شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 28 تیر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 تیر 1399 راه دانا 2 تیر 1399 راه دانا 3 تیر 1399 راه دانا 4 تیر 1399 راه دانا 5 تیر 1399 راه دانا 6 تیر 1399 راه دانا 7 تیر 1399 راه دانا 8 تیر 1399 راه دانا 9 تیر 1399 راه دانا 10 تیر 1399 راه دانا 11 تیر 1399 راه دانا 12 تیر 1399 راه دانا 13 تیر 1399 راه دانا 14 تیر 1399 راه دانا 15 تیر 1399 راه دانا 16 تیر 1399 راه دانا 17 تیر 1399 راه دانا 18 تیر 1399 راه دانا 19 تیر 1399 راه دانا 20 تیر 1399 راه دانا 21 تیر 1399 راه دانا 22 تیر 1399 راه دانا 23 تیر 1399 راه دانا 24 تیر 1399 راه دانا 25 تیر 1399 راه دانا 26 تیر 1399 راه دانا 27 تیر 1399 راه دانا 28 تیر 1399 راه دانا 29 تیر 1399 راه دانا 30 تیر 1399 راه دانا 31 تیر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۴    
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون روز دوشنبه - 3 شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۱    
شمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس در جهان همچنان رو به افزایش است و براساس آخرین آمارها، شمار قربانیان بیماری کووید-19 تاکنون به 682 هزار و 999 نفر رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۱    
چهار عنوان کتابِ دفاع مقدسی انتشارات سوره مهر که با همکاری کانون زبان ایران به انگلیسی ترجمه شده اند، در کتابفروشی این ناشر رونمایی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۹    
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با خانم 69 ساله عابر پیاده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و خودروی متخلف از صحنه تصادف متواری شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۱    
تالاب نیلوفر آبی بابل در کمربندی شرقی این شهرستان در استان مازندران قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۲    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در معاملات بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه یکم مردادماه به 10 میلیون و 80 هزار تومان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۵    
از ابتدای تیرماه امسال قیمت انواع حبوبات با افزایش چشمگیر روبه رو شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۷    
صیفی کاران شهرستان سرخه این روزها خربزه برداشت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۲    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی تاکید کرد: آسیب طرح محوری در ابتکار قانونگذاری، با سرعت و حدّت، گریبانگیر نظام تقنینی ایران شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۹    
بسیاری از سنگ های کلیه به اندازه ای کوچک هستند که خودبخود از بدن دفع می شوند. اما برخی از آنها می توانند به اندازه ای بزرگ باشند که جریان ادرار را به طور کامل مسدود کرده و خارج کردنشان نیازمند انجام ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۴    
صادقی از راه اندازی 321 مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در استان کرمان خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی این مراکز شناسایی خیران و نیازمندان هر محله است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۰    
توجه به راهنمایی های بهداشتی مربوط به دستگاه های خنک کننده آبی می تواند نقش مهمی در پیشگیری از شیوع و انتقال کرونا در منازل و اماکن عمومی داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۷    
مهدی نعلبندی کارشناس مسائل قفقاز به اتفاقات اخیر در قره باغ و سرانجام این مناقشه پررداخته و موضوعات جالبی را مطرح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۴    
همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، سعید حجاریان تئوریسین جریان اصلاحات با تاسیس یک شرکت خانوادگی از امکان واردات گندم و تضعیف خودکفایی تولید این کالای اساسی برخوردار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۱    
علی رغم شانتاژ رسانه ای در خصوص انفعال ایران در مناقشه قره باغ، اسناد و روایات موجود، خلاف این ادعا را ثابت کرده و نشان میدهد که حمایت نظامی و پشتیبانی ایران با انفعال دولت آذربایجان مواجه شد و مغفول ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۸    
حیسن پور، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص واگذاری اراضی ملی سردشت کارکنان استانداری آذربایجان غربی واکنش نشان داد و خواستار لغو مصوبه این واگذاری شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۹    
عروس دیواندره ای با بخشش مهریه 250 سکه ای خود در ازای کاشت هزار اصله درخت بلوط زندگی مشترک خود را در مسیر سبز عشق به طبیعت بنا نهاد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۳    
نخستین کتاب عکس با موضوع مدافعان سلامت در هفته جاری منتشر و رونمایی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۵    
شرفی گفت: تاکنون 358 هزار و 300 راس دام سبک و سنگین در خراسان جنوبی پلاک گذاری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۹    
مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، میزان مخاطبان سریال های سیما در نیمه دوم تیرماه را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۷    
با اعلام برنامه جدید بازی های المپیک توکیو مشخص شد نخستین مدال این بازی ها در تفنگ بادی زنان توزیع خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: در شرایط پاندمی کرونا، مدیران ناوگان حمل و نقل عمومی هم برای اینکه ازدحام جمعیت را کاهش دهند، باید ظرفیت مترو را افزایش دهند
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۴    
امین حیایی و رویا نونهالی هفته گذشته و درست زمانی که جریان توئیتری اعدام نکنید در فضای مجازی به راه افتاده بود، این مطلب را در اینستاگرام خود نشر داده بودند از صدا و سییما تذکر گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۸    
لحظه وداع سیدحسن نصرالله با پیکر فرزندش هادی که طی عملیاتی محرمانه در سرزمین های اشغالی به شهادت رسید. خویشتنداری و طمأنینه دبیرکل حزب الله در این صحنه غم انگیز، ستودنی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۵    
انتخابات پارلمانی سوریه پس از دوبار تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا از صبح امروز آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات فرصت یک ماهه به مشمولان متقاضی شرکت در آزمون دکترا و ارشد را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شکل شروع سال تحصیلی متناسب با شرایط کرونا متفاوت است، گفت: گفت وگوهایی انجام شده است تا تبلت ارزان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۱    
بحرکان بزرگترین اسکله صیادی در ایران است. قایق ها و لنج هایی که در بندر بحرکان پهلو می گیرند حاوی انواع ماهی ها و میگو هستند که به نقاط مختلف ایران و جهان فرستاده می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان لحظاتی پیش تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
سوپ معروف سمگیه تانگ در کره جنوبی در فصل گرم تابستان طرفداران زیادی دارد.این سوپ به دلیل دارا بودن مواد مغذی می تواند انرژی لازم برای تحمل گرمای تابستان را فراهم آورد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۹    
سعید مرادی، رئیس داشگاه آزاد اسلامی ماکو گفت: ضعف توسعه آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد ماکو باعث گردیده که نسبت به سایر مناطق آزاد کشور در این موضوع عقب ماندگی داشته باشد .
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۶    
کوه نمک قم در 15 کیلومتری جاده قم به سمت جعفریه قرار گرفته و از جاذبه های طبیعی استان قم به شمار می رود. این گنبد نمکی که تنها گنبد نمکی متقارن جهان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۱    
محله قیطریه در شمال تهران قرار دارد و جزو شمیرانات است .از شمال به حکمت، از جنوب به بزرگراه صدر، از شرق به چیذر و از غرب به تجریش محدود می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۵    
القاصی مهر، رئیس تعزیرات حکومتی لرستان گفت: 283 پرونده تخلف صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در لرستان تشکیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۲    
نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۹    
در این گزارش تصاویری از اهدای پلاسمای خون بهبود یافتگان به کرونا در بیمارستان بقیه الله (عج) را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه 4 میلیون و 700 هزار کارگر ایرانی هیچ گونه قراردادی ندارند گفت: برخی از کارفرمایان برای فشار به کارگر ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۲۸    
در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان، مدال قهرمان ملی مبارزه با کرونا و لوح سپاس فدراسیون به خلیلیان اهدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود برد در این بازی هنوز قهرمان نشده ایم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۵    
پرسپولیس با پیروزی برابر فولاد در دیدار هفته بیست وپنجم لیگ برتر توانست هزارمین امتیاز تاریخ خود در ادوار مختلف این لیگ را جشن بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۲    
معاون وزیر ورزش گفت: پرسپولیس و استقلال در صورت پرداخت بدهی ها محروم نمی شوند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۷    
تیم پرسپولیس در آخرین دیدار هفته بیست وپنجم لیگ برتر موفق شد فولاد را در استادیوم آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا گام بلندی برای پوکر قهرمانی بردارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۴    
حادثه رانش کوه در منطقه منصور آباد شیراز تاکنون تلافات جانی و خسارت به منازل اهلی محل در بر نداشته است .
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۴    
این روزها با رعایت پروتکل های ستاد مقابله با کرونا، ورزش در بوستان های تعطیل شده و بلوارهای مطرح شهر شیراز رونق خاصی به خود گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۰    
افزایش مبتلایان به کرونا در موج دوم این بیماری در نکا که در روزهای گذشته سبب پذیرش بیماران آن در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان شده بود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۲    
علی شوپایی گفت: به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و مراجعه به بیمارستان عزیزی جویبار، افرادی که دچار بیماری زمینه ای یا بیماری های دیگر هستند تا اطلاع ثانوی به بیمارستان عزیزی مراجعه نکنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۹    
مردم انقلابی شهرستان بهبهان امشب با حضور در محل تجمع پنجشنبه شب معدودی فریب خورده، پاسخی قاطع به تلاش ناکام رسانه های ضد انقلاب دادند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۱    
کامل نصراللهی از برخورد یک دستگاه تریلی کشنده با پل عابر پیاده در مسیر نکا به میاندورود خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۹    
چطور حاضرید با همچین کشوری توافق 25 ساله امضا کنید؟!
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۷    
نخستین جلسه هیات رییسه فدراسیون تنیس با حضور اعضا برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۷    
حسن درویش وند، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در پاکستان گفت: توجه به توریسم درمانی و گردشگری از ظرفیت های مهم ایران در تعامل با پاکستان است که باید به این بخش توجه ویژه ای شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۱    
مسابقات اتومبیلرانی فرمول 4 قهرمانی اسپانیا با حضور یک راننده ایرانی از امشب آغاز خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۴    
مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ضوابط و مقررات ساخت وساز در بافت تاریخی روستای سرآقاسید دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ اعلام و برای دهیاری ارسال شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۱    
ذوالفقاری گفت: برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور تا شرایط کاهش شیوع و ابتلای بیماری کرونا ممنوع است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۱    
مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه طی 24ساعت گذشته، 3 مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در چهارمحال و بختیاری گزارش شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۲    
علی شاماری, دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه از دستگیری لیدرهای دعوت کننده به آشوب به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۲    
گروه جهادی شهید همدانی در راستای کمک مومنانه تعداد هزار و 500 بسته پروتئینی در بین مردم محروم استان همدان توزیع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۲    
سردارمهدی فرجی با بیان اینکه سناریوی مد نظر دشمن برای ایجاد اغتشاش به نتیجه نرسیده است، گفت: دلیل این اتفاق، عملکرد خوب همه دستگاه ها و گروه هاست ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۳    
، از پیش آمد هشدار سطح زرد هواشناسی در استان مازندران، طی روزهای آینده و اواسط هفته خبر داد و گفت: احتمال خسارت به درختان مرکبات، واحدهای مرغداری، دامداری و گلخانه ها در اثر تنش گرمایی وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۳    
حمید زینالی، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: با توقیف یک محموله 1 هزار و ششصد کیلوگرمی مرغ، پس از انجام آزمایشات از نظر توتال کانت و شمارش کلیه ی میکروب ها، بالاتر از حد استاندارد تشخیص داده شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۳    
نشست هم اندیشی فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و دبیر کمیسیون بهداشت و سلامت مجلس با اصحاب رسانه در سالن جلسات مجموعه باغستان قزوین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۳    
کارشناس داوری گفت: داور بازی ذوب آهن و ماشین سازی عملکرد خوبی نداشت و حداقل دو پنالتی را به سود سپاهان نگرفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۰    
بیش از 15 سال از اتخاذ نخستین تصمیمات برای انتقال آب دریای خزر به سمنان می گذرد اما این پروژه هنوز به مرحله اجرایی وارد نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۶    
در واکنش به حضور دوچرخه سواران بر بام آثار تاریخی قزوین این موضوع در فضای مجازی از سوی کاربران منتشر شد که "تریال کاران تیم ملی بر بام سرسرای قاجاری سعدالسلطنه ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۷    
وزارت امور خارجه نسبت به سخنان احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس مبنی بر واگذاری جزایر ایران به چین واکنش نشان داد و آنها را از اساس کذب دانست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۱    
برنامه کامل مسابقات کاراته بازی های المپیک توکیو مشخص شد و این رقابت ها در دو بخش مردان و زنان 14، 15 و 16 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۳    
ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد گفت: از بچگی حسن رحیمی را خیلی دوست داشتم، فکر می کردم مثل او وزن اولی شوم، ولی نشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۸    
کشتی گیر تیم ملی آزاد گفت: من الان وزنم 68 کیلوگرم هست، فکر می کنم برای 65 کیلوگرم، این وزن ایده آلی باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۵    
علی میرزایی پیشکسوت وزنه برداری و دارنده مدال برنز المپیک1952 هلسینکی دارفانی را وداع گفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۴۹    
بازسازی ورودی های حرم حضرت عباس (ع) با تعمیرات باب القبله آغاز و هم اکنون نیز باب القبله حرم سقای دشت کربلا بسته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۳۱    
ایزدخواه از شکایت 36 نماینده از معاون اول رئیس جمهور بابت انتقال شرکت بازرگانی دولتی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت و نقض قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: حسابرسی فدراسیون کشتی توسط حسابرس رسمی و مستقل انجام شده و بر مبنای مستندات موجود انجام شده این رقم اعلام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: مجلس فعلی با تکرار این و آن یا دستوری و سهمیه بندی برگزیده نشده که حال، نمایندگان در قید و بند خاصی نسبت به جریان های مختلف باشند و ما تنها یک میثاق انقلابی داریم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با اشاره به سند همکاری ایران - چین اظهار کرد: این سند یک.نقشه راه است و می تواند به گسترش مشارکت منطقه ای منجر شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۴    
برنامه کامل رقابتهای جودو در بازی های المپیک توکیو مشخص شد که مسابقات در دو بخش مردان و زنان 2 تا 9 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
سفیر ایران در انگلیس گفت: شبکه اینترنشنال با پخش زنده گردهمایی منافقین وقاحت و بی شرمی تمام عیار خود را به نمایش گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
زمان برگزاری رقابت دو ملی پوش دوومیدانی کشورمان در المپیک توکیو تعیین شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا، نوشت: اعتراف به شکست مقابل ایران قدرتمند بهتر از لاف های احمقانه و بی پشتوانه است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۶    
امیرحسین مدنی گفت: در سال گذشته طرح های اشتغال محور بنیاد 30 هزار طرح بوده، با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم امسال به 60 هزار طرح رسیده است و اکنون روزانه 300 طرح اشتغال محور در کشور در ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۳    
قیمت سکه امروز با افزایش 270هار تومانی وارد کانال 11میلیون تومانی شد و همچنان رکوردشکنی می کند؛ نرخ دلار هم امروز 23هزار و 102تومان شد و هر گرم طلای 18عیار هم رشد 30هزار تومانی را ثبت کرد و مسئولان ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
پس از موج ایجادشده در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در انتقاد به حذف نام شهرستان از فولاد مبارکه، این شرکت آگهی خود را اصلاح و نام مبارکه را در آدرس خود قرار داد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: طی هفته آتی اولین محموله تجهیزات پزشکی شامل 20 دستگاه دیالیز وارد استان می شود و همچنین محموله اتاق آی سی یو هم به استان منتقل خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
نایب رئیس انجمن داروسازان با بیان اینکه عدم توجه به مسائل مالی داروخانه ها باعث شکست طرح نسخه نویسی الکترونیک می شود، گفت: از مزایای اجرای این طرح کاهش هزینه های سازمان های بیمه ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پاسخ به گلایه های شهروندان کوچه محمدیه اعلام کرد: افرادی که در مستند صحبت می کنند، نسبت به رای خود اعتراض دارند که پرونده شان در دادگاه تجدید نظر در حال بررسی است .
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه هماهنگی قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه گفت: چشم انداز نهضت تعاون و احسان، ایجاد اشتغال باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۸    
یکی از قوانین راهنمایی و رانندگی که با توجه به آلایندگی ها و در پاسخ به نیازهایی شهری ایجاد و عملی شد؛ طرح زوج و فرد بود که در برخی از قسمت های پر تردد شهر لحاظ شد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۸    
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به عرضه و وضعیت بازار لاستیک در استان زنجان گفت: درخواست سهمیه لاستیک به دلیل نگرانی مردم از بالا رفتن قیمت ها در استان زنجان افزایش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۸    
ایران پس از قطعنامه 598 در دوره های مختلف با کشورهای غربی وارد مذاکره شد که بزرگترین و آخرین تجربه در این سال ها ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۲    
یک متخصص عفونی به بیان نکاتی در خصوص بیماری کرونا پرداخت و احتمال ناشنوا و نابیناشدن در اثر این بیماری را بررسی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۹    
شهردار یاسوج در نشست استیضاح خود که اردیبهشت ماه سال جاری برگزارشد از افتتاح این پل تا پایان شهریور ماه خبر داده بود اما به نظر می رسد با توجه به روندی که این پروژه طی می کند زمان بیشتری برای تکمیل و ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۹    
بخش سادات محمدی در شهر پاتاوه یکی از مهمترین قطب ها تولید صنایع دستی در کشور است که به دلیل عدم سازماندهی این هنرمندان ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۶    
عدم دسترسی به آب شرب بهداشتی یکی از مشکلات جدی است که مردم ساحل نشین کنارک در سایه عدم برنامه ریزی دولت و کوتاهی مسئولان امر با آن دست و پنجه نرم می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۶    
ساقی از افزایش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان مدرس کاشمر نسبت به هفته های گذشته خبر داد و گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای اطلاع رسانی در سطح شهرستان مبنی بر لزوم استفاده از ماسک استفاده شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
استاندار قم با اشاره به اینکه 25 استان کشور در وضعیت هشدار و قرمز قرار دارد، گفت: استان قم در وضعیت زرد قرار دارد اما نگران قرمز شدن آن هستیم لذا تمام تدابیر را اتخاذ خواهیم کرد تا شاهد بازگشت موج ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به اینکه تاکنون قطعی برنامه ریزی شده ناشی از کمبود برق در استان نداشتیم گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
کمبود انسولین در حالی یکی از دغدغه های مهم بیماران دیابتی در سیستان و بلوچستان است که مسئولان بیان می کنند با توجه به تولید نوع داخلی انسولین قلمی، مشکل کمبود های مقطعی در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
در حالی الگوپذیری و واکنش احساسی مردم به روایت وارونه یک ماجرا، موجب تِرَند شدن هشتک اعدام نکنید در کشور شد که مردم پیش از این نیز نتیجه منفی الگوپذیری از سلبریتی ها را دیده بودند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
شبان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 32200 قطعه بچه ماهی در سطح 31 استخر شهرستان خلیل آباد رهاسازی شده و امیدواریم در پایان دوره پرورش از این تعداد میزان 37 تن گوشت ماهی استحصال شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
خزایی پور فرماندار فراهان گفت: با کمک موسسات خیریه 6 هزار بسته معیشتی را در بین مردم شهرستان توزیع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
فتحی بیرانوند، مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: مطب ها و کلینیک هایی که اقدام به بی خطرسازی زباله های عفونی نکنند با هماهنگی مراجع قضایی تعطیل می شوند.