرو و بعضا تعطیلی فعالیت ها روی آورده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۰    
هر چند خاطرات مردم این دیار پر از تیر و ترکش و صدای خمپاره است، اما امروز کردستان با دیروزهایش بسیار تفاوت دارد اینجا امنیت پایدار و مردمی حاکم است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۰    
شه مرادی با بیان اینکه اردبیل به عنوان یک شهر مذهبی در جهان شناخته شده است، گفت: بانوان این دیار با تاسی از الگوهای بزرگ دین اسلام همچون حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) باید به عنوان علمداران حجاب ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۷    
روستاهای زاچ و داربست بشاگرد که در سیل دی ماه98 شرق هرمزگان دچار آسیب شد هنوز بعد از شش ماه از سیل اقدامات اساسی برای اسکان دائم و بهبود شرایط زندگی مردم ایجاد نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۷    
کوه های سربه فلک کشیده هورامان با نفس های گرم و قدم های استوارشان غریبه نیست، جمال کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اورامان ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۲    
بعد از انتشار ویدیوهایی توسط ضد انقلاب خبرنگار رهیاب ویدیویی از همین لحظه خیابانهای بهبهان منتشر کرد که نشان از امنیت کامل شهر و کذب بودن ادعای ضد انقلاب دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۴    
مربی تیم ذوب آهن گفت: تا زمانی که فوتبال انجام شد، بازی خوب و جوانمردانه بود اما بازی به وقت کشی رسید و داور کاری نمی توانست بکند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۱    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛نشست اضطراری بین رئیس دپارتمان داوری، ناظر داوری این دیدار جنجالی و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۸    
سرمربی جدید ماشین سازی گفت: کارِ فنی کمی انجام دادیم اما از لحاظ روحی-روانی شرایط تیمم تغییر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۳    
سلبریتی هایی که با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی، سعی در فضاسازی برای حمایت از سارقان مسلح داشتند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۸    
فیلمی از توضیحات بسیجی جهادگر شهید جمال کریمی درباره توزیع بسته های کمک مومنانه با زیر نویس فارسی منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۲    
افاضلی 3 امتیاز حساس خارج از خانه را در دیار زاینده رود و طی یک بازی پرحاشیه دشت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۷    
بنابراعلام معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان مهرزاد خلیلیان به عنوان مشاور این معاونت در مقابله با کرونا و سخنگوی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در ورزش منصوب شد .
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۸    
ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که دیدار تیم هایی که مورد کرونایی دارند در حالی لغو خواهد شد که تست 25 درصد اعضای تیم مثبت باشد و از این جمع 80 درصد بازیکن باشند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۸    
ضدانقلاب مدعی بود نرگس محمدی دسترسی به خدمات پزشکی ندارد و جانش در خطر است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سرمربی تیم گل گهر گفت: در این 6 بازی شرایط طوری است که به لطف خدا می توانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۶    
نتایج تست های اولیه نشان می دهد 12 نفر از بازیکنان تیم گل گهر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: ما تمرکزمان را بر روی بازی های باقی مانده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گذاشته ایم. همچنین مذاکره با قلعه نویی را در فرصت مناسب انجام می دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۲    
کلیپ رپر ایرانی در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد و جوان انقلابی در ماجرای اعدام جنجالی، سلبریتی ها را نابود نمود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار برابر پارس جنوبی سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۷    
بعد از قاتل حاج قاسم (ترامپ)، مریم رجوی و رضا پهلوی، نتانیاهو قصاب کودکان هم به کمپین منافقین و سعودی ها به عنوان #حامیان_سارقان_مسلح پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۸    
مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در آبادان گفت: باید از کمیته مسابقات گلایه کنم، چراکه شرایطی که فولاد با آن مواجه شده برای ما هم وجود داشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۲    
سرمربی جدید تیم پارس جنوبی گفت: روندی که در پیش خواهیم گرفت در آخر منجر به این می شود که تیم پارس جنوبی با کیفیت بهتری در لیگ مسابقاتش را به پایان برساند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم نفت یکی از تیم های خوب لیگ است و امیدواریم بتوانیم از این بازی سه امتیاز را به دست بیاوریم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۴    
مربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال گفت: این دیدار سه امتیازی نیست و 6 امتیازی است. هم ما و هم استقلال امیدواریم با پیروزی به کسب سهمیه امیدوار باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۸    
جرئیات نحوه اعمال محدودیت های شهر تهران اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۹    
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنی ها با این شورا کمترین اثری بر اراده ما ندارد، وظیفه ما شرعی و طرف ما خدای متعال است که از ما مسئولیت می خواهد و باید جوابگو باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۶    
سرمربی تراکتور درمورد دیدار تیمش با سپاهان گفت: هر تیمی که فردا تمرکز لازم را داشته و بتواند از موقعیت هایش به نحو احسن استفاده کند، پیروز میدان خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه توسعه پایدار اقتصادی کشور نیازمندسرمایه گذاری خارجی است گفت :قرار داد با چین در بلند مدت منافع زیادی برای جمهوری اسلامی ایران دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
عبدالله شیرمحمدی از بزرگان طایفه یارمحمدزهی از روستای یاس تپه شهرستان سرخس که قرار بود مراسم عروسی فرزندش را برگزار کند برای پیشگیری از شیوع کرونا ولیمه عروسی را بین فقرا و مساکین منطقه توزیع کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
اگر قاتلی یکی از عزیزان شما را به قتل رسانده باشد شما قصاص می کنید؟
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه حجاب نماد است و باید به آن توجه شود ولی نباید از عفاف نیز غافل شد، گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
مدبر کارشناس ارشد فرهنگ و رسانه با اشاره به اینکه 2 اسفند تمام شده است و باید با همدلی و دوستی دیارمان را آباد کنیم گفت :امید وارم بی تقوایی و حسادت در بویراحمد و دنا پایان پذیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
حسنعلی میرعبدی گفت: اثرگذاری بی بدیل شورای نگهبان، دلیل هجمه استکبار جهانی به این نهاد مقدس است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
اتحادی گفت: تعداد مسافرین خطوط اتوبوس رانی مشهد از 850 هزار به 450 هزار نفر در روز رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
شهردار سابق دهدشت طی حکمی از سوی فیض الله پاسره مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آبفای استان به عنوان قائم مقام اداره آب وفاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۷    
علی اصغر زبردست با بیان اینکه مشکل فعلی ما بلوکه شدن مبلغی از پولها در سایر کشور ها است، گفت: باید در قبال کشورهایی که پول را به ما نمی دهند تهاتر انجام دهیم ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۱    
دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی دکتر محمد اسد مسجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۶    
در پی فضاسازی رسانه های ضدانقلاب و اکانت های مورد حمایت منافقین، سعودی ها، ضدانقلاب و .... در خصوص اعدام سارقان مسلح؛ موج توئیتری #حامیان_سارقان_مسلح با صدها هزار پست درشبکه های اجتماعی منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۴    
سرمربی تیم سپاهان که به علت ساعت پرواز تیمش نتوانست در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور شرکت کند، پیش از پرواز به تبریز صحبت هایی پیرامون بازی انجام داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۵    
وزیر ورزش در نشست امروز خود با پیشکسوت پرسپولیس گفت: وزارت ورزش می توانست درصدی از سهام دو باشگاه را همچنان در اختیار داشته باشد اما بنای ما واگذاری تمام و کمال این دو باشگاه بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۷    
اورانی با بیان اینکه باغات دیم بادام کوهسرخ یک ظرفیت خوب برای توسعه شهرستان است، گفت: می توانیم باغات بادام جدید الاحداث کوهسرخ را با توزیع نهال دیر گل و باغات قدیمی را با سرشاخه کاری ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۷    
موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست با اصحاب رسانه اردبیل به تشریح برنامه های وزارت امور خارجه در تعاملات بین المللی پرداخت و گفت: در حادثه اخیر نطنز ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۴    
با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، تیم اقدامی سازمان تروریستی منافقان که به منظور انجام عملیات ایضائی وارد استان فارس شده بود، شناسایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۳    
مرور این اتفاق که چند سال پیش برای کاپیتان سابق تیم ملی افتاده و واکنش علی دایی به این ماجرا، با هشتگ بازی های این روزهای برخی از ورزشکاران و سلبریتی ها در فضای مجازی حقایقی آشکار را برای ما تداعی می ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۴    
پیشکسوت پرسپولیس با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان با وزیر ورزش درمورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۱    
خانواده شهروند سیاهپوست آمریکایی که به دست افسر پلیس سفیدپوست به قتل رسید و نماد اعتراضات نژادپرستی جاری در آمریکا شد، به دلیل ترویج فرهنگ برتری پلیس، شکایت کرده و خواستار جبران خسارت شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۵    
ماجرای سرقت مسلحانه، زورگیری و حمله به یکی از بازیگران چهره سینما، تئاتر و تلویزیون که در دو سه سال پیش افتاده بود و واکنش این بازیگر به ابن ماجرا ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۵    
الهام علی اُف رئیس جمهور آذربایجان المار محمدیارُف وزیر خارجه این کشور را از سمت خود برکنار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۹    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بازنشستگی من هر چند وقت یک بار مطرح می شود و دلیل آن را نمی دانم. هر زمان که قرار باشد بازنشسته شوم، مثل سایر دوستان این اتفاق می افتد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: به دروغ پردزان صهیونیست اخطار می کنیم، اقتدار محور مقاومت و ایران را بار دیگر نیازمایند که در این صورت، دست قدرتمند کشورمان را در میدان عمل لمس خواهند کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۶    
نائب رئیس اول مجلس گفت:ما چیزی به نام حقوق مجلس نداریم، حقوق مردم است و مجلس باید طبق قانون اساسی عامل پیاده سازی خواست مردم باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۹    
فرزانه پروینیان، وکیل موقوفه ملاعلی واعظ قزوینی گفت: سیاست موقوفه ملاواعظ قزوینی برای تحقق شعار جهش تولید، توسعه کشاورزی و دامداری در موقوفات است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۶    
اتفاقی که سال ها پیش برای یکی از بازیگران چهره سینما و تلویزیون افتاده و واکنش این بازیگر به ابن ماجرا، در این روزهای هشتگ بازی برخی سلبریتی ها در فضای مجازی، حقیقتی دیگر را در ذهن عموم آشکار می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۳    
وزیر امور خارجه گفت: ما نه یک متر زمین و نه حتی حق بهره برداری انحصاری از یک وجب خاک ایران را به چین و هیچ کشور دیگری نداده و نخواهیم داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۴    
حسین منفردی از خسارت 17 میلیارد ریالی به بخش کشاورزی و راه منطقه بالادست و کوهستانی شهرستان میاندورود بر اثر بارندگی شدید روز گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: نگاه به شرق و توسعه مناسبات آسیایی، سیاست پایه ای و برخوردار از اولویت ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۱    
وزیر دفاع در دیدار اخیر خود با نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گزارشی را از اقدامات این وزارتخانه درباره مقابله با بیماری کرونا ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۵    
قاسم جان بابایی از آمادگی سومین شرکت دانش بنیان برای تولید دستگاه های کمک تنفسی برای تجهیز بیمارستان های کشور خبر داد و گفت: حدود 2 هزار دستگاه کمک تنفسی از شرکت های دانش بنیان پیش خرید شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۲    
26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان است که بنیانگذار جمهوری اسلامی وجودش را برای اطمینان از انطباق قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی با قوانین شرع مقدس لازم و ضروری دانستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۹    
پرورش دهنده مرغ گوشتی از مشکلات خود با صاحب نیوز و دلایل کمبود مرغ گفت و گو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت:دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم در زمینه تعطیلی ها و هم در زمینه محدودیت ها پیشنهاداتی به ستاد مقابله با کرونا داده است که تصمیم نهایی در ستاد گرفته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۳    
نسرین میرزایی، رئیس گروه فرهنگی اداره ارشاد استان قزوین گفت: میزان دریافت تسهیلات برای صاحبان دیگر 12 میلیون تومان و برای مراکز دارای بیمه، کد کارگاهی و کارفرماها به ازای هر نفر 16 میلیون تومان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۳    
صمیمی دوست با اشاره به نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تعطیلی مراکز گردشگری و تفریحی از دلایل افزایش این شاخص در استان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۳    
سعید یزدانی از ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری و تفرجگاه ها در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: به دلیل شیوع و موج جدید این بیماری از هم وطنان درخواست می کنیم تا اطلاع بعدی و رفع خطر بیماری به این ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۱    
موسوی به تشریح وضعیت دارایی های ایران در کره جنوبی پرداخت و با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۲    
محمد شفیعی ها، مسئول ستاد نماز جمعه استان قزوین شرایط برگزاری نماز جمعه این هفته را در تمام شهرستان های استان اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۹    
پورشمسی گفت: در طول سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به یزد، مباحث راهبردی استان مورد توجه قرار گرفت و امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، مشکل آب شرب مردم یزد حل شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در سقف کاذب طبقه اول پاساژ علاءالدین خبر داد و گفت: آتش قبل از رسیدن آتش نشانان خاموش شده بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۴    
رئیس جمهور با قدردانی از مواضع روسیه در حمایت از برجام و مقابله با سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا، بر توسعه و تعمیق روابط تهران- مسکو در همه زمینه ها تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۱    
در پی حکم مقام قضایی مبنی بر اعدام سه سارق و متجاوز به حقوق مردم، در فضای مجازی عده ای شروع به انتشار هشتگ اعدام_نکنید کردند که مصطفی تاجزاده ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۱    
معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اقامه نماز جمعه با مجوز ستاد ملی کرونا و فقط در شهرهایی اقامه می شود که وضعیت آنها به لحاظ کرونا سفید است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۱    
استقلال برای بازی فردا درمجموع 6نفر از بازیکنان خود را به علت مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار نخواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۸    
آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه فعالیت ها و رصدهای شورای نگهبان فقط معطوف به انتخابات نباشد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۸    
این روز ها شاهد ابتلای کودکان زیادی به ویروس کرونا هستیم. پزشکان به دفعات تأکید می کنند که کودکان بالای دو سال بدون ماسک از خانه خارج نشوند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان مدیریت بحران گزارشی درباره فعال شدن گسل مشا به شورای شهر ارائه نکرده است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۳    
معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشوربر رسیدگی و نظارت بر مراکز آموزشی غیرمجاز فعال در حوزه سلامت "فاقد مجوز از وزارت متبوع" ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۰    
داورزنی طی حکمی میلاد تقوی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون والیبال منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: موج دوم شیوع کرونا شدیدتر از موج اول خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۸    
قدرت الله ابک گفت: برای رفع مشکل اطفای حریق و آسانسور مسکن مهر تربت حیدریه، 20 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاالله مناقشه قره باغ یکبار برای همیشه حل شود تا مسلمانان این منطقه بتوانند در خاکی که متعلق به دنیای اسلام است زندگی نمایند و اسراییل دومی در خاک ...