پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۹May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۰    
فیلم مستند کوتاه " در میان امواج " که به موضوع کرونا ارتباط دارد در بندر گناوه توسط گروه جهادی مهر مسیحا(هنرمندان ) در حال تولید می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۶    
این طرح در آخرین نشست شورای اسلامی شهر نی ریز مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و با همت شهرداری نی ریز خیابانی منشعب از خیابان عمان نی ریزی به نام "استاد سید عطاءالله طغرایی" نامگذاری گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۳    
ناصر مقدم: پدافند غیرعامل یکی از اساسی ترین ملزومات امروزی به ویژه در ادارات ، نهادها و سازمان ها می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۱    
سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی نشان عاشقی که به همت موسسه فرهنگی میرداماد و حوزه هنری گلستان برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۳    
دکتر صالح عرفانی فام ، مدرس ، مولف و فیلمساز مراغه ای رخ در نقاب خاک کشید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۳    
دوره آموزشی امدادگری ورزشی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان به همت کانون تخصصی ورزش استان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۵    
عملیات اجرایی سالن بلک بکس همزمان با روز بزرگداشت اراک آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بهبود کیفی وضعیت روابط عمومی های دستگاهای اجرایی استان یک ضرورت است و نظام اطلاع رسانی این استان باید بازنگری و اصلاح شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۸    
ساختار حمایتی همگرا با بررسی نیازهای بازی سازان در این زمینه و با کمک مرکز تعاملات علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات مختلف صادراتی را در 5 گرو ه حمایتی برای اعضاء خود ارائه کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۸    
علیرضا تابش دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان از دغدغه هایش برای سینمای کودک و نوجوان و شناخت نیازهای این گروه سنی گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۸    
پنل مشترک ایران و پاکستان با موضوع تولید مشترک با حضور ساتیش آناند، تهیه کننده پاکستانی، نوید محمودی، رائد فریدزاده و علی شاه محمدی عصر دوشنبه 28 مهرماه 99 به شکل مجازی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۸    
اولین روز از چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با برپایی نشست مجازی انتقال تجربه مرضیه برومند برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۸    
امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یادداشتی به مناسبت آغاز جشنواره سی وسوم عنوان کرد: اگر ما به استقبال نوآوری ها نرویم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۸    
سیمون سیمونیان با تأکید بر افزایش متقاضیان حضور در جشنواره سی و سوم نسبت به دوره گذشته و مقایسه آماری در این زمینه اظهار داشت: ما اولین جشنواره آنلاین سینمایی را برگزار می کنیم و این خود خط شکنی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۸    
سعید رجبی فروتن گفت: چشم پوشی از برگزاری جشنواره سی وسوم، پیامدهای خوبی نه در ایران بلکه در جهان نداشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۳    
شهاب الدین عادل گفت: سینمایی که قرار است برای کودک باشد، باید زیبایی ظاهری داشته باشد. به نظرم فیلم هایی که با موفقیت رو به رو نشده اند، از زیبایی ظاهری برخوردار نبوده اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۶    
کتاب "ارزش تبلیغاتی شبکه های اجتماعی" اثر سید میکائیل جعفری و محمود عامری سیاهویی منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۱    
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی اعضای شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۵    
نشست معرفی فیلم مهران به کارگردانی رقیه توکلی با حضور گروهی از عوامل این فیلم و با حضور آنلاین رقیه توکلی کارگردان فیلم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۵    
در دهه وقف و به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان نشست مدیران سازمان های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گلستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۱    
طی حکمی از سوی محمد رضا علیزاده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ، سعیده واعظی به عنوان " رئیس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان " منصوب شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۱    
در جلسه شورای اطلاع رسانی که روز دوشنبه به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در سالن کرامت استانداری برگزار شد نسبت به ادامه عادی انگاری وضعیت بغرنج و نگران کننده کرونا هشدار داده شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه همدان استمرار تاریخی ایران بزرگ اسلامی است، گفت: همدان از نظر فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۱    
اهم برنامه های گرامیداشت هفته مازندران در نشست با معاون استاندار، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولین استانی، تبیین و تشریح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۶    
معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از انتشار برش استانی فراخوان پویش ملی تولید محتوای فضای مجازی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۶    
اعضای هیات نظارت بر مطبوعات ضمن قدردانی ازعملکرد مسئولانه و روشنگرانه رسانه ها در قبال رخدادها و مسائل مبتلابه کشور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
نوزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی در شهرستان آران و بیدگل با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۶    
آنا ردی از بازیگران تئاتر و سینمای ایتالیا گفت: فکرکردن و نگاه کردن به شما آزادی عمل می دهد و همه این موارد از دید، نگاه و شخصیت خودتان شکل می گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۶    
سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش های غیررقابتی و رقابتی برگزار می شود که فراخوان بخش رقابتی جشنواره امروز منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۵    
فراخوان اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ، هنر و رسانه (ویژه فعالان فرهنگی فضای مجازی و مدیران کسب و کارهای دیجیتال) اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۳    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نظر دارد به استنادمجوز شماره 284528/96 تاریخ 23/10/96 مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مفاد ماده 17 و 22 قانون مدیریت خدمات کشوری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به همراه معاونین و هیات همراه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از موسسه فرهنگی- مطبوعاتی ایران و حضور در نشست شورای سردبیری این روزنامه گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۵    
نمایشگاه تجسمی "از نینوا تا خاکریزها" در بوئین زهرا به مناسبت هفته دفاع مقدس با موضوع محرم و صفر و با محوریت واقعه عاشورا و مصائب نینوا، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۵    
همایش هنر و بیماری های فراگیر؛ هنر کرونا به دلیل منع برگزاری تجمعات در دوران کرونا، بدون حضور مخاطبان برگزار و از طریق وبینار به صورت زنده پخش خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۱    
مدیر بخش بین الملل جشنواره سی و سوم با اشاره به این که دوره متفاوتی را در این بخش جشنواره پیش رو داریم، گفت: فیلم های این دوره در بخش بین الملل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۵    
فیلم مستند ورزشی - اجتماعی "ملوانان تنها به دریا نمی روند" به کارگردانی الله کرم رضائی زاده از فیلمسازان گیلان به جشنواره فیلم های ورزشی کنیا راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۵    
تسهیلات حمایتی کم بهره به منظور حمایت از صنوف فعال فرهنگی، حفظ فرصت های شغلی و رونق صنایع فرهنگی با عاملیت صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان فرهنگی (ناشران) اعطا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۵    
جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور سرهنگ حسین فیضی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۶    
وحید قبادی دانا با اشاره به فعالیت مثبت جشنواره فیلم کودک در مناسب سازی فیلم های جشنواره در پخش پلتفرم ها برای مخاطبان نابینا و ناشنوا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۶    
فراخوان یازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۵    
نشست کرونا؛ قرنطینه در قاب روایت زنان با همکاری گروه پژوهشی مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محور و هدف اصلی طرح پایتخت کتاب را رونق مطالعه و کتابخوانی در جامعه دانست و گفت: سمنان با توجه به پیشینه فرهنگی و قدمت تاریخی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۳    
استاندار سمنان، از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در استان سمنان استقبال و از برگزاری طرح های پایتخت کتاب و نیز کنگره ملی نکوداشت ایت الله سیدمحمد شاهرودی حمایت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۶    
برنامه دومین روز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گوی تفصیلی با روزنامه جام جم از عملکرد فرهنگی دولت دوازدهم دفاع کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۱    
طرح دهکده جهانی معرفت مورد حمایت قرار می گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۵    
تسهیل گرانی می توانند باشگاه تشکیل دهند که در کارگاه های آموزشی شرکت کرده باشند. تسهیلگرانی که در سال های گذشته دوره های آموزشی را گذرانده باشند، علاوه بر مدیریت باشگاه های گذشته ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: تعداد 75 اثر توسط شاعران استان جهت شرکت در همایش استانی شعر غدیر به دبیرخانه این همایش استانی ارسال و برگزاری این همایش مرحله داوری و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، این رویداد بزرگ هنری را نمونه ای روشن از امید به آینده و فردای موسیقی ایران عنوان کرد که پیشینۀ فرهنگ موسیقی کشور و میراث داری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سرپرست اداره کتابخانه عمومی و تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حجت الاسلام رضازاده، امام جمعه شهرستان ریگان دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
به مناسبت هفته خوشنویسی و در دیدار رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، مسئول و تعدادی از اعضای انجمن خوشنویسان با فرماندار شهرستان ، برنامه های در نظر گرفته به منظور پاسداشت این هفته تشریح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز دوشنبه در بازدید از کتابخانه تلفنی رنگین در فرهنگ سرای خانواده شهرداری سمنان، تاسیس و فعالیت این کتابخانه را اقدامی ابتکارانه و جدید دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۸    
به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) مراسم قرائت زیارت از بعید در محل هیات حسینی خوسف با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۶    
اولین پنل تولید مشترک فیلم با حضور میرولیوب ووکویچ و میرکو بوجویچ از کشور صربستان و علی مصفا و رائد فریدزاده از ایران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۱    
مهدی سجاده چی با تاکید بر اینکه نوشتن کار دشواری است گفت: بهترین الگوهای نوشتن را هم اگر در اختیار داشته باشیم کمک می کند بیراهه نرویم اما دقیقا مشخص نمی کند چگونه باید کلمات را روی کاغذ بیاوریم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۶    
کارگاه آموزشی معرفی و شناخت عناصر فیلمنامه در سینمای کودک در بخش بین الملل به صورت برخط برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۴    
پایان آذرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری یاریگران زندگی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۴    
فراخوان همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از انتشار فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی استان کردستان خبر داد ...