یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۳    
در راستای گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس و برای تجلیل از فعالین فرهنگی و هنری مساجد، در آئین سه شنبه های تکریم این هفته ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۹    
ایران در تجربه اول خود در نمایشگاه های مجازی کتاب موفق به کسب رتبه 10 به لحاظ تعداد ناشران شرکت کننده و کسب رتبه 8 به لحاظ تعداد عناوین کتاب در بین 95 کشور حاضر در اولین نمایشگاه مجازی بین المللی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۹    
امسال مستندسازان سینمای ایران با 138 فیلم مستند بلند متقاضی شرکت در بخش ملی چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت شده اند که این آمار نسبت به پارسال (74 فیلم) بیش از 86% افزایش نشان می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۱    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۱    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون اعتبارات بین انجمن های فرهنگی و هنری به ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۲    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیروان گفت :در این نمایشگاه 55 اثر عکس از پیاده روی اربعین در مرزهای شلمچه، و مرز مهران از سال 1393 تا 1398،به تصویر درآمده در معرض نمایش قرار گرفته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: در سال 98 بیش از 50 برنامه با محوریت کتاب در روستاهای استان اجرا شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۹    
بازی های ایرانی چقدر در میان گیمرهای ایرانی طرفدار دارند؟ این سوالی است که برای گرفتن پاسخش می توان نگاهی به نتایج به دست آمده از تازه ترین پیمایش کشوری بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مورد الگوی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
محمد حسین صادقی تهیه کننده انیمیشن لوپتو اظهار داشت: فیلم انیمیشن سینمایی لوپتو برای مخاطب کودک و نوجوان است که تولید آن در سال 98 به اتمام رسیده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۳    
نشست تخصصی نحوه صدور مجوز الکترونیکی و توجیه شرایط جدید ساماندهی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردکان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۳    
نشست منطقه ای کانون های مساجد زارچ با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از افتتاح دو پروژه بزرگ فرهنگی در یزد تا پایان سال جاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۳    
احد جاودانی با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) و 72 تن از یاران با وفای آن حضرت را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، ضمن اشاره به کسب رتبه برتر خراسان شمالی در فعالیت های فرهنگی و هنری در روستا گفت: از ابتدای سال 98 تا کنون بیش از 60 برنامه فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۵    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نخستین مسابقه عکس کارآفرینی امید روستا در این استان خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۳    
کرباسی با اشاره به 52 مصوبه شورای اطلاع رسانی استان زنجان در شش ماهه اول سال جاری گفت: نظم در توزیع آگهی بین رسانه ها از نتایج جلسات شورای اطلاع رسانی استان زنجان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۳    
حقیقی استاندار زنجان امروز در یازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان در سال 99 با اشاره به موج سوم شیوع کرونا گفت : افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند در حق مردم ظلم می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۵    
به همت انجمن آینا شهرستان آق قلا و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، موسسه فرهنگی پیام سرو و انجمن های ادبی ترکمن، همایش ادبی فرهنگ عاشورایی در زبان و ادبیات ترکمن در گرگان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز با امام جمعه خورموج دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به تمثال شهدای روحانی و هنرمند دشتی ادای احترام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۳    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی بوشهر با استاد سید کوچک هاشمی زاده در خورموج دیدار و از وی تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۳    
هفتمین نشست هفتگی عکس انجمن سینمای جوان تنگستان؛ با بررسی آثار مانایاد کیوان اذرشب برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۳    
محمدرضا علیزاده ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اربعین یک آرمان ،یک مکتب و یک مسیر روشن است .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان حج و زیارت از راه اندازی نخستین دبیرخانه دائمی اربعین حسینی ویژه سازمان ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان حج و زیارت خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۳    
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با سایر نهادهای متولی هفته کودک و تشکل های مرتبط با این حوزه برنامه های ویژه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی در این ایام که کودکان و خانواده ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۸    
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با سایر نهادهای متولی هفته کودک و تشکل های مرتبط با این حوزه برنامه های ویژه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی در این ایام که کودکان و خانواده ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۸    
سه سینماگر بر لزوم ساخت فیلم های اجتماعی با موضوع مشکلات و معضلات کودکان و نوجوانان تاکید کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۳    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل از برگزاری همایش استانی شعر عاشورایی 72 پروانه، 22 مهرماه جاری در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۳    
مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به افزایش مبتلایان بیماری کرونا در استان اشاره و عنوان کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر از برگزاری محفل شعر اربعین،ظهور به مناسبت اربعین حسینی در این شهرستان آزادشهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه بزرگ تاریخ دفاع مقدس این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۳    
سید عباس صالحی در جدیدترین توئیت خود از همراهی رسانه ها با مدافعان سلامت تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سه طرح فرهنگی و هنری استان که دارای پیشرفت فیزیکی 80 تا 90 درصد است،امسال با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۳    
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان همراه با قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین ، در محیط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۳    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از هنرمندان از کتاب " مادرم زری سر زا رفت" به نویسندگی محمود خرم آزادی رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۳    
علیرضا تابش گفت: امسال بخش ویژه ای در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان داریم که در نوع خود منحصر به فرد است و طی آن ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۳    
ناصر مقدم از آمادگی همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با مدارس فرهنگ در جهت تقویت استعدادهای هنری دانش آموزان خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۸    
آمار فروش تماشاخانه های زیرمجموعه اداره کل هنرهای نمایشی در شش ماهه نخست سال 1399 اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۸    
فراخوان مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک مختص عکس هایی که در بازه زمانی اول اردیبهشت 95 تا اول دی 99 از نمایش های عروسکی اجراشده در داخل کشور گرفته شده باشند، منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۳    
چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، ویژه آثار منتشر شده در سال 98 از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام ایلام با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل اداره مجامع و تشکل های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار دو کتاب ایرانی در ارمنستان و یک کتاب ایرانی در آذربایجان با حمایت گرنت ایران خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۳    
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح پایگاه ثبت اطلاعات زنان فعال عرصه فرهنگ، هنر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۲    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزش مجازی کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه های فعال مساجد استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۸    
با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالان و دست اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره فیلم کرمان تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۸    
مراسم تقدیر از فعالان و دست اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره فیلم کرمان با حضور معاون هنری و سنمایی اداره کل ،ستاد برگزاری جشنواره و جمعی از هنرمندان و اهالی سینمای استان کرمان برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۸    
مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۸    
با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،جلسه شورای دبیران هنرستان پسرانه هنرهای زیبای کرمان برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۳    
اعضای کانون اصلاح و تربیت با حضور در چهار محله قدیم بوشهر از مساجد این محله بازدید نمودند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷    
همزمان با فرا رسیدن اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه در دو گروه نوجوان و عمومی در بستر رویداد فهما برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح ملی سه شنبه های تکریم در سلسله نشست هایی که به صورت ارتباط تصویری زنده و یا حضوری برگزار می شد، از خانواده معظم شهدا تقدیر و تکریم کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۳    
هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی فراخوان داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه عکس اربعین در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۰    
مراسم سوگواری اربعین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : طرح پرداخت یارانه دستمزد مشمول کارگاه های فرهنگی – هنری می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر ایجاد هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی مرتبط با پدافند غیر عامل، عنوان کرد: با تحقق این موضوع علاوه از افزایش دامنه مخاطب برنامه ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۲    
در نشست 13 آبان، امام جمعه شهرستان سیروان به ایراد سخن در خصوص اربعین حسینی پرداخت و گفت: پیاده روی اربعین حرکتی ارزشمند و نشانه ای از ایمان و اعتقاد و علاقه به ائمه اطهار(ع) و سید الشهداست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۸    
با پایان مهلت ثبت نام روی وب سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، 871 فیلم مستند متقاضی شرکت در بخش های رقابتی ملی چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت شدند که این آمار کمی بیش از سال گذشته (865 فیلم) ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۸    
سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی 7 الی 13 آبان 99 برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۶    
رضا عطاران و علی سرتیپی در پشت صحنه سریال در حال تولید لاک پشت محصول جدید شبکه باران به نویسندگی و کارگردانی سیدسعید نعمتی و تهیه کنندگی فرهاد ورزل دوست حضور یافتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۱    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 48 شرکت کننده باشگاه های کتابخوانی این شهرستان در پویش ملی " کتاب در خانه " تقدیر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۰    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1398 رتبه برتر را در بین 63دستگاه های اجرایی استان کسب نمود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۳    
دهمین نشست بررسی و تدوین سند راهبردی چشم انداز توسعه قرآنی در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۳    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر از اهدای 500 جلد کتاب به اداره زندان این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۳    
شرایط ثبت نام داوران کودک و نوجوان سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۳    
امیر مشهدی عباس مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تأکید بر منعکس نشدن دغدغه های کودکان در سینمای کودک، از نقش پدری جشنواره فیلم کودک برای این ژانر گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۳    
در آستانه اربعین حسینی 500 جلد کتاب "در حریم عشق" مجموعه اشعار آیینی و سنتی بوشهری در شهر بوشهر اهداء شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هنرواره منطقه ای شعر عاشورایی بلوچی 24 مهرماه به مناسبت اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر در ایرانشهر برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل گفت: شورای فرهنگ عمومی استان، اولویت خود را بررسی مسائل فرهنگی می داند و شورا باید فرهنگ سازی کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۳    
از کتاب صوتی از قصر دشت تا قصر شیرین روایتگری سرهنگ عزیزقلی نیک پور و گویندگی الناز بهروزی با حضور استاندار و مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۰    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آوج به مناسبت هفته ملی کودک، به اکران فیلم های کوتاه پویانمایی در رسانه های مجازی فعال در این شهرستان برای کودکان می پردازد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۰    
در پی قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز و بالارفتن احتمال شیوع ویروس کرونا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان اطلاعیه ای به همین مضمون خطاب به نشریات محلی، سراسری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۳    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی دبیر و اعضای شورای سیاست گذاری ششمین جایزه فیروزه را منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۳    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جویبار از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در جویبار خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۶    
فراخوان مسابقه نقاشی با عنوان "دنیای من و بزرگترها" به مناسبت هفته ملی کودک در رسانه های مجازی شهرستان آوج منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۳    
امیر عنایتی مقام، هنرمند عکاس تربتی به عنوان برگزیده نخستین جشنواره ملی عکس شکوه جمعه شناخته شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۸    
نمایشگاه مجازی آیین های دینی در دورۀ پساکرونا، با موضوع بازتاب تحولات مربوط به آیین های دینی در میان ایرانیان و با هدف ثبت و حفظ چگونگی تحولات فرهنگی در این خصوص برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۸    
دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال جاری تربت حیدریه با رعایت پروتکل های بهداشتی به ریاست امام جمعه و دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
امام جمعه دیباج دامغان گفت: برنامه ملی "سه شنبه های تکریم" طرحی نو از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تکریم خانواده معظم شهدا است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
با حکم مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسرین تیموریان به عنوان دبیر اجرایی اولین دوره جام باشگاه های کتابخوانی سالمندی منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت تغییر رویکرد اداره انجمن های فرهنگی هنری وابسته به دولت به بهره گیری از آموزشگاه های آزاد هنری و موسسه فرهنگی هنری غیر دولتی تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: هدف و آرمان شهدا دفاع از حق و حقانیت اسلام بوده است و زمانی که شهید خود را فدای ملت می کند مردم نیز نباید راه شهید را فراموش کنند و باید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جریان بازدید از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: کانون های مساجد ظرفیتی مهم برای گسترش فعالیت های فرهنگی هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۱    
دهمین شب اجرای تئاتر ملودی های شهرزاد در پلاتوی ایوان شمس استاد حسین شمس آبادی، با دعوت از شماری از خبرنگاران و خانواده های اصحاب رسانه این شهر و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی کرونا به روی صحنه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۳    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشریح اقدامات این معاونت در دوران کرونا به سه فعالیتی که تاکنون انجام شده و نمود بیرونی داشته است، اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه سال جاری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۸    
در کتاب ابوباران حجم انبوهی از فعالیتها و مجاهدت ها و دشواری های مدافعان حرم به اختصار در کنار هم چیده شده، و در هر چند صفحه خبر از شهادت یک یا چندتن از مدافعان حرم آمده ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
از اصلی ترین وصیت شهدا که در وصیت نامه آنها قید شده پیروی از ولی فقیه وحمایت از ان در شرایط سخت کشور وجهان است.که ما باید برای تحقق این ارمان بزرگ از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۳    
نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس با بیان اینگه دفاع از کشور، نگرش و بینش ملی در فرهنگ یک کشور است گفت: هرچه ادبیات دفاع مقدس در جامعه قابل پذیرش تر و محبوب تر شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۳    
دیدار رئیس دستگاه فرهنگ و هنر قائمشهر با فرمانده سپاه شهرستان در راستای تعامل در برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستان قائمشهر صورت گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۱۳    
سه شنبه های تکریم این هفته از خانواده شهید محمدرضا داستان دیدار به عمل آمد.