شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۶    
مهدی پارسا مسؤل سازمان بسیج رسانه گیلان در مراسم افتتاح دفتر بسیج رسانه در املش گفت: منطق انقلاب ما منطق الهی و دینی بود و امروز با این منطق با دنیا صحبت می کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۶    
ساجده اثنی عشری در نشست بررسی ادبیات دفاع مقدس به زبان های خارجی گفت: ضرورتی ندارد که حتما آثار فارسی توسط مترجمان خارجی ترجمه شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۱:۲۶    
نشست دورهمی شعر دفاع مقدس با عنوان یاد یاران با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از شاعران و نویسندگان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس برگزار و از منتخبین این حوزه تقدیر بعمل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۳    
برترین های جشنواره نهم شعر بسیج کردستان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجمعی از مدیران فرهنگی معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۶    
فرآیندها و عناصر اصلی جامعه پذیری دینی زنان شهری پژوهشی با بررسی مکانیسم های برساخت هویت دینی زنان متولد سال های 1350 تا 1365 است که ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
در پی استقبال مخاطبان، موسیقی _ نمایش علمدار 16 و 17 مهر ماه ساعت 18 مصادف با اربعین حسینی به روایتگری پرویز پرستویی در تالار وحدت اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
معاون استاندار لرستان گفت: مادامی که روحیه جهادی و تفکر بسیجی در بطن جامعه نهادینه شود و به نسل های بعد منتقل شود، هیچ دشمنی بر این مردم غلبه نخواهد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۹    
نور محمد محمدی قائم ، شاعر جانباز شیروانی، همزمان با ششمین روز از ایام هفته دفاع مقدس و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۶    
خالق عروسک های سینمای کودک و نوجوان با گلایه از برخی رفتارها با متخصصان سینمای کودک و نوجوان، گفت: هنوز هم می توانیم با کمترین پول بهترین کار را برای کودکان و نوجوانان تولید کنیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۶    
کارگردان فیلم کودک سلفی با رستم ، گفت: این فیلم اثری با دغدغه فرهنگی برای نسل نو ایران ساخته شده که هم می تواند مخاطب بزرگسال و هم مخاطب کودک داشته باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۶    
اسفندیاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشن داروگ را 23آذرماه 1399 اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشن آثار خود را به شماره 09216748603 واتساپ نمایند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۳    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۱    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری باتجلیل از 6مؤلف برتر حوزه ایثار و شهادت استان در برنامه ویدئو کنفرانس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، از برگزاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، ویژه آثار منتشر شده در سال 98 با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۱    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در دومین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان فانوس سرخ شب به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۶    
همزمان با هفته دفاع مقدس، رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با مجید آریایی نژاد هنرمند و جانباز دفاع مقدس دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۶    
به همت کانون بسیج هنرمندان و انجمن هنرهای نمایشی و گروه نمایشی عاشورائیان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بمدت یک هفته ویژه برنامه های فرهنگی هنری با موضوع ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده هنرمند ایثارگر زنده یاد جعفر کاظمی تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با روحانیت شهرستان گلوگاه بر لزوم ترویج فرهنگ دینی تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۶    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، کلید واژه "گنج جنگ" را در کلام رهبری یک واقعیت خواند و تاکید کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۶    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت :روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با طراحی پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب بنر و نصب به مناسبت چهلمین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس از عبدالحسین روئیا کارمند ایثارگر و بهرام رئیسی هنرمند پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس از کتاب های نویسندگان دیّری در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۶    
اثر شیما جواد پور کارگردان بوشهری به مرحله اجرایی هجدهمین جشنواره هایفست ارمنستان راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۰    
صبح امروز یکشنبه به مناسبت هفتمین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از 7 کتاب "انتشارات روایت فتح" با حضور علی اکبر شیرکوند در "مجتمع فرهنگی اسوه" برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ از تشکیل بانک اطلاعات هنرمندان شهرستان، توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهرنگ خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۶    
امام جمعه خمین گفت: مراسم اربعین باید با شور و شعور و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۶    
صادقی گفت: در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس بیش از 8 برنامه توسط این اداره برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۶    
همایش شعر و خاطره دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ملکشاهی ، ازبرپایی نمایشگاه عکس دراین شهرستان خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۶    
بنا به درخواست متقاضیان مهلت ارسال آثار برای شرکت در بخش اجرا ی برنامه خیابان تئاتر ایران تا روز چهارشنبه 30 مهرماه تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۹    
در پنجاهمین جلسه شورای فرهنگی عمومی خراسان جنوبی، احکام اعضای شورای سیاست گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان (فهما) اهدا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۹    
همزمان باهفته گرامیداشت دفاع مقدس، خاطرات جنگ از زبان راوی ایثارگر در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور در فرمانداری شهرستان البرز با محمد نصیری فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۶    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از اجرای طرح احسان قرآن ویژه اربعین حسینی در کانون های مساجد استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جریان نشر و اهل قلم سهم خود را در قبال دفاع مقدس ادا کرده است، گفت: دفاع مقدس یک پدیده تمام شدنی نیست و این پدیده همچون پرونده ای در جریان است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: 110عنوان کتاب با موضوع های مختلف امسال در این استان چاپ شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶    
معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام شیوع ویروس کرونا از 839 موسسه فرهنگی قرآن و عترت حمایت مالی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶    
بر اساس تازه ترین پیمایش کشوری بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مورد الگوی مصرف بازی های دیجیتال در ایران، بازیکنان ایرانی تا پایان سال 1398 به 32 میلیون نفر افزایش پیدا کرده اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۶    
دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۶    
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار محتوای صوتی زنانگی و جنگ به روایت عاشورایی در تارنمای امور زنان و خانواده این وزارتخانه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هدف ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۶    
در نشست نقد و بررسی کتاب هفت خوان بیان شد که اصولا ادبیات اسارت باب میل یک آزاده نیست، بلکه گاهی اوقات به دلیل سختی هایی که اسرا کشیدند علیه آنهاست .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه راهکارهای حفظ و صیانت از عفاف و حجاب باید عملیاتی باشد، گفت: کارگروه نظارت بر عملکرد اجرای عفاف و حجاب اسلامی در ادارات گیلان تشکیل می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل گفت: طرح سه شنبه های تکریم یکی از طرح های ابتکاری کانون های مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که انس اصحاب فرهنگ را با خانواده شهدا بیشتر کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۶    
معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما، در راستای گرامیداشت ایام اربعین، اقدام به برگزاری طرح احسان قرآن در سطح کانون های مساجد سراسر کشور کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۶    
نمایشگاه کتاب وین 2020 به دلیل افزایش بیماری کووید-19 در اتریش برگزار نخواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۶    
با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تولید فیلم مستند در کشور و درخواست جمعی از مستندسازان، مهلت ثبت نام در بخش های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت یک هفته تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۹    
حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل را به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۹    
در نشست شورای مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در شهرستان البرز از کتاب "عروج به ملکوت در مهر خون" رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تعیین سیاست های کلی عفاف و حجاب، تأکید کرد: باید این سیاست ها برای هر دستگاهی با برش استانی تهیه شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان فانوس سرخ شب به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۶    
مازندران در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه لباس عاشورایی و اولین نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب برترین طراحان حوزه عفاف و حجاب معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس از کتاب حال مستان و موسیقی ویدئو میراث عشق با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی در نمایشگاه اقتدار 40 رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۸    
یازدهمین نمایشگاه مجازی از مجموعه نمایشگاه های هنرهای تجسمی انفرادی هنرمندان ابهر، با نمایش آثار عکس سعید حاجی خانی؛ هنرمند ابهری به مناسبت هفته دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۶    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، هفتاد و چهارمین جلسه پی در پی شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی 5 مهر راس ساعت 10 با حضور حجت الاسلام والمسلمین شکوری امام جمعه و رییس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست معرفی و نقد کتاب دفاع مقدس"در انحنای هور"برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم ایجاد پیوند عالمانه و اثر بخش بین بخش تولید و صنعت با حوزه رسانه استان تاکید کرد و گفت: باید همکاری دو جانبه بین این دو بخش گسترش یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
به مناسبت هفته دفاع مقدس نشت شعری با حضور شاعران برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
در سومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم خاطره گویی رزمندگان و ایثارگران جنگ در خانه فرهنگ زیاران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محفل انس با قران در صحن امامزاده حسین(ع) برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
رضا رنجبرکهن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشتهارد از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در فرهنگسرای ملاصدرای شهرستان اشتهارد خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس از 72 اثر حوزه دفاع مقدس تولید شده در انجمن سینمای جوانان استان بوشهر رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۶    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر لزوم حمایت واقعی رسانه ها از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران واقعی تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید نقد منصفانه را جایگزین هر گونه تخریبی کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۶    
آمار ایده ها و فیلم های رسیده به چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، بر اساس مشارکت نوجوانان دختر و پسر و به تفکیک استان ها اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۶    
رقیه توکلی کارگردان فیلم سینمایی مادری می گوید فیلم سینمایی مهران با تجربه قبلی او در کارگردانی تفاوت های بسیاری دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۹    
از مهمترین امتیازات شیعه بر دیگر جوامع مسلمان، این است که شیعه، برخوردار از خاطره عاشوراست و بی گمان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و درخشش جوانان مسلمان این مرز و بوم در نبرد و شهادت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۹    
از چهار کتاب عرصه دفاع مقدس استان البرز در مراسم عصر شعر "اربعین حماسه"رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۸    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر خدایاری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۶    
هفتمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کشور با رویکرد توجه به فضای مجازی فراخوان خود را اعلام کرد، علاقه مندان تا پایان آبان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیروان ، از محفل شعر دفاع مقدس به صورت مجازی در کانال های خبری این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آبدانان ، از اجرای تئاتر خیابانی "منطقه آزاد"به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مردم و علاقمندان در این شهرستان خبرداد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۶    
مرحله نهایی داوری نخستین جشنواره داستان و قصه گویی روستا و عشایر در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۶    
قاسمعلی فراست در نشست آسیب شناسی داستان های دفاع مقدس گفت: ادبیات یکی از مدیوم هایی است که می تواند یک واقعه را جاودان کند و به همان شکلی که بوده و هست آن را تصویر کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۰    
عشق و ارادت یک هنرمند سمنانی به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) در قالب آثار هنری با استفاده از خطوط اسلامی و بهره گیری از فلز ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۹    
در این نمایشگاه هزار عنوان کتاب در زمینه های دفاع مقدس، مذهبی، کودکان، فرهنگی، تاریخی، علمی، داستانی و ... ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۹    
این نمایشگاه که تا 10 مهرماه جاری از عکس های رزمندگان دلیر اسلام در زمان جنگ آماده بازدید است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۶    
فیلم سینمایی درخت خاموش به کارگردانی فیصل سویسال، تولید مشترک شرکت بالکن ترکیه و بنیاد سینمایی فارابی موفق به کسب دو جایزه از جشنواره آدانای ترکیه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۶    
مراسم تکریم فرزندان شاهد همکار معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه پنجم مهرماه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۶    
دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز 2 آلبوم و 80 تک آهنگ را صادر کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۶    
حمایت از پایان نامه های کاربردی و مسأله محور یکی از مهم ترین اقداماتی است که در سال های اخیر نه تنها موجب به کارگیری و بهره برداری از ظرفیت های فکری بخش عظیمی از دستگاه تولید علم می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۹    
آیین گشایش ششمین نمایشگاه فصلی هنرجویان آموزشگاه هنری وستا روز دوشنبه 7 مهرماه سال جاری در نگارخانه استاد ذوالفنون برگزار خواهد شد و تا 15 مهرماه جاری همه روزه از 10 تا 12 بامداد و 16 تا 19 عصر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۹    
ناصر مقدم: دفاع مقدس یک حادثه یا اتفاق نیست، بلکه یک فرهنگ است .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: کاشان منظومه ای درخشان در سپهر فرهنگی ایران است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۶    
مراسم نقد کتاب راهی برای رفتن ، حاوی خاطرات بتول خورشاهی پرستار ایثارگر دوران دفاع مقدس نوشته مریم عرفانیان به صورت مجازی انجام گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: سبک زندگی نشان دهنده هویت افراد یک جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۶    
نشست شاعران شهرستان شازند به مناسبت هفته دفاع مقدس تحت عنوان زیارت لاله ها برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان دیدار کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با شهردار منطقه 10 اصفهان با بیان اینکه نگاه ایده آل به شهر نگاه فرهنگی است، گفت: در نگاه فرهنگی، بسترسازی و هدایت گری شرط بسیار مهمی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار به عنوان مدیر نمونه و برتر شهرستان کیار برگزیده شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۱    
به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس در فرهنگسرای آیت الله بهاری برپا شده است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) استفاده از هنرهای مختلف از جمله منبت کاری، معرق در حرم و بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) را نشانه عشق و ارادت هنرمندان به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) دانست و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اعلام آمادگی دستگاههای فرهنگی و دانشگاهی برای مشارکت در برگزاری نخستین جشنواره هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در مراسم تقدیر از خانواده شهدای سلامت گفت: امروز با شیوع ویروس کرونا، فرهنگ ایثار و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرده بودیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم از اجرای نمایش خیابانی هناس همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان های بجنورد و جاجرم خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
برپائی نمایشگاه های دفاع مقدس، بهترین ابزار برای زنده نگه داشتن و تعمیق ارزش های دفاع مقدس در میان آحاد مردم، بخصوص نسل جوان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مسئول بسیج رسانه استان در بازدید از سرپرستی روزنامه کیهان در مازندران، فعالیت های نوآورانه در عرصه رسانه را یادآور شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با همراهی مسئول بسیج هنرمندان استان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۶    
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از صدور هنرکارت به تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۰    
سامانه های اطلاع رسانی، پرتال ثبت آثار و نیز صفحه اینستاگرام و کانال آپارات جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) توسط مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در سمنان رونمایی شد.
  • ۱