شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 30 تیر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 تیر 1399 راه دانا 2 تیر 1399 راه دانا 3 تیر 1399 راه دانا 4 تیر 1399 راه دانا 5 تیر 1399 راه دانا 6 تیر 1399 راه دانا 7 تیر 1399 راه دانا 8 تیر 1399 راه دانا 9 تیر 1399 راه دانا 10 تیر 1399 راه دانا 11 تیر 1399 راه دانا 12 تیر 1399 راه دانا 13 تیر 1399 راه دانا 14 تیر 1399 راه دانا 15 تیر 1399 راه دانا 16 تیر 1399 راه دانا 17 تیر 1399 راه دانا 18 تیر 1399 راه دانا 19 تیر 1399 راه دانا 20 تیر 1399 راه دانا 21 تیر 1399 راه دانا 22 تیر 1399 راه دانا 23 تیر 1399 راه دانا 24 تیر 1399 راه دانا 25 تیر 1399 راه دانا 26 تیر 1399 راه دانا 27 تیر 1399 راه دانا 28 تیر 1399 راه دانا 29 تیر 1399 راه دانا 30 تیر 1399 راه دانا 31 تیر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۱    
شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 21 میلیون و 615 هزار و 335 نفر رسیده و مرگ 768 هزار و 969 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۱    
امید بود که تسهیلات دولت بتواند بخشی از این بار سنگین را از دوش خانواده رانندگان تاکسی بردارد که این کمک مالی هم هنوز به جایی نرسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۳    
ثبت نام از علاقه مندان به ریاست فدراسیون اسکی آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم که بر اثر کرونا درگذشت، دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۳    
معاون سابق وزیر صمت معتقد است چین به عنوان قدرت اقتصادی بزرگ دنیا می تواند در حوزه سرمایه گذاری و همکاری تجاری، شریک مناسبی برای ایران باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۰    
روح الله سعیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل از تولید سالانه 60 تن قارچ دکمه ای در 15 کارگاه پرورش قارچ در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۹    
به تازگی مشترکان تهران پیامک هایی با مضمون "هشدار خاموشی! احتمال قطعی برق در محدوده زندگی شما وجود دارد" و پیامکهایی از این قبیل مواجه هستند که موجب نگرانی آن ها شده ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۱:۵۰    
رئیس کمیته ملی المپیک و روئسای فدراسیون های کاراته و بوکس جهت نحوه استفاده و بازسازی سالن شماره 9 کمیته دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
نخست وزیر عراق در آستانه سفر به عربستان سعودی در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور گفت، سفرش به عربستان تشریفاتی نیست بلکه برای راه اندازی چرخ همکاری است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹    
برخی داروخانه ها هر نوعی از لوازم ارایش را عرضه می کنند و مردم نیز به اسم تابلو داروخانه نگاه کرده و اعتماد می کنند!
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از خرید 205 هزار تن گندم توسط 31 مرکز در استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۷    
مقامات انگلیسی گفته اند که واکسن ادعایی دانشگاه آکسفورد برای درمان بیماری کرونا شاید تا ایام کریمس سال جاری عرضه شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۷    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: 2 تیم بهداشتی و درمانی طرح شهید دکتر رهنمون به دهستان کرگاه شرقی لرستان اعزام شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۶    
پروژه آبرسانی به روستاهای محروم و دورافتاده منطقه فالح از توابع بخش دشت سوسن شهرستان ایذه توسط گروه جهادی ثامن الائمه(ع) در حال انجام است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
صنعت فرش زنجان در سایه غفلت مسئولان به کما رفته و این صنعت در حال فرو رفتن در گرداب مشکلات است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۰    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اگر می خواهید نیروی ارزشمند و موثر برای کشور، دین و مردم باشید راه پر افتخار پیشکسوتان را با قدرت و ایمان ادامه دهید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۱    
امیر سعید مصباح گفت: تعاملات زیادی میان اداره آموزش فنی و حرفه ای با فعالان صنعت معدن تجارت و نظام مهندسی ساختمان شکل گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
موافقت نامه احداث پارک ملی پروپیلن در نشستی با حضور استاندار ایلام امروز دوشنبه 30 تیرماه بین استانداری ایلام و گروه سرمایه گذاری ایرانیان منعقد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۵    
می توان بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب این بیانات رهبر انقلاب در دیدارتصویری با نمایندگان مجلس یازدهم را منشوری جامع و دردآشنا و دلسوزانه برای راهبرد اجرای آن بیانیه در بعد تقنینی دانست ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۸    
تهیه کننده برنامه رادیویی ورزش ایران گفت: در تیم تولید این برنامه همواره تلاش میکنیم تا از منظر یک خبرنگار پرسشگر پیگیر مسائلی همچون پرونده های مالی باشگاه ها، برگزاری لیگ ها، تیم های ملی و .. ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مهدکودک های قزوین می توانند با هدف جبران خسارت ناشی از بیماری کرونا در 2 نوبت از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات 20 میلیون تومانی دریافت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تأمین 80 درصدی کالا و مواد مصرفی این شرکت از محل تولیدات ملی خبرداد و گفت: 25 درصد اقلام مصرفی این شرکت از استان خورستان تأمین می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
ولادیمیر پوتین روز دوشنبه در مراسم آغاز ساخت دو کشتی ویژه هوابرد در کارخانه زالیو (بروسی خلیج) شهر کرچ در شبه جزیره کریمه حضور یافت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۲    
آلبوم موسیقی هورک هورک از مجموعه آلبوم های موسیقی نواحی ایران با آواز حسین عزیزی پور استاد موسیقی شمال خراسان و تار نوازی سعید طهرانی زاده در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مهاجرت بزرگ هزاران کل یالدار که از آن به عنوان یکی از عجایب حیات وحش نام برده می شود در آفریقا آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۲    
سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: به دلیل افزایش دمای هوا و مصرف بی رویه برق، سیستم سرمایشی تمامی ادارات صنعت آب و برق استان قزوین از ساعت 12 خاموش می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۰    
کریمی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار توقف اجرای واگذاری سهام دولت در شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو اراک به سازمان تأمین اجتماعی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۷    
بازارها قلب تپنده شهرهای بزرگ هستند که جمعیت زیادی را در خود جای داده اند. عده ای برای کسب و کار و تجارت، عده ای برای خرید و عده ای برای گردش ساعاتی از عمر خود را در بازار سپری می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۵    
برنامه های شب شهادت امام محمد تقی (ع)، شامگاه دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۷    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از رصد ساخت و سازها با استفاده از "کوادکوپتر" در تهران خبر داد!
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۸    
هنرمند مهابادی توانست جایزه بهترین بازیگر جشنواره تائورمینای ایتالیا را کسب کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
سه سال پس از خروج گروه تروریستی داعش از موصل این شهر در آرامش کامل بسر می برد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۳    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از پروژه ساخت بیمارستان بزرگ پیونگ یانگ بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۹    
علی اکبر حق دوست، رئیس کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت در مورد احتمال تغییر زمان بازگشایی مدارس گفت: قرار است مدارس و دانشگاه ها 15 شهریور بازگشایی شوند؛ اما متناسب با شرایط ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۳    
تخریب اراضی ملی برای ساخت و سازهای غیر مجاز، آتشی است که این روزها بر جان منابع ملی افتاده و چهره پایتخت طبیعت ایران را مخدوش کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۳    
رسانه های رسمی آمریکا و پادوهای رسانه ای واشنگتن در روزهای گذشته نه تنها نگران آزادی بیان و گردش اطلاعات و داده نبودند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۷    
با توجه به گستردگی مجدد ویروس کرونا و ایجاد وضعیت قرمز در برخی از شهرها، خانواده ها سعی می کنند تفریحات خود را با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی همچون استفاده از ماسک یا فاصله گذاری اجتماعی انجام ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وقتی می گویند در زمان پرداخت بدهی می توانید نقل وانتقالات انجام دهید، ماجرا فرق دارد. متاسفانه برخی اصرار دارند بگویند محروم شده ایم که این کار قشنگی نیست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۲:۱۷    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ابتلای 25 میلیون نفر ایرانی به کووید 19 صحت علمی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۰:۲۳    
در بین اغتشاشگران حوادث آبان ماه 98 افرادی با جرایم سبک و افرادی که مرتکب جرایم سنگین شدند، بودند. حال سارقان محکوم به اعدام در ناآرامی های آبان ماه چه می کردند؟
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۹    
مستند پرسه در مه منتشر شد. این مستند به بررسی فعالیت های جاسوسی موسوی مجد؛ جاسوس سازمان CIA و موساد می پردازد. صبح امروز حکم جاسوس محمود موسوی مجد که به اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، با اشاره به سفر روز سه شنبه نخست وزیر عراق به تهران گفت: دیدار با رهبر انقلاب و رئیس جمهور از جمله برنامه های مصطفی الکاظمی در ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۳    
مستأجران زلزله زده که در کانکس مستقر هستند با اولتیماتوم شهرداری فقط 48 ساعت فرصت دارند یک سرپناه برای خود بیابند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۴    
فرامرزیان در نشست مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با معاون اول رییس جمهور به ارائه گزارشی از اقدامات مرتبط با توسعه مدیریت و منابع در دولت تدبیر و امید پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۴    
فدراسیون سوارکاری با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا در موج دوم این بیماری، رویدادهای رقابتی هفته جاری و جام آزمون را لغو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۷    
در پایان مرحله چهارم رقابتهای شطرنج آنلاین سرعت زنان، شطرنجباز ایرانی سوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۱    
بالگردهای میل 171 نیروی زمینی سپاه به راکت های 240 میلیمتری S24 مسلح شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۴    
در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، 3هزار بسته پروتئینی بین خانواده های نیازمند شهرستان جاسک توزیع شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۴    
ایالات متحده به طور غیر منطقی مانع همکاری عادی نظامی سایر کشورها شده و از کشورهای دیگر خواسته معاهدات بین المللی مختلفی که خود واشنگتن از آن خارج شده، با جدیت رعایت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر توسعه زیر ساختها در سراسر کشوربا هدف شناسایی استعدادها و پتانسیل های ورزشی اعلام کرد با این نگرش با افتتاح 1 هزار و پانصد پروژه ورزشی نیمه کاره در سالهای 97 و 98 در ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۷    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه مسائل و نیاز های جوانان در زمینه اشتغال، معیشت، ازدواج و آموزش از اصلی ترین اولویت های دولت است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۲    
احمد زائری کارآفرین موفق هرمزگان در صید و صیادی و آبزیان گرمابی است که با وجود اینکه سال جاری به علت ویروس کرونا ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۲    
تقوایی گفت: در سازمان انتقال خون یزد کلیه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و افراد در شرایط کاملاً ایمن و با اطمینان خاطر اهدای خون انجام می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۷    
سیاوش مسلمی بر ضرورت روحیه تعاون و احسان در رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: سپاه با بهره گیری از همه ردهای بسیج در سراسر استان در تلاش برای ظرفیت سازی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس رسانه ملی با ارسال پیامی، درگذشت روح الله رجایی را تسلیت گفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۷    
باوجود قطعی های مداوم اما پراکنده و بدون برنامه برق در مناطق مختلف شهر نکا آن هم در شرایطی که وزیر نیرو از عدم قطعی باوجود گرمای روزهای پیش روی در کشور خبر داده بود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۴    
در این کوره آجرپزی به طور متوسط بین 20 الی 30 کارگر بسته به میزان تولید مشغول فعالیت هستند و روزانه بین 6 تا 8 کامیون آجر تولید می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۳۸    
رامین صادقی گفت: با توجه به افزایش پروژه های عمرانی کارخانه سیمان اردبیل موظف به تامین نیاز استان شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۳    
به همت مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج، سومین تیزر بازی سفیر عشق رسما منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۷    
صبح امروز دوشنبه طی احکامی از سوی دکتر مهدی رسول پناه، اعضای جدید کمیته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا2020 معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۴    
عباس مینایی با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان اصلاندوز از مردم خواست تمامی پروتکل ها بهداشتی را در راستای مقابله و پیشگیری از کرونا رعایت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۱    
بیدخوری گفت: دو سوم تأسیسات گردشگری خراسان رضوی همچنان تعطیل است و در دوران کرونایی این مراکز حدود 17839 میلیارد ریال تا تیر ماه سال جاری خسارت دیده اند که مبلغ قابل توجهی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور تقویت صادرات غیر نفتی برای تامین ارز مورد نیاز کشور را از سیاست های اصلی در عرصه اقتصاد عنوان کرد و افزود: در این راه کشورهای همسایه در اولویت اول روابط اقتصادی قرار دارند
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار در سه رشته تیمی سهمیه المپیک توکیو را گرفتیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۸:۴۱    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: درحال حاضر نقش مدیریتی زنان در ورزش کشور و همه استان ها بسیار پررنگ است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۵    
حجت الاسلام فلاحی گفت: حاجی میرزایی در دیدار اعضای این کمیسیون از تعهد وزارت ارتباطات برای هزینه کرد 500 میلیارد تومانی این وزارتخانه به منظور بهبود زیرساخت های نرم افزار شاد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۳۵    
سکه امروز با کاهش 538هزار تومانی به کانال 10میلیون تومانی بازگشت و قیمت هر گرم طلای 18عیار هم به زیر یک میلیون تومان رفت؛ در بازار ارز هم نرخ دلار افت 500تومانی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۹    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: مهم ترین ویژگی ورزش و جوانان در نظام سیاسی ایران، نشاط آفرینی و هویت بخشی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۶    
فرماندار لنده از نشستی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت پیگیری جذب اعتبارات بخش عشایر شهرستان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۴    
شهبا با اشاره به الگوسازی مصرف برق توسط مدیران ادارات و سازمانها در کرمان گفت: هدف ما این است که اگر الگوسازی اتفاق افتد و اگر مدیران ادارات حواسشان به مصرف باشد و دولتی فکر نکنند می توانند الگوی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۱    
شاخص کلی بازار بورس عربستان در معاملات امروز با انتشار خبر بستری شدن پادشاه عربستان در بیمارستان، 2.08 درصد کاهش یافت و به 7268.72 واحد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شکسته شدن رکورد مصرف برق در این استان خبرداد و اظهارداشت: مصرف برق در ساعات اوج بار شب از مرز 447 مگاوات گذشته که رکورد مصرف شکسته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۸    
سرهنگ رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: تلاش می شود پروژه موزه دفاع مقدس هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: وضعیت کنونی عادی نیست اما از چالش جهانی کرونا به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و حتی از هم اکنون برای بازی های پارآسیایی 2022 هم برنامه ریزی و اقدام های لازم را انجام داده ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۸    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پنجمین سالگرد تصویب قطعنامه 2231 نوشت: آمریکا که موظف به تبعیت از قطعنامه های شورای امنیت است، همچنان به نقض قطعنامه 2231 ادامه می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۵    
سردار کشکولی، فرمانده سپاه لرستان گفت: لرستان در حفظ آثار، تدوین و نشر ارزش های دفاع مقدس از دیگر استان ها جا مانده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۶    
اسکوچیچ که از بدو ورودش به ایران نتوانسته بود با دستیاران ایرانی خود ارتباط برقرار کند، امروز با بازگشت وحید هاشمیان از آلمان با وی دیدار کرد
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان از معاون اول رییس جمهور به عنوان یار و یاور جامعه ورزش و جوانان کشور نام برد که گره ها را باز کرده و مسیر را برای پیشرفت هموار کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۱    
امیر فهمیده، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به بهره برداری از 25 پروژه مرکز فرهنگی در کشور گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۱    
آذرخش، مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان گفت: بیش از 7 هزار نفر از ابتدای امسال تاکنون آموزش های فنی حرفه ای را فرا گرفته اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۲    
مسعود سلطانی فر با همراهی رضا صالحی امیری و اسحاق جهانگیری، نشست مدیران ارشد وزارت ورزش را برگزار خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۶    
لیست داوران مسابقات هفته 26 و همچنین دو دیدار معوقه از هفته 23 لیگ برتر اعلام شد
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نباید اجازه دهیم برخی طرف های ثالث روابط عمیق و تاریخی ایران و هند را تحت تاثیر خود قرار دهند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۳    
وزیر دفاع کشورمان در پیامی درگذشت والده سید حسن قاضی زاده هاشمی را تسلیت گفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۰    
طی هفته گذشته 803 هزار تماس تلفنی با سامانه خدمات مشاوره ای ستاد اجرایی فرمان امام (4030) درخصوص بیماری کرونا برقرار شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۰    
سالار صانعی گفت: طی برخورد قاطعانه از سوی دستگاه های قضایی دو حکم قلع و قمع بنا و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی روستای پلور اجرا شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
علیرضا سبزعلی، نائب رئیس اتحادیۀ نانوایان استان قزوین گفت: امروز شاهد هجوم هزینه های قابل توجهی هستیم که به نانوایان تحمیل شده است و هیچ مسئولی در این زمینه پاسخگو نیست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در دیدار طلاب حافظ و قاری مدارس علمیه قزوین گفت: هدایت های قرآنی ماندگار و پایدار است و خداوند نیز فرموده هر چه خدایی شود، ماندگاری پیدا می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
فرهاد رستمی با بیان اینکه کمبود زیرساخت بهداشتی و درمانی از مشکلات این شهرستان است گفت: به دنبال تاسیس یک درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان هستیم و تلاش می کنیم تا این امر محقق شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
درپی درگذشت روح الله رجایی سردبیر جوان و متعهد روزنامه جام جم براثر بیماری کرونا، مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام باصدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
شاخص بورس امروز برای نخستین بار وارد کانال یک میلیون و 900 هزار واحد شد؛ حجم معاملات امروز بازار سرمایه هم به بیش از 26هزار میلیارد تومان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
در آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونا که با مدیریت فرماندار فریدونکنار برگزار شد مصوباتی به تصویب می رسد که شاید اندازه یک بحران جدی نباشد و بوی مماشات و محافظه کاری می دهد این در حالی است که این روزها ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: اعتراض مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به استفاده آمریکا از تحریم های اقتصادی، نشان می دهد، حتی متحدان آمریکا هم از اعتیاد این کشور به تحریم، به ستوه آمده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۱    
آیت الله رییسی تأکید کرد: بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم، اعتراض را باید شنید اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 9 نفر از افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه در یاسوج خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۶    
براتعلی صالحی از اجرای طرح شناسایی و معرفی دلالان حوزه املاک و اجاره بها به دادگستری جهت برخورد قاطع در سطح استان خبرداد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۳    
ارجاعی گفت: 500 واحد مسکونی توسط ستاد فرامین حضرت امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی در نیشابور احداث خواهد شد و به قیمت ساخت در بین واجدین شرایط توزیع خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۳    
اسپانیا خوان مارسه نویسنده شهر خود را شب پیش در بارسلون از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۳    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امسال برای اولین بار واکسن ملی و ایرانی آنفلوانزا در کشور خواهیم داشت و امیدواریم پاییز امسال حدود یک میلیون دوز از این واکسن ایرانی تولید شود.